Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Dolj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 5

    Societate cu sediul in Craiova angajează contabila / economista Cunostinte contabilitate: gestiune, declaratii, salarii/revisal, balanta, bilant Condiții: experienta in domeniu obligatorie, implicare si capacitate de invatare, Responsabilități: - evidenta contabila societate - relationeaza cu: bancile, si institutiile de stat (finante, itm), verifica fise client/furnizor, platile catre buget si furnizori - verifica corectitudinea și realitățea datelor înscrise în documentele financiar-contabile; - sa cunoasca legislatia in vigoare si sa isi actualizeze permanent cunostiintele in acest sens Experienta de lucru in domeniu imobiliar sau al prestarilor de servicii (productie) constituie avantaj dar nu este obligatoriu! Salariu motivant, acesta se negociaza la interviu CV urile se pot trimite si la adresa de email sau lasati un nr telefon pentru contact

  • Angajăm economist în județele Alba, Bistrița-Năsăud, Dolj, Maramureș și Satu Mare pentru colectare date și întocmire chestionare în domeniul agriculturii. Jobul este part-time, cu program flexibil, activitatea desfășurându-se anual pe o perioadă cuprinsă între 2 și 3 luni ( 2-3 ore/zi). CANDIDATUL IDEAL: - Absolvent de facultate cu profil economic - Cunoștințe de operare pe calculator - Capacitate organizatorică și de coordonare - Perseverență în activitatea desfășurată și în atingerea obiectivelor propuse DESCRIEREA POSTULUI: - Colectare date pe teren - Întocmire chestionare CERINȚE: - Permis categoria B și mașină personală - Acces la internet OFERIM REMUNERAȚIE CONSISTENTĂ! Dacă sunteți interesați, nu ezitați în a ne trimite CV-ul dvs. sau a ne contacta la nr. de telefon 0757 487 383 .

  • 2

    A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSAL CRAIOVA organizează curs de: ADMINISTRATOR DE CONDOMINII Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tel /0760.514.041 ,0251/591.469, e-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu ro

  • 1

    Contabilitate completa Servicii de contabilitate si resurse umane: 1.) Contabilitate completa (inclusiv in agricultura) 2.) Certificare bilant contabil. 3.) Servicii de intocmire si evidenta contabila: - Evidenta contabila pe baza documentelor primare; - Completarea si depunerea declaratiilor privind obligatiile de plata catre bugetul de stat si de asigurari sociale, a deconturilor de TVA si a altor raportari si situatii contabile; - Evidenta contabila a salariilor si concediilor medicale; - Intocmire si depunere bilant contabil anual si semestrial; - Completarea si prelucrarea registrelor contabile (registru jurnal, inventar si de casa, jurnalul de cumparari si de vanzari); - Servicii de contabilitate pentru refacerea evidentei contabile; - Servicii contabilitate de gestiune; - Stabilirea impozitelor de plata si inregistrarea in contabilitate; - Evidenta mijloacelor fixe si a amortizarii acestora; - Informari asupra situatiei financiar-contabile a societatii. 4.) Evidenta contabila a salariilor: - Intocmire pontaje lunare si state de plata; - Contracte individuale de munca, actualizare registru salariati; - Acte aditionale la contractul individual de munca, decizii privind incetarea relatiilor de munca angajat-angajator; - Intocmire si depunere declaratii aferente. - Intocmire/completare documente specifice Sanatatii si Securitatii in Munca(SSM); - Intocmire/completare documente specifice P.S.I. (Protectia si stingerea incendiilor).

  • 1

    Evidentă contabila completa, gestiune, revisal, declaratii, balanta, bilant Cunoscătoare programe contabilitate omnidata Cunoscatoare legislație fiscală, in domeniul imobiliar constituie avantaj Cv urile duvs sunt asteptate la:

  • Angajez contabil cu experienta cunoscator program Petrescu . Puteti sa trimiteti Cv pe email . Informatii la telefon 0723202683

  • 1

    Expert contabil judiciar, tin evidenta contabila completa, infiintez firme, consultanta fiscala. Contabilitate intracomunitara. tel.: 0722820427

  • 1

    Economist , insp. RU, tin contabilitate ,refac evidente contabile pentru SRL-URI / ONG/ SA /II/PFA/IF / CABINETE INDIVIDUALE ( medici, notari, avocati, executori judecatoresti,ETC ), ordonat, corect , orice complexitate.

  • economist tin evidenta contabila ordonat , la zi. ( bilant , REVISAL, declaratii ) orice complexitate si orice tip de firma.

  • economist refac evidente contabile, ordonat , la zi , indiferent de complexitate si perioada. ( URL-uri , ONG, SA, II, PFA, IF, Cabinete )

  • 1

    Contabil studii superioare cu experienta.

  • 2

    Solarii Oltenia Craiova are post liber pentru contabilitate primara și cunoștințe în IT . Colectiv Tânăr, salariu atractiv.

  • 7

    Descriere Candidatul ideal Studii superioare in domeniul financiar-contabil Experienta in contabilitate minim 2 ani Buna cunoastere a aplicatiilor MS Office (Excel - avansat) + un program informatic de evidenta contabila Persoana dinamica, responsabila si organizata, interesata de o colaborare pe termen lung Adaptabilitate la munca in echipa, cu abilitati de comunicare si relationare Capacitate de analiza si incadrare in termene, gandire logica si atentie la detalii Cunoasterea limbii engleze si a legislatiei financiar contabile Descrierea jobului A. Atributii principale: 1.Procesarea documentelor (comenzi, facturi primite de la furnizori) in vederea facturarii catre clienti; 2.Inregistrarea in evidentele contabile a facturilor primite de la furnizori; 3.Facturarea catre clienti; 4.Verificarea intocmirii corecte din punct de vedere fiscal a documentelor primare; 5. Evidenta clienti / furnizori si mentinerea legaturii permanente cu clientul / furnizorul in vederea obtinerii unor situatii financiare corecte; 6. Intocmirea si gestionarea listei cu facturile de plata catre furnizorii de servicii de transport; B. Atributii secundare: 1. Mentinerea biroului / documentelor in buna ordine, urmarirea corectitudinii si parcursului documentelor comerciale; 2. Elaborarea rapoartelor si a situatiilor specifice de activitate solicitate de management; Asteptam CV-ul pe e-mail: fabricadepapetarie@gmail.com sau pe aplicatie

  • Ofer servicii complete de resurse umane ( contracte de munca, decizii, acte aditionale , salarizare etc.) inclusiv revisal.

  • 3

    Caut doamna pentru Evidenta primara Com Teasc sat Secui fabrica prefabricate beton tel 0761192516

  • Firma de transport angajam economist cu experienta minim 5 de activitate pentru evidenta primara .

  • Efectuez contabilitate evidenta primara , NIR, raport gestiune pentru societati care desfasoara activitati cu amanuntul tel: 0773957605-ANA

  • Salveaza cautarea