Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Iasi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • Cabinet de contabilitate angajeaza contabil cu experienta. Program de lucru part time: 4-5 ore pe zi de luni pana vineri sau se pot cumula orele si sa rezulte 1-2 zile libere pe saptamana. Program de lucru full time: 8 ore pe zi de luni pana vineri de la ora 9 la 17. Nu se fac deplasari si nu se lucreaza de la domiciliu. Experienta in cadrul unui cabinet de contabilitate reprezinta un avantaj. Persoanele interesate sa trimita mesaj.

  • Societate angajeaza contabil pentru introducere acte (facturi, chitante, extrase de cont) - obligatoriu cunostinte solide de Winmentor/Saga. Program de lucru variabil de la 4h pana la 8h, in functie de situatie. Salarizare avantajoasa. Rog persoanele interesate sa trimita CV.

  • Candidatul ideal: (femeie) -Studii superioare în domeniul financiar-contabil; -Experiență de minim 4 ani în contabilitate; -Capacitatea de a stabili priorități și de organizare a timpului; -Abilități de comunicare; -Atenție la detalii, respectarea regulilor și corectarea erorilor; -Asumarea și respectarea taskurilor și a termenelor propuse; -Bune cunoștinte de operare MS Office (Excel, Word). Descrierea jobului: Analiza financiar-contabilă și raportare; Înregistrarea în contabilitate a chitanțelor, dispozițiilor de plată sau încasare, deconturilor și documentelor aferente plaților efectuate; Înregistrarea corectă și la zi a tuturor datelor de contabilitate primară și gestiune contabilă,precum: facturi de intrare, facturi de cheltuieli, încasări și plați prin orice instrumente de încasare / plată, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum etc. Organizarea activitatii proprii în sensul centralizării documentelor și a informațiilor de ordin financiar; Pregatirea de rapoarte financiare și contabile periodice și legale, precum balanța de verificare lunară, bilanț, cont de profit și pierdere, etc; Întocmirea corectă și respectând termenele legale ale declaraţiilor fiscale; Reprezentarea societății în raporturile cu autoritățile centrale, în special cu ANAF; Pregătirea situațiilor și rapoartelor de analiză financiar-contabilă; Inclusiv implementarea activităților de resurse umane Programul este de 3 ori pe saptamana la sediul firmei sau full time, dar restul detaliilor se pot discuta la interviu. Asteptam Cv-ul dvs.

  • Candidatul ideal: (femeie) -Studii superioare în domeniul financiar-contabil; -Experiență de minim 4 ani în contabilitate; -Capacitatea de a stabili priorități și de organizare a timpului; -Abilități de comunicare; -Atenție la detalii, respectarea regulilor și corectarea erorilor; -Asumarea și respectarea taskurilor și a termenelor propuse; -Bune cunoștinte de operare MS Office (Excel, Word). Descrierea jobului: Analiza financiar-contabilă și raportare; Înregistrarea în contabilitate a chitanțelor, dispozițiilor de plată sau încasare, deconturilor și documentelor aferente plaților efectuate; Înregistrarea corectă și la zi a tuturor datelor de contabilitate primară și gestiune contabilă,precum: facturi de intrare, facturi de cheltuieli, încasări și plați prin orice instrumente de încasare / plată, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum etc. Organizarea activitatii proprii în sensul centralizării documentelor și a informațiilor de ordin financiar; Pregatirea de rapoarte financiare și contabile periodice și legale, precum balanța de verificare lunară, bilanț, cont de profit și pierdere, etc; Întocmirea corectă și respectând termenele legale ale declaraţiilor fiscale; Reprezentarea societății în raporturile cu autoritățile centrale, în special cu ANAF; Pregătirea situațiilor și rapoartelor de analiză financiar-contabilă; Inclusiv implementarea activităților de resurse umane Programul este de 2 ori pe saptamana la sediul firmei, dar restul detaliilor se pot discuta telefonic. Asteptam Cv-ul dvs.

  • Daca iti doresti o cariera in domeniu vanzarilor, vino in echipa noastra! Te asteapta o cariera de succes. La Generali, profesia de consultant in asigurari este o meserie in adevaratul sens al cuvantului, care presupune un plan de cariera si etape de profesionalizare. Asteptam CV-ul tau pe sorin.balmus@generali.com

  • Servicii de contabilitate, declarații fiscale, rapoarte cu analize financiare.

  • Angajez persoană cu studii medii, experiență minim 5 ani in diverse activități de birou:contabilitate primară, probleme de gestiune, administrare. Avantaj: lucrul pe calculator, postate produse, carnet auto B.,, liceu cu profil economic, informatic sau teoretic cu experienta. Persoanele disponibilizate pentru restrângere activitate, au avantaj. Posibilitate de deplasare: Valea Lupului, Iași. Persoană onestă, ordonată, bun simt. (Preferabil:femeie). Angajare si salarizare conform legislației, nivel pregătire.

  • Caut persoană pricepută, cu experienta, normă întreagă cu atribuții: -1/4 normă-contabilitate , experiență lucru in program Nexus -3/4 normă in achiziții, marketing Experiență în operare magazin online ,carnet conducere, constituie un avantaj. Experiența, minim 5 ani. Poate fi si doar pentru contabilitate. Astept CV.

  • Studentă la master, caut loc de muncă part-time/full -time. Nu am experiență, am făcut doar voluntariat ca și asistent contabil o perioadă scurtă de timp. Sunt o persoană care învață repede, dedicată și mă integrez ușor în colectivitate.

  • Economist (58 ani), cu activitate si de resurse umane, SSM, PSI, arhiva, imi ofer serviciile de la data de 01.11.2019

  • Consultant fonduri europene Cerinte: - minim o limba straina - Engleza/ franceza / rusa/ spaniola (vorbit si scris); - minim 2 ani experienta în scrierea şi implementarea de proiecte cu finanţare nerambursabilă; - cel puțin un proiect cu finanțare nerambursabila implementat cu succes (PNDR, POSCCE, POSDRU, POC, POR); -se cauta persoane cu studii in domeniul economic, care au cunoștințe privind realizarea unui bilanț prescurtat, cont-profit pierdere, cash-flow; -cunoștințe privind derularea activităților economice (societati comerciale, contabilitate); - cunoștințe bune de lucru in Pachetul Microsoft Office; - abilitati conceptuale in realizarea de materiale scrise; - persoana organizată și atentă la detalii; - persoana ambitioasa și responsabilă, cu bune abilități de comunicare; Atitudinea optimista, entuziasmul și abilitățile de rezolvare a problemelor sunt cu siguranța o necesitate. Responsabilitati: - Analiza oportunităților de finanțare existente și identificarea continua de noi oportunități de finanțare - Consilierea clienților privind accesarea fondurilor europene, identificarea si recomandarea celor mai optime surse de finanțare in acord cu nevoile clientului - Asistarea clienților pe întreaga perioada a derularii proiectelor si pe perioada de monitorizare a a acestora - Evaluarea criteriilor privind respectarea condițiilor de eligibilitate - Intocmirea documentatiei specifice in vederea obtinerii finantarii nerambursabile, precum: Plan de Afaceri, Studii de fezabilitate, Cereri de finanțare, Analize cost-beneficiu, alte documente prevăzute prin Ghidul programului de finanțare - Analiza fezabilitatii economico-financiare a investiției - Realizare cashflow financiar, calcul indicatori de performanta si sustenabilitate financiara (fluxul de numerar, valoarea actualizata neta, rata interna de rentabilitate etc.) - Estimare cost al investiției prin întocmirea bugetului investiției pentru fiecare obiectiv prevăzut prin documentația de proiect in acord cu legislația națională in vigoare - Elaborarea diferitelor scenarii tehnico-economice, a previziunilor financiare si indicatorilor financiari ca parte integrata documentatiei de finantare - Selectarea si justificarea corespunzătoare a scenariilor tehnico-economice recomandate pentru realizarea investiției - Verificarea conformitatii tehnico-administrative a documentelor anexe ale proiectului in acord cu cerințele programului - Gestionarea relației cu clienții pe parcursul elaborarii si derularii proiectelor - Asigurarea managementului pentru implementarea proiectelor cu finanțare nerambursabilă - Întocmirea documentațiilor specifice implementării proiectelor: dosare de achizitie, cereri de prefinanțare/rambursare/ plata, rapoarte tehnico-financiare si de progres, notificari, acte aditionale etc. - Organizarea si derularea procedurilor de achiziții, asistenta acordata beneficiarilor in utilizarea acestora

  • Bună. Caut un loc de muncă. Am 19 ani ai as dori sa lucrez. Am terminat Colegiul Economic Administrativ Iași filiera tehnogica, profil servicii cu specializarea TEHNICIAN IN ACTIVITATI ECONOMICE. Sunt o persoana sociabilă, muncitoare si dinamică. Dacă este nevoie sunt dispusă să mai învăț la locul de munca respectiv.

  • Candidatul ideal: - Absolvent de stiinte economice; - Experienta de contabilitate in multinationale sau companii mari (preferabil experienta de minim 4 -10 ani in productie) - Bune cunostinte de utilizare PC (Word, Excel, etc) - Cunoscator al programului de contabilitate WinMentor, Saga - Detinerea altor calificari in domeniul economic - constituie un avantaj - Capabil sa lucreze atat in echipa cat si individual - Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si de implementare a informatiilor in activitatea zilnica - Abilitati bune de comunicare - Cunostinte solide privind legislatia in vigoare - Acuratete, rapiditate, orientare spre rezultate, tenacitate, atentie distributiva - Capacitate de a prelucra, interpreta si valorifica informatiile pentru adoptarea celor mai bune decizii sau pentru realizarea de rapoarte complexe - Vorbitor de limba italiana si engleza - Disponibilitate pentru deplasari pe teritoriul national Descrierea jobului - Responsabilitati: - Organizarea, conducerea si supravegherea activitatii economice si financiar-contabile - Intocmirea si verificarea balantei analitice si sintetice si a bilantului contabil - Calculatia si analiza costurilor pe diverse centre de cost - Intocmirea cashflow-ului trimestrial - Intocmirea declaratiilor catre bugetul statului, bugetele asigurarilor sociale si fondurilor speciale, bugetele locale, catre diverse institutii ale statului pe anumite probleme specifice domeniului de activitate - Urmarirea achizitiilor si livrarilor intracomunitare si intocmirea declaratiei lunare referitoare la acestea - Supervizarea contractelor cu furnizorii si beneficiarii de marfuri, servicii si lucrari - Supervizarea tuturor platilor in numerar si prin banca catre furnizori, bugetul statului, bugetul asigurarilor sociale si fondurilor speciale, bugetul local, diversi creditori - Intocmirea documentatiilor necesare pentru obtinerea de linii de credit sau credite, pentru efectuarea de achizitii in sistem leasing - Analiza implicatiilor modificarilor legislative asupra activitatii desfasurate - Asigurarea legaturii cu institutiile statului si banci

  • Salveaza cautarea