Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Contabila cu experienta, ofer servicii de contabilitate pana la nivel balanța,bilant. Inspector resurse umane Înființat firme. Licenta program de contabilitate si semnătura electronica. Ma deplasez la sediul societății pentru ridicare si predare acte. Mai multe detalii la telefon 0746 079 497

  • Contabilă cu experienta de 10 ani lucrez contabilitate pana la bilant in orice domeniu. Inspector de resurse umane cu experienta in evidenta personalului, tot ce tine de salariati: Contracte de muncă,demisii,concedii de odihnă,suspendări,adeverințe de salariat,de vechime,de sănătate,pontaje,state de salarii,fluturas salariu,transmitere revisal conform legii in vigoare. Înființeze firme. Ofer si rog seriozitate! Relatii la telefon 0746 079 497 Rog mesaj pe telefonul afisat. Firma serioasa,detin licenta program de contabilitate, semnatura electronica, ma deplasez la sediu clientilor pentru ridicare acte. Colaborare cu firme de contabilitate.

  • Expert contabil - membru C.E.C.C.A.R. ofer servicii complete de contabilitate. Pachet promotional pentru firmele nou infiintate!

  • Contabil studii superioare cu experienta.

  • Expert contabil cu experienta, ofer servicii complete de contabilitate.

  • Cerinţele principale: • Membru titular ANEVAR cu specializarile EPI si EBM si/sau EI; • Experienta profesionala minim 1 an intr-o pozitie similara; • Capacitate de sinteza si analiza; • Cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului ; • Dorinta de invatare si perfectionare continua; • Conduita morala, spirit de echipa, capacitate de a face fata provocarilor din domeniul evaluarii; • Detinere permis auto categoria B constituie un avantaj. Responsabilităţile principale: • Deplasarea la obiective in vederea inspectarii acestora; • Realizarea Rapoartelor de Evaluare in conformitate cu Standardele de Evaluare si cu pregatirea profesionala pe care o detine; • Cunoasterea, intelegerea si punerea in aplicare a metodelor si tehnicilor recunoscute care sunt necesare pentru efectuarea unei evaluari corecte; • Prospecteaza piata si actualizeaza informatia referitoare la valoarea bunurilor mobiliare si imobiliare; • Implicare activa in Departamentul de Evaluari al Societatii . Beneficii: • Echipa dinamica; • Posibilitatea imbunatatirii performantelor profesionale; • Investitii in dezvoltarea profesionala a angajatilor prin asigurarea si plata programelor de pregatire continua de catre companie CV-urile pot fi transmise pe adresa de email

  • - studii superioare economice finalizate - experienta in domeniu de minim 2 ani - cunostinte de lucru pe calculator (MS Office...) - cunostinte de contabilitate Responsabilitati: - verificare si inregistrarea facturilor de la furnizor; - activitati de gestiune si stocuri; -verificarea corectitudinii din punct de vedere contabil si fiscal a intocmirii documentelor contabile primite si emise; -urmareste situatia incasarilor lucrarilor efectuate; -urmareste sa se faca plata in termen a produselor si serviciilor procurate prin terti;.....

  • Asociatie de proprietari - 1 scara de bloc/20 de apartamente, cauta Cenzor . tel.0761-297279 Adresa e-mail:

  • Economist conduc evidenta contabila completa .tel.0744527686

  • Caut economist financiar cu sau fara licenta pentru pregatirea documentelor cat si pentru prezenterea-execturea acestora in vederea accesarii de fonduri UE! Conditii economice negociabile! Prezinta un avantaj cunoasterea limbii spaniole! Cei interesati pot trimite CV'urile la adresa de mail specificata!

  • Contabil instruit caut job in contabilitate fuull time, part time.Tin evidente contabile de la A la Z, inclusiv bilantulri contabile.Rapiditate introduicere de date

  • Contabilitate de gestiune •Instruirea personalului cu privire la modul de întocmire a documentelor primare și circuitul acestora în cadrul societății; •Asistență în vederea organizării departamentului de contabilitate; •Contabilitatea intrărilor ; •Evidența documentelor primare justificative referitoare la vânzări; •Contabilitatea rapoartelor de gestiune; •Contabilitatea importurilor și exporturilor; •Contabilitatea ieșirilor; •Prelucrarea facturilor către clienți. Contabilitate financiară •Înregistrarea documentelor primare în conformitate cu normele legale în vigoare și principiile contabilității; •Evidență analitică și sintetică clienți, furnizori; •Evidență mijloace fixe, calculul amortizării; •Optimizarea impozitelor de plată și soluții pentru minimizarea acestora în conformitate cu legislația în vigoare; •Stabilirea obligațiilor de plată lunare și trimestriale, întocmirea documentelor pentru plata acestora; •Elaborarea balanței de verificare lunară; •Întocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA și cartea mare; •Întocmirea și depunerea bilanțului contabil; •Întocmirea și depunerea declarațiilor privind taxele și impozitele. Consultanță •Proiectarea unor raportări manageriale, situații financiare, cash-flow, specifice activității clientului; •Analiza structurilor și rezultatelor financiare; •Analiza datoriilor și creanțelor; •Analiza capitalurilor și imobilizărilor; •Întocmirea bugetului de venituri și cheltuieli; •Asistență și consultanță financiară în prevenirea și înlăturarea dificultăților companiei; •Consultanță financiară în alegerea sistemelor de credit, leasing, etc; •Consultanță financiară și analiză cash-flow. Resurse umane •Înregistrări contracte de muncă; •Închideri contracte de muncă; •Înregistrarea actelor adiționale și a deciziilor; •Consultanță privind salarizarea; •Consultanță privind întocmirea dosarelor de personal; •Întocmirea și depunerea statelor de plată a salariilor; •Întocmirea și depunerea declarațiilor; •Întocmirea Registrului general de evidență a salariaților; •Întocmirea adeverințelor de salariu. Tarifele practicate sunt în funcție de volumul și dimensiunea fiecărui tip de societate în parte.Amanunte la telefon 0721 995 059

  • SC angajeaza persoana pentru facturare. Rel. tel. 0722257061, 0740020060.

  • Evidentă contabila completa, gestiune, revisal, declaratii, balanta, bilant Cunoscătoare programe contabilitate omnidata Cunoscatoare legislație fiscală, in domeniul imobiliar constituie avantaj Cv urile duvs sunt asteptate la:

  • ... in productie, constructii si servicii horeca, caut colaborare sau angajare, part time sau full time. stapanesc MS Office (Excel, Access) si softuri de contabilitate Winmenthor si Saga. Tel 0733628812.

  • Societate comerciala cu sediul in Navodari angajeaza contabil pentru evidenta primara documente contabile si activitati de secretariat. Cerinte: Persoana serioasa, responsabila, bine organizata. Detinator permis conducere cat. B. Va rugam trimiteti CV pe e-mail sau pentru orice alte detalii puteti suna la tel: 0722.301.179.

  • SC MTI ANVELOPE, angajeaza CONTABIL, contabilitate primara, Cerinte: -cunoscator prog. SAGA, -contabilitate primara minim 2 ani experienta, -persoana dinamica, -seriozitate. Oferim: -colectiv tanar, -suport informatic, -salariu atractiv, - decontare transport -alte beneficii. Programul este zilnic de L-V 8:00 - 17:00 (1h pauza de masa) Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati la nr. 0762411024 Corina. Cerem si oferim seriozitate!

  • Cautam vorbitori de limba italiana pasionati de domeniul financiar-bancar. Daca esti in cautare de noi provocari, te asteptam in echipa! Ce trebuie sa faci: Oferire de suport pe zona de POS-uri, tranzactii bancare, validare date Ce se cauta: Diploma de bacalaureat Italiana minim A2.2-B1 (pentru back office) si B2 (pentru call center) Engleza A2-B1 Microsoft Office Program de lucru: L-V, 9:00-18:00 (pentru back office) si in ture, 24/7 (pentru call center) Pachet salarial: + 2400 lei net / 3000 lei net + tichete de masa 15ron/zi lucrata + asigurare medicala la clinica privata + voucher anual 1850ron (pentru diferite servicii: spa, sala, vouchere magazin , etc) – Platforma Benefit Locatie: Zona Pipera, la 5 minute de gura de metrou Daca oferta noastra prezinta interes sau ai nevoie de mai multe detalii, pot fi contactata la numarul de telefon 0739850444.

  • Multinationala angajam personal pentru postul de Verificator Bani Cerinte: studii medii Salar incadrare: 2489 + spor fidelitate+bonus de performanta+ ore suplimentare + spor de noapte/weekend + tichete masa (300 ron) + pregatire la locul de munca

  • Multinationala angajam personal pentru postul de Verificator Valori. Cerinte: studii medii Salar incadrare: 2510 + spor fidelitate + bonus de performanta + ore suplimentare + spor de noapte/weekend + tichete masa (300ron) + pregatire la locul de munca.

  • Salveaza cautarea