Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Iasi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cellular One isi mareste echipa si cauta agenti vanzari din usa in usa(D2D), pe teren in mediul urban si rural. Descriere generala a fisei postului agent vanzari: - Promoveaza produsele ENEL ROMANIA; - Viziteaza direct la domiciliu; - Identifica potentialii clienti; - Negociaza si finalizeaza procesul de incheiere contracte furnizare; - Incheie direct contracte cu clientii; Cerinte agent vanzari: - Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderenta de teren - Studii minime liceale finalizate; - Abilitati excelente de vanzare, de negociere si planificare; - Cunoasterea excelenta a produselor de furnizare energie constituie un avantaj Beneficii: - Praguri salariale fixe (intre 1500-2000 lei) + grile de comisionare progresive; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Program de lucru 8 ore pe zi, de luni pana vineri; - Se ofera autoturism de serviciu la nivel de echipa.

  • Caut persoană pricepută, cu experienta, normă întreagă cu atribuții: -1/4 normă-contabilitate , experiență lucru in program Nexus -3/4 normă in achiziții, marketing Experiență în operare magazin online ,carnet conducere, constituie un avantaj. Experiența, minim 5 ani. Astept CV.

  • Firmă contabilitate, oferim servicii în domeniul contabilității și al resurselor umane, atât pentru societăți comerciale, cât și pentru pfa-uri (contabilitate , declarații fiscale, situații financiare/dosare personal, adeverințe). Bonus: preluăm actele de la sediul societății dumnevoastră.

  • Ofer servicii de contabilitate completa: • intocmirea situatiilor lunare si anuale in relatiile cu statul , • intocmirea de situatii financiare • inregistrarea notelor contabile • efectuarea inchiderilor lunare si anuale • intocmirea statelor de salarii, a declaratiilor lunare aferente si a notelor contabile • evidenta mijloacelor fixe , evidenta si contabilizarea contractelor de leasing financiar • relatiile cu banca, efectuarea de plati , schimburi valutare • intocmirea si evidenta dosarelor de personal • efectuarea lucrarilor de contabilitate in program WINMENTOR (LICENTA PERSONALA)

  • Daca iti doresti o cariera in domeniu vanzarilor, vino in echipa noastra! Te asteapta o cariera de succes. La Generali, profesia de consultant in asigurari este o meserie in adevaratul sens al cuvantului, care presupune un plan de cariera si etape de profesionalizare. Asteptam CV-ul tau pe sorin.balmus@generali.com

  • C.A.R. Moldova IFN angajeaza contabil in Iasi. CV-uri pot fi depuse pe adresa de e-mail: carmoldovaiasi@yahoo.com Informatii la numarul de telefon: 0799 944 731

  • Compania Bruda Hr companie care activeaza in domeniul resurselor umane, al recrutarii si selectiei de personal cauta pentru clientul sau un important jucator in domeniul retail un Economist /Contabil ; Cerinte: Studii superioare profil economic ; Experienta in domeniu minim 2 ani; Cunostinte de operare in programul Xecutive SQL ; Capacitatea de a furniza date prelucrate catre conducere companiei; Capacitatea de organizare, corectitudine, seriozitate; Adaptabilitate pentru a lucra in echipa; Cunostinte solide de operare PC (MS Office, Outlook); Cunostinte de legislatie financiara; Responsabilitati : Operarea datelor in softul de contabilitate al firmei, programul Xecutive SQL ; Verificarea, inregistrarea si arhivarea documentelor contabile; Verificarea jurnalului de cumparari si a jurnalului de vanzari; Repartizarea cheltuielilor pe centre de cost; Analizarea profitabilitatii pe segmente de activitate/centre de cost; Inchiderea contabila lunara, anuala si respectarea legislatiei in vigoare; Efectuarea si verificarea componentei soldurilor conturilor; Intocmirea confirmarii de sold la inchiderea exercitiului financiar. Va rugam sa trimiteti cv-ul dumneavoastra prin mesaj atasat acestui anunt .

  • Bruda HR companie care activeaza in domeniul resurselor umane cauta un Operator Facturare pentru unul din clientii sai, un important lant de magazine alimentare cu 60 de angajati: Candidatul ideal: Experienta in domeniul contabilitatii primare sau in activitati conexe de minim 1 an; Studii medii sau in continuarea studiilor superioare; Cunostinte de lucru in programe de facturare, de preferinta Magister Smart Cash constituie un avantaj; Cunostinte MS Office; Capacitate de concentrare si adaptabilitate. Emiterea facturilor catre clienti si contabilizarea acestora ; Operarea incasarilor si a platilor in numerar; Inregistrarea intrarilor de marfa in baza documentelor primite; Intocmirea saptamanala a listei cu facturile emise si neincasate; Inregistrarea documentelor in programul MagisterSmartCash. Postul este disponibil pentru orasul Iasi, va rugam sa trimiteti cv -ul dumneavoastra la adresa de email office@brudahr.ro Se ofera: Training la locul de munca; Salarizare avantajoasa; Reale posibilitati de avansare in cadrul companiei .

  • Bruda HR companie care activeaza in domeniul resurselor umane cauta pentru unul din clientii sai,un important lant de magazine din Iasi Operator facturare: Candidatul ideal: Experienta in domeniu sau in activitati conexe de minim 1 an; Studii medii sau in continuarea studiilor superioare; Cunostinte de lucru in programe de facturare, de preferinta Magister Smart Cash constituie un avantaj; Cunostinte MS Office; Capacitate de concentrare si adaptabilitate. Responsabilitati: Emiterea si contabilizarea facturilor emise; Operarea incasarilor si a platilor in numerar; Inregistrarea intrarilor de marfa in baza documentelor primite; Intocmirea saptamanala a listei cu facturile emise si neincasate; Inregistrarea documentelor in programul MagisterSmartCash. Se ofera : Training la locul de munca ; Salarizare avantajoasa; Reale posibilitati de avansare in cadrul magazinelor; Va rugam sa trimiteti cv-ul dumneavoastra prin mesaj atasat acestui anunt.

  • Candidatul ideal • sa fie absolvent/a de studii superioare conexe domeniului (economice, juridice, umane, administratie, tehnice, financiar-contabil, etc.) • sa detina cunostinte avansate ale pachetului Office (minim: word, excel) • sa manifeste profesionalism, respect si seriozitate in relatia cu superiorii, colegii si clientii firmei • sa respecte Regulamentul de Ordine Interioara, politica referitoare la Managementul Calitatii si Fisa postului • sa trateze cu promptitudine solicitarile venite din partea conducerii pentru indeplinirea sarcinilor conform fisei postului; • sa fie punctual, cinstit, disciplinat, civilizat si corect fata de toate persoanele cu care vine in contact; • sa respecte regulile de protectie a muncii si PSI de la locul de munca. Descrierea jobului Sarcini si responsabilitati specifice: • Cunoasterea legislatiei si normelor in domeniu specifice programelor de finantare gestionate la nivel national si informarea superiorilor despre eventualele modificari intervenite • Identificarea surselor de finantare pentru clientii publici si privati • Evaluarea eligibilitati clientilor, a ideilor de proiect si a sanselor de finantare • Intocmirea propunerilor de solutii pentru indeplinirea criteriilor de eligibilitate • Intocmirea documentatiilor specifice elaborarii dosarului Cererii de finantare • Intocmire Plan de afaceri/Studiu de fezabilitate – beneficiari privati • Intocmirea documentatiilor specifice implementarii proiectelor • Verificarea conformitatii documentelor transmise de catre beneficiari si consilierea acestora • Asigurarea consilierii clientilor in relatia acestora cu autoritatea finantatoare/de management/tertii prestatori de servicii Beneficii: 1. Salariu motivant, negociat ca urmare a interviului cu posibilitate de crestere in functie de performante 2. Prime semnificative 3. Contract pe perioada determinata sau nedeterminata, in functie de rezultatele obtinute la interviu 4. Posibilitate de avansare 5. Cursuri de formare/perfectionare 6. Lucrul cu profesionisti in diverse domenii

  • Sc wark trust com angajeaza contabi cu experienta minim 1 an Salarizare motivanta

  • • Organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare • Asigura si raspunde de elaborarea si depunerea raportarilor financiare si fiscale ale societatii la termenele stabilite de legislatia in vigoare (impozit pe profit, TVA, impozite locale, ) • Responsabil pentru intocmirea situatiilor financiare consolidate • Responsabil inchideri lunare, depunere declaratii lunare/ trimestriale/ anuale reconcilierea conturilor din balanta, • Inregistrarea in contabilitate a facturilor de servicii si mijloacelor fixe • Elaboreaza, implementeaza si urmareste proceduri interne legate de activitatea de contabilitate • Asigurarea suportului pe probleme de fiscalitate ori de cate ori activitatea implica aspecte relevante

  • Contabil solicit angajare. Tel 0736171944

  • Jobul presupune evaluarea necesităţilor financiare ale clienţilor şi oferirea de soluţii personalizate. Ce aşteptăm de la tine? - Nivelul studiilor: (minim) diplomă de bacalaureat; - Abilităţi de relaţionare; - Atitudine pozitivă şi determinare; - Cunoştinţe minime de operare a calculatorului. Ce îţi oferim? - Job (full-time sau part-time) în cadrul unei multinaţionale; - Un venit atractiv (comisioane şi bonusuri), de până la 1000 euro / lună; - Program flexibil; - Cursuri gratuite de dezvoltare personală şi profesională (deci nu e nevoie de experienţă ca să aplici pentru acest job); - Asistenţă permanentă pe durata colaborării. Mihaela Jitaru, unit manager NN Iasi (0744-135.533)

  • Daca ai absolvit o facultate cu profil economic (preferabil Specializarea Contabilitate deGestiune), ai minim 5 ani de cand lucrezi in domeniu, Winmentor-ul iti este un prieten valoros de cel putin 3 ani si cunosti engleza sau chiar spaniola, Te asteptam in echipa noastra, unde vei avea ca responsabilitati: Asigurarea fluxului facturilor de la furnizorii interni si internationali (verificare,contabilizare, trimitere la plata, urmarire); Inregistrarea intrarilor de bunuri in baza documentelor primite; Prelucrarea altor documente interne in vederea inregistrarii lor in contabilitate; Urmarirea facturarii avizelor primite si a prestarilor de servicii lunare; Efectuarea inventarului la inceputul lunii, in baza listelor primite si prelucrarea rezultatelor acestuia. Pentru detalii suplimentare, va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe adresa recrutare@ima1.com sau sa ne contactati la numarul de telefon 0332.110.030.

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • Angajam persoana cu atributii in contabilitate primara, cu posibilitate de lucru part time: Cerinte: - Bune cunostinte de operare Microsoft Office, in special Excel; - Capacitate de analiza si sinteza, gandire logica; - Seriozitate, spirit de echipa, comunicativitate, flexibilitate; Sarcini principale: Intocmirea evidentei contabile primare (Verificarea si inregistrarea documentelor de casa); Inregistrarea facturilor de furnizori interni si externi; Inregistrarea facturilor de clienti; Verificarea si inregistrarea deconturilor de cheltuieli si intocmirea registrului de casa zilnic; Primirea deconturilor de transport, ordine de deplasar, inregistrarea si scrierea acestora; Mentinerea legaturii cu restul echipei, in vederea asigurarii unui demers prompt. Pentru mai multe informatii, ne puteti atasa un CV actualizat sau sa ne contactati la numarul afisat.

  • Ne adresam persoanelor atrase de contabilitate si doresc sa dezvolte o cariera in contabilitate • au absolvit sau urmeza la ora actuala un liceu economic si/sau o facultate cu profil economic • doresc sa inteleaga mai bine teoretic si practic tainele contabilitatii primare, financiare si de gestiune,ale fiscalitatii, ale salarizarii, sa inveti sa intocmesti jurnale, registre contabile, state de plata salarii, balante contabile, bilanturi contabile, sa intocmeasca declaratii fiscale, etc. • doresc sa aiba cineva rabdare sa le explice pe intelesul lor. Orele de meditatie la contabilitate se acorda la cabinetul din b-dul C A ROSETII NR. 13-14 Incinta Liceului Spiru Haret. Tfm. 0723396722- 0751755557

  • Salveaza cautarea