Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    URGENT!!!! Societate de evidenta contabila angajam economist -resurse umane Asteptam cv -urile pe adresa de email dupa care ve ti fi contactat de noi

  • 1

    EXPERT CONTABIL TIN EVIDENTA CONTABILA LA FIRME.TEL 0737285987

  • Descriere2 posturi de consultant financiar in domeniul pensiilor si asigurarilor de viata la cea mai puternica companie de pe piata romaneasca si unul dintre cele mai puternice brand- uri la nivel international Contract de colaborare : venit minim brut 2400 lei Reprezinta atuuri: - experienta in domeniul asigurarilor (mai ales daca persoana detine cod RAF) - experienta in vanzari directe - experienta in domenii de activitate ce implica relationare si negociere directa cu oamenii - experienta in domenii de activitate ce implica pragatire si instruire de persona - orice fel de experienta de viata care va face un centru de influenta social Cerinte Candidatul ideal: - studii medii finalizate + diploma BAC - profil si atitudine de liber profesionist - relationeaza usor si ii face placere sa cunoasca oameni noi - stie ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta - sustine cu incredere lucrurile in care crede - este genul care merge inainte, indiferent de obstacole - tine la principiile sale , indiferent cat de greu ii este

  • 7

    Firma de contabilitate cu sediul in Sectorul 1 cauta contabili junior si senior. - Pentru contabilul junior sunt necesare cunostinte teoretice temeinice, insa nu este obligatorie experienta. - Contabilul senior: trebuie sa aiba experienta de minim un an pe inchideri de luna si intocmire declaratii, iar o pozitie detinuta anterior intr-un post asemanator reprezinta un avantaj. Oferim salariu motivant, in functie de nivelul cunostintelor teoretice sau al experientei, precum si alte beneficii.

  • 5

    Firma de contabilitate, cautam contabil senior cu experienta, cunoscator Saga, pentru inchideri de luna si intocmire declaratii. Oferim salariu motivant, precum si alte beneficii.

  • 4

    Societate cu sediul in Craiova angajează contabila / economista Cunostinte contabilitate: gestiune, declaratii, salarii/revisal, balanta, bilant Condiții: experienta in domeniu obligatorie, implicare si capacitate de invatare, Responsabilități: - evidenta contabila societate - relationeaza cu: bancile, si institutiile de stat (finante, itm), verifica fise client/furnizor, platile catre buget si furnizori - verifica corectitudinea și realitățea datelor înscrise în documentele financiar-contabile; - sa cunoasca legislatia in vigoare si sa isi actualizeze permanent cunostiintele in acest sens Experienta de lucru in domeniu imobiliar sau al prestarilor de servicii (productie) constituie avantaj dar nu este obligatoriu! Salariu motivant, acesta se negociaza la interviu CV urile se pot trimite si la adresa de email sau lasati un nr telefon pentru contact

  • 1

    Atributii: *Intocmirea notelor contabile; *Intocmirea statelor de plata pentru salarii (pe baza pontajelor, concedii medicale si/sau alte documente); *Completarea registrului jurnal, registrele de TVA, registrul inventar; *Balanta de verificare si alte situatii aferente contabilitatii; *Bilantul contabil (bilant, cont de profit si pierdere, precum si alte acte necesare, prevazute de legislatia aplicabila); *Intocmirea declaratiilor de impozite si taxe; *Alte activitati specifice misiunii de tinere a contabilitatii. Persoana potrivita trebuie: * sa aiba experienta in acest domeniu; * sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva; * sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare).

  • Organizația Națională “Cercetașii României” (ONCR) caută contabil(ă) cu experiență în domeniul ONG și contabilitatea de gestiune. Dacă îți dorești un loc de muncă dinamic, în care să interacționezi cu mulți voluntari și să ai acces la o paletă largă de acțiuni în comunitate, te așteptăm în echipa noastră! Prin propria ta muncă poți schimba lumea în mai bine, oferindu-ți propriile cunoștințe și abilități în serviciul unei mișcări educaționale internaționale, care de aproape 30 de ani oferă copiilor și tinerilor din România un program alternativ de dezvoltare a abilităților de viață, preponderent în natură. Credem în potențialul tinerilor și în responsabilizarea lor, pentru ca ulterior să-i revedem cetățeni responsabili și implicați în comunitatea lor. Vrei să ni te alături în misiunea noastră? Citește detaliile de mai jos și așteptăm CVul tău însoțit de o scrisoare de intenție până la data de 14 iulie 2020 la adresa Responsabilități: - înregistrarea documentelor justificative în ordine sistematică și cronologică în evidențele contabile și de gestiune, cu generarea notelor și registrelor contabile și a balanțelor de verificare, în conformitate cu legislația în vigoare și în raport cu specificul și normele interne ale organizației; - întocmește și depune situațiile financiare anuale și declarațiile fiscale periodice, în termenele stabilite, conform legislației în vigoare; - încasare cotizații și întocmire situații trimestrial; - arhivarea documentelor financiare ale organizației; - întocmirea ștatelor de salarii cu calculul corect al costurilor aferente, în conformitate cu reglementările legale în vigoare; înregistrări în Revisal; - mentorarea membrilor din cadrul sucursalelor și filialelor în implementarea procedurilor financiare; - documentarea permanentă cu privire la modificările legislației în domeniul contabil. Cerințe privind ocuparea postului: - studii superioare economice/ membru CECCAR; - experiență specifică de minim 3 ani privind contabilitatea ONG și contabilitatea de gestiune; - bune abilități de comunicare și relaționare; - cunoștințe bune de operare PC - MS Office (Excel, Word, etc.), cunoașterea programelor relevante îndeplinirii atribuțiilor conform fișei postului - programul de contabilitate SAGA C; - cunoștințe privind legislația financiar – contabilă în vigoare; - atenție la detalii, organizare, responsabilitate, operativitate, corectitudine, răbdare, perseverență, gândire proactivă în identificarea de soluții; - program: 40h/ săptămână Beneficii: - mediu de lucru dinamic și motivant, într-o echipă tânără și implicată, în București; - remunerație financiară și un CIM pe perioadă nedeterminată; - acces direct la activitățile pedagogice cercetășești pentru copii, tineri și cele de formare continuă pentru adulți

  • S.C. Messina Trading S.r.l. angajeaza operator facturare . Responsabilitati: Intocmeste facturi de vanzare si avize conform comenzilor primite de la clienti - Verifica corectitudinea facturilor primite de la furnizori - Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare - Ofera informatii despre stocuri; - Transmite facturile si alte documente catre clienti si furnizori. - Inregistreaza diverse documente ce tin de activitatea zilnica. Cerinte: - abilitati de folosire a calculatorului - cunostinte bune Word, Excel - experienta de lucru in programul Nexus reprezinta avantaj - experienta pe un post similar. Profil candidat: - persoana responsabila, serioasa, capabila de lucru in echipa, dornica sa invete si sa se adapteze la lucruri noi. Beneficii: - salariu fix - mediu de lucru placut .

  • amgajam pentru activitate birou,persoana cu experienta in geam termopan

  • 5

    Birou contabilitate angajez contabil cu experienta, program lucru luni-vineri , 8h / zi. Descriera postului -intocmire situatii financiare-contabile in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, -calculeaza taxele si impozitele -realizeaza operatiunile si situatiile obligatorii de incheiere lunare/anuale. -intocmeste balanta lunara, -intocmeste raporturi contabile / fiscale obligatorii catre autoritatile statului cu respectarea termenelor -intocmeste registrele contabile obligatorii. Salariul negociabil.

  • 3

    Firma de consultanta cauta expert contabil pentru infiintare firma de contabilitate.

  • 1

    Contabilă cu experienta de 10 ani lucrez contabilitate pana la bilant in orice domeniu. Inspector de resurse umane cu experienta in evidenta personalului, tot ce tine de salariati: Contracte de muncă,demisii,concedii de odihnă,suspendări,adeverințe de salariat,de vechime,de sănătate,pontaje,state de salarii,fluturas salariu,transmitere revisal conform legii in vigoare. Înființeze firme. Ofer si rog seriozitate! Relatii la telefon 0746 079 497 Rog mesaj pe telefonul afisat. Firma serioasa,detin licenta program de contabilitate, semnatura electronica, ma deplasez la sediu clientilor pentru ridicare acte. Colaborare cu firme de contabilitate.

  • 2

    Contabila cu experienta, ofer servicii de contabilitate pana la nivel balanța,bilant. Inspector resurse umane Înființat firme. Licenta program de contabilitate si semnătura electronica. Ma deplasez la sediul societății pentru ridicare si predare acte. Mai multe detalii la telefon 0746 079 497

  • 2

    Oferim servicii resurse umane

  • 1

    Cunoscătoare limba ebraica,doresc colaborare cu persoane juridice. Relatii la telefon 0746 079 497

  • 1

    Suntem o sucursală internațională a companiei de distibuţie "Dask Centru", București, România. În legătură cu dezvoltarea rapidă a companiei, suntem în căutarea unui contabil. Cerințe: • Cunoașterea limbii ruse; • Cunoașterea limbii romîne la un nivel avansat; • Experiență într-o poziție similară; • Capacitatea de organizare și prioritizare a sarcinilor; • Rezistență la stres; • Atenție la detalii; • Abilitatea de a lucra cu mai multe termene limita in acelasi timp; • Seriozitate și perseverență; • Abilități de comunicare și lucru în echipă; • Orientare spre rezultat. Condiții: • Salariu competitiv; • Oportunități reale de avansare în carieră; • Lucru intr-o companie stabilă în plină dezvoltare; • Echipă tânără şi dinamică. Tip de angajare: • Full-time. Informații suplimentare: Cunoașterea la nivel avansat a limbii ruse și române va fi considerată drept avantaj în alegerea candidaților.

  • Economist studii superioare si peste 15 de ani experienta, tin evidenta contabila completa (inclusiv evidenta salariati in REVISAL), DECLARATII FISCALE, BALANTA SI BILANT CONTABIL. Pretul este negociabil in functie de volumul actelor.

  • 1

    Cautam un Expert Achizitii Publice pentru unul dintre partenerii nostri, o companie de consultanta cu activitate in domeniul protectiei mediului si proiectelor cu finantare europeana nerambursabila. Cerinte: - absolvent(ă) studii superioare (juridice, economice, administrative, tehnice) cu diploma de licență - calificare/specializare în domeniul achizițiilor publice - experiență de peste 3 ani în domeniul achizițiilor publice - cunoştinţe de limba engleză

  • 2

    Angajam contabila pentru firma transport – persoana sociabila cu abilitati de comunicare, relationare umana, fire proactiva; -persoana dornica de a invata lucruri noi - personalitate placuta; - atentie distributiva si simt al responsabilitatii. - atentie la detalii - experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj - cunostiintele de limba engleza reprezinta un avantaj

  • Salveaza cautarea