Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Mures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Cerinte: - Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic; - Experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de contabilitate primara; - Foarte bune cunostinte de contabilitate primara; - Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple; - Cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj. Descrierea jobului: - Emite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z si depune banii la agentul colector al bancii; - Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune; - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor, indosariaza actele (NIR-ul, facturile, raportul de gestiune); - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • IFN angajeaza Manager de Echipa pentru biroul Tg Mures. Ce cautam: - persoana comunicativa/ dinamica - disponibilitate pentr munca de teren - orientare catre atingerea obiectivelor Ce oferim: - Mediu de lucru dinamic; - Contract de munca pe o perioada nedeterminata; -Traininguri; - Posibilitati de dezvoltare intern si international; - Salariu fix, plus bonusuri lunare de performanta Detalii la telefon 0749047086 e-mail:

  • 2

    ECONOMIST/CONTABIL Candidatul ideal Ne dorim în echipa noastră un coleg/ă care să contribuie la dezvoltarea departamentului economicîn vederea atingerii obiectivelor companiei. Cerințe - persoana responsabilă, punctuală, dinamică, orientată spre rezultate; - studii superioare ,în curs sau finalizate, în domeniul economic; - experiența de 0-1 ani în contabilitate; - cunoștințe bune de Microsoft Office; constituie avantaj cunoașterea progamului SAGA; - abilitate de a lucra cu termene limită; - abilități de analiză și sinteză, atenție la detalii; Principalele tale responsabilitati vor fi: - înregistrează încasările și plățile conform extrasului de cont; - înregistrarea documentelor financiar - contabile; - emite și înregistrează facturi de clienți; - înregistrează deconturile interne; - urmarește lunar primirea foilor de parcurs si le verifică; - întocmește situații și rapoarte financiar-contabile; - clasează şi păstrează toate actele justificative de cheltuieli, documentele contabile, fişele, balanţele de verificare şi răspunde de arhiva financiar-contabilă; Ce-ti oferim? - salariu motivant; - 8 ore / zi în intervalul 8-17 (1 oră pauză de masă); - mediu de lucru placut; - posibilitatea de a învăța continuu; - oportunitatea de dezvoltare în cariera de contabil; - colectiv tânăr; Cv-urile se trimit la adresa de mail:

  • 1

    Cerințe: - Absolvent al învățământului superior economic de specialitate; - Experiență de minimum 3 ani în domeniu ca si expert contabil sau contabil sef Cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil; Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; Buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizate; Aptitudini: - inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza); - capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului; - corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii; - obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare) ; Responsabilități și sarcini: - organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - asigura, organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatatii; - organizeaza si coordoneaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare; - asigura si raspunde indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare; - raspunde de indeplinirea oricaror altor sarcini prevazute de Legea contabilitatiide regulamentul de aplicare a acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare, pe linie economica si financiar-contabila; Ce oferim: - venituri competitive și motivante; - mediu de lucru plăcut și o echipă bine pregătită; - toate instrumentele necesare pentru o bună desfășurare a activității; Detalii: 0743465945 sau email: www.atlassport.ro

  • Expert contabil - prestari servicii complete pt. societati comerciale (intocmirea de balanta de verificare, depunere declaratii online, bilant, revisal) cat si pt. PFA-uri (intocmire si depunere Declaratia unica, intocmire declaratii casa de marcat). Relatii la tel.0741-053217

  • CERINTE: • Experienta minim 2 ani in introducerea si verificarea de date contabile primare; • Cunostinte medii de Engleza • Cunostinte medii de Germana constituie un avantaj • Buna cunoastere a sistemului contabil din Romania; • Experienta medie in utilizarea unei aplicatii contabile; • Cunostinte medii de operare in EXCEL, WORD si POWER POINT (MICROSOFT OFFICE) • Meticulozitate, acuratete. • Atentie sporita pentru detalii; • Lucrul in echipa; • Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente; • Orientarea spre rezultat; • Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate. • Rezistenta la stres; • Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor. • Implicare si spirit de initiativa. RESPONSABILITATI: • Cunoaste, intelege si contribuie la realizarea politicilor si obiectivelor organizatiei; • Emitere facturi, NIR-uri, chitante, dispozitii de plata, incasare BO, CEC • Menținere relație cu banca (obține scrisorii de garanție, BO, file CEC si altele) • Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc • Realizarea lunara a ordinelor de compensare acolo unde este cazul cu diversi furnizori • Rezolvarea problemelor aparute in urma unor modificari ale facturilor cerute de clienti • Evidenta soldurilor clientilor debitori si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise catre clienti • Trimiterea instiintarilor clientilor care au intarzieri la plata • Arhivarea ordonata a tuturor documentelor • Rezolvarea problemelor aparute intre stocul faptic si cel scriptic • Tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si urmarirea efectuarii platilor la scadenta. • Colaborarea stransa cu celalalte departamente ale societatii. • Participarea la inventarierea anuala in vederea inchiderii bilantului contabil si furnizarea datelor corecte si complete membrilor comisiei de inventariere. • Se achita de atributiile prevazute in fisa postului si de sarcinile concrete de munca conform criteriilor de performanta ale postului; • Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile. • Realizeaza rapoarte in domeniul de activitate de cate ori este cerut de management sau de cate ori considera necesar ca sa evidentieze ceva BENEFICII: • Lucru in cadrul unui leader de piata in domeniul sau • Perspective pe termen lung/stabilitatea locului de munca • Pachet salarial motivant • Mediu de lucru profesionist • Echipamente de lucru performante Descrierea companiei Cobinet SRL este reprezentanta si unica filiala in Romania a firmei Cobinet GmbH din Germania. Locul de desfasuare a activitatii este la sediul societatii din satul Albesti, comuna Albesti, str. Nationala nr. 28, judetul Mures.

  • Salveaza cautarea