Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Mures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Suntem o companie de prestigiu, cu activitate la nivel national in domeniul industriei alimentare profesionale. Cautam o colega noua, pentru departamentul financiar-contabil, in prezent avand un post vacant de functionar economic / contabil. Candidatul ideal: - experienta in domeniul financiar-contabil, de preferat cu studii superioare de profil; - domiciliu stabil in Targu Mures; - posesor carnet de conducere - cat. B; - cunostinte relevante a legislatiei contabile-financiare si fiscale; - conostinte bune in utilizarea programelor de contabilitate (avantaj WinMentor) precum si de operare Microsoft Office (excel,word,ppt,); CV-ul se poate trimite pe mail sau va puteti interesa pentru detalii si la numarul nostru de telefon 0265 266 198.

  • Angajez contabil in conditii avantajoase,relatii la telefon: 0786 311 575

  • Firmă angajează contabil în condiții avantajoase,relatii la telefon!

  • Angajam Contabil pentru o Companie din Tarnaveni ce se ocupa cu fabricarea produselor din carne. Cerinte: - Studii superioare finalizate: economice, finante; - Program de lucru: Luni-Vineri 8:00-16:30; - Experienta minim 6 luni pe un post similar; - Limba Engleza - nivel avansat; - Limba Germana - reprezinta avantaj; Responsabilitati: - Prelucreaza si coordoneaza intreaga activitate economico-financiara al societatii; - Prelucrarea extraselor de cont in lei si valuta; - Efectueaza operatiuni de intrare – iesire materiale in contabilitate,rotatia stocurilor,a bonurilor de consum,a fiselor limita de consum; - Asigura evidenta contabila a productiei,intrarile ,iesirile pe baza facturilor emise; - Intocmeşte balantele şi bilanţurile financiare cerute de reglementările legale în vigoare; - Desfăşoara operaţiuni de decontare cu furnizorii si clienţii; Beneficii: - Decontare transport: Targu Mures, Blaj, Sibiu, Medias etc); - Salariu pentru primele 3 luni se ofera 4000 lei net; - Tichete de masa - valoare 15 lei; - Orele suplimentare platite dublu; - Prime de sarbatori;

  • Cerinte: • Studii superioare (domeniul tehnic, economic) • Excelente abilitati de lucru in pachetul MS Office (Excel, Word) • Cunostinte avansate de limba engleza (citit, scris, vorbit) • Permis de conducere categoria B • Persoana energica, cu bune abilitati de negociere, comunicare si relationare • Abilitati de organizare, planificare si prioritizare a activitatilor • Spirit de observatie, flexibil in gandire, gandire analitica, orientare spre rezultat, • Constituie avantaj : - Cunoasterea sistemului SAP • Experienta in domeniul achizitii si/sau productie sau membru al unor echipe de proiect internationale, multidisciplinare Responsabilitati: • Analizeaza si prospecteaza piata in vederea identificarii de noi furnizori in vederea imbunatatirii conditiilor comerciale de achizitie (cost/calitate, sistemul de livrare si termenele de plata, etc) • Identifica potentiali furnizori de bunuri si servicii • Selecteaza si evalueaza furnizorii • Intocmeste cereri de oferta, analizeaza si evalueaza ofertele primite si le prezinta superiorului direct • Analizeaza, selecteaza si negociaza ofertele de pret primite de la furnizori pentru materiale indirecte, echipamente, piese de schimb si prestari servicii, conform cerintelor si procedurilor interne; • Negociaza preturile de achizitie si conditiile comerciale cu furnizorii alocati, intocmeste si plaseaza comenzi catre furnizori • Membru in echipele de proiect, constituind interfata intre echipele de proiect si furnizori • Identifica masuri de reducerea costurilor de achizitie, in vedera atingerii obiectivelor de cost ale proiectelor • Emite comenzi de achizitii pentru grupele de materiale alocate, urmareste ca livrarile sa se incadreze in termenul agreat • Gestioneaza proiectele din punct de vedere al achizitiilor • Gestioneaza comenzile in SAP • Elaboreaza rapoarte cu privire la preturile de achizitie si face propuneri de imbunatatire a procedurilor si instrumentelor de lucru in scopul reducerii costurilor si eficientizarii proceselor interne Beneficii: • Pachet salarial competitiv • Tichete de masa • Tichete cadou pentru diferite ocazii • Asigurare de sanatate, viata si de accidente • Ajutoare sociale (deces, nasterea copilului) • Zile de concediu in plus, conform vechimii in munca • Cursuri de calificare si instruire la locul de munca • Posibilitate dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie multinationala • Transport asigurat pe ruta Tg-Mures-Reghin si retur sau pentru rutele existente

  • Cautam persoana pentru contabilitate primara (receptii, bonuri de consum, registru de casa etc.),(contracte de munca, decizii, adeverinte etc.) Si munca de secretariat birou sub indrumarea unui expert contabil .

  • Salveaza cautarea