Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Sibiu

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Societate de constructii drumuri si autostrazi angajaza economist . Descrierea postului: Titularul postului are rolul de a asigura evidentierea, organizarea şi funcţionarea departamentului economico - financiar – contabil, evidenta resurselor financiare, tehnologice şi umane necesare. Cerinţe: studii superioare, utilizarea computer (Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint), experienta minim 2 ani, carnet conducere cat B Abilitaţi: abilitaţi de comunicare la nivel individual şi de grup, llexibilitate, spirit de iniţiativa, lucru in echipa, negociere, cCapabil sa işi gestioneze timpul şi sa lucreze sub presiune, orientat catre rezolvarea de probleme, simţ de raspundere, capacitate de analiza şi sinteza, planificare, monitorizare, evaluare şi raportare. Salariu atractiv.

  • Firma de centrale termice angajam fata pentru contabilitate primara.Program luni-vineri 8:00-16:30.Asteptam C.V-ul dumneavoastra pe adresa de email: sau pentru mai multe detalii va asteptam la numarul de telefon: 0754606824.

  • Caut loc de munca part-time,de la ora16,contabilitate primara.

  • Descrierea companiei BAT Medias SA, angajeaza Director economic Ne dorim ca BAT Medias să fie un loc plăcut de lucru, în care oamenii sunt inspiraţi să-şi atingă potenţialul şi să se dezvolte pe toate planurile. Promovăm o atmosferă de prietenie, înţelegere şi responsabilitate. Candidatul ideal Studii superioare economice; Experienţă pe un post similar: minim 10 ani din care 5 pe această poziție; reprezinta un avantaj experienta de munca intr-o societate cu obiect de activitate in domeniul constructiilor; Competente de utilizare a programelor de contabilitate si de operare PC (Windows, Word, Excel, Power point); Capacitate de analiză şi sinteză a informaţiei, de extragere a datelor din operaţional şi transpunere în procese financiare; Abilitatea de a lucra la proiecte multiple, de gestionare a problemelor in vederea atingerii obiectivului final, la termene limita; Principale atributii ale postului sunt urmatoarele: Organizarea, îndrumarea, conducerea si controlul activităţii financiar-contabile a societăţii în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare; Organizarea şi gestionarea în mod eficient a integrităţii întregului patrimoniu al societăţii; Organizarea şi coordonarea contabilităţii operaţiilor de capital, contabilitatea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terţilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor şi rezultatelor, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislaţia în vigoare; Organizarea şi coordonarea controlului financiar preventiv şi a controlului asupra tuturor operaţiilor patrimoniale; Organizarea şi participarea la întocmirea lucrărilor de închidere a exerciţiului financiar-contabil; intocmirea de rapoarte şi situaţii financiare, periodic dar şi la cerere, către conducerea societăţii; Intocmire situatii si analize indicatori economico-financiari (venituri, cheltuieli, cash-flow, profit, rata profitabilitate, TVA etc); Ȋntocmirea de analize financiare pe baza datelor colectate din operational; Ȋntocmirea de rapoarte şi situaţii privind gestiunea bunurilor. Locatia postului: Medias Beneficii: Venituri competitive și motivante; Posibilitatea de a lucra intr-un mediu profesionist si dinamic; Posibilitatea de dezvoltare profesionala si personala. Asteptam CV-ul tau la urmatoarea adresa de email: Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te vom contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.

  • PROFILUL CANDIDATULUI: - Studii superioare în domeniul financiar-contabil - Cunostinţe avansate de Microsoft Office ( în special Excel), abilitatea de lucru în programe de contabilitate Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - Constituie un avantaj calitatea de expert contabil - Gandire logica, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de organizare; - Corectitudine, tenacitate, seriozitate, dorinta de perfectionare;Întocmeşte şi semnează situatii si rapoarte financiar-contabile (balanţa şi bilanţul societăţii etc.) si verifica corelarea acestora;

  • Angajam: economist Cerinte:-studii superioare de specialitate cunoasterea limbi engleze citit, scris, vorbit constituie avantaj; persoana energica/dinamica, cu spirit de echipa; responsabilitate,adaptabilitate,atentie la detalii; e-mail:

  • Candidatul ideal: CERINTE: Studii superioare in domeniul economic Experienta pe un post similar minim 3 ani Persoana ordonata atenta la detalii Seriozitate Diponibilitate pentru un post full-time pe perioada indelungata Cunostinte : Contabilitate generala Utilizare programe de contabilitate Operare MS Office (Excel, Word ) Aptitudini : - de calcul matematic - de comunicare - de planificare şi organizare a activităţilor specifice Descrierea jobului Răspunde de evidenţa contabilă primară a societaţii. Asigură întocmirea, circulaţia rationanală şi păstrarea documentelor primare care stau la baza înregistrarilor contabile; Asigură ţinerea la zi a evidenţei intrărilor si ieşirilor, întocmirii corecte şi la timp a documentelor specifice, precum şi a respectării măsurilor stabilite referitor la circulaţia documentelor utilizate la efectuarea înregistrarilor contabile primare. Asigură evidenţa gestiunilor de valori materiale şi a bonurilor de consum, verifică stocul la sfirsitul lunii şi îl comunică administratorului. Răspunde de intocmirea registrelor contabile zilnice (Registrul de casă, Nota de recepţie, Raportul de gestiune, Fişa de magazie, Foaia de prezenţă, etc.); Coordonează operarea documentelor contabile primare primite în firmă : facturi de intrări marfa/materiale/servicii, bonuri fiscale, extrase bancare, deconturi ; OFERTA: Pachet salarial atractiv. Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara. Asteptam CV-urile dvs. pe adresa de mail: Daniela.petre.nicolaspeditione@gmail.com Telefon: 0748061062

  • Salveaza cautarea