Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Kern Liebers Romania este o companie multinationala avand ca domeniu de activitate fabricarea articolelor din fire metalice, fabricarea de lanturi si arcuri. Angajeaza 1 post operator masini confectionat arcuri. Cerintele principale sunt: Studii scoala profesionala sau liceu; Cunostinte desen tehnic – nivel basic; Disponibilitate de lucru in trei schimburi; Cunostinte minime de limba engleza; Capacitatea de a intelege fluxul de productie ; Spirit de echipa ; Descrierea jobului: Calibrarea utilajelor si urmarirea procesului de fabricatie; Alimentarea si supravegherea utilajelor de productie; Verificarea dimensionala si calitativa a produsului; Mentenanta preventiva a utilajelor; Persoanele interesate pot trimite CV-ul pe adresa de email Pentru mai multe detalii tel. 0213.069.414

  • Birou contabil independent, membru activ Ceccar si inspector resurse umane, ofer servicii complete de contabilitate si resurse umane. - Contabilitate de gestiune si financiara; - Intocmire registre si jurnale TVA; - Intocmire balanta de verificare; - Intocmire si depunere declaratii lunare/trimestriale; - Intocmire si depunere bilant anual si raportari semestriale. - Servicii resurse umane: intocmire CIM, acte aditionale,state salarii, eliberare adeverinte, transmitere Revisal. Intocmire si depunere declaratia unica. Detin licenta soft( Saga) si semnatura electronica.

  • Dorim să ne mărim echipa de contabili Daily Caffe și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture. ATRIBUTIILE ANGAJATULUI: - Menținerea legaturii cu clienții și furnizorii Daily Caffe la final de luna. - Evidența casă și bancă; - Completarea responsabila a rapoartelor cerute prin intermediul aplicației Daily Caffe. - Verificarea activității colegilor Daily Caffe din teritoriu prin intermediul Excel și aplicației Daily Caffe. - Operarea evidenței contabile în programul WINMENTOR a operațiunilor economice și financiare ale companiei în conformitate cu legislatia în vigoare. - Asigurarea inventarului la perioadă. CERINTE: - Studii superioare și medii, absolvent in cadrul Universității/Colegiului National; - Cunoștințe de limba engleză. - Cunostințe economice și fiscale. - Cunostințe legislative. - Certificarea CECCAR reprezintă un avantaj. - Abilități de utilizare a calculatorului (suita Microsoft Office – Word, Excel, Outlook, PowerPoint) și mai ales a programului WINMENTOR. - Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă; OFERTA (bonusuri, beneficii) : - Salariu motivant; - Posibilități de dezvoltare profesională și promovare. - CV se trimit la adresa mentionand numele postului dorit - Relatii la telefon 0751 111 344

  • Expert contabil,membru CECCAR,ofer servicii financiar-contabile si de personal,orice activitate la Registrul Comertului,expertize judiciare si extrajudiciare.Expert contabil,Marinela Munteanu.Tel:0722.325.384

  • Caut tanara absolventa sau studenta seral/ff,facultate profil finanate contabilitate,doritoare sa invete meserie,lucrand intr-o firma de contabilitate.

  • Posed semnatura electronica, execut contabilitate(SRL, PFA, UBER / TAXIFY), inclusiv bilant. Execut lucrari de HR (Revisal). Sunt interesata de contract de colaborare. Preiau documentele o data pe luna, colaborez, pe mail/telefon/deplasare, in limite decente. Tel. 0722733367.

  • Colaboram cu tineri economisti / studenti dornici să aplice la un post de economist și doresc să dobândească experientă în domeniul serviciilor contabile complete. Asiguram acumularea de experiență! Trimite un CV la acest anunt pentru a fi selectat!

  • Angajez contabil program de luni pana vineri . In zona Ciorogarla

  • Va place sa interactionati cu alte persoane? Sunteti student, iar timpul liber doriti sa il transformati in profit? Aveti deja un loc de munca stabil dar va ramane timp pentru inca un job bine platit? Sunteti pensionar, dar aveti putere de munca astfel incat sa va suplimentati pensia? Daca aveti diploma de bacalaureat si v-ar place sa lucrati in vanzari de asigurari, va asteptam sa ne cunoastem. Oferim salariu fix +comision pentru persoanele cu cod RAF/RAJ

  • Angajez contabil pentru HOTEL SUD Giurgiu.

  • CUMPARAM CREANŢE (DATORII) EXTREM DE DIFICIL DE ÎNCASAT / RECUPERAT, CREANTE PRESCRISE, DEBITORI PERSOANE FIZICE SAU JURIDICE. I. Cumparam urmatoarele categorii de creanţe: 1. Creanţe neprescrise, dificil de încasat, afectate de urmatoarele dificultaţi la încasare: debitorii nu pot fi gasiţi, documentele justificative sunt insuficiente, debitorul contesta creanţa,etc; 2. Creanţe extrem de dificil de încasat pentru care ati avut si nu mai aveţi nici un act justificativ, sau aveţi acte care nu sunt in totalitate explicite pentru creanta dumneavoastra; 3. Creanţe asupra unor debitori aflaţi în insolvenţa sau faliment, inclusiv creanţele accesorii şi subsidiare bugetare, de restituire a impozitelor şi taxelor de la buget. 4.Creanţe prescrise, cu vechimea cuprinsa între 1 - 20 ani, pentru care a fost invocata şi opusa de catre debitor prescripţia extinctiva sau nu. II. Modalitatea de plata: După un studiu complex şi gratuit de solvabilitate a debitorului şi o evaluare a eforturilor şi implicaţiilor necesare, vă întocmim oferta financiară propriu-zisă, pentru creanţele dumneavoastra, în funcţie de vechime, dificultate, cuantum, oferta variază. AVEŢI POSIBILITATEA SA OPTAŢI PENTRU UNA DINTRE URMATOARELE OFERTE: 1. La incheierea contractului: 2% - 15% din valoarea nominala a creanţei dumneavoastra, preţ, care se structureaza în funcţie de mai mulţi factori: a) suma, cuantumul creanţei; b) situaţia debitorului; c) vechimea creanţei; d) debitorul şi solvabilitatea acesuia; e) documentele justificative şi temeinicia acestora; III. De reţinut: Activitatea descrisa se manifesta şi se caracterizeaza printr-o activitate profesionala cu caracter permanent. Cumparam creanţe, si suntem dispuşi sa achiziţionam creanţele dumneavoastra ori de câte ori va veţi manifesta interesul de a le înstrăina, daca ajungem la un acord de voinţa.

  • " Firma de contabilitate, audit financiar si expertize contabile, cu sediul in Giurgiu si punct de lucru in Bucuresti ANGAJEAZA: - 2 posturi CONTABILI JUNIORI - pentru sediul din Bucuresti - absolventi ai Facultatii de ASE, de preferat Facultate Finante Contabilitate sau Audit Financiar. - 4 posturi CONTABILI JUNIORI - pentru sediul din Giurgiu - absolventi ai Facultatii de ASE, de preferat Facultate Finante Contabilitate sau Audit Financiar. Pentru cei interesati, asiguram cazare in Giurgiu.

  • Societate comerciala angajeaza contabil pentru activitatea de la punctul de lucru HOTEL SUD Giurgiu.

  • ASIROM VIG SA prin Agentia Vaslui incadreaza personal in vanzari . Se asigura venit minim 900 lei (pt part-time ), auto pentru deplasari ,materiale promotionale,program flexibil

  • Firma de contabilitate, cautam contabil senior cu experienta, cunoscator Saga, pentru inchideri de luna si intocmire declaratii. Oferim salariu motivant, precum si alte beneficii.

  • Angajam contabil. Notiuni necesare de contabilitate primara, Experienta si notiunile de utilizare a programului SAGA, reprezinta un avantaj. Rugam transmiterea CV-urilor spre analiza.

  • Caut persoana pentru contabilitate primara. CV se depune pe adresa de mail este in Focsani.

  • Intocmesc niruri pt societati comerciale. Ma deplasez la sediul societatilor pt ridicarea actelor. Tarif negociabil, in functie de nr facturilor. De asemenea, efectuez operatiuni de infiintare, radiere, modificari de orice fel la Registrul Comertului. Pt detalii, nu ezitati sa ma contactati 0769671450

  • VINO SI TU IN ECHIPA TEZAUR! Beneficiile tale vor fi: • Punctul de lucru in care vei fi alocat va fi cat mai aproape de locuinta ta; • Salariul NET diferentiat astfel: - 3.300 lei in primele 6 luni de activitate cu majorare automata la 3.700 lei daca lucrezi intr-o agentie in cadrul unui centru comercial/ mall; -3.000 lei in primele 6 luni de activitate cu majorare automata la 3.500 lei daca lucrezi intr-o agentie cu program prelungit; -3.300 lei daca lucrezi intr-o agentie cu program normal. • Bonusuri lunare in functie de performante; • Bonusuri anuale de loialitate si cadouri de sarbatori; • Traininguri de specialitate si cursuri personalizate; • Perioada de formare platita (costuri suportate integral de companie), nu ai nevoie de experienta • Posibilitati de promovare; • Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piata; • Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie. Este necesar doar: • Sa ai studii medii sau superioare (obligatoriu diploma de bacalaureat); • Sa-ti placa sa comunici cu oamenii; • Sa fii atent la detalii; • Sa ai abilitati de operare PC. Ce vei avea de facut: • Sa verifici si sa evaluezi garantiile; • Sa intocmesti documentele pentru acordarea imprumuturilor; • Sa consiliezi clientii privind vanzarea bijuteriilor; • Sa efectuezi platile si incasarile; • Sa pastrezi evidenta primara a actelor in punctul de lucru. Trimite CV-ul tau la adresa:

  • Descriere Candidatul ideal Studii superioare in domeniul financiar-contabil Experienta in contabilitate minim 2 ani Buna cunoastere a aplicatiilor MS Office (Excel - avansat) + un program informatic de evidenta contabila Persoana dinamica, responsabila si organizata, interesata de o colaborare pe termen lung Adaptabilitate la munca in echipa, cu abilitati de comunicare si relationare Capacitate de analiza si incadrare in termene, gandire logica si atentie la detalii Cunoasterea limbii engleze si a legislatiei financiar contabile Descrierea jobului A. Atributii principale: 1.Procesarea documentelor (comenzi, facturi primite de la furnizori) in vederea facturarii catre clienti; 2.Inregistrarea in evidentele contabile a facturilor primite de la furnizori; 3.Facturarea catre clienti; 4.Verificarea intocmirii corecte din punct de vedere fiscal a documentelor primare; 5. Evidenta clienti / furnizori si mentinerea legaturii permanente cu clientul / furnizorul in vederea obtinerii unor situatii financiare corecte; 6. Intocmirea si gestionarea listei cu facturile de plata catre furnizorii de servicii de transport; B. Atributii secundare: 1. Mentinerea biroului / documentelor in buna ordine, urmarirea corectitudinii si parcursului documentelor comerciale; 2. Elaborarea rapoartelor si a situatiilor specifice de activitate solicitate de management; Asteptam CV-ul pe e-mail: fabricadepapetarie@gmail.com sau pe aplicatie

  • Salveaza cautarea