Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Arges

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • DENUMIRE POST: ECONOMIST DEPARTAMENT: ECONOMIC Cerinte: - studii superioare economice cu specializare in Finante-Contabilitate; - minim 2 ani experienta pe atributii similare; - nivel adecvat de cunoastere a normelor contabilei; - nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office (Excel, Word); - nivel adecvat de cunoastere a diferitelor sisteme informatice de contabilitate; - responsabilitate, simt analitic, organizatoric, integritate si loialitate; - atitudine proactiva, orientare spre rezultat; Responsabilitati: - asigura inregistrarea cronologica, sistematica si corecta a documentelor financiar-contabile conform prevederilor contabile si fiscale in domeniu si procedurilor interne ale companiei; - intocmeste raportarile statistice; - introduce platile bancare in vederea autorizarii in aplicatiile bancare on-line in baza raportului de furnizori scadenti si taxe de plata conform procedurilor companiei; -emite si inregistreaza ocazional ori de cate ori este necesar borderoul de depunere al instrumentelor de incasare BO/CEC; - participa la procesele de inventariere ca membru activ in echipa, pregateste in acest scop listele de inventariere conform procedurii interne ale companiei, preia rezultatele numaratorilor de pe teren in format Excel; - acorda suport pentru intocmirea declaratiilor fiscale si nefiscale ale companiei (de ex. verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari); - efectueaza la cerere, ocazional, deplasari la banci si alte institutii ale statului. Descrierea companiei Compania a fost infiintata in 2000, activitatea de baza fiind importul si distributia nationala de accesorii auto si consumabile, produse de picnic, camping si sport. Avem o gama larga de produse, provenind din Romania sau din import (Germania, Italia, Polonia, Slovacia, Spania, Turcia, China). Am ajuns ca in 2019 sa fim prezenti in peste 2500 de puncte de vanzare, prin mai mult de 850 de clienti, precum Selgros, Auchan, Dedeman, Kaufland, OMV Petrom, Lukoil, Metro, Cora, Socar, Norauto. Certificarea ISO 9001:2008 pentru sistemul de management al calitatii, precum si certificarile R.A.R. si/sau de tip european sau ECE-ONU pentru produse valideaza nu doar calitatea fiecarui articol din stoc, ci si calitatea serviciului complet oferit fiecarui client VGT. Parcul auto propriu, spatiile de productie, manipulare si depozitare si o echipa de peste 50 de oameni functioneaza impreuna pentru a mentine fiecare relatie de afaceri dezvoltata in jurul produselor noastre. Am structurat piata pe care operam in trei canale: lanturi de magazine tip hypermarket/DIY, statii de distributie carburanti si firme de distributie locala/regionala sau magazine dedicate pieselor si accesoriilor auto, la nivel national C.V-ul si scrisoarea de intentie se primesc la e-mail: sau la nr.telefon/fax:0248-223730;223713

  • Delta Invest lider al pieței din Romania în cercetare-dezvoltare repere injectate din mase plastice, proiectare-construcție matrițe și injecție mase plastice, recrutează Asistent Manager – Departament Comercial. Rolul postului: Optimizarea activităților administrative din departamentul comercial; asistarea Managerului Comercial în organizarea activității. Atribuţii principale: - Gestionează agenda de lucru a departamentului; - Preia și difuzează corespondența internă și externă; - Comunică cu clienții, furnizorii, celelalte departamente; - Întocmește, transmite și gestionează documentele administrative ale departamentului; - Întocmește, transmite și gestionează rapoartele periodice specifice activității departamentului. Cerinţe: - Studii superioare/Medii; - Limba engleză – nivel mediu/anvansat; - Operare PC: Word, Excel (avansat), Powerpoint, Outlook. - Gândire și capacitate de analiză și sinteză, abilități pentru lucrul în echipă. Oferim: - Salariu competitiv; - Pachet asigurare medicală privată; - Mediu de lucru plăcut, dinamic; - Training pentru formare și dezvoltare profesională; - Posibilitate de dezvoltare a carierei.

  • Căutăm colaboratori PFA/SRL (contract de prestări servicii pe bază de comision) în domeniul brokerajului de credite. Experiență bancară și/sau în asigurări ori alte servicii constituie un avantaj. Se oferă posibilitatea unor câștiguri atractive cu toate dotările și logistica necesare. Îți punem la dispoziție un mediu plăcut, în care poți învăța și în care te poți dezvolta. Dacă rezultatele te recomandă, îți plac vânzările sau ai un portofoliu atractiv de clienți ori ești pasionat de vânzări în general, te așteptăm să ne cunoaștem. Ne poti trimite CV-ul pe adresa de mail. Telefon: 0727717694; 0771210843

  • Caut societati pentru lucrari specifice pregatirii.

  • CANDIDATUL IDEAL Cerințe: - Absolvent studii superioare tehnice sau economice (preferabil, dar nu obligatoriu); - Cunoștințe avansate de limba Engleză; - Abilități de comunicare și negociere; - Capacitate de prioritizare, analiză, previzionare și monitorizare; - Capacitate de a gestiona termenele limită; - Atitudine pozitivă, spirit de echipă; - Orice alte certificări în domeniu constituie un avantaj. DESCRIEREA JOBULUI Responsabilități: - Analizează informațiile referitoare la proiecte noi (dosar proiect, desene piese – plan 2D, caiete de sarcini, norme încercări piese, fișe tehnice de materiale, planning repere); - Identifică potențialii furnizori și face corespondența cu aceștia pentru a obține oferte tehnico-comerciale aferente materiilor prime, componentelor necesare; - Analizează ofertele furnizorilor prețuri, termene de livrare, termene de plată, cantitate minimă/livrare; - Face corespondența cu furnizorii în vederea negocierii și obținerii unor condiții comerciale cât mai avantajoase; - Evaluează/selectează furnizorii care îndeplinesc cerințele de calitate solicitate de clienți, oferă condiții comerciale avantajoase de colaborare, confirmă capacitatea de producție pentru cantitățile anuale de materii prime, componente estimate informează responsabilii din departamentul comercial/tehnic în legătură cu ofertele primite (pentru materii prime și componente) și aleg impreună oferta cea mai avantajoasă. Oferim: - Salariu motivant; - Pachet asigurare medicală privată; - Tichete de masă; - Transport asigurat spre și de la locul de muncă; - Posibilitate de dezvoltare a carierei; - Training pentru formare și dezvoltare profesională; - Mediu de lucru plăcut, dinamic; - Posibilitatea de a lucra într-un domeniu care se află într-o continuă expansiune. DESCRIEREA COMPANIEI Înființată în anul 1994, Delta Invest este unul dintre liderii pieței din România în cercetare-dezvoltare repere injectate din mase plastice, proiectare-construcție matrițe și injecție mase plastice.

  • Angajam fata sau baiat pentru evidenta primara in transport international marfa, cunoscator: contabilitate, operatiuni pe calculator, foi de parcurs, geografie, limba straina.

  • Societate specializata in transport marfa international angajeaza dispecer/coordonator transport pentru camione 20 tone. Cerinte : - Cunostinte operare PC nivel avansat, cursuri de dispecer sau de logistica efectuate constituie un avantaj - Abilitati de planificare ,organizare, de negociere si comunicare atat in interiorul companiei cat si cu clientii, - Experienta intr-o activitate similara in domeniul dispeceratului sau coordonare transport constituie un avantaj. - Cunostinte de limba Engleza nivel avansat obligatoriu, - Cunosterea mai multor limbi straine : Franceza, Germana, Italiana,Spaniola,altele... – constituie un avantaj - Foarte bune abilitati de comunicare -Ofertarea si negocierea curselor de pe bursa transport ,timocom, trans.eu si cu casele de expeditii. -Atragerea de noi parteneri (clienti directii , case expeditii interne si externe ). Cerinte obligatorii : EXPERIENTA PE UN POST SIMILAR LIMBA ENGLEZA - AVANSAT Pachet salarial motivant Oportunitatea de a promova si crea echipa proprie de lucru ! Trimiteti C.V-ul cu foto sau mesaj cu o scurta prezentare si date de contact la rubrica "Trimite mesaj" din anuntul postat.

  • Program FULL TIME Cerinte: -Studii de specialitate superioare(economist) -Tinerii absolventi au prioritate - Fara cazier judiciar Se ofera: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Pachet salarial motivant

  • Icredit Pitesti Gavana cauta persoane pentru postul de consultanti vanzari part time pentru Pitesti si zona limitrofe. Indiferent de varsta(varsta minima 18 ani), de sex, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, te asteptam in echipa noastra. De ce sa devii consultant iCredit: -poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar in fiecare luna intre 500-4000lei– totul depinde de tine -iti faci singur programul de lucru - participi la programul de training in vanzari Se ofera comision de performanta din vanzari,incasari.Cpntract de colaborare perioada nedeterminata forma juridica PFA sau II.Va asteptam la sediul nostru din Gavana3,program orar 10-19 cu cv si buletinul de identitate pentru detalii amanuntite

  • Devino consultant iCredit si castiga mai multi bani. Indiferent de varsta, de sex, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, De ce sa devii consultant iCredit -poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar in fiecare luna intre 500-4000lei– totul depinde de tine -iti faci singur programul de lucru -beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase - participi la programul de training in vanzari - esti ajutat sa iti formezi o retea de clienti care iti va aduce castigul Avem nevoie de consultanti in Pitesti si zone limitrofe,Budeasa,Valea Ursului,Draganu.

  • Casino - angajam doamne / domnisoare pentru contabilitate primara. Salariul este negociabil Cerinte: - Cunostinte de Word, Excell, Outlook – nivel mediu - Cunostinte de operare in programul SAGA – constituie un avantaj - Apotenta pentru cunoasterea de lucruri noi - Capacitate de lucru in echipa - Minim un an de experienta in domeniu - Persoana responsabila si serioasa Va rog sa nu aplicati pe net CV-uri, contactati-ne la numerele de telefon de mai jos sau veniti direct la locatie. Adresa: Str Republicii nr 39, parter Arges TV. Tel: 0751 452 200 / 0743 949 567.

  • Salveaza cautarea