Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Timis Timisoara

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Frirma de constructi , angajam secretar/a cu cunostinte de IT , salariu motivant .

  • Generali Romania Asigurare Reasigurare SA recruteaza agenti asigurari in conditii avantajoase.Un sistem de remuneratie avantajos, cu venituri nelimitate, in functie de realizari. Beneficii non-financiare acordate in functie de performantele inregistrate Oportunitati de cariera si recunoasterea performantelor Suport logistic si operational, suport in activitatea de ofertare si vanzare (platforma vanzari, asistenta unei echipe dedicate, materiale suport vanzare si marketing, etc.), pentru o cat mai buna desfasurare a activitatii. Stil de lucru independent, implicand libertatea organizarii propriului program. Obiective clare si masurabile stabilite impreuna cu coordonatorul de echipa, pornind de la obiectivele financiare proprii. Desfasurarea activitatii intr-o echipa de profesionisti ce ofera constant suport si pregatire. Cerinte. minime bacalaureat Cei interesati pot trimite CV-uri.

  • Ofer servicii de contabilitate complete si salarizare. Pretul se negociază.

  • Economist cu experienta ofer servicii de contabilitate

  • Multinationala angajam personal pentru postul de Verificator Bani Cerinte: studii medii Salar incadrare: 2489 + spor fidelitate+bonus de performanta+ ore suplimentare + spor de noapte/weekend + tichete masa (300 ron) + pregatire la locul de munca

  • Multinationala angajam personal pentru postul de Verificator Valori. Cerinte: studii medii Salar incadrare: 2510 + spor fidelitate + bonus de performanta + ore suplimentare + spor de noapte/weekend + tichete masa (300ron) + pregatire la locul de munca.

  • SC KS Expertcont SRL firmă autorizată CECCAR, oferă servicii de contabilitate, servicii de resurse umane - hr , consultanță, întocmire situații financiare anuale, expertize contabile, înființare /, închidere firmă / PFA, mențiuni ONRC . Depunem declarația unică pentru persoane fizice. Depunem declarații pentru casa de marcat. Ne puteți contacta în vederea obținerii unui parteneriat.

  • Candidatul ideal - cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate. - persoana atenta la detalii, responsabila si dinamica - persoana serioasa, constiincioasa, organizata, capacitate de analiza si sinteza - abilitati de comunicare si relationare -cunoasterea programului de Contabilitate D-soft reprezinta un avantaj ,dar nu este obligatoriu. Responsabilitati: - inregistrarea documentelor contabile; - verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare; - intocmirea si verificarea jurnalelor de cumparari/vanzari; - intocmirea in termen a declaratiilor fiscale lunare/trimestriale/alte perioade; - analiza balantelor de verificare; - solicitarea documentelor lipsa/rapoartelor/situatiilor - intocmirea diverselor rapoarte financiar-contabile Beneficii: - echipa profesionista si dinamica - salariu motivant - formare profesionala interna (speze fiscale, actualizari legislative) TELEFON :0729484705 CV EMAIL:

  • Urmareste realizarea planificarii, analizeaza abaterile aparute intre planificat si realizat si propune masuri pentru diminuarea sau eliminarea aparitiei abaterilor similare. Principalele responsabilitati: - Gestionarea timpilor de fabricatie ai produselor; - Optimizarea fluxului de productie si reducerea costurilor; - Stabilirea normelor de timp prin cronometrare si intocmirea documentatiei tehnice necesare; - Pregatirea situatiilor statistice periodice - Analiza ciclului de viata al produselor; - Analiza costurilor- calculatia costurilor; Cerinte: - Studii superioare de specialitate; - Minim 2 ani experienta in domeniul gestiunii (experienta in cadrul marii distributii reprezinta un avantaj); - Gandire analitica si structurata, viziune globala, atentie deosebita la detalii, rigurozitate,adaptabilitate, foarte buna capacitate de comunicare si anticipare,perseverenta - Foarte bune cunostinte de IT; - Cunostinte de limba italiana sau engleza la nivel avansat.

  • INFIINTAM,SRL,PFA,ONG-uri,in 3 zile!!onorarii300-500ron negociabile...JURISTI CU EXPERIENTA IN AFACERI,VORBITORI L.ENGLEZA,MODIFIC. ACTE REG. COMERT!!! CUMPAR SI VAND FIRME, FARA PROBLEME(fara datorii)! BIROU JURIDIC NE OCUPAM DE:,modificare a actului constitutiv: suspendare/reluare activitate, deschidere/radiere puncte de lucru, schimbare sediu sau denumire firma, cesiuni parti sociale(intrare/iesire actionari din firma), radieri firme,acte aditionale,avize si autorizatii, Autorizatii de functionare pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate, INREGISTRARE IN SCOPURI DE TVA AL SOCIETATII,INREGISTRAREA IN REGISTRUL OPERATORILOR INTRACOMUNITARI(ROI);OBTINERE NUMAR (EORI)PENTRU OPERATIUNI EXTRACOMUNITARE(IMPORT-EXPORT) , redactari contracte,obtinem extrase CF(urgente).Redactam si concepem orce contracte in orce domeniu,certificate fiscale, servicii de administrare personal,contabilitate de la A-Z. incheiem contracte de asistenta permanenta in conditii foarte avantajoase! CONSULTANTA GRATUITA!!!!. Pentru serviciile prestate eliberam facturi!!!!! Biroul nostru de consultanta ofera o gama larga de servicii juridice atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice romane si straine. Echipa noastra are o vasta experienta in domeniul comercial, acest lucru fiind reliefat si de numarul mare de clienti cu care am lucrat si continuam sa lucram.Tel:0723741959;0764437391 ; 0740947182.E-mail:biroujuridicvilceanu@yahoo.com;

  • Doresc angajare contabilitate primară part-time preferabil zona de nord a Timişorii tel.0770145185

  • Firma distruibutie presa angajam REVIZOR GESTIUNE. Cerinte:-studii medii; -persoana organizata. informatii la tel 0725200395 va rugam trimiteti CV la adresa de e mail

  • Economista doresc colaborare cu firme de contabilitate am calculator personal program SAGA semnatura electronica, revisal, relatia cu banci, Anaf, ITM curs de inspector personal, experienta contabilitate de 25 ani

  • Entreprise à taille humaine, cherche une personne qui a une formation comptable de base, qui sait faire de la comptabilité primaire et qui parle bien le français. La connaissance de l'anglais et de l'allemand seront un avantage important. Une formation et un suivi seront assurés pour les travaux demandés. Débutants acceptés. Mi-temps acceptés. Compétences: - Très bonne connaissance du français (anglais ou allemand représente un avantage) - Maîtrise bureautique, Word, Excel - Confidentialité, indépendance, culture du résultat - Permis de conduire souhaité Vos missions seront: - Saisie des mouvements bancaires quotidiens (relevés de compte) - Contrôle, établissement et enregistrement des factures - Établissement des déclarations - Travaux de clôture trimestrielle et annuelle - Analyse des balances et justification des comptes - Emmettre des situations du compte de résultat trimestriel et annuel BESTrading Rom este o firmă de talie mică care cauta o persoana cu formare in contabilitate si care stie sa vorbeasca limba franceza. Persoana aleasă va fi instruită în vederea familiarizării cu programele folosite în firmă. Abilităţi: - cunoasterea limbii franceze (cunoaşterea limbii germane sau engleze constituie un avantaj) - operare PC (Word, Excel) - confidenţialitate, independenţă, orientare către rezultate - permis de conducere cat B -ar reprezenta un avantaj Responsabilităţi: - introducerea operaţiunilor bancare de zi cu zi (extrase de cont) - monitorizarea, controlarea şi înregistrarea facturilor în sistem - depunerea declaraţiilor corespunzătoare - închiderea trimestrială şi anuală - analizarea balanţei şi justificarea conturilor - emiterea situaţiilor financiare trimestriale şi anuale

  • Persoană cu handicap,doresc angajare part-time cotabilitate primară introducere date. Tel 0774979551

  • Cerinte: - Persoană agreabilă, plăcută, atentă la detalii, comunicativă; - Studii superioare în domeniul financiar-contabil; - Experienta de minimum 2 ani in domeniu; - Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word); - Cunostințe privind legislatia fiscala si legislatia muncii; - Bune aptitudini organizatorice, de comunicare, de interpretare de date si de autoverificare a muncii prestate; - Persoana dinamica si tenace; - Spirit de echipa. Responsabilitati: - Desfasoara activitati specificee de gestiune financiar-contabila: redacteaza declaratii fiscale si bilanturi, se ocupa de gestiune si operatii cu personalul, salarii, tine evidenta sintetica si analitica a conturilor, intocmeste/asigura suportul pentru intocmirea declaratiilor de impozite si taxe la Bugetul de Stat si bugetele locale, sustine activitatile de contablitate primara, colaboreaza activ cu personalul; - Cunoasterea programului SAGA reprezintă un mare avantaj: - Studiaza permanent noutatile legislative din domeniul financiar-contabil si aplicarea acestora in cadrul firmei. Persoanele interesate sunt rugate sa ne transmita CV-ul la adresa de e-mail

  • CONTABILITATE - SSM – PSI CONTABILITATE Economista cu experienta, expert contabil, membru CECCAR Timisoara intocmesc evidenta contabila completa, balanta, bilant, depuneri declaratii fiscale, salarizare, resurse umane, revisal - ITM, intocmire documentatie credite banci, tarife accesibile indiferent de domeniul de activitate, numarul de salariati si cifra de afaceri. ----- Tel. 0744 517 034 ------------------------------------------------------------------------------------------------------- SSM si PSI - Inginer, inspector SSM si SU (serviciu extern) intocmesc dosar evaluare riscuri SSM, plan de prevenire si protectie SSM, fise de instruire individuale privind Securitatea si Sanatatea in Munca, plan de interventie PSI, fise de instruire indviduale privind Sit. de Urgenta. Tel 0746 176 500 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Program: Luni - Vineri 9-17h tel 0356 730 666 Judet: Timis Localitate: Timisoara Anunturi Timis

  • Broker de asigurare !! Cautam colaboratori , asistenti in brokeraj cu experienta sau fara ! Daca vrei sa-ti rotunjesti veniturile o colaborare cu un broker de asigurare este solutia ideala , un job part-time care-ti aduce un venit suplimentar !!! Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati !! 0723 308 805

  • Economist intr-o firma de Contabilitate Experienta anterioara intr-o firma de Contabilitate poate constitui un avantaj. Se solicita cunoasterea programului de Contabilitate D-soft. Cv-urile pot fi trimise pe adresa de mail atagoffice@gmail Informatii suplimentare la Tel 0748109881

  • Salveaza cautarea