Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Sibiu

Categorii

Judete

Localitati

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cautam project manager pentru promovare servicii medicale. Ce iti oferim: - Venit financiar bazat pe performanta 3000 RON; - Bonusuri substantiale; - Program flexibil; - Conditi de lucru excelente; - Echipa de profesionisti; - Training-uri periodice si perspectiva unei cariere de succes. Ce dorim de la tine: - Sa ai studii medii/superioare; - Sa vrei sa te dezvolti; - Sa ai abilitati de comunicare si relationare; - Sa fii dispus/a sa inveti si sa aplici rapid ceea ce ai invatat; - Sa fii o persoana dinamica si sa doresti sa castigi pe masura efortului depus; Va rugam atasati CV-ul

  • Sunt Ioan(21 ani) caut parteneri și angajati pt o SOCIETATE COMERCIALA nou achizitionata (Patruvia New Concept cu vechime 3 ani, pe profit)! Nu am experiență dar am un foarte bun consultant! Partenerele cât și angajatele VOR PRIMI 1 AN SALARIU minim pe economie decontat de la stat! Uniți putem forma o afacere plăcută și profitabila prin fonduri europene! P.S. Preferabil sunt persoanele care se pricep cât de cât la birocrație caci și eu sunt nou spre drumul succesului împreună! Nr de telefon 0784 109 317 Ma puteți suna între orele 08:30-21:30

  • Candidatul ideal: CERINTE: Studii superioare in domeniul economic Experienta pe un post similar minim 3 ani Persoana ordonata atenta la detalii Seriozitate Diponibilitate pentru un post full-time pe perioada indelungata Cunostinte : Contabilitate generala Utilizare programe de contabilitate Operare MS Office (Excel, Word ) Aptitudini : - de calcul matematic - de comunicare - de planificare şi organizare a activităţilor specifice Descrierea jobului Răspunde de evidenţa contabilă primară a societaţii. Asigură întocmirea, circulaţia rationanală şi păstrarea documentelor primare care stau la baza înregistrarilor contabile; Asigură ţinerea la zi a evidenţei intrărilor si ieşirilor, întocmirii corecte şi la timp a documentelor specifice, precum şi a respectării măsurilor stabilite referitor la circulaţia documentelor utilizate la efectuarea înregistrarilor contabile primare. Asigură evidenţa gestiunilor de valori materiale şi a bonurilor de consum, verifică stocul la sfirsitul lunii şi îl comunică administratorului. Răspunde de intocmirea registrelor contabile zilnice (Registrul de casă, Nota de recepţie, Raportul de gestiune, Fişa de magazie, Foaia de prezenţă, etc.); Coordonează operarea documentelor contabile primare primite în firmă : facturi de intrări marfa/materiale/servicii, bonuri fiscale, extrase bancare, deconturi ; OFERTA: Pachet salarial atractiv. Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara. Asteptam CV-urile dvs. pe adresa de e-mail:l.urlea@jahn-interprof.com Telefon: 0744373709

  • Angajam economist cu bune cunostinte de Excel. Solicitam seriozitate ,responsabilitate si implicare in munca intr-o companie stabila, cu peste 300 salariati. Abilitatile de comunicare sunt importante fiind o functie ce implica nu doar calcule salariale si contabilitate generala dar si relatia cu personalul angajat.

  • Angajam personal activitate birou. Cerinte: -cunostine contabilitate primara, gestiune ,stocuri, intocmire contracte comerciale,intocmire documentatii licitatii, Cunostine de mediu ,reprezinta avantaj. Program lucru L-V 8-16.30

  • Datorită ritmului rapid de dezvoltare, suntem în căutare de noi colaboratori pentru poziția de Consultant de Credite. Responsabilităţi: - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Cerințe: - Pentru a deveni un Consultant de Creditе este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? Poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult – totul depinde de tine - iti faci singur programul de lucru - beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase - participi la programul de training in vanzari - te poți dezvolta profesional in cadrul companiei - esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri. -->Sibiu/Miercurea Sibiului/Gura Raului/Orlat< -- Mai multe detalii: 0756755363 Trimiteti CV-uri : alin.muntean10@yahoo.com

  • Meditatii contabilitate primara, intocmire balanta de verificare si bilant contabil. Contabilitate pfa in sistem real,depunere declaratii fiscale. Fiscalitate. Sunt economist, contabil autorizat, lucrez la finante si pot asigura o pregatire practoca in domeniu. Pret 40 lei/sedinta

  • Candidatul ideal - Studii medii sau superioare; - Experienta activitati de asistenta, secretariat, receptie; - Cunostinte de limba engleza; - Cunostinte de utilizare PC (Pachetul MS Office - Word, Excel, Power Point); - Confidentialitate, loialitate, capacitate de sinteza, abilitati sociale, abilitati de multitasking, abilitati organizatorice; - Respect pentru termene limită, reguli şi proceduri. Descrierea jobului - Organizarea si derularea activitatilor zilnice de secretariat si administrative; - Documentarea si intocmirea dosarelor pentru clientii firmei (scriere contracte, comunicare, derulare contracte, perfectare oferte, emitere facturi); - Redactarea si transmiterea cererilor de oferta, primirea si centralizarea ofertelor; - Elaborarea de documente specifice activitatii; - Receptie, inregistrare, copiere/scanare si arhivare documente intrate/iesite din firma; - Mentinerea legaturii cu furnizorii si beneficiarii; - Activitati management flota auto; - Participarea activa la evenimente organizate de / pentru companie. - Program fix, Luni-Vineri: 8-16 sau 9-17 Descrierea companiei RistoProfi este o companie romaneasca cu magazine/depozite in Bucuresti, Brasov, Sibiu, Constanta, Cluj, Arad si este unul din importatorii principali de utilaje profesionale pentru piata HoReCa din Romania.

  • Instituție finaciara nonbancara angajează consultanți de credit full-time sau part-time .

  • SC MERIDIANA TRANSFER DE BANI SRL angajeaza Director general. Cerinte posturi: -studii superioare; -experienta in activitate de conducere si coordonare; -cunostinte operare PC; -abilitati excelente de comunicare; -abilitati de organizare si planificare/ prioritizare; -permis de conducere cat.B Sarcini si responsabilitati: -asigura conducerea si coordonarea intregii activitati a societatii; -participa la stabilirea politicilor si strategiilor economico-financiare si comerciale ale societatii; -urmareste realizarea indicatorilor si standardelor de performanta; -gestioneaza corespunzator patrimoniul societatii; -urmareste respectarea reglementarilor legale si ale BNR in implementarea mecanismelor de protejare a fondurilor utilizatorilor serviciului de plata. Se ofera: -pachet salarial motivant; CV se vor trimite pe email la adresa contabil@meridianatransfer.ro sau pe fax la numarul 0269.239.200.

  • Tin evidenta contabila la PFA , II si microinterprinderi . Pt alte detalii mesaj privat .

  • Salveaza cautarea