Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Dolj

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • economist refac evidente contabile, ordonat , la zi , indiferent de complexitate si perioada. ( SRL-uri , ONG, SA, II, PFA, IF, Cabinete )

  • Țin evidența contabilă primară, Nir, Raport de gestiune , Bonuri de consum, Registru de casă, Achiziții, Vanzari , etc în programul contabil Cernătescu. Ofer și solicit seriozitate!

  • Contabilitate completa Servicii de contabilitate si resurse umane: 1.) Contabilitate completa (inclusiv in agricultura) 2.) Certificare bilant contabil. 3.) Servicii de intocmire si evidenta contabila: - Evidenta contabila pe baza documentelor primare; - Completarea si depunerea declaratiilor privind obligatiile de plata catre bugetul de stat si de asigurari sociale, a deconturilor de TVA si a altor raportari si situatii contabile; - Evidenta contabila a salariilor si concediilor medicale; - Intocmire si depunere bilant contabil anual si semestrial; - Completarea si prelucrarea registrelor contabile (registru jurnal, inventar si de casa, jurnalul de cumparari si de vanzari); - Servicii de contabilitate pentru refacerea evidentei contabile; - Servicii contabilitate de gestiune; - Stabilirea impozitelor de plata si inregistrarea in contabilitate; - Evidenta mijloacelor fixe si a amortizarii acestora; - Informari asupra situatiei financiar-contabile a societatii. 4.) Evidenta contabila a salariilor: - Intocmire pontaje lunare si state de plata; - Contracte individuale de munca, actualizare registru salariati; - Acte aditionale la contractul individual de munca, decizii privind incetarea relatiilor de munca angajat-angajator; - Intocmire si depunere declaratii aferente. - Intocmire/completare documente specifice Sanatatii si Securitatii in Munca(SSM); - Intocmire/completare documente specifice P.S.I. (Protectia si stingerea incendiilor).

  • Expert contabil judiciar, tin evidenta contabila completa, infiintez firme, consultanta fiscala. Contabilitate intracomunitara. tel.: 0722820427

  • Evidentă contabila completa, cunoscătoare program Petrescu și legislație fiscală, program lucru 8 ore. Salariu atractiv

  • Angajam Contabila cu experienta: gestiune salarii balanța bilanț. Cunoscătoare program Petrescu. Cunoscătoare legislație fiscală. Puteți trimite cv la construct.imob@yahoo.com sau, doar câteva detalii despre Dvs și număr telefon pentru contact in vederea programării unui interviu

  • economist tin evidenta contabila ordonat , la zi. ( bilant , REVISAL, declaratii ) orice complexitate si orice tip de firma.

  • economist refac evidente contabile, ordonat , la zi , indiferent de complexitate si perioada. ( URL-uri , ONG, SA, II, PFA, IF, Cabinete )

  • Economist , insp. RU, tin contabilitate ,refac evidente contabile pentru SRL-URI / ONG/ SA /II/PFA/IF / CABINETE INDIVIDUALE ( medici, notari, avocati, executori judecatoresti,ETC ), ordonat, corect , orice complexitate.

  • Efectuez contabilitate evidenta primara , NIR, raport gestiune pentru societati care desfasoara activitati cu amanuntul tel: 0773957605-ANA

  • Descriere Candidatul ideal Studii superioare in domeniul financiar-contabil Experienta in contabilitate minim 2 ani Buna cunoastere a aplicatiilor MS Office (Excel - avansat) + un program informatic de evidenta contabila Persoana dinamica, responsabila si organizata, interesata de o colaborare pe termen lung Adaptabilitate la munca in echipa, cu abilitati de comunicare si relationare Capacitate de analiza si incadrare in termene, gandire logica si atentie la detalii Cunoasterea limbii engleze si a legislatiei financiar contabile Descrierea jobului A. Atributii principale: 1.Procesarea documentelor (comenzi, facturi primite de la furnizori) in vederea facturarii catre clienti; 2.Inregistrarea in evidentele contabile a facturilor primite de la furnizori; 3.Facturarea catre clienti; 4.Verificarea intocmirii corecte din punct de vedere fiscal a documentelor primare; 5. Evidenta clienti / furnizori si mentinerea legaturii permanente cu clientul / furnizorul in vederea obtinerii unor situatii financiare corecte; 6. Intocmirea si gestionarea listei cu facturile de plata catre furnizorii de servicii de transport; B. Atributii secundare: 1. Mentinerea biroului / documentelor in buna ordine, urmarirea corectitudinii si parcursului documentelor comerciale; 2. Elaborarea rapoartelor si a situatiilor specifice de activitate solicitate de management; Asteptam CV-ul pe e-mail: fabricadepapetarie@gmail.com sau pe aplicatie

  • Relatii si inscrieri la sediile noastre: • ACCRC -SUCURSALA DR. TR. SEVERIN: Bld. Carol.I, nr. 6,in incinta internatului Liceului Traian-parter, e-mail: , Tel/faxACCRC -SUCURSALA CRAIOVA: Str. Calea Bucuresti, nr. 13, bl.9, sc.2, et.2, ap.17,in spatele Teatrului National, e-mail: ,Tel/faxACCRC- SUCURSALA SLATINA, Aleea Primaverii , nr. 26,sc.B, ap.3, parter,e-mail: , Tel/faxACCRC-SUCURSALA PITESTI:Str. Henri Coanda, nr. 4, in incinta Internatului Liceului Tehnologic Dacia Pitesti, e-mail: , Tel/ faxACCRC- SUCURSALA TIRGU JIU:Str. Tudor Vladimirescu, nr. 65, etaj 2, camera 20,e-mail: , Tel/faxACCRC-SUCURSALA RAMNICU VILCEA Str. Calea lui Traian nr. 147, bl.D2, etajul 1, biroul nr.3 e-mail: officevilcea_ Tel/faxSucursala Resita -Str. Petru Maior nr.2 , Bl. 800, etaj.3, camera 343 TelSucursala Lugoj: str. C-tin Dobrogeanu Gherea, nr.5, Lugoj, jud. Timis telsite: www accrcgorj.ro

  • KOBER, angajeaza referenta facturare, persoana ordonata si responsabila avand o gandire analitica, abilitatea de a lucra cu termene limita si cu disponibilitate la program prelungit. C.V-urile se trimit la adresa de e-mail: florin.argentoianu@kober.ro

  • Salveaza cautarea