Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Suceava

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam contabila evidenta primara si facturare,la societate de distributie.Experienta si cunoasterea programului mentor constituie avantaj

  • Companie de brokeraj in asigurari ,cautam colaboratori pentru largirea echipei din Judetul Suceava. Oferim-Acces la un soft complet de ofertare/emitere asigurari -Suport in dezvoltarea portofoliului propriu de clienti -Comisioane motivante in functie de realizari. Cerem Seriozitate. Experienta in asigurari constituie un avantaj. Daca esti agent de asigurari sau broker si nu esti multumit de randamentul muncii tale vino alaturi de noi..

  • Economist contabil cu experienta caut loc de munca, rog seriozitate.

  • Economist cu experienta doresc angajare, rog și ofer seriozitate!

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniul financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • Cautam un consultant ca tine! Daca te atrage ideea de a lucra intr-o companie care pune pret pe talentul tau si care este dispusa sa investeasca in pregatirea ta profesionala,suntem convinsi ca merita sa aplici. In plus daca esti o persoana: -Perseverenta,dinamica,orientata catre rezultate; -Cu spirit antreprenorial; -Care detine o capacitate de analiza si sinteza; -Cu abilitati de comunicare si negociere; -Care merge inainte ,indiferent de obstacole; Responsabilitatile tale: Manageri( 2 posturi) -Recrutarea si selectia candidatilorin vederea dezvoltarii echipei; -Planificarea si organizarea activitatii; -Coordonarea,monitorizarea si evaluarea activitatii echipei; -Identificarea oportunitatilor de dezvoltare a afacerii; Consultanti financiari (9 posturi) -Identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a bussinesului propriu; -Recomandarea celor mai potrivite solutii financiare. -Oferirea de service permanent clientilor din portofoliu; -Atingerea obiectivelor negociate; Beneficii: Formarea unei cariere de succes in management si consultanta financiara. Un venit motivant in functie de dezvoltarea afacerii; Finantari si bonusuri de performanta. Trainingul si pregatirea se fac in departamentul firmei.

  • Doresc sa lucrez la birou in oras suceava.telefon 0746429486.

  • Dorim să ne mărim echipa de contabili Daily Caffe și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture. ATRIBUTIILE ANGAJATULUI: - Menținerea legaturii cu clienții și furnizorii Daily Caffe la final de luna. - Evidența casă și bancă; - Completarea responsabila a rapoartelor cerute prin intermediul aplicației Daily Caffe. - Verificarea activității colegilor Daily Caffe din teritoriu prin intermediul Excel și aplicației Daily Caffe. - Operarea evidenței contabile în programul WINMENTOR a operațiunilor economice și financiare ale companiei în conformitate cu legislatia în vigoare. - Asigurarea inventarului la perioadă. CERINTE: - Studii superioare și medii, absolvent in cadrul Universității/Colegiului National; - Cunoștințe de limba engleză. - Cunostințe economice și fiscale. - Cunostințe legislative. - Certificarea CECCAR reprezintă un avantaj. - Abilități de utilizare a calculatorului (suita Microsoft Office – Word, Excel, Outlook, PowerPoint) și mai ales a programului WINMENTOR. - Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă; OFERTA (bonusuri, beneficii) - Salariu motivant; - Posibilități de dezvoltare profesională și promovare. - CV se trimit la adresa hr[at]dailycaffe.ro mentionand numele postului dorit - Relatii la telefon 0751 111 344

  • Angajam persoana cu studii superioare in birou contabil pentru operare acte cu experienta in domeniu! Profil personal: - Competenţe în planificare, organizare, delegare, control şi comunicare; - Cunostinte de operare calculator (Microsoft Office); - Sa stie sa lucreze cu programul Saga; - Initiativa in găsirea celor mai optime soluții; Detalii la: 0744 612 381.

  • economist cu experienta tin evidente contabile de la A la Z

  • Firma de transport angajam personal birou.Am dori ca persoana respectiva sa cunoască limba engleză la un nivel mediu.Pentru toți cei interesați va rugam sa sunați la numărul de telefon 0745018367!

  • Ne mărim echipa și cautam colega economist, cu sau fara experiență. 0745901827

  • Candidatul ideal: CONTABIL - CONTABILITATE PRIMARA Cunostinte solide de Contabilitate primara, experienta in gestionarea relatiei cu clientii dificili, lucrul in echipa, constiinciozitate si determinare in rezolvarea sarcinilor de serviciu, seriozitate, loialitate, permis conducere cat B, auto personala pentru deplasare la serviciu. Cunoasterea programului de contabilitate NEXUS constituie un avantaj. Descrierea jobului: - Intocmire Registru de casa si gestionarea numerarului din casierie - Deplasari la banca in vederea depunerii incasarilor - Cec, Bilete la ordin- intocmire borderou si depunere banca - Deplasari la diferite institutii (primarie, taxe locale, ANAF, etc) - Intocmirea Situatie facturi anulate si stornate lunar - Evidenta facturierelor, avizierelor, intocmire procese verbal de primire- predare, evidenta lor in fisa de magazie. - Inregistrare si emitere facturi si chitante, operarea datelor din extrasul de cont, intocmire OP, etc - Urmarirea incasarii facturilor, relatia cu clientii pt respectarea platilor la scadenta, etc PENTRU DETALII SUNATI LA NR. 0738 770 201 CV-urile se depun la adresa de e-mail: contabilitate@dezmembrari24.ro

  • Salveaza cautarea