Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Iasi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • ATRIBUTII PRINCIPALE (si sarcini aferente): Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor Contabilizeaza facturile emise pentru clientii Inregistreaza incasarile si platile in lei si valuta conform extrasului de cont Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor Inregistreaza facturi de prestatii furnizori Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR) Previziuni asupra incasarilor/platilor catre furnizori/beneficiari Verificarea comparativa a ofertelor de la furnizori 2. Intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate si lista avansurilor disponibile in lei Intocmeste balante de verificare Intocmeste liste de avansuri din trezorerie Intocmeste liste cu scadentele catre furnizor previzioneaza incasari/cheltuieli pentru fiecare santier/proiect in parte RESPONSABILITATILE POSTULUI Legat de activitatile specifice, raspunde de: operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans operarea zilnica a facturilor de la furnizori pt. prestatii diverse, precum si a platilor catre acestia verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli

  • Societate comerciala ce activeaza in domeniul productiei angajeaza contabila. Responsabilități • menține și verifică zilnic registrul de casă, jurnalul de bancă și alte registre obligatorii; • înregistrează în contabilitate zilnic: facturi de intrări, facturi de ieșiri, deconturi de cheltuieli; • ține evidența contabilă a clienților, a furnizorilor și a mijloacelor fixe (amortizări, transferuri); • organizează inventarieri anuale; • întocmește statele de salarii; • întocmește balanța de verificare, situații financiare anuale și raportări contabile semestriale; • întocmește contractele individuale de muncă, actele adiționale de modificare a contractelor, adeverințe salariale; • menține relația cu instituțiile publice. Cerințe: • studii superioare în domeniu (specializarea contabilitate/economie); • nivel de experiență pe un post similar (minim 4 ani); • cunoștințe operare PC (Office Suite, soft-uri de administrare contabilitate, programe de administrare activități de producție, e-mail, altele); • seriozitate și atenție la detalii. Se oferă: - pachet salarial competitiv; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala; - lucrul intr-o echipa tanara, dinamica, in continua dezvoltare. Ai experiență în domeniul contabilității și/sau în activități de producție? Hai să ne cunoaștem și să discutam mai multe despre tine. Trimite-ne CV-ul tău la contabilitate@wink.ro.

  • Descriere companie: Suntem o multinationala cu biroul central în SUA, prezenta in 12 tari cu peste 30 de consultanti seniori care sprijina companii şi institutii publice şi private în procesele lor de internationalizare, oferind informatii si asistenta specializata in mediul international. Responsabilitati: - efectueaza inregistrari in contabilitate - verifica documentele justificative primite,din punct de vedere al respectarii legalitatii de intocmire - se ocupa de arhivarea documentelor in dosare - tine la zi evidenta serviciilor prestate catre clienti si are grija ca acestea sa se realizeze conform graficului in prealabil agreat - efectueaza activitati de infiintare societate, fuziuni, diviziuni, facturare - alte sarcini ce tin de buna colaborare cu clientii Cerinte: - Experienta de 1 – 3 ani in domeniul contabilitatii - Cunoasterea limbii ITALIENE si / sau a limbii engleze – nivel conversational si scris mediu-avansat - Fara cazier Calitati: dorinta de a invata, seriozitate si responsabilitate asumata, onestitate, organizare, atentie la detalii, si atitudine pozitiva si proactiva. Oferta: - Salariul negociat platit la timp - Seriozitate - Atmosfera de lucru placuta - Program de lucru: L-V: 9.00 – 18.00, o ora pauza de pranz. Ne puteti trimite CV-ul pe adresa de e-mail: ecaterina.cocora@e4es.com . Multumim!

  • Daca iti doresti o cariera in domeniu vanzarilor, vino in echipa noastra! Te asteapta o cariera de succes. La Generali, profesia de consultant in asigurari este o meserie in adevaratul sens al cuvantului, care presupune un plan de cariera si etape de profesionalizare. Asteptam CV-ul tau pe sorin.balmus@generali.com

  • Candidatul ideal Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu Respectului, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe TeRespect, se mareste si este dornica sa te cunoasca! Daca esti din: Iasi Daca ai: - Foarte bune abilitati de comunicare, convingere si negociere; - Capacitate de organizare si orientare spre atingerea obiectivelor; - Pasiune pentru a veni in intampinarea clientilor si atitudine proactiva; - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari (de preferat); - Abilitati foarte bune de lucru in echipa; Descrierea jobului Responsabilitățile tale, ca viitor coleg din echipa de vânzări directe, vor fi următoarele: - Prospecta si identifica potentialii clienti (persoane fizice/persoane juridice); - Propune clientilor oferta de produse Beneficii cu Respect cu scopul de a incheia cu succes procesul de vanzare; - Verifica documentatia si intocmeste actele necesare accesarii produselor TeRespect; - Asigura suport clientilor pe toata perioada derularii contractului; - Realiza rapoartele de activitate solicitate de managerul direct; Beneficii: - Training de specialitate; - Oportunitatea de a-ti dezvolta o cariera de succes intr-un mediu competitiv; - Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala; - Contract PFA/SRL; - Pachet salarial motivant: in functie de performanta; CV-ul trebuie trimis la adresa office@terespect.ro. Numai candidatii ce trimit CV-ul/Scrisoarea de Intentie la adresa mentionata mai sus vor fi contactati! Descrierea companiei I Respect SRL este compania ce dezvoltă Primul Program de Beneficii cu Respect din România, un sistem de beneficii destinat atât angajaților companiilor cât și familiilor acestora. Dorim să punem accentul pe fericirea și sănătatea întregii familii prin facilitarea accesului acesteia la servicii de foarte bună calitate.

  • Cerinte: absolvent de studii economice superioare; minim 3 ani experienta intr-o firma de contabilitate, cu un portofoliu de clienti; cunoaşterea legislaţiei fiscale; capacitate de analiză şi sinteză; atitudine proactiva, spirit de echipă Descrierea jobului elaborarea si implementarea politicilor si strategiilor financiar-contabile ale firmei; organizarea, coordonarea si controlul activitatilor financiar-contabile, potrivit conditiilor legale; intocmirea si verificarea bilantului contabil; intocmirea situatiilor financiare si a declaratiilor, conform legislatiei in vigoare; calculul profitului impozabil, analiza şi interpretarea acestuia; transmite obligatiile de plata clientilor din portofoliu participarea activa la rezolvarea sarcinilor echipei; Se oferă: pachet salarial motivant + tichete de masa; bonus pentru implicare si performante; condiţii de muncă intr-un mediu placut si stimulativ, în cadrul unei companii membra a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România.

  • Bruda HR companie care activeaza in domeniul resurselor umane cauta pentru unul din clientii sai,un important lant de magazine din Iasi Operator facturare: Candidatul ideal: Experienta in domeniu sau in activitati conexe de minim 1 an; Studii medii sau in continuarea studiilor superioare; Cunostinte de lucru in programe de facturare, de preferinta Magister Smart Cash constituie un avantaj; Cunostinte MS Office; Capacitate de concentrare si adaptabilitate. Responsabilitati: Emiterea si contabilizarea facturilor emise; Operarea incasarilor si a platilor in numerar; Inregistrarea intrarilor de marfa in baza documentelor primite; Intocmirea saptamanala a listei cu facturile emise si neincasate; Inregistrarea documentelor in programul MagisterSmartCash. Se ofera : Training la locul de munca ; Salarizare avantajoasa; Reale posibilitati de avansare in cadrul magazinelor; Va rugam sa trimiteti cv-ul dumneavoastra prin mesaj atasat acestui anunt.

  • Compania Bruda Hr companie care activeaza in domeniul resurselor umane, al recrutarii si selectiei de personal cauta pentru clientul sau un important jucator in domeniul retail un Economist /Contabil ; Cerinte: Studii superioare profil economic ; Experienta in domeniu minim 2 ani; Cunostinte de operare in programul Xecutive SQL ; Capacitatea de a furniza date prelucrate catre conducere companiei; Capacitatea de organizare, corectitudine, seriozitate; Adaptabilitate pentru a lucra in echipa; Cunostinte solide de operare PC (MS Office, Outlook); Cunostinte de legislatie financiara; Responsabilitati : Operarea datelor in softul de contabilitate al firmei, programul Xecutive SQL ; Verificarea, inregistrarea si arhivarea documentelor contabile; Verificarea jurnalului de cumparari si a jurnalului de vanzari; Repartizarea cheltuielilor pe centre de cost; Analizarea profitabilitatii pe segmente de activitate/centre de cost; Inchiderea contabila lunara, anuala si respectarea legislatiei in vigoare; Efectuarea si verificarea componentei soldurilor conturilor; Intocmirea confirmarii de sold la inchiderea exercitiului financiar. Va rugam sa trimiteti cv-ul dumneavoastra prin mesaj atasat acestui anunt .

  • Reprezentanta BOSCH, angajeaza persoana dinamica si proactiva pentru facturare si caserie. Sunt necesare cunostinte MS Office si WinMentor. Se ofera retributie motivanta. Relatii la telefon 0771.203.166

  • Sc wark trust com angajeaza contabi cu experienta minim 1 an Salarizare motivanta

  • Bruda HR companie care activeaza in domeniul resurselor umane cauta un Operator Facturare pentru unul din clientii sai, un important lant de magazine alimentare cu 60 de angajati: Candidatul ideal: Experienta in domeniul contabilitatii primare sau in activitati conexe de minim 1 an; Studii medii sau in continuarea studiilor superioare; Cunostinte de lucru in programe de facturare, de preferinta Magister Smart Cash constituie un avantaj; Cunostinte MS Office; Capacitate de concentrare si adaptabilitate. Emiterea facturilor catre clienti si contabilizarea acestora ; Operarea incasarilor si a platilor in numerar; Inregistrarea intrarilor de marfa in baza documentelor primite; Intocmirea saptamanala a listei cu facturile emise si neincasate; Inregistrarea documentelor in programul MagisterSmartCash. Postul este disponibil pentru orasul Iasi, va rugam sa trimiteti cv -ul dumneavoastra la adresa de email office@brudahr.ro Se ofera: Training la locul de munca; Salarizare avantajoasa; Reale posibilitati de avansare in cadrul companiei .

  • Cellular One isi mareste echipa si cauta agenti vanzari din usa in usa(D2D), pe teren in mediul urban si rural. Descriere generala a fisei postului agent vanzari: - Promoveaza produsele ENEL ROMANIA; - Viziteaza direct la domiciliu; - Identifica potentialii clienti; - Negociaza si finalizeaza procesul de incheiere contracte furnizare; - Incheie direct contracte cu clientii; Cerinte agent vanzari: - Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderenta de teren - Studii minime liceale finalizate; - Abilitati excelente de vanzare, de negociere si planificare; - Cunoasterea excelenta a produselor de furnizare energie constituie un avantaj Beneficii: - Praguri salariale fixe (intre 1500-2000 lei) + grile de comisionare progresive; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Program de lucru 8 ore pe zi, de luni pana vineri; - Se ofera autoturism de serviciu la nivel de echipa.

  • C.A.R. Moldova IFN angajeaza contabil in Iasi. CV-uri pot fi depuse pe adresa de e-mail: carmoldovaiasi@yahoo.com Informatii la numarul de telefon: 0799 944 731

  • Firmă contabilitate, oferim servicii în domeniul contabilității și al resurselor umane, atât pentru societăți comerciale, cât și pentru pfa-uri (contabilitate , declarații fiscale, situații financiare/dosare personal, adeverințe). Bonus: preluăm actele de la sediul societății dumnevoastră.

  • Candidatul ideal: Pui pasiune in munca ta, esti comunicativ, dinamic si motivat? Familia TeRespect, se mareste si este dornica sa te cunoasca! Vino să te alaturi Familiei TeRespect, vino sa dezvoltam Primul Program de Beneficii cu Respect din Romania! Pe cine căutăm? Chiar pe tine, dacă esti comunicativ, dinamic, motivat și proactiv, cu: - Experiență în coordonarea unei echipe; - Experiență în vânzări directe, de preferat in domeniul asigurari/bancar; - Disponibilitate de a lucra cu un program flexibil; - Bune abilități organizatorice; - Atitudine pozitivă și proactivă; - Foarte bune abilităţi de comunicare; Descrierea jobului: Responsabilitățile tale, ca viitor coleg din echipa de vânzări directe, vor fi următoarele: - Organizezi, coordonezi și delegi sarcinile în cadrul echipei de vânzări, asigurând realizarea și respectarea obiectivelor de performanţă stabilite; - Identifici oportunități de dezvoltare a portofoliului de clienți în cadrul zonei de activare și propui planuri de acțiune pentru maximizarea volumelor de vânzări; - Participi la întâlniri pe teren împreună cu agenții de vânzări în cadrul prezentărilor Pachetelor TeRespect; - Monitorizezi constant activitățile întreprinse de colegii din echipa ta și evaluezi gradul de realizare a obiectivelor individuale, cât și a obiectivelor pe echipă; - Asiguri dezvoltarea aptitudinilor și abilităților membrilor din echipa ta prin livrarea de cursuri specifice și oferi coaching constant pe parcursul activității agenților de vânzări. Beneficii: - Training de specialitate; - Oportunitatea de a-ti dezvolta o cariera de succes intr-un mediu competitiv; - Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala; - Contract PFA/SRL; - Pachet salarial motivant: in functie de performanta; CV-ul trebuie trimis la adresa office@terespect.ro Numai candidatii ce trimit CV-ul/Scrisoarea de Intentie la adresa mentionata mai sus vor fi contactati! Descrierea companiei: I Respect SRL este compania ce dezvoltă Primul Program de Beneficii cu Respect din România, un sistem de beneficii destinat atât angajaților companiilor cât și familiilor acestora. Dorim să punem accentul pe fericirea și sănătatea întregii familii prin facilitarea accesului acesteia la servicii de foarte bună calitate.

  • • Organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare • Asigura si raspunde de elaborarea si depunerea raportarilor financiare si fiscale ale societatii la termenele stabilite de legislatia in vigoare (impozit pe profit, TVA, impozite locale, ) • Responsabil pentru intocmirea situatiilor financiare consolidate • Responsabil inchideri lunare, depunere declaratii lunare/ trimestriale/ anuale reconcilierea conturilor din balanta, • Inregistrarea in contabilitate a facturilor de servicii si mijloacelor fixe • Elaboreaza, implementeaza si urmareste proceduri interne legate de activitatea de contabilitate • Asigurarea suportului pe probleme de fiscalitate ori de cate ori activitatea implica aspecte relevante

  • Caut persoană pricepută, cu experienta, normă întreagă cu atribuții: -1/4 normă-contabilitate , experiență lucru in program Nexus -3/4 normă in achiziții, marketing Experiență în operare magazin online ,carnet conducere, constituie un avantaj. Experiența, minim 5 ani. Astept CV.

  • Ne adresam persoanelor atrase de contabilitate si doresc sa dezvolte o cariera in contabilitate • au absolvit sau urmeza la ora actuala un liceu economic si/sau o facultate cu profil economic • doresc sa inteleaga mai bine teoretic si practic tainele contabilitatii primare, financiare si de gestiune,ale fiscalitatii, ale salarizarii, sa inveti sa intocmesti jurnale, registre contabile, state de plata salarii, balante contabile, bilanturi contabile, sa intocmeasca declaratii fiscale, etc. • doresc sa aiba cineva rabdare sa le explice pe intelesul lor. Orele de meditatie la contabilitate se acorda la cabinetul din b-dul C A ROSETII NR. 13-14 Incinta Liceului Spiru Haret. Tfm. 0723396722- 0751755557

  • Salveaza cautarea