Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Esti in cautarea unui loc de munca si cunosti limba italiana? Noi suntem in cautarea unei astfel de persoane pentru un post de Operator Back – Office in limba italiana pentru domeniul bancar: Cerinte : • Studii medii; • Cunoasterea limbii italiene la nivel mediu sau avansat; • Abilitati de utilizare a computerului; • Precizie, atentie la detalii, simt de raspundere; • Spirit de echipa. Beneficii: • Pregatire profesionala; • Asigurare medicala privata; • Prime de sarbatori; • Bonusuri lunare; • Bonuri de masa. Pentru mai multe detalii sunati la numarul 0756 160 797.

  • VINO SI TU IN ECHIPA TEZAUR! Beneficiile tale vor fi: • Punctul de lucru in care vei fi alocat va fi cat mai aproape de locuinta ta; • Salariul NET diferentiat astfel: - 3.300 lei in primele 6 luni de activitate cu majorare automata la 3.700 lei daca lucrezi intr-o agentie in cadrul unui centru comercial/ mall; -3.000 lei in primele 6 luni de activitate cu majorare automata la 3.500 lei daca lucrezi intr-o agentie cu program prelungit; -3.300 lei daca lucrezi intr-o agentie cu program normal. • Bonusuri lunare in functie de performante; • Bonusuri anuale de loialitate si cadouri de sarbatori; • Traininguri de specialitate si cursuri personalizate; • Perioada de formare platita (costuri suportate integral de companie), nu ai nevoie de experienta • Posibilitati de promovare; • Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piata; • Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie. Este necesar doar: • Sa ai studii medii sau superioare (obligatoriu diploma de bacalaureat); • Sa-ti placa sa comunici cu oamenii; • Sa fii atent la detalii; • Sa ai abilitati de operare PC. Ce vei avea de facut: • Sa verifici si sa evaluezi garantiile; • Sa intocmesti documentele pentru acordarea imprumuturilor; • Sa consiliezi clientii privind vanzarea bijuteriilor; • Sa efectuezi platile si incasarile; • Sa pastrezi evidenta primara a actelor in punctul de lucru. Trimite CV-ul tau la adresa:

  • Societate nationala de transport valori si procesare numerar, angajeaza pentru centrul de procesare situat in zona Pipera personal pentru activitatea de procesare a numerarului. Candidatul ideal: - studii medii; - cunostinte de baza in operarea PC si experienta in gestionarea numerarului/valorilor– reprezinta avantaj; - capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate; - persoana dinamica, onesta, responsabila; - disponibilitate de lucru in doua ture, program de zi, luni- vineri Descrierea jobului; Verificator de numerar - principale atributii: - numararea, verificarea integritatii, a capacitatii de circulatie si autencitatii banilor; - banderolarea, semnarea si stampilarea banderolelor pachetelor de bancnote; - incarcarea si descarcarea cu valori a casetelor ATM. Beneficii: - oferta salariala motivanta; - tichete de masa in raport cu numarul zilelor lucrate din luna, - mediu de lucru curat - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul companiei, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala reale.

  • se cauta economist full time pentru o firma de productie si constructii . Solicitam CV pe email.

  • Jobul disponibil este de consultant financiar intr-o Institutie Bancara de renume. Responsabilitatile jobului: Promavarea produselor bancare, credite de nevoi personale, carduri de cumparaturi si conturi curente. Cerinte: Studii universitare; Experienta in vanzari(este importanta dar nu obligatorie); Disponibilitate pt munca de teren; Carismatic, organizat si motivat financiar; Cv se trimit la adresa:

  • Daca esti o persoana sociabila, pozitiva si mereu atenta la detalii, dar si un bun coordonator cu un istoric in contabilitate, Inseamna ca urmatoare pozitie de Economist-Contabil Coordonator este pentru tine. Suntem in cautarea unui Economist-Contabil Coordonator pentru unul dintre clientii nostri,o persoana cu experienta in coordonarea unei echipe micute, experienta in gestiune si contabilitate. Candidatul ideal: -experienta in gestiune, contabilitate si coordonare de minim 5 ani -persoana pozitiva, atenta la detalii Responsabilitati: - Coordonarea departamentului financiar-contabil;; -intocmirea la timp a documentelor contabile necesare organizatiei; Beneficii -salar negociabil -bonuri de masa

  • Suntem o echipa tanara, dinamica si in continua dezvoltare, ne cautam colegi in cadrul biroului de contabilitate Cont Expert Vasiliu Avem disponibile 2 posturi: 1. Operator documente contabile Descriere generala: - inregistrare facturi intrare, iesire, plati, extrase bancare - asigurarea evidentei contabile a firmelor din portofoliu nostru - intocmirea situatlori si rapoartelor financiar- contabile - pastrarea evidentei salariatilor in programele abilitate - pastrarea relatiei cu clientii si institutiile statului din domeniu Cerinte: - nivel studii: superioare economice - experienta: prezinta un avantaj - carnet de conducere cat B prezinta un avantaj - cunostinte: contabilitate romaneasca, utilizare programe de contabilitate, operare MS Office - alte aptitudini: de calcul matematic, de comunicare, de organizare 2. Secretariat Cerinte: - experienta: prezinta un avantaj - carnet de conducere cat B prezinta un avantaj - cunostinte: operare MS Office, folosire g-mail si operare calculator - alte aptitudini: de calcul matematic, de comunicare si relationare, de organizare bune Tel contact: 0740 287 000 sau 0759 163 795

  • Înființez societății Gratuit in vederea unei colaborări in domeniul contabil. Menționez că sunt expert contabil. Ofer servicii contabile complete, bilanț, declarații.

  • Firmă din Popești-Leordeni, specializată în domeniul construcțiilor civile și industriale, angajează personal pentru birou, contabilitate și îndeplinirea unor sarcini administrative. Responsabilități: - contabilitatea registrului de casă; - contabilitatea notelor de intrare-recepție (nir-uri); - întocmirea deconturilor de cheltuieli, fișe de cont, foi de parcurs; - întocmirea facturilor care trebuie emise (facturare); - întocmirea de dispoziții de plată/încasare către casierie; - completarea de chitanțe, cecuri, ordine de plată, foi de vărsământ; - întocmirea de ștate de plată, pontaje; - gestionarea mesajelor și a corespondenței; - colectarea, analizarea și sintetizarea informațiilor necesare pentru întocmirea rapoartelor și situațiilor solicitate; - organizarea și arhivarea documentelor; - coordonarea activităților de protocol (primirea şi îndrumarea vizitatorilor); - oferă support administrativ pentru echipa managerială a companiei. Cerințe post: - pregătire: studii medii - cunoștiinte contabilitate primară; - persoană atentă la detalii, meticuloasă, - cunoștințe în MS OFFICE; - capacitatea de a stabili priorități; - atenție distributivă; - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi; - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate; Oferim: - Program normal si beneficii după criteriile de performanță și atingerea obiectivelor propuse Ideal, dar nu obligatoriu – domiciliul în Popești-Leordeni Relații la telefon: 0726 246 585

  • Cautam expert contabil (membru CECCAR) pentru colaborare in birou propriu. Biroul este in zona centrala, aproape de tribunal.

  • Caut sa colaborez cu firme de contabilitate care au nevoie de servicii de introducere a datelor de contabilitate primara conform documentelor puse la dispozitie de dumneavoastra in programul de contabilitate SAGA.Documentele le arhivez si le predau cu baza de date.Telefon:0749458143.

  • Va place sa interactionati cu alte persoane? Sunteti student, iar timpul liber doriti sa il transformati in profit? Aveti deja un loc de munca stabil dar va ramane timp pentru inca un job bine platit? Sunteti pensionar, dar aveti putere de munca astfel incat sa va suplimentati pensia? Daca aveti diploma de bacalaureat si v-ar place sa lucrati in vanzari de asigurari, va asteptam sa ne cunoastem. Oferim salariu fix +comision pentru persoanele cu cod RAF/RAJ

  • Grup de firme ce activeaza in domeniul constructiilor si inchirierilor de utilaje, angajeaza contabil pentru contabilitate primara.Salariul se negociaza in urma interviului. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita mesaj cu CV atasat.

  • GRUP DE FIRME CE ACTIVEAZA IN DOMENIUL CONSTRUCTIILOR SI INCHIRIERILOR DE UTILAJE, ANGAJEAZA CONTABIL CONTABILITATE PRIMARA.SALARIUL SE NEGOCIAZA IN URMA INTERVIULUI. PERSOANELE INTERESATE SUNT RUGATE SA TRIMITA MESAJ CU CV . ATASTAT.

  • Generali Romania Asigurare Reasigurare SA recruteaza agenti asigurari in conditii avantajoase.Un sistem de remuneratie avantajos, cu venituri nelimitate, in functie de realizari. Beneficii non-financiare acordate in functie de performantele inregistrate Oportunitati de cariera si recunoasterea performantelor Suport logistic si operational, suport in activitatea de ofertare si vanzare (platforma vanzari, asistenta unei echipe dedicate, materiale suport vanzare si marketing, etc.), pentru o cat mai buna desfasurare a activitatii. Stil de lucru independent, implicand libertatea organizarii propriului program. Obiective clare si masurabile stabilite impreuna cu coordonatorul de echipa, pornind de la obiectivele financiare proprii. Desfasurarea activitatii intr-o echipa de profesionisti ce ofera constant suport si pregatire. Cerinte. minime bacalaureat Cei interesati pot trimite CV-uri.

  • Cautam, reprezentant vanzari pentru produsele noastre, tevi si fitting-uri pentru instalatille sanitare. Candidatul ideal: - persoana cu experienta in domeniul vanzarilor -abilități de comunicare, convingere, negociere și relaționare; -disponibilitate la deplasări în interes de serviciu; -Carnet de conducere categoria B.

  • Ofer servicii de contabilitate in Judetul Giurgiu si Mun.Bucuresti la preturi avantajoase. - infiintari societati comerciale - contabilitate primara - contabilitate de gestiune - contabilitate financiara - raportari financiar-contabile(bilant contabil) - declaratii Anaf. Intrastat, Mediu - resurse umane(contracte de munca, acte adtitionale) si operare in Revisal.

  • angajam contabili seniori. salariu 4000 ron plus bonusuri in funtie de performanta. program 9-17 locatie: piata sf. stefan nr. 6, sector 2

  • SC angajeaza expert contabil pentru firma mijlocie, ce isi desfasoara activitatea pe platforma combinatului Liberty Steel (fost ArcelorMittal) din Galati. Cerinte minime: pachetul Microsoft Office (indeosebi Excel), SAGA etc. Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj. Exclus alte orase! Relatii la telefon: 0731055721, de luni pana vineri, interval orar: 09.00 - 17.00.

  • SC FINANCIAL ACCOUNTING PROFI SRL - Angajeaza - Dorim sa finalizam anul cu bine si pentru a continua in acest mod avem nevoie de colegi noi. Mai exact avem nevoie de un Economist cu pofta de munca, zambetul pe buze si rezistenta in pragul zilei de 25 :) Razbim impreuna, nu asta ar fi problema. Candidatul ideal: - Studii superioare finalizate cu experinta de minim 3 ani in pozitia de Economist / Contabil / Resurse Umane; - Cunostinte temeinice de fiscalitate, contabilitate si resurse umane; - Intentia de colaborare pe termen lung; - Cunostinte avansate de operare SAGA, Microsoft Word si Excel, experienta in utilizarea calculatorului si a internetului, etc; - Seriozitate, atentie la detalii si bineinteles predarea lucrarilor la timp; - Sa lucreze bine in echipa, de asemeni sa ii placa lucrul cu clientii; - Limba engleza la nivel mediu este considerat un plus; - Orientare catre rezultate. Descrierea jobului: - Inregistararea si verificarea tuturor documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Intocmirea declaratiilor situatiilor si rapoartelor lunare; - Intocmirea balantelor contabile; - Intcmirea op-urile dupa inchiderea lunara; - Mentinerea relatiei cu clientii si transmiterea situatiei contabile la sfarsit de luna in functie de solicitari; - Ofera asistarea clientilor in aspectele legate de probleme contabile. Trimite-ne un mesaj sau email la adresa cu CV-ul tau si dupa te asteptam la noi la birou, zona Bucur Obor la o cafea/apa/ceai/suc, in functie de preferinte. Stam putin la povesti si ne raspundem reciproc la intrebari.

  • Salveaza cautarea