Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Dolj

Categorii

Judete

Localitati

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Expert contabil judiciar, tin evidenta contabila completa, infiintez firme, consultanta fiscala. Contabilitate intracomunitara. tel.: 0722820427

  • economist refac evidente contabile, ordonat , la zi , indiferent de complexitate si perioada. ( SRL-uri , ONG, SA, II, PFA, IF, Cabinete )

  • Relatii si inscrieri la sediile noastre: • ACCRC -SUCURSALA DR. TR. SEVERIN: Bld. Carol.I, nr. 6,in incinta internatului Liceului Traian-parter, e-mail: accrcinternational@yahoo.com, Tel/fax. 0252/425.544, 0352/401.078, 0757/148.581. • ACCRC -SUCURSALA CRAIOVA: Str. Calea Bucuresti, nr. 13, bl.9, sc.2, et.2, ap.17,in spatele Teatrului National, e-mail: gorjaccrc@yahoo.com,Tel/fax: 0251/591.469, 0760/514.041 •ACCRC- SUCURSALA SLATINA, Aleea Primaverii , nr. 26,sc.B, ap.3, parter,e-mail: officegorj_accrcslatina@yahoo.com, Tel/fax: 0249/437.320, 0763/242.666. • ACCRC-SUCURSALA PITESTI:Str. Henri Coanda, nr. 4, in incinta Internatului Liceului Tehnologic Dacia Pitesti, e-mail: accrcgorj.pitesti@yahoo.com, Tel/ fax : 0348/423.350, 0760/033.358, • ACCRC- SUCURSALA TIRGU JIU:Str. Tudor Vladimirescu, nr. 65, etaj 2, camera 20,e-mail: officegorj_accrcgorj@yahoo.com, Tel/fax: 0353/418.580, 0761/909.534, 0728/407.221. • ACCRC-SUCURSALA RAMNICU VILCEA Str. Calea lui Traian nr. 147, bl.D2, etajul 1, biroul nr.3 e-mail: officevilcea_accrcinternational@yahoo.com Tel/fax: 0250/731.887, 0764/117.720, Sucursala Resita -Str. Petru Maior nr.2 , Bl. 800, etaj.3, camera 343 Tel: 0757.265.689, 0767/475.417 Sucursala Lugoj: str. C-tin Dobrogeanu Gherea, nr.5, Lugoj, jud. Timis tel: 0785/642.481. site: www accrcgorj.ro

  • economist refac evidente contabile, ordonat , la zi , indiferent de complexitate si perioada. ( URL-uri , ONG, SA, II, PFA, IF, Cabinete )

  • Economist , insp. RU, tin contabilitate ,refac evidente contabile pentru SRL-URI / ONG/ SA /II/PFA/IF / CABINETE INDIVIDUALE ( medici, notari, avocati, executori judecatoresti,ETC ), ordonat, corect , orice complexitate.

  • economist tin evidenta contabila ordonat , la zi. ( bilant , REVISAL, declaratii ) orice complexitate si orice tip de firma.

  • Evidentă contabila completa, cunoscătoare program Petrescu și legislație fiscală, program lucru 8 ore. Salariu atractiv

  • Angajam Contabila cu experienta: gestiune salarii balanța bilanț. Cunoscătoare program Petrescu. Cunoscătoare legislație fiscală. Puteți trimite cv la construct.imob@yahoo.com sau, doar câteva detalii despre Dvs și număr telefon pentru contact in vederea programării unui interviu

  • Descriere Candidatul ideal Studii superioare in domeniul financiar-contabil Experienta in contabilitate minim 2 ani Buna cunoastere a aplicatiilor MS Office (Excel - avansat) + un program informatic de evidenta contabila Persoana dinamica, responsabila si organizata, interesata de o colaborare pe termen lung Adaptabilitate la munca in echipa, cu abilitati de comunicare si relationare Capacitate de analiza si incadrare in termene, gandire logica si atentie la detalii Cunoasterea limbii engleze si a legislatiei financiar contabile Descrierea jobului A. Atributii principale: 1.Procesarea documentelor (comenzi, facturi primite de la furnizori) in vederea facturarii catre clienti; 2.Inregistrarea in evidentele contabile a facturilor primite de la furnizori; 3.Facturarea catre clienti; 4.Verificarea intocmirii corecte din punct de vedere fiscal a documentelor primare; 5. Evidenta clienti / furnizori si mentinerea legaturii permanente cu clientul / furnizorul in vederea obtinerii unor situatii financiare corecte; 6. Intocmirea si gestionarea listei cu facturile de plata catre furnizorii de servicii de transport; B. Atributii secundare: 1. Mentinerea biroului / documentelor in buna ordine, urmarirea corectitudinii si parcursului documentelor comerciale; 2. Elaborarea rapoartelor si a situatiilor specifice de activitate solicitate de management; Asteptam CV-ul pe e-mail: fabricadepapetarie@gmail.com sau pe aplicatie

  • RESPONSABILITATI / BENEFICII: - Realizeaza operatiuni de contabilitate de gestiune si financiara specifice domeniului de activitate; - Verificare si inregistrare facturi furnizori, diverse, clienti, chitante; - Intocmirea registrului jurnal , analiza situatiilor creantelor si datoriilor, - raspunde de indeplinirea oricaror altor sarcini prevazute de Legea Contabilitatii, de regulamentul de aplicare a acestuia, precum si de celelalte reglamentari legale in vigoare, pe linie economica si financiar-contabila - Intocmeste alte situatii si rapoarte cerute de conducerea societatii; CANDIDATUL IDEAL: - Studii economice finalizate Finante/ Contabilitate; - Experienta minim 1 an in evidenta contabila - Cunostinte temeinice de contabilitate - Bune cunostinte de operare PC ( cunostinte informatica Office, Interbet, Outlook); - Capacitate de lucru in echipa; capacitate de comunicare si relationare bune; abilitati de lucru cu termene limita; capacitate de organizare a muncii; simtul responsabilitatii; diplomatie. BENEFICII : - Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu competitiv, alaturi de o echipa profesionista; - Pachet de beneficii atractiv;

  • AUDITOR INTERN TE VREM IN ECHIPA NOASTA! Cine suntem noi? Cea mai mare retea de magazine de accesorii GSM si IT din tara. Unul dintre principalii parteneri prepaid Vodafone, Orange si Telekom. Formam o echipa dinamica, unita si determinata cu peste 300 de angajati. Fidelitatea, experienta si performanta sunt rasplatite prin dezvoltare profesionala. Asa am crescut pas cu pas de la una la peste 150 de locatii. Ne dorim ca impreuna sa: CERINTE: * pregatire profesionala in domeniul economic; * experienta de lucru in control si inventarierea gestiunilor de marfuri si numerar, reprezinta in avantaj; * o buna organizare a activitatii- eficienta, prioritizare, capacitatea de a lucra in mod independent si de a respecta termene, capacitate de sinteza; * abilitati de comunicare; * permis conducere categoria B; * disponibilitate la deplasari; Oferim: Pachet salatial motivant ,bonusuri, posibilitatea de dezvoltare intr-o companie de succes, masina, telefon, laptop

  • Ai experienta in diverse domenii dar nu reusesti sa te angajezi? Esti tanar si nu ai experienta? Vrei sa lucrezi intr-o BANCA, una dintre cele mai mari din Europa si cu o prezenta de peste 20 ani in Romania? Vrei sa ai un program mal flexibil? Vrei sa lucrezi in cel mai bun departament de vanzari produse de creditare? Vino la noi si castiga nelimitat, castiga corelat cu rezultatele obtinute. Vino in cel mai performant departament de vanzari credite si carduri de credit destinate persoanelor fizice. Vino si lucreaza intr-o agentie bancara acolo unde vei avea biroul tau. Vino la un job unde pe langa faptul ca inveti si acumulezi foarte multe cunostinte bancare, tehnici de vanzare, tehnici de negociere, toate in cadrul trainig-urilor si cursurilor oferite gratuit de banca, in scopul perfectionarii profesionale, castigi foarte mult!  Descriere job: - Prospectarea si identificarea potentialilor clienti (persoane fizice); - Promovarea unor produse apartinand unei banci de top ceea ce implica succes in procesul de vanzare;  - Introducerea datelor si procesarea cererilor de credit si cardurilor de credit. - Evaluarea si decizia transmiterii aplicatiilor catre analiza: - Vanzarea activa a produselor de top, cardul de credit si creditul de nevoi personale;   - Dezvoltarea portofoliului de clienti impreuna cu echipa de vanzari din care vei face parte;  - Mentinerea si dezvoltarea in permanenta a relatiei cu clientii tai; - Servicii post-vanzare; - Intocmirea rapoartelor catre managerul direct. Cerinte: - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;  - Abilitati de prezentare, negociere si vanzare;  - Disponibilitate la deplasari in scopul prospectarii pietei si a promovarii produselor;  - Abilitati de comunicare si interactiune;  - Perseverenta in atingerea obiectivelor;  - Atitudine pro-activa, entuziasm si motivatie.  Oferta (bonusuri, beneficii): - Oportunitatea de a activa intr-o BANCA de renume;  - Venituri foarte motivante, direct corelate cu rezultatele obtinute; - Training si cursuri de specialitate urmate , la absolvire , de diplome si atestate eliberate de banca; - Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes in domeniul financiar-bancar; - Suport in activitate si mediul de lucru prietenos. Asadar, daca te afli la inceputul carierei, ai experienta si cauti un job sau esti deja bine stabilit pe traseul tau profesional si vrei un loc de munca unde sa castigi foarte bine, vino alaturi de noi! Nu vei regreta! Aplicati la e-mail: todayjob@yahoo.ro

  • Caut persoane de calitate in echipa mea din Craiova. Conditii - varsta cuprinsa intre 30-50 ani; - studii superioare (in orice domeniu); Ce caut? - persoane - orientate spre invatare si dornice sa fie provocate care sa creada in stradanie, si dornice sa obtina castiguri mari; - dispuse sa se autodepaseasca pentru a invata ceva nou; - implicate, dispuse sa se pregateasca si sa trudeasca pentru a obtine rezultate; - dispuse ca, prin efort, sa-si dezvolte aptitudinile, avand in vedere ca ORICINE se poate schimba si evolua prin efort, stradanie si cunoastere; - dispuse sa raspunda la provocari; - care cauta noi provocari si, important, care sa prospere de pe urma lor - care atunci cand dau de greu se straduiesc si mai mult; - persoane care nu cauta perfectiunea imediata ci sunt interesati de perfectionare. Ce primesc? - job in cadrul unei companii multinationale; - training produse; - dezvoltare personala si profesionala; - finantare pe perioada sustinerii pregatirii; - diploma in domeniu. Astept CV-ul tau pe adresa de mail mariairimia46@yahoo.com

  • Efectuez contabilitate evidenta primara , NIR, raport gestiune pentru societati care desfasoara activitati cu amanuntul tel: 0773957605-ANA

  • Salveaza cautarea