Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Iasi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • S.C. Messina Trading S.r.l. angajeaza operator facturare . Responsabilitati: Intocmeste facturi de vanzare si avize conform comenzilor primite de la clienti - Verifica corectitudinea facturilor primite de la furnizori - Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare - Ofera informatii despre stocuri; - Transmite facturile si alte documente catre clienti si furnizori. - Inregistreaza diverse documente ce tin de activitatea zilnica. Cerinte: - abilitati de folosire a calculatorului - cunostinte bune Word, Excel - experienta de lucru in programul Nexus reprezinta avantaj - experienta pe un post similar. Profil candidat: - persoana responsabila, serioasa, capabila de lucru in echipa, dornica sa invete si sa se adapteze la lucruri noi. Beneficii: - salariu fix - mediu de lucru placut .

  • Angajez persoană cu experiență,cunoscătoare program Nexus cu atribuții : -evidența clienți -urmărire , recuperare debite -altele Posibilitate de deplasare: Valea Lupului, Iași. (Preferabil:femeie). Angajare si salarizare : 1/4 norma ,contract muncă.

  • Dacă îți dorești să lucrezi într-o companie stabilă, cu o experiență îndelungată în piață, alături de o echipă profesionistă și îndeplinești cerințele de mai jos, trimite-ne CV-ul tău. Studii și experientă profesională: - Studii în domeniul economic; - Experiență profesională min. 3 ani în contabilitate; - Abilități de organizare, analiză și atenție la detalii; - Cunoștințe operare PC, MS Office; - Experiența în programul WinMentor este un avantaj; - Capacitatea de a lucra în echipă, sociabilitate, deschidere; - Capacitate de culegere, clasificare şi interpretare a informaţiilor, pregatire de materiale şi rapoarte; Responsabilități: - Urmărește încasările clienților, datele scadente; - Verifică în timp real situația financiară a clientului și aprobarea comenzilor; - Preia și verifică documentele de la punctele de lucru; - Emite facturi de vânzare, chitanțe și alte documente de plată; - Înregistrează facturi furnizori interni/externi, diverse alte documente; - Verifică facturile de marfă și de servicii; - Organizează documentele preluate; - Întocmește dispozițiile de plată; - Verifică și înregistrează deconturile de cheltuieli; - Urmărește închiderea avansurilor spre decontare acordate salariaților; - Contabilizează cheltuielile cu deplasarea; - Sesizeaza și corectează erorile constatate; - Înregistrează și ține evidența mijloacelor fixe; - Face punctaje și soluționează eventualele probleme cu clienții și furnizorii; - Ține evidența gestiunii stocurilor; Beneficii: - Salariu motivant, stabilit în funcție de capacități; - Mediu de lucru plăcut și liniștit; - Colectiv tânăr; - Companie stabilă; Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • 4

    Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • 4

    Daca iti doresti o cariera in domeniu vanzarilor, vino in echipa noastra! Te asteapta o cariera de succes. La Generali, profesia de consultant in asigurari este o meserie in adevaratul sens al cuvantului, care presupune un plan de cariera si etape de profesionalizare. Asteptam CV-ul tau pe sorin.balmus@generali.com

  • CAR Moldova angajeaza contabila in Pascani Cerinte : - studii economice sau curs de contabilitate - experienta in domeniul economic, constituie un avantaj - cunostinte utilizare programe contabile - persoana serioasa, atenta la detalii Salariul net 2000 lei - 2500 lei , poate varia in functie de experienta in domeniu. CV-ul se depune pe site publi24 sau la telefon 0734885496

  • 1

    Descriere Principalele activitati, in ceea ce priveste postul de asistent comercial vor fi urmatoarele -activitati de casierie, si anume: -intocmirea documentatiei pentru banca; -ridicari numerar; -efectuare plati catre furnizori; -efectuare plati salariale; -contabilitate primara, si anume: -intocmirea registrului de casa; -intocmirea si transmiterea facturilor catre clienti -intocmire rapoarte; -urmarirea soldurilor clientilor Cerinte Candidatul ideal - studii superioare - experienta in domeniu( constituie un avantaj) - capacitate de organizare si planificare, - spirit de echipa - atitudine pozitiva, creativitate - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - cunostinte minime in Nexus( constituie avantaj) Detinerea permisului categoria B, constituie avantaj.

  • Referent resurse umane, imi ofer serviciile cu contract de munca cu timp partial , sau ca prestator de servicii, decontare cu factura si chitanta.

  • 3

    CAR Moldova angajeaza contabila in Iasi Cerinte : - studii economice sau curs de contabilitate - experienta in domeniul economic, constituie un avantaj - cunostinte utilizare programe contabile - persoana serioasa, atenta la detalii Salariul net 2200 lei - 2300 lei , poate varia in functie de experienta in domeniu. CV-ul se depune pe site publi24 sau la telefon 0734885496

  • Salveaza cautarea