Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Ilfov Otopeni

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Companie de catering angajeaza urgent Contabil: Cerinte: Studii superioare economice, preferabil Contabilitate Cunostinte de fiscalitate si contabilitate; Cunostine operare PC: pachetul MS Office; Cunostinte Saga; Experienta anterioara de 1-3 ani reprezinta un avantaj Descrierea jobului Inregistrarea documentelor financiar-contabile in programele de contabilitate: facturi, chitante, deconturi de cheltuieli, extrase bancare, etc; Evidenta soldurilor de clienti si furnizori; Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari; Intocmirea situatiilor financiar-contabile lunare/ trimestriale/ anuale; Program: L-V/8h Rog cv la adresa: evenimente@ansamble.ro

  • Ofer servicii de contabilitate completa ( declaratii , balanta , registre , salarii , bilanturi , etc . ) , contabilitate primara ,Revisal si declaratia intrastat, asociatii de proprietari situate in Otopeni si Bucuresti toate sectoarele. Preturile vor fi negociate , in urma unei discutii si a unei oferte personalizate in functie de specificul firmei si de volumul de activitate. Prima luna gratuit. Relatii la nr.0720.118.475

  • 1. Contabil Experienta - minim 1 an Cunostinte operare Saga Cunostinte limba engleza (nivel mediu/avansat) Sarcini/Activități principale: - coordonează activitatea departamentului Financiar-Contabil - întocmește și verifică balanța lunară; - întocmește și verifică registrul de casă; - întocmește și verifică declarațiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale; - întocmește și verifică bilanțul la sfârșitul fiecarui an financiar; - întocmește declarațiile solicitate de Institutul National de Statistica, BNR, Fondul de Mediu, etc; - verifică documentele justificative şi le avizează în conformitate cu normativele în vigoare; - organizează și participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil, la operațiunile de înventariere a patrimoniului, urmărind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii; 2. Receptioner Candidatul ideal - Limba engleză - nivel mediu, cerință obligatorie (altă limbă străină reprezintă un avantaj) - Experiența în domeniu minim 1 an - Atenție la detalii - Persoană politicoasă, sociabilă, punctuală Descrierea jobului - Check in/out-ul clienților în conformitate cu standardele hotelului - Emiterea facturilor de cazare - Redirecționarea apelurilor către departamentele implicate - Asigurarea corespondenței și răspunderea promptă la solicitările și mesajele oaspeților 3. Ospatar Descrierea jobului: - Cunoasterea principalelor reguli de servire si protocol - Preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista - Cunoasterea meniului pentru a oferi informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi - Servirea exemplara a clientilor cu produsele comandate de catre acestia - Debarasarea si asigurarea curateniei in restaurantul unitatii hoteliere - Respectarea normelor de igiena si securitate a muncii Candidatul ideal: - Studii medii - Limba engleza - nivel mediu (cerinta obligatorie) - Diploma de calificare in domeniu (constituie un avantaj) - Experienta de minim 1 an pe un post similar (constituie un avantaj) - Prezenta agreabila, amabilitate, atitudine pozitiva, stapanire de sine, disciplina 4. Bell Boy Asigura oaspetilor o intrare placuta in hotel Transporta bagajele in camera special destinata/ajuta oaspetii cu transportul acestora pana la camera Controleaza parcarea hotelului pentru a urmari respectarea regulilor impuse de hotel Poate primi si alte sarcini adiacente in functie de sezon si necesitatile hotelului OFERIM: • Salariu motivant + bonuri de masă • Contract de muncă • Decontare transport RATB 783 (pentru cei care locuiesc în afara Otopeniului) • Posibilitate de avansare în companie

  • Companie de catering angajeaza urgent Contabil cu experienta in domeniu. Cerinte: Studii superioare de specialitate Cunostinte operare PC MS Office: Excel, Word, SAGA, alte programe de contabilitate; Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar – contabil; Recunoasterea problemelor potentiale si dezvoltarea solutiilor; Acuratetea, calitatea si rapiditatea muncii; Capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului; Corectitudine, atitudine principiala in relatiile cu oamenii; Receptivitate, spirit de echipa . Program: L-V/8h; S-D: Liber Oferim pachet salarial avantajos(salariul se discuta la interviu in functie de responsabilitati,vechime,cunostinte in domeniu). Rog cv la adresa de mail: hr@ansamble.ro Pentru mai multe detalii, va rog sa sunati la nr.de telefon: 0728 523 144 Mihaela.

  • Angajam agent de vanzari si contabil primar in zona OTopeni.Pentru postul de contabil primar, se necesita experienta, iar pentru cel de agent vanzari,macar sa fi lucrat in constructii,importante sunt abilitatile de comunicare,deoarece se ocupa de vanzari! Pentru detalii sunati la nr 0770 676 422

  • Angajam agent de vanzari si contabil primar in zona OTopeni.Pentru postul de contabil primar, se necesita experienta, iar pentru cel de agent vanzari,macar sa fi lucrat in constructii,importante sunt abilitatile de comunicare,deoarece se ocupa de vanzari! Pentru detalii sunati la nr 0770 676 422

  • Angajam agent de vanzari si contabil primar in zona OTopeni.Pentru postul de contabil primar, se necesita experienta, iar pentru cel de agent vanzari,macar sa fi lucrat in constructii,importante sunt abilitatile de comunicare,deoarece se ocupa de vanzari! Pentru detalii sunati la nr 0770 676 422

  • Angajam contabil primar,cu experienta in zona Otopeni,pentru detalii sunati la nr 0770 676 422

  • angajez contabil primar cu experienta pentru depozit piatra ,Stonelio,din OTopeni.Pentru detalii sunati la nr : 0770 676 422

  • Urgent ! Stonelio,depozit de piatra din Otopeni angajeaza: contabil primar cu experienta,manipulator stivuitor depozit, cu experienta,si prelucrator piatra naturala cu experienta ! Pentru detalii ,sunati la nr : 0770 676 422 sau trimiteti CV la adresa de mail :

  • FineStore angajeaza Lucratori comerciali pentru magazinul din Aerogarii si Operator vanzari (callcenter/facturare Otopeni) . Candidatul ideal - Fire responsabila si comunicativa; - Abilitati de comunicare, flexibilitate, gandire pozitiva; -Asumarea responsabilitatii, implicare si seriozitate; - Experienta in activitatea comerciala retail magazin bauturi (constituie un avantaj); -Cunostinte PC. Descrierea jobului pentru Lucrator comercial -Consiliere clienti pentru gama de produse comercializata ; -Mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin; Descrierea jobului pentru Operator vanzari /Facturare - Proceseaza comenzi primite pe site, telefonic sau prin e-mail; - Urmareste livrarile produselor expediate utilizand interfata firmei de curierat ; - Ofera clientilor informatii despre produsele comercializate; Ce iti oferim daca ni te alaturi: - Salariu fix + bonuri de masa; - Prime de sarbatori ; - Posibilitati de promovare. Te asteptam in echipa FineStore!

  • Salveaza cautarea