Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut colaborare pentru servicii de contabilitate. Contact:Iuliana-0763118413

  • Descrierea jobului: - Inregistrarea si verificarea documentelor contabile in programul de evidenta contabila(Navision); - Organizarea si tinerea contabilitatii societatii, conform legislatiei in vigoare; - Intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii. Cerinte: - Cunoasterea planului de conturi; - Bune cunostinte de contabilitate si fiscalitate ; - Cunostinte de operare PC (word, excel,outlook); - Persoana responsabila si serioasa. Oferim: - Program de lucru full time: 8-16.30; - Locatia: Bucuresti, zona Aviatiei; - Salariul se va negocia in urma interviului.

  • cu sau fara experienta - persoanele interesate vor accesa prin curriculum vitae sau tel .0729 779 096

  • Cu sau fara experienta , se solicita cunostinte calculator excel. - persoanele interesate vor accesa prin curriculum vitae sau tel 0729 779 096

  • Cerintele postului : Intocmirea contabilitatii pentru o societate de constructii Cere oferta de pret pentru diverse materiale Inregistreaza contracte de munca

  • Candidatul ideal: - Experienta de minim 2 ani in pozitia de Economist / Contabil / Resurse Umane; - Cunostinte temeinice de fiscalitate, contabilitate si resurse umane; - Intentia de colaborare pe termen lung; - Cunostinte avansate de operare CIEL, Microsoft Word si Excel, experienta in utilizarea calculatorului si a internetului, etc; - Seriozitate, atentie la detalii si bineinteles predarea lucrarilor la timp; - Sa lucreze bine in echipa, de asemeni sa ii placa lucrul cu clientii; - Orientare catre rezultate. Descrierea jobului: - Inregistararea si verificarea tuturor documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Intocmirea declaratiilor situatiilor si rapoartelor lunare; - Intocmirea balantelor contabile; - Intcmirea op-urile dupa inchiderea lunara; - Mentinerea relatiei cu clientii si transmiterea situatiei contabile la sfarsit de luna in functie de solicitari; - Ofera asistarea clientilor in aspectele legate de probleme contabile. Trimite-ne un mesaj cu CV-ul tau si dupa te asteptam la noi la birou, zona Nerva Traian.

  • Daca esti riguros, entuziast și un consultant perseverent caruia ii place sa se preocupe de partea financiara a companiei, atunci avem oportunitatea potrivita pentru tine! HCC angajeaza Tax Consultant in Bucuresti! Candidatul ideal pentru Tax Consultant: ➢Cunostintel de limba engleza -nivelul minim acceptat este B2 ➢Constituie un avantaj experienta dobandita in companiile ce ofera consultanta in domeniu de taxe si servicii ➢Candidatii pot fii de oriunde din tara oferindu-se pachete de relocare ➢Background academic corespunzator (ideal liceu si facultate de contabilitate sau economica) ➢Candidatii trebuie sa aiba experienta in contabilitatea statutara Romaneasca nu de BPO / CSS ➢Candidatii trebuie sa aiba experienta relevanta in firme de contabilitate / consultanta ➢Contabilitate (familiaritate cu declaratii fiscale, balante si bilant) ➢Contabilitate cu inclinatii spre fiscalitate Beneficii Tax Consultant ➢Asigurare de viata si medicala, ➢Decont transport, ➢Tichete de masa si alte beneficii

  • We`re recruiting a Senior Accountant for our customer, an international advisory group in Bucuresti. • Ability to work with deadlines; • Good communication across all levels of business; • Team player; • Organization; • Confidentiality; • Analytical mind; • Strong systems skills; • Integrity & trust • Organizational agility • Patience • Problem solving • Time management • Highly detail oriented • Advanced English communication skills • Ability to work cooperatively and collaboratively with all levels of employees, management, and external agencies to maximize performance, creativity, problem solving and results. Bachelor’s or higher degree in Accounting or Finance; • Strong understanding of accounting theory; • 3-5 years accounting/finance experience; • Proficiency with email and Microsoft Office applications;

  • Ideal candidate Bachelor’s or higher degree in Accounting or Finance; Strong understanding of payroll and labor relationships theory; 2+ years payroll experience; Proficiency with email and Microsoft Office applications; Main task and responsibilities Statutory payroll; Personnel administration; Management reporting; Payroll consultancy for clients; Specifics reports; Customization of the reports for each client according to their needs Collective Labor Contracts review and update Implementation of new client’s database, when applicable Assisting the clients to Labor Inspectorate audit, if the case; Respect the deadline where work is falling behind schedule; Identify solutions to problems, opportunities or issues raised; Maintain excellent working relationships with the team and the client’s representatives; Providing and interpreting payroll information; Keeping abreast of changes in payroll regulations and legislation. Other projects as assigned from time to time by supervisor

  • Angajam contabila cu experienta , cunoscatoare SAGA, avantaj daca a lucrat intr-o firma de contabilitate. Cv la email:

  • Schwarz Gruppe Int este un brand cunoscut si bine integrat pe piața locala si din România, specializat pe vânzarea de consumabile imprimante si servicii de Grafica & Print. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe tine să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Ne bucurăm de implicarea continuă în proiecte inovative și nu avem timp să ne plictisim. Responsabilități: Acesta va menține la zi evidența intrărilor și ieșirilor, se asigură că documentele specifice sunt întocmite corect și la timp, asigură respectarea măsurilor privitoare la circulația documentelor primare utilizate la efectuarea altor înregistrări contabile astfel: Întocmește, completează, înregistrează, îndosariază documentele care constituie baza înregistrărilor contabile, și asigură circulația lor rațională; Gestionează evidența valorilor materiale și bunurilor de consum, verifică stocurile și le comunică ulterior Administratorului; Este responsabil de întocmirea zilnică a registrelor contabile (Raportul de gestiune, Nota de recepţie, Foaia de prezență, Fişa de magazie, Registrul de Casă, etc.); Este responsabil de coordonarea documentelor contabile primite în firmă, oricare ar fi acestea, de la facturi de intrări marfă/servicii/materiale, la bonuri fiscale, extrase bancare, etc; Este responsabil de coordonarea documentelor contabile care ies din firmă: facturi emise, avize, etc; Ține evidenţa facturilor neîncasate; Ține evidența încasărilor; Coordonează emiterea documentelor bancare (file CEC, BO, OP etc.) pe care le înaintează persoanei responsabile cu semnarea acestora; Ţine evidenţa cronologică a facturilor emise și stabilește împreună cu Administratorul, protocolul de numerotare a documentelor; Preia și verifică documentele contabile generate de departamentele comerciale; Înregistrează deconturile pentru deplasări; Înventariază furnizorii și clienții pe baza extraselor de cont şi confruntă datele cu evidenţa primară; Supervizează arhivarea documentelor contabile precum şi salvarea datelor informatice; Întocmește pontajele și întocmește actele necesare calculării salariilor (acte adiționale, liste avans, liste prime, concedii medicale, etc); Prezentarea actelor necesare transmiterii Revisalului; Înregistrează facturile de servicii primite de la furnizori; Verifică soldurile din contabilitate cu cele ale furnizorilor; Verifică soldurile din contabilitate cu cele ale clienţilor; Întocmeşte rapoarte zilnice/săptămânale/lunare privind datoriile firmei în funcţie de vechime; Întocmeşte rapoarte zilnice/săptămânale/lunare privind creanţele firmei în funcţie de vechime; Verifică corespondenţa soldurilor bancare cu cele înscrise în extrasele de cont;

  • Schwarz Gruppe Int este un brand cunoscut si bine integrat pe piața locala si din România, specializat pe vânzarea de consumabile imprimante si servicii de Grafica & Print. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe tine să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Ne bucurăm de implicarea continuă în proiecte inovative și nu avem timp să ne plictisim. Și pentru că suntem într-o evolutie constantă, vrem să ne mărim echipa și căutam coleg/colegi de competiție pentru dept. nostru de Grafică&Print. Responsabilitati Operator Digital (Printer, Cutter Plotter ) DTP-ist, Grafician Pregateste documentele pentru imprimare Aseaza documentele primite de la agentii/client in formate optime de productie in functie de tipul de material, dimensiune si tehnologia de imprimare. Realizeaza layouturi in urma brief-urilor primite Opereaza imprimanta digitala Mimaki Printer CJV Opereaza Gravator Laser Opereaza Printer UV Flatbed Opereaza Cutter Plotter Identificarea neconcordantelor aparute intre documentul pregatit si printul martor existent( dimensiune, continut) Completeaza si tine evidenta comenzilor interne primite de la Managerul de Productie. Ofera suport colegiilor din echipa pana la intrarea in productie efectiva a tirajului. Participa la realizarea mostrelor, atunci cand sunt solicitate. Cerinte 2-3 ani experienta in domeniu Grafica, DTP, Tipar de Mari Dimensiuni Cunostinte tehnice de baza (sarcini mici/ medii/ mari) Pricepere in a lucra cu o varietate de materiale si de a gasi solutii sau de a respecta solutiile oferite Operare PC Windows - Microsoft (Word, PowerPoint, Access, Outlook)– Adobe Photoshop, Corel Draw, RasterLink Capabil sa coordoneze mai multe proiecte simultan, respectand termenele Carnet de conducere , poate fi un avantaj Abilitati Creativ si orientat catre detalii. Persoana plina de entuziasm, cu abilitati de comunicare. Bun lucrator in echipa si procese de lucru integrate din cadrul productiei Beneficii Mediu de lucru profesionist, între prieteni Program full-time și stabilitate pe termen lung Posibilitatea de-a creste împreună cu noi Tichete de masa in valoare de 15 lei pe zi (deci teoretic in 315 lei/luna) 1 zi de concediu in plus pe an la fiecare an vechime in companie; Prima de casatorie sau nasterea unui copil; Prima de 5% din suma salariul de incadrare pe ultimii 3 ani; Al 13-lea salariul incepand cu al 4 an de vechime; Tichete cadou de Pasti si de Craciun Abonament de sanatate la Polisano Orele suplimentare sunt platite cu spor de175 % Daca vrei sa ne cunosti, sa inveti si sa te dezvolti si nu in ultimul rand sa-ti petreci zilele de Luni pana Vineri alaturi de noi, saluta-ne cu un CV la si afla mai multe despre noi accesand schwarz-toner.ro

  • Ofer servicii de contabilitate si administrare de personal pentru firme, cabinete medicale in programul Saga, WinMentor, inclusiv servicii de facturare / receptii pentru magazine.

  • Angajam casieri BAIETI SI FETE inclusiv din Moldova. Program de lucru : Varianta 1- 2/2 de la 8.00 la 19.30 sau Luni-Vineri 9.00- 18.00 .Posibilitate de ore suplimentare . varianta 2- Luni -vineri 8.00-18.00 Luni -Vineri Sau angajare part-time depuneti cv la sau la agentia din Constanta , str Soveja nr 66, bl O5, parter. Telefon contact: 0341 412 209

  • amgajam pentru activitate birou,persoana cu experienta in geam termopan

  • SC angajeaza persoana pentru facturare. Rel. tel. 0722257061, 0740020060.

  • Contabil studii superioare cu experienta.

  • Suntem un grup de firme ce activam in domeniul constructiilor civile si industriale cu o vechime de peste 15 ani pe piata! Responsabilitatile postului: - Organizeaza, indruma si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - Intocmeste situatia fluxurilor de numerar; - Mentine corespondenta cu clientii legat de incasarea facturilor; - Organizeaza platile catre colaboratori/salarii; - Verifica inchiderea conturilor; - Intocmeste si verifica Balanta de verificare si Bilantul societatii la termenele stabilite de legislatia in vigoare; - Verifica si semneaza jurnalele de TVA si decontul de TVA; - Verifica si semneaza stabilirea impozitelor - impozitul pe profit, pe dividende, a taxelor locale si a declaratiilor aferente; - Intocmeste rapoarte/situatii financiare catre managerul general; - Mentine relatiile cu institutiile bancare cu care societatea colaboreaza, precum si cu institutiile statului; - Verifica si semneaza situatiile trimestriale, semestriale si anuale; - Verifica si supervizeaza activitatea angajatiilor din subordinea sa; - Evalueaza si instruieste personalul din subordine; - Reprezinta societatea in cazul controalelor financiare. Cerinte necesare ocuparii postului: - Sudii superioare economice, de preferat specializarea contabilitate; - Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara; - Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - Operare in SAGA constituie avantaj. Aptitudini necesare: - Gandire logica, capacitate de organizare, analiza si sinteza date; - Cunostinte temeinice de operare calculator: pachetul Microsoft Office, in special Microsoft Excel; - Atentie la detalii; - Responsabil, orientat spre rezultat; - Corectitudine, seriozitate si abilitati de negociere; - Rezistenta la stres; - Team-player. Oferim: - Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; - Contract de munca pe perioada nederminata; - Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare. Daca prezinta interes pentru dvs. acest post vacant, asteptam CV-ul dvs. la adresa de e-mail: resurseumane90(A rond)gmail.com sau ne puteti contacta la numarul: 0747.559.043 pentru detalii. Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.

  • LUTZ Automobile SA angajeaza Economist Cerinte minime: - operare calculator - cunostinte contabilitate primara - cunostinte programul Logicont constituie avantaj - vechime minim 3 ani - permis conducere Asteptam CV-ul Dvs. insotit de o fotografie pe adresa de mail officeautomobilelutz.ro sau numarul de telefon 756639000

  • Sunt contabil, caut colaborare part-time pentru evidenta contabila completă, program Saga si salarizare-Revisal.Detin semnatura electronica.Pentru detalii, va rog sa ma contactati la nr. 0799.888.334. Ofer si rog seriozitate!

  • Salveaza cautarea