Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Ilfov

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Ofer servicii de contabilitate completa ( declaratii , balanta , registre , salarii , bilanturi , etc . ) , contabilitate primara ,Revisal si declaratia intrastat, asociatii de proprietari situate in Otopeni si Bucuresti toate sectoarele. Preturile vor fi negociate , in urma unei discutii si a unei oferte personalizate in functie de specificul firmei si de volumul de activitate. Prima luna gratuit. Relatii la nr.0720.118.475

  • Angajam fata sau baiat pentru evidenta primara in transport international marfa, cunoscator: contabilitate, operatiuni pe calculator, foi de parcurs, geografie, limba straina.

  • Candidatul ideal: Studii superioare economice; Minim 1 an experienta in domeniul financiar - contabil; Cunostinte de contabilitate si de legislatie contabila; Abilitati foarte bune de operare calculator – pachetul Microsoft Office, programe de contabilitate(SAGA) ! Carnet auto - birourile noastre sunt in Magurele, Ilfov Contact: cariere@all4meat.ro 0745340222

  • Cerinte specifice: - Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii. - Lucrul in echipa; - Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente; - Orientarea spre rezultat; - Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate. - Atentie sporita pentru detalii; - Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor. - Implicare si spirit de initiativa. Cunostinte de operare Office

  • SC TEMPO PLAST GOLD DIN POPESTI-LEORDENI ANGAJEAZA CONTABILA(CONTABILITATE PRIMARA).VA RUGAM TRIMITE-TI CV LA ADRESA DE E-MAIL :office@tempoplastgold.ro

  • Ofer servicii de contabilitate part time la sediul firmei sau la domiciliul meu,balante, bilant, declaratii, contabilitate completa. Ma deplasez la punctul de lucru pentru ridicarea actelor ,in Bucuresti cat si in Ilfov .Pret avantajos. Tel 0761630141

  • S.C. Orient Hyperconstruct SRL din Voluntari, Judetul Ilfov angajeaza: - Contabil; - Functionar economic.

  • RESPONSABILITĂŢI Înregistrarea operațiunilor derulate prin conturile bancare; Înregistrarea operațiunilor derulate prin casa; Verificarea si clasarea facturilor de vânzari; Înregistrarea facturilor de avans emise; Înregistrarea deconturilor de deplasare; Întocmirea de diverse alte rapoarte, situații, formulare în relațiile cu terții: auditori, bănci, administrații, etc; Întocmirea de rapoarte și situații privind: creanțele neîncasate, avansuri clienti, cifra de afaceri, datoriile neachitate; Întocmirea fiselor de cont solicitate de clienți și furnizori. CONDIȚII DE OCUPARE Studii superioare în domeniul economic; Cunoștințe de contabilitate; Bune cunoștințe de operare PC; cunoașterea programului de contabilitate CIEL reprezintă un avantaj; Cunoștințe medii de limba engleză, (franceză - reprezinta un avantaj); Capacitate de a lucra în echipă. PROFIL CANDIDAT Persoană atentă și meticuloasă; Persoană cu bune abilități de organizare; Abilităţi de analiză şi sinteză; Capacitate de structurare a informațiilor și de prioritizare a sarcinilor. Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește; Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări; Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime.

  • -operare PC de preferat programe ERP, WIZCOUNT, WIZPRO -actualizare stocuri depozit (intrari, iesiri) transferuri intre depozite

  • • intocmirea actelor ce insotesc livrarea sculelor: facturi, certificate de calitate, declaratii de conformitate; • preluarea, pregatirea si livrarea comenzilor; • urmarirea incasarilor; • gestionarea stocului de marfa; • pregatirea dosarului pentru contabilitate; • inregistrarea datelor in programul WinMentor, ori de cate ori este nevoie; • intocmirea rapoartelor de vanazari, stocul zilnic, alte rapoarte impuse de catre conducere; • gestionarea documentelor privind activitatea de ofertare si a celei de vanzari; • mentinerea relatiei cu firma de contabilitate: furnizarea documentelor necesare in vederea intocmirii evidentei financiar-contabile • alte sarcini de serviciu, impuse de catre conducere, daca este cazul. Oferta: Salariu motivant, negociabil la interviul final. Posibilitate decontare transport, telefon serviciu. Descrierea companiei ZVI TOOLS SRL este distribuitor, in Romania, al producatorului german de scule aschietoare Eckerle & Ertel (Inovatools) si distribuitor autorizat al producatorilor WIDIA , Carmex, Izar si Fanar. Distribuim scule aschietoare ( freze din carbura si otel rapid, burghie din carbura (cu si fara racire) si otel rapid, alezoare si filiere, tarozi, placute amovibile, freze de filetare, port-scule) pentru prelucrarea metalelor. ZVI TOOLS SRL Locația jobului Glina, România Langa NETVOLT, GEWISS

  • Angajez contabil program de luni pana vineri . In zona Ciorogarla

  • Cerinte: - Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii. - Lucrul in echipa - Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente; - Orientarea spre rezultat; - Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate. - Atentie sporita pentru detalii; - Rezistenta la stres; - Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor - Implicare si spirit de initiativa. Cunostinte de operare Office - Cunostinte de limba engleza nivel mediu

  • amgajam pentru activitate birou,persoana cu experienta in geam termopan

  • Firma serioasa angajeaza contabil, contabilitate primara, cunoasterea programului Saga, program l-v de la 9.00-17.30. Biroul este situat pe Calea Mosilor. Pentru programare interviu tel: 0769076807, pentru cv uri, urmatoarea adresa: aquaqueen.aqua@gmail.com

  • Absolvent de studii superioare economice (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate); - Experienta in domeniul contabil de 3-5 ani; - Necesara experienta intr-o firma de contabilitate; - Cunostinte PC: MSOffice (Word, Excel), soft-uri de Contabilitate. Constituie avantaj cunoasterea soft-ului- SAGA; - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana organizata, capacitate de analiza si sinteza. Responsabilitati: - Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor primite de la clienti; - Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; - Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; - Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; - Tine evidenta mijloacelor fixe; - Verifica modul in care se realizeaza reconcilierea evidentei AFP din fisa platitorului cu datele din contabilitate; - Intocmeste raportari speciale pentru clienti; - Mentine legatura cu clientii repartizati. Beneficii: - Salariu motivant; - Tichete de masa in valoare de 15 lei; - Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist si dinamic; - Dezvoltarea competentelor profesionale; Biroul se afla in Bragadiru, Strada Sperantei (Cartierul Independentei) - Sensul giratoriu de la Penny. Descrierea companiei Kit Contabilitate, membră CECCAR, oferă servicii complete contabile și de salarizare. Deoarece portofoliul nostru este în creștere, dorim să ne mărim echipa cu un coleg pasionat de această frumoasă profesie și pentru care orice virgulă contează. Asigurăm fiecare candidat de confidențialiate.

  • locuri de muncă în Finanțe și contabili în Italia În prezent, suntem în căutarea unui personal din departamentul de Finanțe și Contabilitate care să se alăture companiei noastre în creștere rapidă și să fie principalul sprijin pentru directorul nostru pentru finanțe. Titularul va demonstra abilitățile de management și experiență contabilă într-o varietate de practici de contabilitate corporativă. Candidatul ideal ar trebui să fie extrem de precis și eficient și ar trebui să poată utiliza o vastă cunoaștere a legislației și practicilor fiscale în vigoare pentru a se asigura că serviciile de contabilitate zilnice sunt furnizate coerente și exacte. Pentru mai multe informații, trimiteți CV-ul CV (trimiteți-vă CV-ul la piccini.empleos@gmail.com)

  • Suntem in cautarea unui Contabil Primar pentru echipa departamentului nostru financiar intern. Activitatea se desfasoara la sediul central din Afumati, in cadrul Complexului Comercial China Town Cerinte: - Experienta in domeniul contabilitatii primare de min 5 ani, reprezinta un avantaj - Cunostinte de operare PC (Excel,Word, Outlook) - Atentie la detalii - Abilitatea de a lucra cu termene limite - Seriozitate si perseverenta - Abilitati bune de comunicare si lucru in echipa Responsabilitati: - Inregistrarea documentelor contabile in soft-ul de contabilitate - Intocmirea si inregistrarea situatiilor analitice - Verificarea corectitudinii documentelor primare - Participarea la inchiderea de luna, intocmirea de rapoarte conform standardelor RAS si IFRS

  • Angajam pentru sediul din Pantelimon contabil/a primara. Se cer cunostinte bune PC si Saga. Sunati pentru programare interviu

  • Salveaza cautarea