Anunțuri
Finante contabilitate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Responabilitati principale: - intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - tipareste (printeaza) din Programul Socrate comenzile lansate de clienti care se predau gestionarului; - intocmeste facturi conform dispozitiilor de livrare emise de gestionari; Profilul candidatului: - minim studii medii, profil economic - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat - experienta minim 3 an in domeniu - abilitatea de a gestiona sarcini multiple - persoana comunicativa, ordonata
-
Promovat
Angajam economist cu experienta. Mai multe detalii puteti obtine la nr. de telefon din anunt.
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
Firma cu profil de activitate de productie angajeaza Economist, la punctul de lucru din localitatea Magiresti, JUD.Bacau. Relatii la telefon .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm un asistent contabil motivat, care este un excelent multitasker, cu abilități excepționale de comunicare și gestionare a timpului. Asistenții contabili se pot aștepta să asiste departamentul de Contabilitate cu introducerea datelor, procesarea și înregistrarea tranzacțiilor, actualizarea registrului, asistarea cu audituri sau verificarea faptelor și pregătirea bugetelor și rapoartelor. Ar trebui să fii minuțios, precis și onest, cu bune abilități de contabilitate. Vă rugăm să ne contactați cu numărul dvs. de WhatsApp pentru mai multe detalii.
-
Firma de contructii, angajam contabil cu experienta in domeniu. Se cere cunostinte avansate in programul Saga. Salariu motivant!
-
Union plaza hotel își mărește echipa, am dori in rândul echipei noastre încă un coleg la departamentul Tehnic, electrician. Suntem un hotel nou cu o echipă noua și entuziastă in continua dezvoltare. Cu proiecte de dezvoltare foarte ambițioase Vrei sa te alaturi echipei noastre și să faci parte din proiectele noastre viitoare Nu ezita sa ne contactezi Augustin
-
Blue Bussines angajeaza in conditii foarte avantajoase personal cu experienta: SPECIALIST ACHIZITII; SOFER CU EXPERIENTA.
-
Societate de contabilitate, din sectorul 5, Zona Pucheni, Bucuresti, cauta un coleg/a nou(a) care sa se alature echipei noastre: Cerinte: - Minim 3 ani experienta intr-o firma sau departament de contabilitate; - Absolvent de studii economice superioare; - Cunostinte de operare PC si Microsoft Office, cunoasterea programului Saga constituie un avantaj - Abilitati de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnice - Atentie la detalii, spirit de echipa, proactivitate si orientare spre rezultate; Sarcini: - Verificarea documentelor contabile lucrate de un contabil primar pe baza unui portofoliu stabilit - Intocmirea balantei de verificare lunare - Intocmirea declaratiilor fiscale lunare sau trimestriale, dupa caz. Beneficii: - Pachet salarial motivant, corelat cu volumul de activitate; - Bonusuri de performanta - Posibilitatea dezvoltarii si fundamentarii unei relatii profesionale de lunga durata - Program flexibil Trimite-ne CV-ul tau la:
-
Candidatul ideal -studii superioare finalizate, profil economic -cunoastere operare PC si pachet MS OFFICE (Word, Excel) -experienta in domeniu -cunoasterea si intelegerea mecanismelor financiare contabile -persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii, meticuloasa si ordonata -disponibilitate la program prelungit Descrierea jobului -intocmireа, inregistrarеа si аrhivareа documеntelor contabile primarе: rеgistru de cаsa, dеconturi de cheltuieli, dispozitii de plаta, foi dе pаrcurs, procesе vеrbаle de compensare, borderouri, etc -intocmirea de situatii financiare Va rugam atasati CV-ul in mesaj!
-
Candidatul ideal: Persoana dinamica, dispusa sa lucreze in echipa, sociabila, capabila sa-si indeplineasca atributiile de serviciu si sa-si asume responsabilitatea pentru lucrarile efectuate. Cerinte: Cunostinte de contabilitate primara Cunostinte legislatie evidenta stocuri Cunostinte in activitatea de gestiune si de operare MS Office ATRIBUTII PRINCIPALE (si sarcini aferente): 1. Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa - Opereaza in stoc miscarile de marfa - Pastreaza documentele justificative legate de stocuri - Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa - Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic - Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei - Respecta legislatia de gestiune a stocurilor -Verifica preturi de achizitie al marfii. 2. Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare - Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii -Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie - Verifica documentele la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante - Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor - Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului 3. Asigura miscarea stocurilor - Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur - Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare primire la zi Oferim: Mediu de lucru plăcut și dinamic Oportunități de dezvoltare profesională Salariu competitiv și beneficii suplimentare Dacă sunteți interesat și credeți că aveți aptitudinile necesare, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau să aplicați în persoană la Hotel Cubix, Brasov, Bd. Saturn nr.47
-
ANUNT RECRUTARE Firma de expertiza contabila si contabilitate, cu experienta in domeniu de peste 20 ani, ne straduim sa oferim clientilor nostri solutii precise si personalizate, adaptate nevoilor lor individuale. Locatie: Timisoara Pozitii disponibile: ECONOMIST CONTABIL Responsabilitati: Gestionarea unui portofoliu de clienti Suntem in cautarea unor profesionisti contabili, cu experienta in domeniul Contabilitatii si al Fiscalitatii, cu o gandire analitica, abilitati de comunicare si lucru in echipa. Programul de lucru este full-time, pachet salarial motivant, zile suplimentare de concediu. Daca sunteti interesati sa va alaturati echipei noastre, va invitam sa ne transmiteti CV-ul la adresa de email:
-
SC.cu domeniul transport marfa Angajază Contabilă cu experiență CRAIOVA program 8 ore zi birou salariu 5000 - 6000 lei rugăm seriozitate CV sau 0740x431x145
-
Job_Bucuresti _de_la birou_Operator Facturare Locația : Zona Victoriei-București Oferă :4000-4500 Ron net CV:lauradanielau at yahoo.com Responsabilități: Efectuarea operațiunilor de intrare ieșire marfă în din gestiune. Întocmirea avizelor de marfă și a notelor de intrare-recepție pentru marfa sosindă în depozit. Evidența livrărilor și confirmarea periodică a soldurilor cu partenerii (clienți, furnizori). Înregistrarea corectă a documentelor justificative în evidența contabilă. Gestionarea arhivării electronice și fizice a documentelor. Rezolvarea problemelor legate de facturare și contabilitate primară. Întocmirea facturilor fiscale pentru comenzile clienților. Realizarea diferitelor rapoarte specifice activității. Asistarea în pregătirea rapoartelor financiare și a altor documente necesare. Colaborarea activă cu echipa pentru îmbunătățirea proceselor de facturare și contabilitate primară. Transmiterea documentelor financiar-contabile către expertul contabil. Cerințe: Cunoștințe la nivel mediu ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). Experiență minimă de 3 ani în domeniul economic. Cunoașterea utilizării programului SAGA reprezintă un avantaj. Capacitate de analiză și sinteză. Studii medii în domeniul economic. CV: lauradaniela at yahoo.com
-
fabrica de paine angajeaza contabila pentru evidenta primara in contabilitate. furnizor ,facturare clienti. .avizare etc.
-
Promovat
Angajam coleg operator comenzi si facturare pentru depozit accesorii si consumabile pentru motociclete. Work from home! Munca de acasa, remote, dar persoana sa poata ajunge la birou in Bucuresti (sector 1, Romexpo) periodic sa ia aranjeze actele. Cerinte: studii medii, experienta minim 3 ani, cunostinte solide de Excel (vlookup, pivot) si programe de gestiune (experienta SmartBill sau similare) Avantaje: eMAG Marketplace. Descriere job: preluare comenzi, facturare, gestiunea relatiei cu furnizorii (comenzi, receptii), operatiuni specifice programelor de gestiune. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Andy Transportation Systems SRL Andy Transport Group Canada https: www.andytransport.com angajeaza functionar economic pentru postul de facturare. Contract pe perioada: nedeterminata Oportunitati de avansare Program flexibil in doua schimburi Activitate: -Opereaza documentele finaciar-contabile in programul de contabilitate -Contribuie la elaborarea rapoartelor specifice domeniului de activtate a societatii -Intocmeste situatii contabile Cerinte: -Studii superioare -Operare PC -Limba engleza - nivel mediu-avansat -Limba franceza avantaj
-
angajam contabil cu experienta si inspector resurse umane ,program full time de l-v 8-17
-
-
Evidenta contabila completa (gestiune-bilant),salarii, revisal, analiza economica financiara a societatii Experienta in domeniu de minim 3 ani obigatorie Persoana implicata, cu experienta in domeniul prestarilor de servicii, cunoscătoare legislație fiscala Salariul și programul de lucru se vor stabili la interviu
-
Agentie de turism din Bucuresti angajeaza contabil primar. Cerinte: - persoana organizata, integra, cu un simt analitic dezvoltat, atitudine proactiva; - cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - studii universitare in domeniul economic (preferabil Contabilitate și informatica de Gestiune); - experienta in Departamentul Contabilitate-Financiar; - cunostinte operare programe de contabilitate.
-
Firma noastra, SC 4U CONTAB PROJECT SRL, cu sediul in Constanta, este in cautarea unui contabil cu experienta pentru a se alatura echipei noastre. Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Studii superioare de specialitate in domeniul economic (Contabilitate si Informatica de Gestiune); - Experienta de minim 3 ani in domeniu; - Cunostinte solide de operare PC (Excel), programe de contabilitate (CIEL V7, Saga C - constituie un avantaj); - Cunostinte de legislatie fiscala; - Abilitati de gestionare a datelor; - Capacitate de analiza si sinteza, de respectare a termenelor limita; - Conștiințiozitate și atenție la detalii; - Cunoștințe de Resurse Umane reprezinta un avantaj, dar nu sunt obligatorii. Responsabilitati: - Gestionarea documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Inregistrarea, verificarea si validarea tranzactiilor contabile; - Pregatirea si prezentarea situatiilor financiare periodice; - Realizarea si depunerea declaratiilor fiscale; - Verificarea si respectarea termenelor de plata; - Pastrarea si arhivarea documentelor contabile; - Colaborarea cu echipa financiar-contabila si alte departamente din companie. Oferta noastra include conditii avantajoase de munca, un salariu competitiv si posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si prietenos. Va rugam sa ne treti CV-ul si o scrisoare de intentie daca credeti ca indepliniti cerintele noastre pentru aceasta pozitie.
-
Angajam contabil sau economist cu experienta de cel putin 3 ani, cunoscator SAGA, Msoffice, Salariu in functie de competente , tichete de masa. Persoana serioasa , responsabila, motivata careia sa-i placa profesia.
-