Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate doar cu poze

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajez contabil/contabila evidenta primara Tisa Noua, jud Arad.

  • Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, profil economic; - Experienta minimum 5 ani pe o pozitie similara; - Experienta in utilizarea programelor de contabilitate- nivel avansat; - Cunostinte solide Operare PC: MS Office; - Cunostinte solide privind legislatia financiar-contabila; - O buna intelegere a standardelor internationale de contabilitate si raportare; - Abilitati de comunicare si organizare; - Abilitatea de a gestiona sarcini multiple cu termene fixe; - Abilitatea de a prioritiza activitatile pentru a respecta deadline-urile asumate. - Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj (scris si vorbit- nivel mediu ) Descrierea jobului - Organizarea contabilitatii avansurilor spre decontare; - Inregistrarea facturilor de furnizori in softul contabil; - Efectuarea operatiunilor bancare / relatia cu bancile; - Pregatirea si intocmirea declaratiilor financiare pentru clienti in raport cu legislatia romaneasca; - Pregatirea si intocmirea declaratiilor de TVA, de impozit pe profit si alte declaratii in functie de necesitati; - Asigurarea de suport si consiliere financiara partenerilor; - Pregatirea diverselor rapoarte cerute de client si asigurarea asistentei in interpretarea acestora; - Prelucrarea informațiilor contabile pentru rapoarte de management; - Prelucrarea rapoartelor de tipul P & L; - Intocmirea procedurilor si fluxurilor de lucru pe ariile identificate de Auditul Intern sau acolo unde lipsesc; - Participarea la implementarea de softuri de lucru in cadrul departamentului. Descrierea companiei Suntem o companie dinamică, având obiective, standarde și un mediu de lucru aliniate nivelului european. În cei 23 de ani de activitate în domeniul auto, echipa a crescut și s-a dezvoltat odată cu business-ul, astfel că astăzi avem peste 700 de angajați în firmele din grupul ATP Exodus. Principalele firme din grup sunt: - ATP Exodus - divizia de piese auto; clienții noștri ne cunosc ca fiind un partener de incredere pe piața pieselor de schimb și a accesoriilor pentru camioane și vehicule mari prin rețeaua de sucursale deschise în România, Bulgaria și Ungaria. - ATP Motors RO, dealer pentru mărcile Mercedes-Benz, Mazda, Opel, Suzuki, MAN și Ford Truck; oferim o gamă complexă de produse și servicii prin Centrele Autorizate de Vânzări și Service in Baia Mare, Oradea, Bistrita si Sannicoara (Cluj). - ATP Transit, o componentă importantă a business-ului pe partea de transport și logistică atât in Romania cat si in Europa cu o flota de peste 50 camioane. În concepția noastră, totul ține de încredere. Nimic nu e prea mult, nimic nu e prea greu, iar ceea ce începem ducem la bun sfârșit. Profitul, banii, sunt un mijloc spre scop si nu un scop in sine! Obiectivele noastre sunt de a sluji binelui comun si vrem ca mostenire sa lasam o lume mai buna in urma, cu o perspectiva mai luminata decat am avut atunci cand am inceput activitatea. Te invităm să ni te alături și să fii parte din succesul nostru!

  • Esti in cautarea unui loc de munca si cunosti limba italiana? Noi suntem in cautarea unei astfel de persoane pentru un post de Operator Back – Office in limba italiana pentru domeniul bancar: Cerinte : • Studii medii; • Cunoasterea limbii italiene la nivel mediu sau avansat; • Abilitati de utilizare a computerului; • Precizie, atentie la detalii, simt de raspundere; • Spirit de echipa. Beneficii: • Pregatire profesionala; • Asigurare medicala privata; • Prime de sarbatori; • Bonusuri lunare; • Bonuri de masa. Pentru mai multe detalii sunati la numarul 0756 160 797.

  • INFIINTAM,SRL,PFA,ONG-uri,in 3 zile!!onorarii300-500ron negociabile...JURISTI CU EXPERIENTA IN AFACERI,VORBITORI L.ENGLEZA,MODIFIC. ACTE REG. COMERT!!! CUMPAR SI VAND FIRME, FARA PROBLEME(fara datorii)! BIROU JURIDIC NE OCUPAM DE:,modificare a actului constitutiv: suspendare/reluare activitate, deschidere/radiere puncte de lucru, schimbare sediu sau denumire firma, cesiuni parti sociale(intrare/iesire actionari din firma), radieri firme,acte aditionale,avize si autorizatii, Autorizatii de functionare pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate, INREGISTRARE IN SCOPURI DE TVA AL SOCIETATII,INREGISTRAREA IN REGISTRUL OPERATORILOR INTRACOMUNITARI(ROI);OBTINERE NUMAR (EORI)PENTRU OPERATIUNI EXTRACOMUNITARE(IMPORT-EXPORT) , redactari contracte,obtinem extrase CF(urgente).Redactam si concepem orce contracte in orce domeniu,certificate fiscale, servicii de administrare personal,contabilitate de la A-Z. incheiem contracte de asistenta permanenta in conditii foarte avantajoase! CONSULTANTA GRATUITA!!!!. Pentru serviciile prestate eliberam facturi!!!!! Biroul nostru de consultanta ofera o gama larga de servicii juridice atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice romane si straine. Echipa noastra are o vasta experienta in domeniul comercial, acest lucru fiind reliefat si de numarul mare de clienti cu care am lucrat si continuam sa lucram.Tel:0723741959;0764437391 ; 0740947182.E-mail:biroujuridicvilceanu@yahoo.com;

  • Acest rol se adreseaza persoanelor care sunt inca in cadrul unei facultati de economie, sau proaspat absolvente si doresc sa isi dezvolte o cariera in contabilitate. Candidatul ideal are cunostinte bune de contabilitate primara, capacitatea de a invata intr-un timp cat mai scurt, este o persoana analitica, responsabila si urmareste sa se dezvolte pe plan profesional. Vei lucra intr-un mediu placut, alaturi de o echipa de profesionisti si vei beneficia de oportunitati excelente de dezvoltare in viitor. Program : - 3 zile / saptamana / 6-8 h Locatia biroului - Bulevardul Ghencea

  • Atributii: - introducerea/ generarea documentelor contabile - intocmire facturi - registru de casa, jurnal de banca - depunere declaratii Candidatul ideal: - utilizare Microsoft Office - program SAGA - vechime in domeniu minim 3 ani - sociabil - ordonat, atent la detalii

  • S.C. Orient Hyperconstruct SRL din Voluntari, Judetul Ilfov angajeaza: - Contabil; - Functionar economic.

  • A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSAL CRAIOVA organizează curs de: ADMINISTRATOR DE CONDOMINII Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tel /0760.514.041 ,0251/591.469, e-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu ro

  • împrumuturile oferă și Investițiile 2,95% pe an. Oferim investiții și împrumuturi online persoanelor fizice și întreprinderilor care au nevoie de 20.000 până la 200 de milioane de euro la o rată a dobânzii moderată de 2,95% pe an. Vă invităm să trimiteți o cerere la următoarea adresă: WhatsApp: +33756930200 /

  • Operator date SI REDACTARE COMENZI PROGRAM DE LUCRU PART TIME Se cere :limba engleză , obtional , germana /franceză , nivel mediu, corectitudine, seriozitate si adaptabilitate la un program de LUCRU , luni - vineri . 09.00-16.30 Detalii la nr de tel 0758245426 sau la adresa de mail :

  • Contabilitate pentru Comert, Prestari Servicii , Restaurante, Constructii , Productie Cabinet Contabilitate cu experienta (peste 14 ani), intocmim: - evidenta contabila - bilanturi anuale/semestriale, balante de verificare - declaratii fiscale cu semnatura electronica - salarizare/personal: contracte de munca, adeverinte, regulament intern, REVISAL - optimizare (reducere) taxe si impozite respectand legislatia - analiza financiara - preiau si refac cele mai dificile / incurcate contabilitati pentru ca am solutii de rezolvare - comunicare facila pe email - registru de casa zilnic trimis pe email, raport de gestiune - intocmire declaratia 100 persoane fizice si PFA pentru venituri din activitati independente , chirii si alte activitati . Costuri rezonabile, in functie de volumul de lucru (acte): de la 100 lei/luna. Despre mine: - Sunt contabil cu studii superioare (intocmesc inclusiv Bilantul), am cunostiinte de Contabilitate, Fiscalitate, Economie, Finante, Statistica, Analiza financiara, Drept civil, Marketing, Management - Am trecut cu succes prin foarte multe controale fiscale IMPORTANT pentru firmele Nou-infiintate: - de contactat un contabil in luna de infiintare pentru rezolvarea a 3 aspecte legate de scripte. -Disponibilitate maxima: ma puteti apela la orice ora pentru a gasi solutii contabile/fiscale. Tel: 0765706095

  • ECONOMIST SENIOR in firma de contabilitate Informatii la tel. 0727843987 Suntem in cautarea unui ECONOMIST cu o experienta foarte buna in domeniul financiar-contabil, de minim 3 ani. Avem nevoie de asemenea de cunostinte foarte bune de lucru in programul SAGA, nu neaparat sa fie expert contabil, dar acest lucru ar fi un mare avantaj. Trebuie sa cunoasca inclusiv intocmirea bilantului contabil. II CAUTAM DOAR PE ACESTIA! Apreciem nivelul de cunostinte ridicat, rapiditatea, flexibilitatea si seriozitatea muncii, precum si: - Asumarea responsabilitatii fata de clientii din portofoliul alocat, conform cerintelor interne ale firmei - Capacitate de a gestiona un portofoliu de aproximativ 10-15 firme Oferim: - Mediu de lucru profesionist intr-o permanenta dezvoltare in domeniu - Posibilitati de crestere individuala pe mai multe arii de activitate - Venituri proportionale cu volumul de munca prestat - Stabilitate in colaborare pe termen foarte lung - Flexibilitate a programului de lucru - Tot suportul tehnic si legislativ - Acces si la alte informatii din domeniul legislativ de ultima ora Ne-am dori sa gasim persoane foarte pozitive, dornice sa se dezvolte profesional, care sa inceapa activitatea ca un angajat al firmei noastre si sa ajunga la nivelul de a avea propria firma cu clientii pe care ii gestioneaza. Asa suntem noi, toti cei din aceasta echipa – in jur de 20 de oameni si ne dorim colegi asemeni noua. Avem sedinte lunare, la care venim cu toate propunerile si solutiile pentru activitatea pe care o desfasuram. Suntem mereu focusati pe SOLUTII nu pe PROBLEME! Avem si un consultant fiscal profesionist cu care colaboram zilnic pe email si care ne viziteaza periodic pentru a ne oferi sprijin de specialitate. Programul este la alegere, de luni pana vineri, 8 ore/zi, in intervalul 7.00 - 17.00, cu o pauza de masa inclusa in program. Sediul este foarte nou si modern.

  • Oferim servicii infiintate firme Bucuresti si Ilfov. Gazduite sediu Bucuresti sect 4, alte modificari privind actul constitutiv al societatilor comerciale. Infiintare radiere puncte de lucru, suspendare activitate, adaugare schimbare autorizare CAEN, cesiune, dizolvare, lichidare, radiere. Servicii contabilitate, resurse umane, protectia muncii, medicina muncii. Tel: 0758256758

  • Positions available (2) Accounts Controllers ( checking & registering supplier accounts) (2) Data maintenance ( collecting and registering tariff, working closely with purchasing teams. (2) Booking & Operations ( contacts with hotels, coach and guides ) Europe Incoming is growing DMC wholesale tour operator, we work with major international tour operators helping arrange and serve group travel across Europe. A good level of written and spoken English is required, a second language is desirable (German or other.) Please send you CV in English to : davidr (@) europeincoming.com

  • Delta Invest lider al pieței din Romania în cercetare-dezvoltare repere injectate din mase plastice, proiectare-construcție matrițe și injecție mase plastice, recrutează Asistent Manager – Departament Comercial. Rolul postului: Optimizarea activităților administrative din departamentul comercial; asistarea Managerului Comercial în organizarea activității. Atribuţii principale: - Gestionează agenda de lucru a departamentului; - Preia și difuzează corespondența internă și externă; - Comunică cu clienții, furnizorii, celelalte departamente; - Întocmește, transmite și gestionează documentele administrative ale departamentului; - Întocmește, transmite și gestionează rapoartele periodice specifice activității departamentului. Cerinţe: - Studii superioare/Medii; - Limba engleză – nivel mediu/anvansat; - Operare PC: Word, Excel (avansat), Powerpoint, Outlook. - Gândire și capacitate de analiză și sinteză, abilități pentru lucrul în echipă. Oferim: - Salariu competitiv; - Pachet asigurare medicală privată; - Mediu de lucru plăcut, dinamic; - Training pentru formare și dezvoltare profesională; - Posibilitate de dezvoltare a carierei.

  • Icredit Pitesti Gavana cauta persoane pentru postul de consultanti vanzari part time pentru Pitesti si zona Bascov limitrofe. Indiferent de varsta(varsta minima 18 ani), de sex, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, te asteptam in echipa noastra. De ce sa devii consultant iCredit: -poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar in fiecare luna intre 500-4000lei– totul depinde de tine -iti faci singur programul de lucru - participi la programul de training in vanzari Se ofera comision de performanta din vanzari,incasari.,cu forma juridica PFA sau II(se poate oferii si contract de munca part time).Va asteptam la sediul nostru din Gavana3,program orar 10-19 cu cv si buletinul de identitate pentru detalii amanuntite

  • Cautam expert contabil (membru CECCAR) pentru colaborare in birou propriu. Biroul este in zona centrala, aproape de tribunal.

  • Societate cu profil agricol angajeaza Economist in Timisoara, zona centrala (Piata Victoriei) in urmatoarele conditii: - Experienta de minim 5 ani in domeniu - Cunostinte de operare excel, word - Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala constituie avantaj - Cunoasterea programului de contabilitate Saga constituie avantaj - Cunoasterea legislatiei fiscale la nivel avansat Descrierea Jobului: - Contabilitate completa pana la nivel de bilant - Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile pentru managementul societatii - Pastreaza relatia cu Institutiile Statului (Primarie, Finante, Etc), precum si cu partenerii societatii (activitate pe teren ocazional) - Raspunde si intocmeste declaratiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale - Raspunde de respectarea dispozitiilor si a indicatiilor date de managemet in legatura cu problemele de care se ocupa in cadrul serviciilor - Analizeaza activitatea economico-financiara a societatii si propune conducerii solutii optime Salariu atractiv! Pesoanele interesate sunt rugate sa transmita CV-ul la adresa de email office ecotaut.ro

  • Economist Descriere job/ responsabilitati: Realizarea şi implementarea planului de achiziţii pregătit împreună cu superiorul ierarhic , avand urmatoarele responsabilitati: -Negocierea contractelor cu furnizorii, conform limitelor de competenta atribuite; -Dezvoltarea portofoliului de furnizori din sfera departamentului; -Urmarirea realizarii obiectivelor stabilite la nivelul departamentului; -Monitorizarea pietei si studiul concurentei; -Prelucrarea in sistem a comenzilor; -Optimizarea stocurilor in retea. Cerinte job: -Educatie: studii superioare, de preferinta economice; -Cunoasterea legislatiei in domeniu; -Experienta in achizitii/logistica; -Cunostinte operare PC : Microsoft Office (word, excell, power point, outlook); -Limba engleza - un nivel mediu (intelegere, vorbire, scriere) constituie un avantaj. Competente personale: -Abilitati excelente de comunicare; -Persoana organizata si proactiva; -Atentie la detalii; -Seriozitate şi responsabilitate; -Capacitate de planificare şi prioritizare; -Atenţie distributivă; -Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. -Capacitate de analiza si sinteza a datelor. Beneficii Oferite: Se ofera pachet salarial motivant si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut. Aceste aspecte se vor discuta in cadrul interviului. Asteptam cu interes CV-ul dvs.: recrutare>termoconstruct.com, alexandru.silaghi>termoconstruct.com

  • Salveaza cautarea