Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Ilfov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • -operare PC de preferat programe ERP, WIZCOUNT, WIZPRO -actualizare stocuri depozit (intrari, iesiri) transferuri intre depozite

  • amgajam pentru activitate birou,persoana cu experienta in geam termopan

  • S.C. Orient Hyperconstruct SRL din Voluntari, Judetul Ilfov angajeaza: - Contabil; - Functionar economic.

  • Datorita expansiunii si dezvoltarii activitatilor, suntem in cautarea unui Gestionar, care sa fie interesat de o provocare profesionala si de o oportunitate de cariera. Candidatul va trebui sa faca dovada faptului ca va contribui la dezvoltarea si la imbunatatirea continua a proceselor din EVW Holding SRL Candidatul ideal: • Studii - minimum liceu cu profil tehnic • Operare pachet MsOffice - constituie un avantaj • 1-2 ani experienta intr-un post similar - avantaj experienta ca si gestionar in domeniul auto • Atestat de lucru pe stivuitor • Seriozitate si disciplina, responsabilitate • Atent la detalii, capacitate de organizare si gestionare a timpului • Capacitate de a lucra in echipa Descrierea jobului: • Controlul documentelor aferente stocurilor • Operare program de gestiune • Gestionarea intrarilor si iesirilor din depozitul – manipulare marfuri, realizare documentatie necesara, monitorizarea concordantei intre faptic si scriptic Se ofera: • Salariu fix + tichete de masa • Servicii medicale si asigurari de sanatate • Transport asigurat • Permanente oportunitati de dezvoltare profesionala • Mediu de lucru profesionist

  • Angajez contabil program de luni pana vineri . In zona Ciorogarla

  • Economist 20 ani experienta ofer servicii in domeniul salarizarii si administrarii de personal.

  • RESPONSABILITĂŢI Înregistrarea operațiunilor derulate prin conturile bancare; Înregistrarea operațiunilor derulate prin casa; Verificarea si clasarea facturilor de vânzari; Înregistrarea facturilor de avans emise; Înregistrarea deconturilor de deplasare; Întocmirea de diverse alte rapoarte, situații, formulare în relațiile cu terții: auditori, bănci, administrații, etc; Întocmirea de rapoarte și situații privind: creanțele neîncasate, avansuri clienti, cifra de afaceri, datoriile neachitate; Întocmirea fiselor de cont solicitate de clienți și furnizori. CONDIȚII DE OCUPARE Studii superioare sau medii în domeniul economic; Cunoștințe de contabilitate; Bune cunoștințe de operare PC; cunoașterea programului de contabilitate CIEL reprezintă un avantaj; Cunoștințe medii de limba engleză, (franceză - reprezinta un avantaj); Capacitate de a lucra în echipă. PROFIL CANDIDAT Persoană atentă și meticuloasă; Persoană cu bune abilități de organizare; Abilităţi de analiză şi sinteză; Capacitate de structurare a informațiilor și de prioritizare a sarcinilor. Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește; Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări; Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime; Masa de pranz asigurata.

  • Absolvent de studii superioare economice (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate); - Experienta in domeniul contabil de 3-5 ani; - Necesara experienta intr-o firma de contabilitate; - Cunostinte PC: MSOffice (Word, Excel), soft-uri de Contabilitate. Constituie avantaj cunoasterea soft-ului- SAGA; - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana organizata, capacitate de analiza si sinteza. Responsabilitati: - Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor primite de la clienti; - Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; - Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; - Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; - Tine evidenta mijloacelor fixe; - Verifica modul in care se realizeaza reconcilierea evidentei AFP din fisa platitorului cu datele din contabilitate; - Intocmeste raportari speciale pentru clienti; - Mentine legatura cu clientii repartizati. Beneficii: - Salariu motivant; - Tichete de masa in valoare de 15 lei; - Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist si dinamic; - Dezvoltarea competentelor profesionale; Biroul se afla in Bragadiru, Strada Sperantei (Cartierul Independentei) - Sensul giratoriu de la Penny. Descrierea companiei Kit Contabilitate, membră CECCAR, oferă servicii complete contabile și de salarizare. Deoarece portofoliul nostru este în creștere, dorim să ne mărim echipa cu un coleg pasionat de această frumoasă profesie și pentru care orice virgulă contează. Asigurăm fiecare candidat de confidențialiate.

  • Ofer servicii de contabilitate completa ( declaratii , balanta , registre , salarii , bilanturi , etc . ) , contabilitate primara ,Revisal si declaratia intrastat, asociatii de proprietari situate in Otopeni si Bucuresti toate sectoarele. Preturile vor fi negociate , in urma unei discutii si a unei oferte personalizate in functie de specificul firmei si de volumul de activitate. Prima luna gratuit. Relatii la nr.0720.118.475

  • Angajam contabila , pentru locatia din Tunari. Dorim experienta. Seriozitate si devotament. Program 8h pe zi - 5 zile pe saptamana . Salariu 2700-3000 ron . Tel 0721 750 857.

  • Cautam persoana potrivita pentru a ne mari echipa! Ne dorim sa ocupi TU noul post de Economist in societatea nostra . Pentru a te alatura echipei, ne-ar placea sa ai: - studii superioare in domeniul financiar-contabil absolvite cu diploma de licenta ; - vechime in specialitatea studiilor de minim 2ani; - cunostinte de operare PC(inclusive software de contabilitate/comerical,Windows,Microsoft Office ,Internet Explorer etc); - cunostinte solide privind legislatia in vigoare ; - cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat(constituie un avantaj ); - capacitate de prioritizare a sarcinilor si respectarea termenelor de predare; - simt analitic ,atentie sporita la detalii; - abilitati bune de comunicare ,capabil sa lucreze in echipa dar si individual; - fara antecedente penale. Responsabilitatile vor fi urmatoarele : - inregistrarea /preluarea si verificarea extrasele de cont; - verificarea registrul de casa ; - urmarirea soldurilor clientilor /furnizorilor - verificarea documentelor pentru evidenta si gestiunea stocului; - organizarea /indosarierea documentelor contabile,conform prevederilor din Codul Fiscal; - inregistrarea cu acuratete informatiile in sisteme de raportare (Statistica ,Vama ,Mediu etc); - participarea la inventare . Inca nu am reusit sa te convingem? Atunci hai sa iti spunem pe scurt povestea noastra (https://www.finestore.ro) si ce beneficii poti avea: - salariul (se negociaza in urma interviului ); - prime de performanta; - decont transport ; - echipa din care vei face parte este una tanara, in plina dezvoltare, cu posibilitati de avansare; - mediul de lucru dinamic; Contact: Adresa: Str.Horia Closca si Crisan nr 7 Otopeni Ilfov

  • Ofer servicii de contabilitate part time la sediul firmei sau la domiciliul meu,balante, bilant, declaratii, contabilitate completa. Ma deplasez la punctul de lucru pentru ridicarea actelor ,in Bucuresti cat si in Ilfov .Pret avantajos. Tel 0761630141

  • Firma de contabilitate angajez contabil part-time sau full-time in zona Pipera, program flexibil, salariu motivant in functie de experienta. Contact 0724.921.932

  • Angajam fata sau baiat pentru evidenta primara in transport international marfa, cunoscator: contabilitate, operatiuni pe calculator, foi de parcurs, geografie, limba straina.

  • Caut firme în sector 6 pentru evidențe contabile pana la nivel de bilant

  • Sc cu sediul în statică ilfov angajează contabil contabilitate primară cunoscător al programului saga .full time sau part time

  • Firma serioasa angajeaza contabil, contabilitate primara, cunoasterea programului Saga, program l-v de la 9.00-17.30. Biroul este situat pe Calea Mosilor. Pentru programare interviu tel: 0769076807, pentru cv uri, urmatoarea adresa: aquaqueen.aqua@gmail.com

  • Ofer servicii contabilitate primară de la domiciliu. - intocmire nir - intocmire registru de casa - evidenta plati-incasari - operare bancă - stat de plată Program operare: SAGA.C

  • ICredit Romania angajeaza casier pentru sucursala din VOLUNTARI. Program Luni-Vineri 10:00-19:00 Pauza de masa intre orele 13.00-14.00 Salariu NET 1400 Lei . Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic la 0734170400 .

  • Operator facturare la producator in zona Popesti Leordeni, Ilfov. Trimiteti C.V. la mailul din anunt, sau sunati pentru mai multe informatii.

  • Salveaza cautarea