Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Ilfov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • S.C. Orient Hyperconstruct SRL din Voluntari, Judetul Ilfov angajeaza: - Contabil; - Functionar economic.

  • Angajam personal ptr contabilitate primara cu cunostinte in SAGA. Locatie in Afumati, beneficii si alte detalii la telefon.

  • Ofer servicii de contabilitate completa ( declaratii , balanta , registre , salarii , bilanturi , etc . ) , contabilitate primara ,Revisal si declaratia intrastat, asociatii de proprietari situate in Otopeni si Bucuresti toate sectoarele. Preturile vor fi negociate , in urma unei discutii si a unei oferte personalizate in functie de specificul firmei si de volumul de activitate. Relatii la nr.0720.118.475

  • 1. Contabil Experienta - minim 1 an Cunostinte operare Saga Cunostinte limba engleza (nivel mediu/avansat) Sarcini/Activități principale: - coordonează activitatea departamentului Financiar-Contabil - întocmește și verifică balanța lunară; - întocmește și verifică registrul de casă; - întocmește și verifică declarațiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale; - întocmește și verifică bilanțul la sfârșitul fiecarui an financiar; - întocmește declarațiile solicitate de Institutul National de Statistica, BNR, Fondul de Mediu, etc; - verifică documentele justificative şi le avizează în conformitate cu normativele în vigoare; - organizează și participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil, la operațiunile de înventariere a patrimoniului, urmărind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii; 2. Receptioner Candidatul ideal - Limba engleză - nivel mediu, cerință obligatorie (altă limbă străină reprezintă un avantaj) - Experiența în domeniu minim 1 an - Atenție la detalii - Persoană politicoasă, sociabilă, punctuală Descrierea jobului - Check in/out-ul clienților în conformitate cu standardele hotelului - Emiterea facturilor de cazare - Redirecționarea apelurilor către departamentele implicate - Asigurarea corespondenței și răspunderea promptă la solicitările și mesajele oaspeților 3. Ospatar Descrierea jobului: - Cunoasterea principalelor reguli de servire si protocol - Preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista - Cunoasterea meniului pentru a oferi informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi - Servirea exemplara a clientilor cu produsele comandate de catre acestia - Debarasarea si asigurarea curateniei in restaurantul unitatii hoteliere - Respectarea normelor de igiena si securitate a muncii Candidatul ideal: - Studii medii - Limba engleza - nivel mediu (cerinta obligatorie) - Diploma de calificare in domeniu (constituie un avantaj) - Experienta de minim 1 an pe un post similar (constituie un avantaj) - Prezenta agreabila, amabilitate, atitudine pozitiva, stapanire de sine, disciplina OFERIM: • Salariu motivant + bonuri de masă • Contract de muncă • Decontare transport RATB 783 (pentru cei care locuiesc în afara Otopeniului) • Posibilitate de avansare în companie

  • amgajam pentru activitate birou,persoana cu experienta in geam termopan

  • Angajez contabil program de luni pana vineri . In zona Ciorogarla

  • Absolvent de studii superioare economice (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate); - Experienta in domeniul contabil de 3-5 ani; - Necesara experienta intr-o firma de contabilitate; - Cunostinte PC: MSOffice (Word, Excel), soft-uri de Contabilitate. Constituie avantaj cunoasterea soft-ului- SAGA; - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana organizata, capacitate de analiza si sinteza. Responsabilitati: - Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor primite de la clienti; - Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; - Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; - Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; - Tine evidenta mijloacelor fixe; - Verifica modul in care se realizeaza reconcilierea evidentei AFP din fisa platitorului cu datele din contabilitate; - Intocmeste raportari speciale pentru clienti; - Mentine legatura cu clientii repartizati. Beneficii: - Salariu motivant; - Tichete de masa in valoare de 15 lei; - Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist si dinamic; - Dezvoltarea competentelor profesionale; Biroul se afla in Bragadiru, Strada Sperantei (Cartierul Independentei) - Sensul giratoriu de la Penny. Descrierea companiei Kit Contabilitate, membră CECCAR, oferă servicii complete contabile și de salarizare. Deoarece portofoliul nostru este în creștere, dorim să ne mărim echipa cu un coleg pasionat de această frumoasă profesie și pentru care orice virgulă contează. Asigurăm fiecare candidat de confidențialiate.

  • Angajam fata sau baiat pentru evidenta primara in transport international marfa, cunoscator: contabilitate, operatiuni pe calculator, foi de parcurs, geografie, limba straina.

  • Înregistrează-te cu linkul meu și primești 45 RON după prima achiziție cu cardul tău Revolut gratuit. https://revolut.com/referral/ancuta9qic!a10121

  • Responsabilităţi: • Asigură primirea-predarea, modul de depozitare a materialului antiderapant sau alte materiale, precum şi distribuirea acestora conform procedurilor de lucru, deciziilor interne şi a cadrului legal • Răspunde de gestiunea fizică a stocului de materiale antiderapante sau alte materiale, de etichetarea cu denumire şi cod a acestora potrivit legislaţiei în vigoare • Răspunde de întocmirea documentelor de evidenţă primară, atât la predarea, cât şi la primirea materialelor • Participă activ la operaţiunile de încărcare-descărcare a produselor la/din magazia firmei • Verifică integritatea calitativă şi cantitativă a materialelor atât la intrarea, cât şi la ieşirea acestora din gestiune, şi se asigură de concordanţa dintre acestea şi actele însoţitoare • Operează zilnic intrările-ieşirile de materiale în fişele de magazie, completează actele specifice de tip bon de consum, aviz de expediţie, dispoziţii de livrare etc., în condiţiile prevăzute de lege şi are obligaţia de a completa documentele cu toate informaţiile existente în documentele legale Cerinţe: • Studii medii finalizate • Experienţa în gestionarea materialelor reprezintă un avantaj • Abilităţi de comunicare, adaptare, flexibilitate şi lucru în echipă • Atenţie la detalii şi atenţie distributivă; abilităţi de calcul numeric rapid şi corect • Disponibilitate şi abilităţi de a efectua activităţi conexe • Operare PC – nivel mediu • Disponibilitate pentru program de noapte în perioada de deszăpezire • Disponibilitate de a lucra în zona Chitila – transport asigurat de la staţia de metrou 1 Mai Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de e-mail

  • SC Shark Group, cu punctul de lucru in Expo Market Doraly- Afumati, Angajam Contabil Junior. Cerinte: Cunostinte teoretice si practice in contabilitate; Bune cunostinte de operare PC-MS Office(Word,Excel-obligatoriu); Seriozitate si atentie la detalii, abilitatea de a lucra in echipa eficient. Vechime pe un post similar minim 2 ani. Responsabilitati: Asigura intocmirea, circulatia si pastrarea documentelor primare care stau la baza inregistrarilor contabile; Verifica dosarele lunare (JC,RC,JB); Inregistreaza operatiunile bancare in lei si valuta zilnic; Efectueaza platile in lei si in valuta online; Intocmeste diferite analize solicitate de conducerea firmei; Relatii la telefon: 0737.977.937

  • Firma articole plastice, angajam agent de vanzari. Salariu atractiv. Cautam persoana dinamica, cu experienta in domeniul vanzarilor, permis categoria B.

  • Companie romano-germana cu sediul in Com. Voluntari (Pipera) angajeaza Operator Facturare. Oferim salariu + Tichete de masa.

  • Înființez societății Gratuit in vederea unei colaborări in domeniul contabil. Menționez că sunt expert contabil. Ofer servicii contabile complete, bilanț, declarații.

  • Principalele sarcini si responsabilitati: • Operarea zilnica a fişierului de plaţi furnizori si a platilor prin online banking: • Operare registru de casa; • Operare zilnica extrase banca: • Reconcilierea lunara intre evidenta operaţionala si cea contabila a documentelor inregistrate; • Confirmarea periodica a soldurilor cu partenerii; • Participarea la operaţiunea de inventariere anuala sau ocazionala ; • Tinerea jurnalelor si registrelor obligatorii, actualizarea si verificarea acestora. Sunt necesare cunostinte operare PC (Excel). Te asteptam in echipa FineStore ! Puteti suna la tel :0768.062.051 Sediul pe Str.Soseaua de Centura 30A Tunari Ilfov

  • Fabrica de procesare a cărnii cu sediul in Chitila, str. Cartierului nr. 2,2a,2B, angajam urgent contabil șef. Pachetul salarial se discuta la interviu .

  • Societate nationala de transport valori si procesare numerar, angajeaza pentru centrul de procesare situat in zona Pipera personal pentru activitatea de procesare a numerarului. Candidatul ideal: - studii medii; - cunostinte de baza in operarea PC si experienta in gestionarea numerarului/valorilor– reprezinta avantaj; - capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate; - persoana dinamica, onesta, responsabila; - disponibilitate de lucru in doua ture, program de zi, luni- vineri Descrierea jobului; Verificator de numerar - principale atributii: - numararea, verificarea integritatii, a capacitatii de circulatie si autencitatii banilor; - banderolarea, semnarea si stampilarea banderolelor pachetelor de bancnote; - incarcarea si descarcarea cu valori a casetelor ATM. Beneficii: - oferta salariala motivanta; - tichete de masa in raport cu numarul zilelor lucrate din luna, - mediu de lucru curat - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul companiei, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala reale.

  • Cerinte post : – persoana sociabila cu abilitati de comunicare, relationare umana, fire proactiva; -persoana dornica de a invata lucruri noi - personalitate placuta; - adept al lucrului in echipa - atentie distributiva si simt al responsabilitatii. - atentie la detalii - experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj - cunostiintele de limba engleza reprezinta un avantaj Cunostiinte tehnice: - cunostinte de operare calculator - Microsoft Office - Excel, Word, Outlook - cunostiintele despre programe de gestiune constituie un avantaj Responsabilitati : - listeaza si elibereaza avize, facturi de vanzare marfa in baza comenzilor primite; - introduce avize/facturi de cumparare de la furnizori - evidenta plati; -Organizeaza actele contabile ale companiei. -colaboreaza cu expertul contabil pentru intocmirea documentatie de inchidere de luna. Beneficii: – salariu motivant (negociabil in functie de gradul se specializare); - mediul de lucru placut; Suntem interesati de colaborari pentru perioade lungi de timp. Pentru mai multe detalii despre acest post ne poti contacta la numarul de telefon: 0724.452.364 Salariu net : 3000 de lei

  • Angajam economist, care sa stie sa lucreze in programele saga si ciel, sa faca contabilitate de gestiune,financiara , inclusiv bilanturi

  • -operare PC de preferat programe ERP, WIZCOUNT, WIZPRO -actualizare stocuri depozit (intrari, iesiri) transferuri intre depozite

  • Salveaza cautarea