Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate doar cu poze

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • CUMPARAM CREANŢE (DATORII) EXTREM DE DIFICIL DE ÎNCASAT / RECUPERAT, CREANTE PRESCRISE, DEBITORI PERSOANE FIZICE SAU JURIDICE. I. Cumparam urmatoarele categorii de creanţe: 1. Creanţe neprescrise, dificil de încasat, afectate de urmatoarele dificultaţi la încasare: debitorii nu pot fi gasiţi, documentele justificative sunt insuficiente, debitorul contesta creanţa,etc; 2. Creanţe extrem de dificil de încasat pentru care ati avut si nu mai aveţi nici un act justificativ, sau aveţi acte care nu sunt in totalitate explicite pentru creanta dumneavoastra; 3. Creanţe asupra unor debitori aflaţi în insolvenţa sau faliment, inclusiv creanţele accesorii şi subsidiare bugetare, de restituire a impozitelor şi taxelor de la buget. 4.Creanţe prescrise, cu vechimea cuprinsa între 1 - 20 ani, pentru care a fost invocata şi opusa de catre debitor prescripţia extinctiva sau nu. II. Modalitatea de plata: După un studiu complex şi gratuit de solvabilitate a debitorului şi o evaluare a eforturilor şi implicaţiilor necesare, vă întocmim oferta financiară propriu-zisă, pentru creanţele dumneavoastra, în funcţie de vechime, dificultate, cuantum, oferta variază. AVEŢI POSIBILITATEA SA OPTAŢI PENTRU UNA DINTRE URMATOARELE OFERTE: 1. La incheierea contractului: 2% - 15% din valoarea nominala a creanţei dumneavoastra, preţ, care se structureaza în funcţie de mai mulţi factori: a) suma, cuantumul creanţei; b) situaţia debitorului; c) vechimea creanţei; d) debitorul şi solvabilitatea acesuia; e) documentele justificative şi temeinicia acestora; III. De reţinut: Activitatea descrisa se manifesta şi se caracterizeaza printr-o activitate profesionala cu caracter permanent. Cumparam creanţe, si suntem dispuşi sa achiziţionam creanţele dumneavoastra ori de câte ori va veţi manifesta interesul de a le înstrăina, daca ajungem la un acord de voinţa.

  • Cerinte: - Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic; - Experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de contabilitate primara; - Foarte bune cunostinte de contabilitate primara; - Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple; - Cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj. Descrierea jobului: - Emite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z si depune banii la agentul colector al bancii; - Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune; - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor, indosariaza actele (NIR-ul, facturile, raportul de gestiune); - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • Ofer servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel. 0766580724

  • Economist/Contabil cu o vasta experinta in domeniu, ofer servicii de contabilitate completa; salarizare, REVISAL, depunere declaratii online, refacere contabilitate, pentru SC, ONG, PFA, II, IF, CABINETE MEDICALE, CABINETE NOTARIALE. Tarifele percepute sunt negociabile.

  • A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSAL CRAIOVA organizează curs de: ADMINISTRATOR DE CONDOMINII Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tel /0760.514.041 ,0251/591.469, e-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu ro

  • Cerințe: - pregatire: minim studii medii de specialitate (foarte bune cunostinte de contabilitate primara) - cunostinte in MS OFFICE (Word, Excel,+ navigare internet); - cunostinte de secretariat; - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; - capacitate de a respecta termene limita; - atentie catre detalii; - placere si abilitate de a invata lucruri noi; - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate; Responsabilități: - evidenta contabila primara (inregistrare documente primare - facturi furnizori/clienti, extrase banca, registru de casa); - urmarire solduri furnizori / clienti; - intocmire contracte de munca, dosare personal, operare Revisal, adeverinte, concedii medicale etc.; - sortare si distribuire corespondenta; - arhivare documente; - elaborare si redactare rapoarte, analize specifice, documente si situatii solicitate de managementul companiei; - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail - actualizarea bazei de date documente; - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.

  • Agenția Star Family recrutează pentru clientul său (companie din domeniul serviciilor din zona Militari, cu 30 angajați) un Contabil, în următoarele condiții: Cerințe: - studii în domeniul economic - experiență în domeniul financiar-contabil de minim 3 ani - cunostinte operare PC (excel, word, internet), program Saga - cunostinte de legislație specifice domeniului financiar-contabil - disponibilitate pentru o colaborare de lungă durată Responsabilități: 1) Oferă suport Contabilului Șef în următoarele activități: - Întocmește și urmărește contractele cu clienții (servicii, parcări, chirii, etc), și contractele cu furnizorii - Întocmește situații pentru facturare, întocmește facturi clienți și înregistrează în programul Saga, urmărește încasarea facturilor emise și face confirmări de sold cu clienții; - Înregistrează facturile primite de la furnizori în programul Saga, urmărește plata furnizorilor și face confirmări de sold cu aceștia; - Efectuează comenzi și negociază cu diverși furnizori de mărfuri, materiale, utilități; - Planifică și participă la inventarele de sfârșit de lună si finalizează rezultatele, propune soluții, atunci când este cazul; - Întocmește, depune și ridică dosare, în vederea obținerii diverselor autorizații necesare societății; - Întocmește dosarele personale ale salariaților, contracte individuale de muncă, acte adiționale, fișe post; Face planificările de concedii, pontajul, salariile angajaților; 2) Menține legătura cu autoritățile statului și cu firma de contabilitate 3) Îndeplinește și alte sarcini trasate de conducerea societății Se oferă: - un mediu de lucru plăcut, alături de profesioniști în domeniu; - posibilitatea dezvoltării unei cariere pe termen lung; - un salariu motivant și beneficii, în funcție de performanță. Puteți aplica la anunț direct pe site-ul nostru www.starfamily.ro sau ne puteți contacta la numărul 0745.251.511, pentru mai multe detalii.

  • Cerinte: - Studii economice medii sau superioare - Minim 1 an de experiență în contabilitate primara si de gestiune - Atenție la detalii - Abilități de comunicare eficienta - Cunoasterea si experienta in lucrul cu programul de contabilitate Ciel V7 - Capacitate de lucru în echipă și individual - Cunoștințe bune Microsoft Office, în special Excel Descrierea jobului: - Facturarea catre clienti; - Inregistrarea si verificarea facturilor de la furnizori; - Inregistrarea, urmarirea si verificarea bonurilor de consum, transferurilor intre gestiuni; - Verificarea documentelor financiar-contabile de gestiune intrate in companie si obtinerea aprobarilor pentru a fi inregistrate in contabilitatea companiei; - Participarea la inventariere; - Arhivarea documentelor; - Alte activitati legate de buna desfasurare a activitatii de gestiune a stocurilor. Beneficii: Salariu atractiv; Perspectiva afirmarii intr-un domeniu dinamic si modern; Contract de munca pe perioada nedeterminata inregistrat legal cu plata salariului si a asigurarilor de stat obligatorii la timp; Control medical periodic; Program de lucru 8 ore/zi. Compania este infiintata de 25 ani si are finalizate proiecte de anvergura in domeniul instalatiilor electrice in constructii.

  • Oferim servicii infiintate firme Bucuresti si Ilfov. Gazduite sediu Bucuresti sect 4, alte modificari privind actul constitutiv al societatilor comerciale. Infiintare radiere puncte de lucru, suspendare activitate, adaugare schimbare autorizare CAEN, cesiune, dizolvare, lichidare, radiere. Servicii contabilitate, resurse umane, protectia muncii, medicina muncii. Tel: 0758256758

  • 2 posturi de consultant financiar in domeniul pensiilor si asigurarilor de viata la cea mai puternica companie de pe piata romaneasca si unul dintre cele mai puternice brand- uri la nivel international Contract de colaborare : venit minim brut 2400 lei Reprezinta atuuri: - experienta in domeniul asigurarilor (mai ales daca persoana detine cod RAF) - experienta in vanzari directe - experienta in domenii de activitate ce implica relationare si negociere directa cu oamenii - experienta in domenii de activitate ce implica pragatire si instruire de persona - orice fel de experienta de viata care va face un centru de influenta social Cerinte Candidatul ideal: - studii medii finalizate + diploma BAC - profil si atitudine de liber profesionist - relationeaza usor si ii face placere sa cunoasca oameni noi - stie ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta - sustine cu incredere lucrurile in care crede - este genul care merge inainte, indiferent de obstacole - tine la principiile sale , indiferent cat de greu ii este

  • Expert contabil, cu dubla pregatire economico-juridica, peste 15 ani experienta, specializat drept fiscal si contabil (consiliere, reprezentare, aparari, intampinari, contestatii RIF si alte acte administrative), cu experienta, inclusiv in contabilitatea productiei, grupuri de firme, nerezidenti, doresc CIM angajare part-time, ca si Contabil-sef. Ofer si cer seriozitate, colaborare leala si confidentiala pe termen lung, salariul net min. intre 1000-3000 euro (in functie de volum, complexitate si riscuri) + masina de serviciu pt locatii din zone limitrofe Bucurestiului. Pt firme (foarte) mici se poate colaborare pe cabinet expert contabil. Veti simti diferenta si calitatea profesionala, la un raport calitate-pret in favoarea Dvs.

  • Cautam expert contabil (membru CECCAR) pentru colaborare in birou propriu. Biroul este in zona centrala, aproape de tribunal.

  • Contabilitate completa Servicii de contabilitate si resurse umane: 1.) Contabilitate completa (inclusiv in agricultura) 2.) Certificare bilant contabil. 3.) Servicii de intocmire si evidenta contabila: - Evidenta contabila pe baza documentelor primare; - Completarea si depunerea declaratiilor privind obligatiile de plata catre bugetul de stat si de asigurari sociale, a deconturilor de TVA si a altor raportari si situatii contabile; - Evidenta contabila a salariilor si concediilor medicale; - Intocmire si depunere bilant contabil anual si semestrial; - Completarea si prelucrarea registrelor contabile (registru jurnal, inventar si de casa, jurnalul de cumparari si de vanzari); - Servicii de contabilitate pentru refacerea evidentei contabile; - Servicii contabilitate de gestiune; - Stabilirea impozitelor de plata si inregistrarea in contabilitate; - Evidenta mijloacelor fixe si a amortizarii acestora; - Informari asupra situatiei financiar-contabile a societatii. 4.) Evidenta contabila a salariilor: - Intocmire pontaje lunare si state de plata; - Contracte individuale de munca, actualizare registru salariati; - Acte aditionale la contractul individual de munca, decizii privind incetarea relatiilor de munca angajat-angajator; - Intocmire si depunere declaratii aferente. - Intocmire/completare documente specifice Sanatatii si Securitatii in Munca(SSM); - Intocmire/completare documente specifice P.S.I. (Protectia si stingerea incendiilor).

  • CONTABILITATE - SSM – PSI CONTABILITATE Economista cu experienta, expert contabil, membru CECCAR Timisoara intocmesc evidenta contabila completa, balanta, bilant, depuneri declaratii fiscale, salarizare, resurse umane, revisal - ITM, intocmire documentatie credite banci, tarife accesibile indiferent de domeniul de activitate, numarul de salariati si cifra de afaceri. ----- Tel. 0744 517 034 ------------------------------------------------------------------------------------------------------- SSM si PSI - Inginer, inspector SSM si SU (serviciu extern) intocmesc dosar evaluare riscuri SSM, plan de prevenire si protectie SSM, fise de instruire individuale privind Securitatea si Sanatatea in Munca, plan de interventie PSI, fise de instruire indviduale privind Sit. de Urgenta. Tel 0746 176 500 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Program: Luni - Vineri 9-17h tel 0356 730 666 Judet: Timis Localitate: Timisoara Anunturi Timis

  • Contabilitate de gestiune •Instruirea personalului cu privire la modul de întocmire a documentelor primare și circuitul acestora în cadrul societății; •Asistență în vederea organizării departamentului de contabilitate; •Contabilitatea intrărilor ; •Evidența documentelor primare justificative referitoare la vânzări; •Contabilitatea rapoartelor de gestiune; •Contabilitatea importurilor și exporturilor; •Contabilitatea ieșirilor; •Prelucrarea facturilor către clienți. Contabilitate financiară •Înregistrarea documentelor primare în conformitate cu normele legale în vigoare și principiile contabilității; •Evidență analitică și sintetică clienți, furnizori; •Evidență mijloace fixe, calculul amortizării; •Optimizarea impozitelor de plată și soluții pentru minimizarea acestora în conformitate cu legislația în vigoare; •Stabilirea obligațiilor de plată lunare și trimestriale, întocmirea documentelor pentru plata acestora; •Elaborarea balanței de verificare lunară; •Întocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA și cartea mare; •Întocmirea și depunerea bilanțului contabil; •Întocmirea și depunerea declarațiilor privind taxele și impozitele. Consultanță •Proiectarea unor raportări manageriale, situații financiare, cash-flow, specifice activității clientului; •Analiza structurilor și rezultatelor financiare; •Analiza datoriilor și creanțelor; •Analiza capitalurilor și imobilizărilor; •Întocmirea bugetului de venituri și cheltuieli; •Asistență și consultanță financiară în prevenirea și înlăturarea dificultăților companiei; •Consultanță financiară în alegerea sistemelor de credit, leasing, etc; •Consultanță financiară și analiză cash-flow. Resurse umane •Înregistrări contracte de muncă; •Închideri contracte de muncă; •Înregistrarea actelor adiționale și a deciziilor; •Consultanță privind salarizarea; •Consultanță privind întocmirea dosarelor de personal; •Întocmirea și depunerea statelor de plată a salariilor; •Întocmirea și depunerea declarațiilor; •Întocmirea Registrului general de evidență a salariaților; •Întocmirea adeverințelor de salariu. Tarifele practicate sunt în funcție de volumul și dimensiunea fiecărui tip de societate în parte.Amanunte la telefon 0721 995 059

  • Starting Immediately Atributele cheie, mintea analitică, atenția excepțională pentru detalii și pasiunea pentru precizie.Trebuie să aibă abilități de limbă engleză. Salariu de până la 2500 ron net plus beneficii. Suntem un angajator de șanse egale, fără restricții de vârstă. Position available : OPERATIONS EXECUTIVE - - Experiență în lucrul în operații dintr-un teren similar din spate - Atenție la detalii - Multifunctional - Abilitatea de a lucra la termene, de a da prioritate și de a coordona sarcinile. - cunoștințe Excel / Word esențiale - Cunoașterea Europei - Pentru a putea lucra sub presiune - Atitudinea flexibilă „poate face” și sentimentul de urgență, capacitatea de a prospera într-un mediu de lucru rapid - Calm - Abilitate puternică de servicii pentru clienți. - Capacitatea de a lucra nesupravegheat și de a respecta termene limitate Specificatii postului - - Pentru a pregăti itinerarii timpul înțelept - Rezervarea serviciilor în buget - Pentru a asigura o înaltă calitate a serviciului - Pentru a confirma toate serviciile rezervate înainte de data serviciului - Pentru a relaționa / construi relația cu furnizorii - Pentru a încărca servicii pe sistemul nostru intern - Pentru a face față schimbărilor de ultimă oră - Modificări și anulări - Plăți către furnizori în termen - Trimiterea listei de camere - Relaționare zilnică cu biroul din Londra - Negocierea cu furnizorii - Asigurarea respectării cererilor speciale - Pregătirea documentelor finale de predare pentru clienți (Bonuri, detalii despre serviciu, itinerariu) - Cercetarea informațiilor generale despre destinație Europe Incoming is growing DMC wholesale tour operator, we work with major international tour operators helping arrange and serve group travel across Europe. A good level of written and spoken English is required, a second language is desirable (German or other.) Please send you CV in English to : davidr (@) europeincoming.com / https://www.europeincoming.com/careers/

  • ANGAJAM ECONOMISTE PENTRU A INTOCMI AVIZE,CENTRALIZATOARE,LA SCOLI SI GRADINITE,MENTIONAM CA FIRMA LIVREAZA LA SCOLI PRODUSE DE PATISERIE,PRODUSE PE CARE LE PRODUCEM NOI. INFORMATI LA TELEFON SAU PE IMAIL, -0751193820 -0728242666.

  • ANGAJAM ECONOMISTE SE LUCREAZA NUMAI PE CALCULATOR ,SE CERE MULTA SERIOZITATE,FIECARE ECONOMISTA ARE IN SUBORDINE SCOLILE SI GRADINITELE DIN 3 JUDETE. SE CERE STUDI SUPERIOARE. INFORMATI LA TELEFON SAU PE IMAIL -0751193820, -0728242666.

  • ANGAJAM ECONOMISTE SE LUCREAZA NUMAI PE CALCULATOR ,SE CERE MULTA SERIOZITATE,FIECARE ECONOMISTA ARE IN SUBORDINE SCOLILE SI GRADINITELE DIN 3 JUDETE. SE CERE STUDI SUPERIOARE. INFORMATI LA TELEFON SAU PE IMAIL -0751193820, -0728242666.

  • Salveaza cautarea