Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Birou de contabilitate angajează o absolventă de studii economice promoția 2019. Căutăm o persoană ambițioasă și implicată, dornică să învețe și să facă parte din echipa noastră. CV la adresa de mail:

  • Daca iti doresti o cariera in domeniu vanzarilor, vino in echipa noastra! Te asteapta o cariera de succes. La Generali, profesia de consultant in asigurari este o meserie in adevaratul sens al cuvantului, care presupune un plan de cariera si etape de profesionalizare. Asteptam CV-ul tau pe sorin.balmus@generali.com

  • Angajam contabila cu experienta , cunoscatoare SAGA, avantaj daca a lucrat intr-o firma de contabilitate. Cv la email: leeafincont@yahoo.com

  • Candidatul ideal • Studii superioare • Experienta de minim un an in domeniu • Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii. • Lucrul in echipa • Cunostiinte de limba engleza • Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente; • Orientarea spre rezultat; • Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate. • Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor. • Respecta prevederile legale in domeniu; Descrierea jobului • Cunostinte de contabilitate financiara si fiscalitate pana la nivel de balanta inclusiv • Emiterea de facturi catre clientii interni si externi • Inregistrarea facturilor primite de la furnizorii interni si externi cu respectarea normelor legale in vigoare • Introducerea notelor contabile de salarii, de compensare a TVA de recuperat cu contributii, reglarea diferentelor de curs valutar • Urmarirea soldurilor a clientilor si furnizorilor Va asteptam ! Descrierea companiei TBT Logistic International SRL, partenerul dumneavoastra pentru transportul intre Vestul si Estul Europei. De-a lungul anilor am acumulat experienta in servicii de logistica intre vestul si estul Europei, asadar suntem partenerul ideal pentru transportul național și internațional de bunuri condiționate, cum ar fi medicamente, fructe, legume și flori, precum și bunuri non condiționate și de transport ADR.

  • Caut contabil cu experienta in lucrul cu programul de contabilitate SAGA. Program de lucru flexibil. Trimiteti CV la adresa de e-mail: contexp2004&yahoo.ro.

  • Contabil studii superioare cu ceva experienta.

  • ECONOMIST TIN EVIDENTA CONTABILA, EVIDENTA SALARIATI -REVISAL,INTOCMIRE DECLARATII LUNARE,BILANTURI

  • Firma de instalatii-ventilatii, angajeza contabil junior, absolvent 2019 de Facultate Stiinte Economice

  • Angajam urgent persoana dinamica cu cunostinte minime de contabilitate primara si activitati de secretariat. Se ofera salariu motivant, locatie stabila birou in zona centrala Bucuresti, program flexibil.

  • Icredit Pitesti Gavana cauta persoane pentru postul de consultanti vanzari part time pentru Pitesti si zona Bascov limitrofe. Indiferent de varsta(varsta minima 18 ani), de sex, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, te asteptam in echipa noastra. De ce sa devii consultant iCredit: -poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar in fiecare luna intre 500-4000lei– totul depinde de tine -iti faci singur programul de lucru - participi la programul de training in vanzari Se ofera comision de performanta din vanzari,incasari.,cu forma juridica PFA sau II(se poate oferii si contract de munca part time).Va asteptam la sediul nostru din Gavana3,program orar 10-19 cu cv si buletinul de identitate pentru detalii amanuntite

  • Economista, A.S.E. Bucuresti, media de licenta 9.00, cu experienta in contabilitatea generala, soft-uri folosite Win- Mentor, Ciel, Saga , Fox-Pro- gestiunea bazelor de date, avand cunostinte de fiscalitate si lb. engleza, doresc angajare in domeniu. Ofer si pretind seriozitate. Tel. 0734062710.

  • -activitati de secretariat -activitati administrative si de protocol -coordonare activitatii de logistica -cunostinte de contabilitate primara -cunostinte de operare PC MSOffice ,Word,Excel -cunostinte de limba engleza

  • Companie de brokeraj in asigurari ,cautam colaboratori pentru largirea echipei din Judetul Suceava. Oferim-Acces la un soft complet de ofertare/emitere asigurari -Suport in dezvoltarea portofoliului propriu de clienti -Comisioane motivante in functie de realizari. Cerem Seriozitate. Experienta in asigurari constituie un avantaj. Daca esti agent de asigurari sau broker si nu esti multumit de randamentul muncii tale vino alaturi de noi..

  • Candidatul ideal: Experienta in resurse umane si salarizare Cunostintele de legislatie a muncii constituie un avantaj Cunostinte operare program Saga, cunostinte operare PC (Word, Excel, Office), excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice (lucrul cu cifrele), atentie la detalii. Descrierea Jobului: • administreaza si actualizeaza baza de date pentru angajati; • colecteaza si centralizeaza informatiile justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale/de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri, retineri din salariu, tichete de masa etc.); • efectueaza calcului salarial, intocmeste statului de plata; • intocmeste evidenta concediilor de odihna • intocmeste diverse raportari solicitate de catre client; Beneficii: Pachet salarial atractiv; Asigurare medicala; Oportunitatea dezvoltarii profesionale intr-un mediu dinamic Post pentru Buzau

  • Candidatul ideal Ce dorim de la tine? - Studii superioare finalizate sau in ani terminali in domeniul economic (Contabilitate si Informatica de gestiune - ASE reprezinta un avantaj) - Cunoasterea unui soft de contabilitate (Nexus ERP, Mentor, Saga reprezinta un avantaj) - Bune cunostinte de utilizare MS Office (Excel, Word, Outlook) - Abilitati de planificare si organizare - Persoana dinamica orientata spre rezultat - Spirit de echipa - deschidere, comunicare, cooperare Descrierea jobului Ce iti oferim noi? - Salariu motivant, in functie de cunostinte si experienta - Bonusuri suplimentare/ ocazionale, in functie de performante - Oportunitati de dezvoltare a carierei in cadrul organizatiei - Mediu de lucru placut - Sansa de a face parte dintr-o echipa cu o pregatire profesionala solida, dinamica si motivata - Sediu central - Program flexibil Descrierea companiei Crestem si ne mai dorim colegi! Vrei sa faci si TU parte din echipa noastra? Trimite-ne acum un CV la ! Daca esti in cautarea unui loc de munca in domeniul economic, aici este locul ideal in care sa inveti si sa te dezvolti!

  • Ofer servicii complete de contabilitate pentru firme mici si mijlocii, intocmire si transmitere on line a declaratiilor fiscale si bilanturilor, servicii de personal (contracte de munca, acte aditionale si decizii, Revisal). Ofer consultanta financiara si fiscala si reprezint clientul in relatia cu ANAF . Tarifele sunt stabilite in functie de volumul de munca

  • Oferim servicii infiintate firme Bucuresti si Ilfov. Gazduite sediu Bucuresti sect 4, alte modificari privind actul constitutiv al societatilor comerciale. Infiintare radiere puncte de lucru, suspendare activitate, adaugare schimbare autorizare CAEN, cesiune, dizolvare, lichidare, radiere. Servicii contabilitate, resurse umane, protectia muncii, medicina muncii. Tel: 0758256758

  • SC ALIMENTCOM ANGAJAZA CONTABIL TIMP PARTIAL RELATII LA TELEFON 0723315226

  • -operare PC de preferat programe ERP, WIZCOUNT, WIZPRO -actualizare stocuri depozit (intrari, iesiri) transferuri intre depozite

  • Generali Romania Asigurare Reasigurare SA recruteaza agenti asigurari in conditii avantajoase.Un sistem de remuneratie avantajos, cu venituri nelimitate, in functie de realizari. Beneficii non-financiare acordate in functie de performantele inregistrate Oportunitati de cariera si recunoasterea performantelor Suport logistic si operational, suport in activitatea de ofertare si vanzare (platforma vanzari, asistenta unei echipe dedicate, materiale suport vanzare si marketing, etc.), pentru o cat mai buna desfasurare a activitatii. Stil de lucru independent, implicand libertatea organizarii propriului program. Obiective clare si masurabile stabilite impreuna cu coordonatorul de echipa, pornind de la obiectivele financiare proprii. Desfasurarea activitatii intr-o echipa de profesionisti ce ofera constant suport si pregatire. Cerinte. minime bacalaureat Cei interesati pot trimite CV-uri.

  • Salveaza cautarea