Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Ilfov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 3

    Absolvent de studii superioare economice (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate); - Experienta in domeniul contabil de 3-5 ani; - Necesara experienta intr-o firma de contabilitate; - Cunostinte PC: MSOffice (Word, Excel), soft-uri de Contabilitate. Constituie avantaj cunoasterea soft-ului- SAGA; - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana organizata, capacitate de analiza si sinteza. Responsabilitati: - Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor primite de la clienti; - Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; - Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; - Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; - Tine evidenta mijloacelor fixe; - Verifica modul in care se realizeaza reconcilierea evidentei AFP din fisa platitorului cu datele din contabilitate; - Intocmeste raportari speciale pentru clienti; - Mentine legatura cu clientii repartizati. Beneficii: - Salariu motivant; - Tichete de masa in valoare de 15 lei; - Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist si dinamic; - Dezvoltarea competentelor profesionale; Biroul se afla in Bragadiru, Strada Sperantei (Cartierul Independentei) - Sensul giratoriu de la Penny. Descrierea companiei Kit Contabilitate, membră CECCAR, oferă servicii complete contabile și de salarizare. Deoarece portofoliul nostru este în creștere, dorim să ne mărim echipa cu un coleg pasionat de această frumoasă profesie și pentru care orice virgulă contează. Asigurăm fiecare candidat de confidențialiate.

  • 2

    S.C. Orient Hyperconstruct SRL din Voluntari, Judetul Ilfov angajeaza: - Contabil; - Functionar economic.

  • Cautam persoana cu experienta in domeniu, sau incepatoare ce poate lucra pe cont propriu, pentru a ocupa postul de contabila in cadrul unei firme de depozitare si distributie - zona Afumati - se ofera transport de la Doamna Ghica. Profil - Abilitati excelente de comunicare - Cunostinte solide de contabilitate primara - Capacitatea de a lucra pe cont propriu - Pesoana analitica, responsabilta, atenta la detalii si orientata spre rezultate - Cunoasterea limbii engleza la nivel conversational Responsabilitati - Emitere facturi si avize conform comenzilor primite - Inregistrare facturi de la furnizorii interni si externi de marfa si servicii - Inregistrare avansuri deplasare si deconturi Locatia Afumati, transport asigurat din Doamna Ghica.

  • Angajam fata sau baiat pentru evidenta primara in transport international marfa, cunoscator: contabilitate, operatiuni pe calculator, foi de parcurs, geografie, limba straina.

  • 2

    Responsabilităţi: • Asigură primirea-predarea, modul de depozitare şi distribuire a materialelor consumabile, pieselor de schimb, obiectelor de inventar • Răspunde de gestiunea fizică a stocului existent în magazie • Participă la operaţiunile de încărcare/descărcare a produselor la/din magazia firmei • Verifică documentele la recepţia produselor şi semnalează eventualele neconcordanţe Cerinţe: • Studii medii finalizate • Operare PC – nivel mediu (word, excel) • Capacitate de analiză și sinteză • Capacitate de a îndeplini responsabilităţi repetitive • Spirit de observație, gândire logică, memorie bună • Disponibilitate de a lucra în zona Chitila – transport asigurat de la staţia de metrou 1 Mai Pentru informaţii vă rugăm să sunaţi la numărul de telefon 0756.169.807 sau puteţi trimite cv-ul dumneavoastră pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • 5

    Angajam personal ptr contabilitate primara cu cunostinte in SAGA. Locatie in Afumati, beneficii si alte detalii la telefon.

  • Oferim loc de munca unei contabile cunoscatoare de limba italiana (nivel mediu - avansat).

  • 1

    Ofer servicii de contabilitate completa ( declaratii , balanta , registre , salarii , bilanturi , etc . ) , contabilitate primara ,Revisal si declaratia intrastat, asociatii de proprietari situate in Otopeni si Bucuresti toate sectoarele. Preturile vor fi negociate , in urma unei discutii si a unei oferte personalizate in functie de specificul firmei si de volumul de activitate. Relatii la nr.0720.118.475

  • Cerinte post: - experienta minima pe o pozitie similara - cunostinte de contabilitate primara - limba engleza reprezinta un avantaj - persoana sociabila cu abilitati de comunicare, spirit de echipa, fire proactiva - atentie la detalii - cunoastere a pachetului Microsoft Office - Excel, Word, Outlook -cunoasterea programului Neosys -reprezinta un avantaj Responsabilitati : - elibereaza si listeaza avize, facturi de vanzare marfa in baza comenzilor primite; - introduce avize/facturi de cumparare de la furnizori - evidenta plati/incasari; - colaboreaza cu departamentul administrativ-contabil pentru intocmirea documentatiei specifice postului - arhivare documente Beneficii: - salariul - se discuta la interviu - decontare transport Program de lucru : -se discuta la interviu Trimiteti CV la adresa

  • amgajam pentru activitate birou,persoana cu experienta in geam termopan

  • Cerintele postului: Inregistrarea corecta si la timp a tuturor operatiunilor financiar -contabile; Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale si financiare lunare si anuale; Intocmirea Contractelor de munca,fisa postului,Revisal; Pregatirea diverselor situatii si rapoarte solicitate de angajator(Balante,Bilant,Raport vanzari,etc) Candidatul ideal: Studii superioare de preferinta Finante/Contabilitate; Cunostinte operare PC(aplicatii office si programe de contabilitate,preferabil Saga); Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate . Firma are sediul in Afumati,jud.Ilfov. De preferat sa locuiasca in apropiere(Voluntari,Afumati). Asteptam Cv -ul pe adresa de mail:

  • 1

    Spitalul Sf Sava angajaza Contabil cu experienta, zona oras Pantelimon, salariu atractiv, rugam seriozitate. Salariu brut 3800 Ron + Spor Contactati-ne la nr: 0724.338.881 0731.437.208

  • Fabrica de prelucrare a sticlei angajeaza Economist sau Contabil pentru contabilitate primara. Biroul este situat in Popesti Leordeni, Sos. Oltenitei, Nr. 204. Programul este de 8 ore pe zi de Luni pana Vineri. Salariul: 2.500 lei. Mai multe detalii la nr. tel: 0749 399 499

  • 4

    Societate nationala de transport valori si procesare numerar, angajeaza pentru centrul de procesare situat in zona Pipera personal pentru activitatea de procesare a numerarului. Candidatul ideal: - studii medii; - cunostinte de baza in operarea PC si experienta in gestionarea numerarului/valorilor– reprezinta avantaj; - capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate; - persoana dinamica, onesta, responsabila; - disponibilitate de lucru in doua ture, program de zi, luni- vineri Descrierea jobului; Verificator de numerar - principale atributii: - numararea, verificarea integritatii, a capacitatii de circulatie si autencitatii banilor; - banderolarea, semnarea si stampilarea banderolelor pachetelor de bancnote; - incarcarea si descarcarea cu valori a casetelor ATM. Beneficii: - oferta salariala motivanta; - tichete de masa in raport cu numarul zilelor lucrate din luna, - mediu de lucru curat - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul companiei, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala reale.

  • CERINTE - Studii superioare economice; - Experienta de +4 ani in functiile financiare; - Nivel ridicat de responsabilitate și capacitate de a lucra independent; - Cunoasterea softurilor specifice, a programului de contabilitate SAGA precum si a legislatiei fiscal; - Bune abilitati de operare PC-MS Office(Excel, Word). BENEFICII - Pachet salarial atractiv; - Mediu de lucru placut; - Oportunitati de crestere in cariera; - Colectiv dinamic. * Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati.

  • 2

    Angajez contabil program de luni pana vineri . In zona Ciorogarla

  • 1

    Candidatul ideal Studii superioare, in curs sau finalizate; Experienta intr-un post similar, constituie avantaj; Experienta anterioara cu ERP WINMENTOR constituie avantaj; Cunostinte MS Office (Word, Excel); Bune abilitati de comunicare si organizare, Atentie sporita la detalii; Responsabilitate, seriozitate; Rezistenta la stres Descrierea jobului Intocmirea documentelor (facturi, avize de insotire, procese verbale etc.) folosind un software specializat - ERP WINMENTOR; Emiterea facturilor pe baza comenzilor; Verificarea, arhivarea si indosarierea facturilor cat si a tuturor celorlalte documente rezultate din activitatea de facturare; Activitati logistica – repartizarea comenzilor in mijloacele de transport in functie de zona de livrare si cantitatea marfurilor; Sediul companiei se afla in Stefanestii de Jos – Se asigura transport din Bucuresti Trimiteti CV in mesaj la acest anunt. Descrierea companiei NETagro activeaza de peste 13 ani in domeniul distributiei de produse pentru protectia plantelor, ingrasaminte, seminte, produse pentru igiena publica.

  • Candidatul ideal Studiile superioare finalizate reprezinta un avantaj; Punctual, rezistent la stres, sa aiba spirit organizatoric; Cunostinte de lucru cu pachetul MS Office (Word, Excel, Powerpoint); Capacitate foarte buna de comunicare si relationare; Spirit de observare orientat spre detalii, analitic; Utilizare parghii de verificare si spirit auto-evaluator; Personalitate energica Descrierea jobului Intocmirea situatiilor comerciale solicitate pe baza informatiilor primite; Introducerea datelor in ERP Intocmirea, centralizarea si urmarirea forecast-urilor solicitate; Intocmirea rapoartelor comerciale solicitate pe baza informatiilor primite; Activitatea se va desfasura la sediul NETagro din Stefanestii de Jos; Se asigura transport din Bucuresti Trimiteti CV in mesaj la acest anunt. Descrierea companiei NETagro activeaza de peste 13 ani in domeniul distributiei de produse pentru protectia plantelor, ingrasaminte, seminte, produse pentru igiena publica.

  • Salveaza cautarea