Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam contabil intern cu experienta. Domeniul de activitate al societatii noastre este transport international de marfuri. Oferim: - program flexibil. - mediu de lucru placut alaturi de o echipa tanara - locatie job: Plaza Romania Offices, sector 6. - limba engleza reprezinta un avantaj.

  • S.C. VEST 6 S.A. Bucuresti cu activitate in domeniul inchirierii de spatii comerciale angajam contabil cu norma intreaga. Asteptam cereri/CV pe e-mail : si va contactam noi.

  • Angajam casieri valuta BAIETI SI FETE inclusiv din Moldova. Program de lucru : Varianta 1- 2/2 de la 8.00 la 19.30 sau Luni-Vineri 9.00- 18.00 .Posibilitate de ore suplimentare . varianta 2- Luni -vineri 8.00-18.00 Luni -Vineri Sau angajare part-time depuneti cv la sau la agentia din Constanta , str Soveja nr 66, bl O5, parter. Telefon contact: 0341 412 209

  • ANGAJAM ECONOMISTE SE LUCREAZA NUMAI PE CALCULATOR ,SE CERE MULTA SERIOZITATE,FIECARE ECONOMISTA ARE IN SUBORDINE SCOLILE SI GRADINITELE DIN 3 JUDETE. SE CERE STUDI SUPERIOARE. INFORMATI LA TELEFON SAU PE IMAIL -0751193820, -0728242666.

  • Oferim servere dedicate pentru a lucra in CLOUD de acasa (companie, filiale, puncte de lucru, colaboratori, angajati), salvarea datelor zilnic in mod automat, accesarea tuturor documentelor si aplicatiilor din orice locatie de pe glob, suport 24h de o persoana reala telefonic, intretinere, actualizare aplicatii si mentenanta echipamente asigurata de specialistii nostrii. Domenii posibile: transport, turism, financiar, contabilitate, resurse umane, audit, juridic, meditatii si altele PRET 300 RON / luna pe baza de contract.

  • Saga CLOUD - Lucreaza de acasa! SECURITATE, SIGURANȚĂ, EFICIENȚĂ Lucrați cu programe de contabilitate? Saga, Mentor, Ciel sau altele? Vă oferim avantajos posibilitatea de a lucra în cloud aplicațiile pentru evidența contabilă, expertiză și audit. Avantaje: 1. În cloud se poate lucra simultan de pe mai multe stații client ( PC, laptop, tabletă sau telefon mobil ), fără să fie nevoie de mai multe licențe Saga, 2. Puteți lucra din orice locație de pe glob, la orice oră, disponibilitatea serviciului fiind de 100%, viteza de lucru este maximă chiar și la o conexiune la internet de viteză redusă (ex: 2MB), 3. Centralizarea tuturor documentelor într-un singur loc, astfel că toți utilizatorii le pot accesa rapid și eficient din orice locație, 4. Accesul la documente se poate restricționa individual, pe utilizator sau pe grupe, în moduri doar citire, scriere-citire sau acces interzis, se pot accesa individual și aplicațiile (inclusiv Saga) de către colaboratori, ca să nu poata vedea firmele dvs. din listă, 5. Siguranța datelor - indiferent dacă se defectează / virusează / criptează echipamentul dvs., toate datele sunt în cloud și nu pierdeți nimic, deoarece datele se salvează zilnic, automat în mod profesional, 6. Configurare / instalare - nu mai aveți bătăi de cap, totul facem noi, instalăm și alte aplicații la cerere (gen revisal, e-tigris 7. Actualizare și întreținere, executată de specialiștii noștri. Tot ce aveți nevoie este să achiziționați o singură licență Saga, un calculator și să dispuneți de o conexiune la internet. Tarif 300 lei / lună, pe baza unui abonament lunar, cu contract.

  • Cerintele pentru ocuparea acestui post sunt urmatoarele: - Cunostinte de contabilitate primara. - Utilizator PC in special calcule tabelare - Excel, Word, etc. - Constituie avantaj cunoasterea platformei online SEAP/SICAP (Achizitii publice). Descrierea jobului: - Introducerea in programul excel a tuturor documentelelor primare ( facturi, chitante, extrase, instrumente de plata ) - Intocmire facturi, chitante, procese verbale de predare-primire, bonuri de consum, de transfer si alte documente legate de activitatea societatii. - Inregistrarea zilnica a platilor din extrasul de cont. - Intocmire NIR-uri/ Bon de consum pentru marfa receptionata in baza documentelor primite de la furnizorii interni. - Mentine evidenta si arhiveaza documentele financiare cu care opereaza. - Alte sarcini administrative solicitate de conducerea societatii. Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa. Programul de lucru: Se lucreaza de Luni pana Vineri de la 8:30 – 16:30. Pentru mai multe detalii, apelati numarul de telefon afisat! 0747 339 040 0747 524 702 C.v.-ul se trimite la adresa de mail:

  • Angajam contabila cu experienta , cunoscatoare SAGA, avantaj daca a lucrat intr-o firma de contabilitate. Cv la email:

  • Techstone Romania angajeaza urgent contabila, job full time, cu experienta in contabilitatea productiei si grupuri de firme. Cerem si oferim seriozitate. Salariu negociabil in functie de exterienta si bonuri de masa. Pe adresa de email afisata in anunt, va rugam sa trimiteti CV insotit de foto.

  • Suntem o companie de consultanta pentru proiecte europene, cu activitati in Regiune Galati si Braila, cu o experienta de 10 ani. Pentru marirea echipei de lucru angajam: Expert accesare fonduri europene si Manager de proiect. Pentru relatii sunati la nr. de tel. 0751024533, CV se trimit la adresa

  • Descriere Locuri de muncaEsti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa:

  • Candidatul ideal Cerinte: -Studii medii -Experienta minim 6 luni pe un post similar(reprezinta un avantaj) -Cunostinte operare PC -Cunostinte SAP (constituie un avanta) Descrierea jobului Responsabilitati: -Indeplineste intocmai si la timp sarcinile de serviciu primite de la Sef Serviciu Financiar Contabil. -Emite chitante fiscale pentru numerar penru facturile primite de la Agent transporturi -Verifica si completeaza Borderourile de distributie -Preda numerarul si instrumentele de plata conf. Procedurilor de Contabilitate. -Verifica avizele de la furnizor si avizele catre clienti, -Respecta Procedura Distributia marfurilor Oferta: -Pachet salarial motivant -Mediu de lucru profesionist -Training inclus

  • amgajam pentru activitate birou,persoana cu experienta in geam termopan

  • CUMPARAM CREANŢE (DATORII) EXTREM DE DIFICIL DE ÎNCASAT / RECUPERAT, CREANTE PRESCRISE, DEBITORI PERSOANE FIZICE SAU JURIDICE. I. Cumparam urmatoarele categorii de creanţe: 1. Creanţe neprescrise, dificil de încasat, afectate de urmatoarele dificultaţi la încasare: debitorii nu pot fi gasiţi, documentele justificative sunt insuficiente, debitorul contesta creanţa,etc; 2. Creanţe extrem de dificil de încasat pentru care ati avut si nu mai aveţi nici un act justificativ, sau aveţi acte care nu sunt in totalitate explicite pentru creanta dumneavoastra; 3. Creanţe asupra unor debitori aflaţi în insolvenţa sau faliment, inclusiv creanţele accesorii şi subsidiare bugetare, de restituire a impozitelor şi taxelor de la buget. 4.Creanţe prescrise, cu vechimea cuprinsa între 1 - 20 ani, pentru care a fost invocata şi opusa de catre debitor prescripţia extinctiva sau nu. II. Modalitatea de plata: După un studiu complex şi gratuit de solvabilitate a debitorului şi o evaluare a eforturilor şi implicaţiilor necesare, vă întocmim oferta financiară propriu-zisă, pentru creanţele dumneavoastra, în funcţie de vechime, dificultate, cuantum, oferta variază. AVEŢI POSIBILITATEA SA OPTAŢI PENTRU UNA DINTRE URMATOARELE OFERTE: 1. La incheierea contractului: 2% - 15% din valoarea nominala a creanţei dumneavoastra, preţ, care se structureaza în funcţie de mai mulţi factori: a) suma, cuantumul creanţei; b) situaţia debitorului; c) vechimea creanţei; d) debitorul şi solvabilitatea acesuia; e) documentele justificative şi temeinicia acestora; III. De reţinut: Activitatea descrisa se manifesta şi se caracterizeaza printr-o activitate profesionala cu caracter permanent. Cumparam creanţe, si suntem dispuşi sa achiziţionam creanţele dumneavoastra ori de câte ori va veţi manifesta interesul de a le înstrăina, daca ajungem la un acord de voinţa.

  • Abilități solicitate: - seriozitate, punctualitate; - atenție la detalii; - experiență 1-2 ani în domeniu; - cunoștințe aprofundate de SAGA; - întocmirea documentației cerute prin caietele de sarcini și fișele de date; - completarea formularelor aferente unei licitaţii și participarea la elaborarea ofertelor (SEAP); Atribuții: - activități de secretariat; - facturare clienți; - Note Intrare Recepție (NIR-uri); - operare casă/bancă/deconturi. Salariu Fix + Tichete de Masă

  • Birou contabilitate angajez contabil cu experienta, program lucru luni-vineri , 8h / zi. Descriera postului -intocmire situatii financiare-contabile in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, -calculeaza taxele si impozitele -realizeaza operatiunile si situatiile obligatorii de incheiere lunare/anuale. -intocmeste balanta lunara, -intocmeste raporturi contabile / fiscale obligatorii catre autoritatile statului cu respectarea termenelor -intocmeste registrele contabile obligatorii. Salariul negociabil.

  • Firma contabilitate angajam economist sau contabil. Cerinte: - cunostinte de contabilitate (nivel de baza); - cunoscator MS Office (Excel, Word) - cunoasterea program Ciel este un avantaj - ideal studii superioare economice (dar se accepta si studii medii economice) - persoana atenta, organizata, responsabila , capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional Responsabilitati : - evidenta contabila la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor contabile privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, salarii, deconturi, impozite si taxe, furnizori/ clienti - verificarea rapoartelor contabile (jurnale, fise, etc) Oferta noastra: - salariul este motivant, fiind negociat in functie de capacitatea de lucru, de experienta si pregatire;

  • Angajam urgent fata sau baiat pentru evidenta primara in transport international marfa, cunoscator: contabilitate, operatiuni pe calculator, foi de parcurs, geografie, limba straina.

  • Companie de brokeraj in asigurari ,cautam colaboratori pentru largirea echipei din Judetul Suceava. Oferim-Acces la un soft complet de ofertare/emitere asigurari -Suport in dezvoltarea portofoliului propriu de clienti -Comisioane motivante in functie de realizari. Cerem Seriozitate. Experienta in asigurari constituie un avantaj. Daca esti agent de asigurari sau broker si nu esti multumit de randamentul muncii tale vino alaturi de noi..

  • Absolvent de studii superioare economice (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate); - Experienta in domeniul contabil de 3-5 ani; - Necesara experienta intr-o firma de contabilitate; - Cunostinte PC: MSOffice (Word, Excel), soft-uri de Contabilitate. Constituie avantaj cunoasterea soft-ului- SAGA; - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana organizata, capacitate de analiza si sinteza. Responsabilitati: - Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor primite de la clienti; - Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; - Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; - Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; - Tine evidenta mijloacelor fixe; - Verifica modul in care se realizeaza reconcilierea evidentei AFP din fisa platitorului cu datele din contabilitate; - Intocmeste raportari speciale pentru clienti; - Mentine legatura cu clientii repartizati. Beneficii: - Salariu motivant; - Tichete de masa in valoare de 15 lei; - Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist si dinamic; - Dezvoltarea competentelor profesionale; Biroul se afla in Bragadiru, Strada Sperantei (Cartierul Independentei) - Sensul giratoriu de la Penny. Descrierea companiei Kit Contabilitate, membră CECCAR, oferă servicii complete contabile și de salarizare. Deoarece portofoliul nostru este în creștere, dorim să ne mărim echipa cu un coleg pasionat de această frumoasă profesie și pentru care orice virgulă contează. Asigurăm fiecare candidat de confidențialiate.

  • Salveaza cautarea