Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Ai o societate și ești în căutarea unui contabil? Atunci această ofertă este pentru dumneavostră . EU ca si contabil voi fi responsabil de: - introducerea și evidența documentelor primare (casă, bancă, facturi fiscale de intrare și ieșire); - calculul salariului, a impozitelor aferente; - întocmirea lunară a declarațiilor ce urmează a fi prezentate către organele de stat; Pentu a beneficia de o colaborare pe termen lung, DVS trebuie sa: - fiti prietenos/a si comunicativ/a - sa aveti un grad inalt de responsabilitate la tot ce inseamna acte contabile. Pretul se va negocia in functie de activitatea societatii. Toate detaliile vor fi stabilite in urma unei intalniri.

  • Treppenbau Bocșa este în căutare unei persoane pentru postul de contabil. Eexperiența constituie un bonus. VĂ RUGĂM SĂ COMPLETAȚI FORMULARUL DE APLICARE DE MAI JOS. Va vom contacta ulterior. https://forms.gle/4Z5NGNeziDReF7yV8

  • Ofer servicii de contabilitate primara in programul Saga , Revisal, Seap , pontaje , salarii.

  • Abilități solicitate: - seriozitate, punctualitate; - atenție la detalii; - experiență 1-2 ani în domeniu; - cunoștințe aprofundate de SAGA; - întocmirea documentației cerute prin caietele de sarcini și fișele de date; - completarea formularelor aferente unei licitaţii și participarea la elaborarea ofertelor (SEAP); Atribuții: - activități de secretariat; - facturare clienți; - Note Intrare Recepție (NIR-uri); - operare casă/bancă/deconturi. Salariu Fix + Tichete de Masă

  • Juristi cu multa experienta infiintam societati, PFA, IF, II, asociatii si fundatii, modificam acte constitutive, deschidem/inchidem puncte lucru, cesiuni, suspendari, dizolvari, modificari obiect de activitate. Redactam acte constitutive, contracte, reprezentam in fata autoritatilor, oferim consultanta de specialitate. Asiguram profesionalism si rapiditate. Tel: 0724767758

  • Cautam un Expert Achizitii Publice pentru unul dintre partenerii nostri, o companie de consultanta cu activitate in domeniul protectiei mediului si proiectelor cu finantare europeana nerambursabila. Cerinte: - absolvent(ă) studii superioare (juridice, economice, administrative, tehnice) cu diploma de licență - calificare/specializare în domeniul achizițiilor publice - experiență de peste 3 ani în domeniul achizițiilor publice - cunoştinţe de limba engleză

  • Oferim servicii infiintate firme Bucuresti si Ilfov. Gazduite sediu Bucuresti sect 4, alte modificari privind actul constitutiv al societatilor comerciale. Infiintare radiere puncte de lucru, suspendare activitate, adaugare schimbare autorizare CAEN, cesiune, dizolvare, lichidare, radiere. Servicii contabilitate, resurse umane, protectia muncii, medicina muncii. Tel: 0758256758

  • Eco- Legis Expertconsult este o societate de expertiză contabila şi audit financiar, cu peste 20 de ani de experienţă, înfiinţată în anul 1996. Ce servicii prestam? •contabilitate •audit financiar •audit intern •audit fonduri europene •audit piata de capital •consultanta fiscala •expertiza judiciara si extrajudiciara •etc. Societatea este autorizata de organismele de reglementare a profesiei: CECCAR, CAFR si CCF. Prestam serviciile la preturile evaluate in functie de anvergura lucrarilor si complexitatea acestora.Am construit o reputatie in domeniul fiscal si financiar, nu datorita faptului ca am fost cei mai ieftini, ci pentru ca am ales sa livram intotdeauna servicii calitative, datorate echipei de profesionisti ce contureaza statutul societatii noastre. Asteptam cu interes un e-mail/telefon pentru a stabili detaliile unei colaborari de lunga durata, bazata pe profesionalism si incredere, intrucat acest fapt defineste o relatie bivalenta din care prosperitatea noastra cat si a businessului pe care il administrati va reiesi fara indoiala.

  • Caut societati pentru lucrari specifice pregatirii.

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • Societate comerciala din Alexandria Teleorman angajeaza full time contabil. Relatii la telefon.

  • Societate de contabilitate, acreditata CECCAR, presteaza servicii complete de contabilitate, pana la nivel de balanta, intocmire situatii financiare , REVISAL, declaratia 112, intocmire si depunere declaratii fiscale; prestatiile se realizeaza pe baza de contract de prestari servicii, decontare prin factura si chitanta

  • Cerinte: - Persoană agreabilă, plăcută, atentă la detalii, comunicativă; - Studii superioare în domeniul financiar-contabil; - Experienta de minimum 2 ani in domeniu; - Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word); - Cunostințe privind legislatia fiscala si legislatia muncii; - Bune aptitudini organizatorice, de comunicare, de interpretare de date si de autoverificare a muncii prestate; - Persoana dinamica si tenace; - Spirit de echipa. Responsabilitati: - Desfasoara activitati specificee de gestiune financiar-contabila: redacteaza declaratii fiscale si bilanturi, se ocupa de gestiune si operatii cu personalul, salarii, tine evidenta sintetica si analitica a conturilor, intocmeste/asigura suportul pentru intocmirea declaratiilor de impozite si taxe la Bugetul de Stat si bugetele locale, sustine activitatile de contablitate primara, colaboreaza activ cu personalul; - Cunoasterea programului SAGA reprezintă un mare avantaj: - Studiaza permanent noutatile legislative din domeniul financiar-contabil si aplicarea acestora in cadrul firmei. Persoanele interesate sunt rugate sa ne transmita CV-ul la adresa de e-mail

  • We are a logistic company based in Asia and expanding to Europe. Now have opening for a payroll manager in Romania The ideal candidate must be experienced in basic computing. Duty includes handling online bank transfers and Verifying employee’s hourly rate. Also must have basic knowledge in excel for saving payment data and the working hours of our employees. REQUIREMENTS: - Have a good attitude - Follow Directions - Basic Knowledge in Ms Excel - Bank account with online access - Basic computing - Professional commitment Schedule: This is a flexible job but you must work 40 hours a week and to be able to deliver the needed tasks. Totaling of 8 hours per day, excluding weekends You will be working remotely from home through our interconnected computer networks. We will provide the PC you will be working with and also in charge of the data costs. COMPENSATION: 8,000 RON monthly salary CONTACT INFO: Apply now while the limited offer lasts

  • Descrierea postului cuprinzand cerintele minime : - contabilizarea cronologică şi sistematică a operaţiunilor financiare si patrimoniale; - întocmirea/verificarea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar, registru de casa,etc; - evidenţa şi analiza conturilor de capitaluri; imobilizări a stocurilor, datoriilor si creanţelor - alte operatiuni privind contabilitatea financiara a societatilor ; Candidatul ideal trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe: - Cunoasterea modului de operare in principalele programe de Contabilitate: Saga, Win Mentor , Nexus, etc; -Cunoașterea avansată a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) -Bune abilități de comunicare, capacitate de organizare, planificare și prioritizare. Persoanele interesate pot transmite CV-urile pe adresa de mail Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să sunaţi la numărul de telefon 0770.267.559 .

  • 2 posturi de consultant financiar in domeniul pensiilor si asigurarilor de viata la cea mai puternica companie de pe piata romaneasca si unul dintre cele mai puternice brand- uri la nivel international Contract de colaborare : venit minim brut 2400 lei Reprezinta atuuri: - experienta in domeniul asigurarilor (mai ales daca persoana detine cod RAF) - experienta in vanzari directe - experienta in domenii de activitate ce implica relationare si negociere directa cu oamenii - experienta in domenii de activitate ce implica pragatire si instruire de persona - orice fel de experienta de viata care va face un centru de influenta social Cerinte Candidatul ideal: - studii medii finalizate + diploma BAC - profil si atitudine de liber profesionist - relationeaza usor si ii face placere sa cunoasca oameni noi - stie ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta - sustine cu incredere lucrurile in care crede - este genul care merge inainte, indiferent de obstacole - tine la principiile sale , indiferent cat de greu ii este

  • Contabilitate completa Servicii de contabilitate si resurse umane: 1.) Contabilitate completa (inclusiv in agricultura) 2.) Certificare bilant contabil. 3.) Servicii de intocmire si evidenta contabila: - Evidenta contabila pe baza documentelor primare; - Completarea si depunerea declaratiilor privind obligatiile de plata catre bugetul de stat si de asigurari sociale, a deconturilor de TVA si a altor raportari si situatii contabile; - Evidenta contabila a salariilor si concediilor medicale; - Intocmire si depunere bilant contabil anual si semestrial; - Completarea si prelucrarea registrelor contabile (registru jurnal, inventar si de casa, jurnalul de cumparari si de vanzari); - Servicii de contabilitate pentru refacerea evidentei contabile; - Servicii contabilitate de gestiune; - Stabilirea impozitelor de plata si inregistrarea in contabilitate; - Evidenta mijloacelor fixe si a amortizarii acestora; - Informari asupra situatiei financiar-contabile a societatii. 4.) Evidenta contabila a salariilor: - Intocmire pontaje lunare si state de plata; - Contracte individuale de munca, actualizare registru salariati; - Acte aditionale la contractul individual de munca, decizii privind incetarea relatiilor de munca angajat-angajator; - Intocmire si depunere declaratii aferente. - Intocmire/completare documente specifice Sanatatii si Securitatii in Munca(SSM); - Intocmire/completare documente specifice P.S.I. (Protectia si stingerea incendiilor).

  • Buna ziua! Sunt economist, vechime 27 ani in domeniul financiar contabil si realizez contabilitate completa: primara, financiara, de gestiune, state de plata, pontaje, balante, bilant, depunere declaratii. Telefon 0745483105

  • Ofer servicii de contabilitate complete si salarizare. Pretul se negociază.

  • Economist/Contabil cu o vasta experinta in domeniu, ofer servicii de contabilitate completa; salarizare, REVISAL, depunere declaratii online, refacere contabilitate, pentru SC, ONG, PFA, II, IF, CABINETE MEDICALE, CABINETE NOTARIALE. Tarifele percepute sunt negociabile.

  • Salveaza cautarea