Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Ilfov

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam fata sau baiat pentru evidenta primara in transport international marfa, cunoscator: contabilitate, operatiuni pe calculator, foi de parcurs, geografie, limba straina.

  • Absolvent de studii superioare economice (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate); - Experienta in domeniul contabil de 3-5 ani; - Necesara experienta intr-o firma de contabilitate; - Cunostinte PC: MSOffice (Word, Excel), soft-uri de Contabilitate. Constituie avantaj cunoasterea soft-ului- SAGA; - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana organizata, capacitate de analiza si sinteza. Responsabilitati: - Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor primite de la clienti; - Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; - Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; - Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; - Tine evidenta mijloacelor fixe; - Verifica modul in care se realizeaza reconcilierea evidentei AFP din fisa platitorului cu datele din contabilitate; - Intocmeste raportari speciale pentru clienti; - Mentine legatura cu clientii repartizati. Beneficii: - Salariu motivant; - Tichete de masa in valoare de 15 lei; - Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist si dinamic; - Dezvoltarea competentelor profesionale; Biroul se afla in Bragadiru, Strada Sperantei (Cartierul Independentei) - Sensul giratoriu de la Penny. Descrierea companiei Kit Contabilitate, membră CECCAR, oferă servicii complete contabile și de salarizare. Deoarece portofoliul nostru este în creștere, dorim să ne mărim echipa cu un coleg pasionat de această frumoasă profesie și pentru care orice virgulă contează. Asigurăm fiecare candidat de confidențialiate.

  • Firma serioasa angajeaza contabil, contabilitate primara, cunoasterea programului Saga, program l-v de la 9.00-17.30. Biroul este situat pe Calea Mosilor. Pentru programare interviu tel: 0769076807, pentru cv uri, urmatoarea adresa: aquaqueen.aqua@gmail.com

  • Ofer servicii de contabilitate completa ( declaratii , balanta , registre , salarii , bilanturi , etc . ) , contabilitate primara ,Revisal si declaratia intrastat, asociatii de proprietari situate in Otopeni si Bucuresti toate sectoarele. Preturile vor fi negociate , in urma unei discutii si a unei oferte personalizate in functie de specificul firmei si de volumul de activitate. Prima luna gratuit. Relatii la nr.0720.118.475

  • Ofer servicii contabilitate primară de la domiciliu. - intocmire nir - intocmire registru de casa - evidenta plati-incasari - operare bancă - stat de plată Program operare: SAGA.C

  • Vestal distribution Candidatul ideal: Studii medii /superioare de preferat in domeniul economic; Experienta de lucru intr-un program de gestiune contabila avantaj;SAGA Abilitati numerice dar si abilitati de comunicare; Cunostinte minime de gestiune si arhivare documente; Cunostinte de Microsoft Office; Capacitate de multitasking; Capacitate de a lucra sub presiune; Spirit de echipa. Descrierea jobului: Intocmire computerizata a facturilor pe baza comenzilor; Intocmire computerizata a avizelor de insotire a marfii de transfer intre gestiunile societatii; Incasare si operare in programul de gestiune a instrumentelor de incasare; Intocmire diverse rapoarte (ex vanzari, clienti, etc); Verificarea si arhivarea facturilor si a altor documente fiscale. Pentru mai multe detalii,ne puteti contacta la numerele de telefon:0726207357/0787887211. cv-urile le puteti trimite la adresa de mail: vestaldistribution @ gmail.com

  • Vestal distribution Candidatul ideal: Studii medii /superioare de preferat in domeniul economic; Experienta de lucru intr-un program de gestiune contabila avantaj;SAGA Abilitati numerice dar si abilitati de comunicare; Cunostinte minime de gestiune si arhivare documente; Cunostinte de Microsoft Office; Capacitate de multitasking; Capacitate de a lucra sub presiune; Spirit de echipa. Descrierea jobului: Intocmire computerizata a facturilor pe baza comenzilor; Intocmire computerizata a avizelor de insotire a marfii de transfer intre gestiunile societatii; Incasare si operare in programul de gestiune a instrumentelor de incasare; Intocmire diverse rapoarte (ex vanzari, clienti, etc); Verificarea si arhivarea facturilor si a altor documente fiscale. Pentru mai multe detalii,puteti sa ne contactati si la numerele de telefon:0787887211/0726207357

  • S.C. Orient Hyperconstruct SRL din Voluntari, Judetul Ilfov angajeaza: - Contabil; - Functionar economic.

  • Angajez contabil program de luni pana vineri . In zona Ciorogarla

  • ICredit Romania angajeaza casier pentru sucursala din VOLUNTARI. Program Luni-Vineri 10:00-19:00 Pauza de masa intre orele 13.00-14.00 Salariu NET 1400 Lei . Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic la 0734170400 .

  • Operator facturare la producator in zona Popesti Leordeni, Ilfov. Trimiteti C.V. la mailul din anunt, sau sunati pentru mai multe informatii.

  • amgajam pentru activitate birou,persoana cu experienta in geam termopan

  • URGENT Angajam persoana pentru contabilitate primara si secretariat: CV: Candidatul ideal Cerinte: - cunostinte SAGA; - meticuloasa, atenta la detalii, ordonata, calculata; - experienta anterioara in contabilitate (minim 1 an); - cunostinte de utilizare a pachetului MS OFFICE; Candidatul ideal: Capacitate buna de organizare/planificare Abilitati foarte bune de comunicare si lucru in echipa Beneficii Oferite - mediu de lucru placut, - program de lucru ​ Responsabilitati: - contabilitate primara - emitere facturi fiscale, - inregistrarea documentelor lunare (facturi, extrase, deconturi), - verificare deconturi -Incasari

  • Caut firme în sector 6 pentru evidențe contabile pana la nivel de bilant

  • Fabrica de productie cauta contabil junior. Cerinte: - studii economice superioare; - experienţa de minim 1-2 ani; - cunostinţe de contabilitate; - abilitati de organizare, capacitate de analiza si sinteza, respectarea termenelor limita; - integritate; - comunicare si usurinta in integrarea in colectiv; - cunostinte de operare PC (Word, Excel); - prezinta avantaj cunostinte de limba engleza si italiana. Responsabilitati: - inregistrarea pe conturi si in evidenta contabila a facturilor emise catre beneficiari, a facturilor primite de la furnizori, a operatiunilor privind exporturile intracomunitare si extracomunitare, a extraselor bancare, registrelor de casa si a deconturilor de cheltuieli; - verifica exactitatea datelor inscrise in documentele contabile, conform comenzii lansate sau contractelor in derulare; - verificare solduri clienti, furnizori, avansuri, stocuri materie prima; - urmarirea furnizorilor si a decontarilor interne; - inregistrari privind achizitiile intracomunitare de materie prima; - intocmirea periodica de rapoarte si analize conform cerintelor interne; - alte sarcini conexe domeniului de activitate: productie. Program de lucru: L-VSalariu atractiv Decont transport Tichete de masa Abonament medical

  • -operare PC de preferat programe ERP, WIZCOUNT, WIZPRO -actualizare stocuri depozit (intrari, iesiri) transferuri intre depozite

  • RESPONSABILITĂŢI Înregistrarea operațiunilor derulate prin conturile bancare; Înregistrarea operațiunilor derulate prin casa; Verificarea si clasarea facturilor de vânzari; Înregistrarea facturilor de avans emise; Înregistrarea deconturilor de deplasare; Întocmirea de diverse alte rapoarte, situații, formulare în relațiile cu terții: auditori, bănci, administrații, etc; Întocmirea de rapoarte și situații privind: creanțele neîncasate, avansuri clienti, cifra de afaceri, datoriile neachitate; Întocmirea fiselor de cont solicitate de clienți și furnizori. CONDIȚII DE OCUPARE Studii superioare sau medii în domeniul economic; Cunoștințe de contabilitate; Bune cunoștințe de operare PC; cunoașterea programului de contabilitate CIEL reprezintă un avantaj; Cunoștințe medii de limba engleză, (franceză - reprezinta un avantaj); Capacitate de a lucra în echipă. PROFIL CANDIDAT Persoană atentă și meticuloasă; Persoană cu bune abilități de organizare; Abilităţi de analiză şi sinteză; Capacitate de structurare a informațiilor și de prioritizare a sarcinilor. Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește; Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări; Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime; Masa de pranz asigurata.

  • Cerinte: - intocmire facturi catre clienti, - rapoarte zilnice si registru casa, - operarea documentelor de contabilitate primara (chitante, facturi furnizori, etc), - cunostinte operare PC, - cunostinte program Saga. Se ofera: - Program de lucru L-VAngajare pe perioada nedeterminata, - Bonuri de masa - 15 ron, - Salariu atractiv.

  • Cerinte specifice: - Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii. - Lucrul in echipa; - Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente; - Orientarea spre rezultat; - Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate. - Atentie sporita pentru detalii; - Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor. - Implicare si spirit de initiativa. Cunostinte de operare Office

  • Salveaza cautarea