Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Tulcea

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Principalele atributii: • organizarea, coordonarea si controlul activitatilor financiar-contabile, potrivit conditiilor legale; gestionarea resursele financiare necesare atingerii obiectivelor firmei; • elaborarea si implementarea politicilor si strategiilor financiar-contabile ale firmei; • intocmirea si verificarea balantei, bilantului anual, inventarului societatii; • elaborarea de studii si analize privind profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; • analiza lunara a necesarului de lichiditati si dispunerea de masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; • mentinerea permanenta a capacitatii de plata a societatii si indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; • organizarea, conducerea si controlul inventarierii generale anuale a patrimoniului; • intocmirea situatiilor financiare, conform legislatiei in vigoare; • mentinerea legaturii cu bancile si cu alte institutii financiare. CERINTE: • Studii superioare economice • Experienta in specialitatea studiilor minim 5 ani; • Cunostinte si abilitati de operare PC: MS Office, programe de gestiune financiar-contabila; • Abilitati de planificare, analiza, organizare, dinamism, spirit de echipa; Avantaje: • Pachet salarial motivant • Dezvoltare profesionala intr-o echipa tanara si dinamica. Pentru programarea unui interviu sunati la nr. de telefonsi trimiteti un CV pe adresa de e-mail

  • Firma de confectii textile din Tulcea, angajeaza Director economic. Studii obligatorii: superioare economice cu diploma de licenta. Constituie un avantaj detinerea urmatoarelor diplome/certificari in domeniul financiar-contabil: master, certificari privind membru CFA/ACCA/CECCAR. Experienta minim 5 ani pe posturi de conducere in domeniul financiar-contabil. Cunostinte aprofundate in domeniul activitatii si legislatiei economico-financiar si fiscale. Disponibilitate la program de lucru prelungit, lucru in echipa, cooperare, comunicare, dinamism. Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de organizare si coordonare. Excelente abilitati de utilizare a computerului (Word, Excel, Internet Explorer). Cunostinte lb. italiana (nivel incepator sau mediu: vorbit, citit, scris), lb.engleza optional. Pachet salarial atractiv, tichete de masa, transport asigurat. Ambient tanar, mediu de lucru occidental. Candidatii interesati pot trimite un CV insotit de o scrisoare de intentie la adresa de email: Candidatii selectati vor fi contactati si invitati la un interviu.

  • Descrierea job-ului - Participa activ la desfasurarea activitatii contabile a companiei in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - Intocmeste corect si la timp toate rapoartele contabile (trasnpunerea in contabilitate a rapoartelor de productie, urmarirea calculatiei costurilor pe produs, urmarirea cheltuielilor directe si indirecte aferente procesului de productie, analiza balantei de verificare urmarindu-se transpunerea corecta a inregistrarilor contabile, intocmire si verificare registru de casa, inregistrarea tranzactiilor din extrasele bancare, etc.), precum si inregistrarea documentelor justificative in contabilitate; - Urmareste modificarile legislative in domeniul financiar- contabil, se asigura de aplicarea corecta a acestora si sprijina conducerea in luarea deciziilor corecte; - Realizeaza rapoartele contabile solicitate si le pune la dispozitia managementului companiei; Cerinte: - Studii superioare economice/ contabilitate finalizate; - Experienta in contabiliatea de productie; - Cunostinte relevante in domeniul financiar contabil, legislatia in vigoare; - Foarte bune cunostinte de operare PC (Microsoft Office), - Capacitate de analiza si sinteza a datelor, atentie la detalii; - Persoana dinamica,ordonata, sociabila, capacitate de lucru in echipa,dorinta de perfectionare; Avantaje: • Pachet salarial motivant • Tichete de masa • Dezvoltare profesionala intr-o echipa tanara si dinamica. Pentru programarea unui interviu sunati la nr. de telefonS.C. Lidas SRL este o companie specializata in industria panificatiei si a produselor fainoase , recunoscuta atat in piata locala cat si in lanturile de hipermarketuri consacrate, prin produsele de calitate si competitive, seriozitate si preocupare permanenta fata de mediul inconjurator. In ultimii anii a cunoscut o dezvoltare constanta extinzandu-se atat prin diversificarea produselor cat si prin retehnologizare. Cu sprijinul finantarilor europene si a capitalului propriu si-a marit capacitatea de productie , si-a extins piata de desfacere si a identificat surse alternative de energie . Conducerea companiei este formata dintr-o echipa tanara , dinamica , inovatoare, orientata spre respectul fata de oameni si mediu .

  • Samuel Mobiler angajeaza contabil (contabilitate primara). O persoana care sa aiba cunostinte medii legate de comert si sa poata intocmi documentele de contabilitate primara. Daca are cunostinte in contabilitate de productie constituie un avantaj. Salariul de pornire: 2500 lei.

  • Salveaza cautarea