Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Cluj doar cu poze

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Asistent Contabil - Contabilitate primara - Floresti/Gilau Oras de lucru: Floresti Industrie: Comert / Retail Departament: Facturare / Casierie / Contabilitate primara Obiectivul postului: Inregistrarea documentelor finanaciar-contabile si redactarea documentelor de evidenta contabila. Cerințe: Pentru a fi contabil este nevoie să ai anumite calități și abilități, în afară de pregătirea profesională propriu-zisă: 1. bună capacitate de organizare; 2. abilitatea de a prioritiza sarcinile; 3. atenția la detalii și meticulozitatea; 4. un simț de răspundere ridicat; 5. bună gestionare a situațiilor stresante sau tensionate; 6. abilitățile de comunicare dezvoltate pentru menținerea contactului cu clienții. Cea mai bună pregătire o are o persoană care a absolvit un liceu cu profil economic și/sau o facultate în același domeniu. Experiența este un avantaj. Principalele responsabilități: Documentele pe care le vei întocmi: 1. Registrele de casă 2. Notele de intrare-recepție (NIR) 3. Dispozițiile de plată 4. Statele de salarii 5. Pontajele 6. Deconturile de cheltuieli 7. facturile emise către clienți, 8. chitanțele și cecurile și dispozițiile de încasare către casierii Va trebui să: 1. înregistrezi la timp, corect și în mod egal informațiile financiare necesare, folosindu-te de documentele justificative; 2. organizezi documentele, să le îndosariezi și să le arhivezi; 3. ții evidența la zi a tuturor operațiunilor economice care au loc prin casieria instituției; 4. realizezi rapoarte de management și situații, luând în calcul documentele justificative; 5. menții contactul cu reprezentanții administrației publice; 6. predai și să preiei documentele contabile. Ofertă: - Pachet salarial competitiv. - Program de lucru organizat si mediu ambiental cu standarde inalte. - Bonuri de masa - Deplasarea si transportul la serviciu organizat sau decontat. - Bonusuri extrasalariale.

  • 1

    ANGAJAM ECONOMISTE SE LUCREAZA NUMAI PE CALCULATOR ,SE CERE MULTA SERIOZITATE,FIECARE ECONOMISTA ARE IN SUBORDINE SCOLILE SI GRADINITELE DIN 3 JUDETE. SE CERE STUDI SUPERIOARE. INFORMATI LA TELEFON SAU PE IMAIL -0751193820, -0728242666.

  • S.C. EL GANADOR S.R.L.- firmă ce activează în domeniu construcțiilor angajează contabil cu experiență la punctul de lucru din Cluj-Napoca Oferim: - condiții optime pentru desfășurarea activității - mediu de lucru plăcut - salariu atractiv Vă așteptăm în echipa noastră! Detalii la nr. de telefon: 0749 189 423

  • Firma de contabilitate căutăm profesioniști contabili cu experiență pentru colaborare part-time/full-time. Cum ar trebui să fie persoana care se va integra în echipa noastră? 1. Să aibă experiență în contabilitate, inclusiv închideri de lună, întocmire declarații; 2. Să fie de gașcă – suntem o echipă restrânsă, motiv pentru care ajungem să ne simțim ca într-o familie; 3. Să îi placă să muncească - literal vorbind… pentru că noi ne distram dar și muncim! 4. Să fie organizată; 5. Să fie atentă la detalii; 6. Să știe să zâmbească, in special cand vorbeste la telefon! 7. Să se îmbrace frumos – da, modul în care se prezintă atât ea, cât și noi transmite mai departe imaginea firmei către clienți; 8. Să știe engleză; 9. Să aibă permis de conducere categoria B (de preferat); 10. Facultatea nu constituie un avantaj – cunoștințele și experiența sunt importante; 11. Să fie dispusă să învețe – echipa noastră învață și se dezvoltă continuu. Ce va face această persoană? 1. Procesează documentele contabile primite de la clienți; 2. Întocmește declarații și rapoarte contabile; 3. Comunică cu clienții telefonic și prin email; 4. Oferă sprijin pentru colegii de birou. Ce oferim? 1. Posibilitatea de a lucra de acasă, după propriul program; 2. Salariu atractiv, proporțional cu munca și portofoliul gestionat; 5. Șansa de a te perfecționa prin cursuri și seminarii diverse; 6. Gheață vara și ceai iarna; 7. Șef (de treabă) și exigent; 8. Colegi așișderea; Cei interesați sunt rugați să ne contacteze sau să trimiă CV-ul lor la adresa office [ at ] conion.ro De asemenea, trimite-ne răspunsul tău la următoarea întrebare: De ce îți dorești să faci parte din echipa noastră?

  • ANGAJAM ECONOMISTE PENTRU A INTOCMI AVIZE,CENTRALIZATOARE,LA SCOLI SI GRADINITE,MENTIONAM CA FIRMA LIVREAZA LA SCOLI PRODUSE DE PATISERIE,PRODUSE PE CARE LE PRODUCEM NOI. INFORMATI LA TELEFON SAU PE IMAIL, -0751193820 -0728242666.

  • Contabil Sef - Contabil Senior - Cluj-Napoca *Calea Baciului Oras de lucru: Cluj-Napoca Industrie: Comert Departament: Economic / Financiar / Contabilitate Obiectivul postului: Coordonarea si administrarea activitatii departamentului Financiar-Contabil. Cerințe: • Studii superioare in domeniul economic; • Experienta de minim 3 ani in departament de contabilitate; • Cunostinte in utilizarea programului Contabil; • Certificare Expert contabil - CECCAR (reprezinta un avantaj); • Cunoasterea legislatiei fiscale, contabilitate financiara si de gestiune; • Cunostinte de Microsoft Office (World, Excel, Power Point); • Persoana organizata, atentie la detalii, abilitati de comunicare si relationare, capacitate de lucru in echipa; • Confidentialitate asupra informatiilor interne si externe. Principalele responsabilități: • coordoneaza activitatea departamentului Financiar-Contabil • intocmeste si verifica balanta lunara; • intocmeste si verifica declaratiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale; • intocmeste si verifica bilantul la sfârsitul fiecarui an financiar; • intocmeste declaratiile solicitate de Institutul National de Statistica, BNR, Fondul de Mediu, etc; • verifica documentele justificative si le avizeaza in conformitate cu normativele in vigoare; • organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului, urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii; • evidenta inregistrarilor contabile; • stabilirea si respectarea termenelor limita stabilite conform conditiilor contractuale; • intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale; • intormirea si revizuirea balantei de verificare; • intocmirea si depunerea bilanturilor; • intocmirea situatiilor financiare; • intelegerea rapida a nevoilor mereu in schimbare ale clientilor si punerea in practica a celor mai bune solutii pentru implementarea acestora. Ofertă: • Mediu de lucru placut. • Posibilitate de dezvoltare profesionala. • Echipa tanara. • Cultura organizationala bazata pe respect si valori bine definite. • Pachet salarial avantajos.

  • 1

    ANGAJAM ECONOMISTE SE LUCREAZA NUMAI PE CALCULATOR ,SE CERE MULTA SERIOZITATE,FIECARE ECONOMISTA ARE IN SUBORDINE SCOLILE SI GRADINITELE DIN 3 JUDETE. SE CERE STUDI SUPERIOARE. INFORMATI LA TELEFON SAU PE IMAIL -0751193820, -0728242666.

  • Firma de contabilitate angajeaza Are peste 3 ani de experiență; - Este absolvent al învățământului superior economic de specialitate; - Este disponibil pentru program full-time; - Are o atitudine pro-activă, abilități de comunicare și organizare; - Deține competențe excelente de utilizare a programelor de contabilitate și de operare PC (Windows, Word, Excel, Power Point); - Deține cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil, - Deține cunoștințe si practica contabila pana la nivel de bilant, INCLUSIV Responsabilități: - Organizarea, verificarea și asigurarea desfășurării activității financiar - contabile; - Urmărirea înregistrării cronologice și sistematice în contabilitate a tuturor operațiilor patrimoniale; - Asigurarea controlului înregistrărilor contabile, procedeelor de prelucrare a datelor și exactității acestora, luând măsurile necesare în vederea remedierii eventualelor deficiențelor constatate; - Gestionarea întocmirii și fluxului documentelor justificative, a registrelor obligatorii și bilanțurilor contabile; - Calcularea taxelor și impozitelor, în conformitate cu prevederile în vigoare aplicabile specificului companiei; - Întocmirea rapoartelor și statisticilor și trimiterea periodică la solicitările managerului.

  • Salveaza cautarea