Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Mures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cerinte: - Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic; - Experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de contabilitate primara; - Foarte bune cunostinte de contabilitate primara; - Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple; - Cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj. Descrierea jobului: - Emite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z si depune banii la agentul colector al bancii; - Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune; - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor, indosariaza actele (NIR-ul, facturile, raportul de gestiune); - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • CERINTE: • Experienta minim 2 ani in introducerea si verificarea de date contabile primare; • Cunostinte medii de Engleza • Cunostinte medii de Germana constituie un avantaj • Buna cunoastere a sistemului contabil din Romania; • Experienta medie in utilizarea unei aplicatii contabile; • Cunostinte medii de operare in EXCEL, WORD si POWER POINT (MICROSOFT OFFICE) • Meticulozitate, acuratete. • Atentie sporita pentru detalii; • Lucrul in echipa; • Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente; • Orientarea spre rezultat; • Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate. • Rezistenta la stres; • Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor. • Implicare si spirit de initiativa. RESPONSABILITATI: • Cunoaste, intelege si contribuie la realizarea politicilor si obiectivelor organizatiei; • Emitere facturi, NIR-uri, chitante, dispozitii de plata, incasare BO, CEC • Menținere relație cu banca (obține scrisorii de garanție, BO, file CEC si altele) • Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc • Realizarea lunara a ordinelor de compensare acolo unde este cazul cu diversi furnizori • Rezolvarea problemelor aparute in urma unor modificari ale facturilor cerute de clienti • Evidenta soldurilor clientilor debitori si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise catre clienti • Trimiterea instiintarilor clientilor care au intarzieri la plata • Arhivarea ordonata a tuturor documentelor • Rezolvarea problemelor aparute intre stocul faptic si cel scriptic • Tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si urmarirea efectuarii platilor la scadenta. • Colaborarea stransa cu celalalte departamente ale societatii. • Participarea la inventarierea anuala in vederea inchiderii bilantului contabil si furnizarea datelor corecte si complete membrilor comisiei de inventariere. • Se achita de atributiile prevazute in fisa postului si de sarcinile concrete de munca conform criteriilor de performanta ale postului; • Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile. • Realizeaza rapoarte in domeniul de activitate de cate ori este cerut de management sau de cate ori considera necesar ca sa evidentieze ceva BENEFICII: • Lucru in cadrul unui leader de piata in domeniul sau • Perspective pe termen lung/stabilitatea locului de munca • Pachet salarial motivant • Mediu de lucru profesionist • Echipamente de lucru performante Descrierea companiei Cobinet SRL este reprezentanta si unica filiala in Romania a firmei Cobinet GmbH din Germania. Locul de desfasuare a activitatii este la sediul societatii din satul Albesti, comuna Albesti, str. Nationala nr. 28, judetul Mures.

  • Expert contabil - prestari servicii complete pt. societati comerciale (intocmirea de balanta de verificare, depunere declaratii online, bilant, revisal) cat si pt. PFA-uri (intocmire si depunere Declaratia unica, intocmire declaratii casa de marcat). Relatii la tel.0741-053217

  • Cerinte : - experiență anterioară în domeniu de min. 2 ani; - absolvent al unei facultăți de profil sau a unor cursuri de contabilitate autorizate. - cunoștințe bune de utilizare PC (Microsoft Office, aplicații informatice specifice desfășurării activității); - cunoașterea programului Saga - cunostinte in domeniul resurselor umane.

  • Salveaza cautarea