Anunturi
Finante contabilitateCategorii
Judete
- Bucuresti (127)
- Timis (41)
- Ilfov (24)
- Dolj (19)
- Constanta (17)
- Cluj (16)
- Iasi (12)
- Arad (11)
- Bihor (11)
- Brasov (11)
- Galati (11)
- Giurgiu (11)
- Prahova (10)
- Bacau (9)
- Arges (8)
- Alba (7)
- Gorj (7)
- Maramures (7)
- Neamt (6)
- Olt (6)
- Suceava (6)
- Mures (5)
- Vrancea (5)
- Buzau (4)
- Bistrita-Nasaud (3)
- Botosani (3)
- Dambovita (3)
- Mehedinti (3)
- Sibiu (3)
- Vaslui (3)
- Hunedoara (2)
- Satu Mare (2)
- Teleorman (2)
- Tulcea (2)
- Valcea (2)
- Calarasi (1)
- Ialomita (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma de contabilitate membra CECCAR, din Bucuresti, sector 4 angajeaza contabil cu experienta minim 5 ani pentru tinerea evidentei contabile complete pentru un portofoliu de societati din diverse domenii de activitate ( comert on-line, prestari servicii, transport etc) Candidatul trebuie sa stapaneasca cunostinte de contabilitate financiara, cunostinte minime de fiscalitate si salarizare. Cautam o persoana responsabila, serioasa, organizata, interesata de o colaborare pe termen lung, stabila si dornica de a progresa si a acumula experienta. Programul de lucru este de 8 ore/zi. Oferim salariu + tichete de masa, prima de Paste si de Craciun. Cunoasterea programului de contabilitate ContabSQL(Cometa) constituie un avantaj.
-
Promovat
Cabinet de contabilitate , cautam un nou coleg pentru departamentul de salarizare , se solicita exeperienta in salarizare , dosare de personal ,pontaj , revisal , dosare C.M . Cabinetul se afla in Oras Voluntari ( zona la Gheata), program de lucru , Luni-Vineri , 8.00-16.00 , solicitam si oferim seriozitate , venit net de la 3000 lei/luna
-
Promovat
1
Firma de contabilitate doreste sa isi mareasca echipa cu o persoana care sa tina evidenta contabila a unui portofoliu de clienti (inclusiv inchidere de luna, declaratii, balanta, jurnale de vanzare/cumparare, etc).
-
Promovat
1
Companie de top angajeaza economist, pentru postul Economist-Contabil full time. Cerinte: Cunostinte avansate contabilitate, program SAGA, cunostinte pc avansat. Conditii foarte avantajoase, mediu de lucru placut, zona centrala. Ne puteti trimite CV-ul la adresa de mail sau ne puteti contacta telefonic pe numarul . Rog seriozitate.
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
10
Candidatul ideal -studii superioare finalizate, profil economic -cunoastere operare PC si pachet MS OFFICE (Word, Excel) -experienta in domeniu -cunoasterea si intelegerea mecanismelor financiare contabile -persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii, meticuloasa si ordonata -disponibilitate la program prelungit Descrierea jobului -intocmireа, inregistrarеа si аrhivareа documеntelor contabile primarе: rеgistru de cаsa, dеconturi de cheltuieli, dispozitii de plаta, foi dе pаrcurs, procesе vеrbаle de compensare, borderouri, etc -intocmirea de situatii financiare Va rugam atasati CV-ul in mesaj!
- 6
-
Expert contabil - membru C.E.C.C.A.R. ofer servicii complete de contabilitate. Pachet promotional pentru firmele nou infiintate!
-
Cautam expert contabil (membru CECCAR) pentru colaborare in birou propriu. Biroul este in zona centrala, aproape de tribunal.
-
4
Descrierea ofertei Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba engleza si franceza/ germana/ olandeza nivel avansat. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba engleza si franceza/ germana/ olandeza - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativaDescrierea jobului Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala
-
3
Suntem în căutarea unei/unui expert contabil IN HOUSE ( de preferat să cunoască lb. engleza - nu este cerința eliminatorie). Sa aibă experiență cu contracte de împrumut. Se tine contabilitatea la mai multe firme , din care în jur de 6 din acestea sunt active. Se lucrează în SAGA. Program L - V - 8.30 -17.30 Oferim 1200 euro. Activitatea principală a firmelor este în domeniul dezvoltării imobiliare și închiriere spații. Sediu birou zona Piata Universității.
-
1
SC Ghe Stubeanu SRL angajeaza econimist. Cerite: - studii superioare - sa conduca evidenta contabila de la A la Z - bilant, declaratii , etc Mentiuni: persoanelor care nu au domiciliul in Giurgiu le putem oferi cazare . Pentru informatii sunati la : 0732320000
- 1
-
4
Clientul nostru este un important producator de utilaje industriale automatizate, cat si un distribuitor de componente industriale, din ORADEA! Cerinte: - Studii superioare economice; - Experienta de lucru cu programul de contabilitate ERP - avantaj; - Experienta pe o pozitie similara. Responsabilitati: - Intocmeste declaratiile privind obligatiile de plata catre buget: TVA, obligatii de plata la Bugetul statului, taxe si impozite, impozit pe profit/venit etc; - Intocmeste si depune bilanturile contabile semestriale si anuale; - Asigura si elaboreaza balanta de verificare lunara si a situatiilor financiare anuale la termenele stabilite de legislatia în vigoare. Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; - Program de lucru de luni-vineri, 08-16:30.
-
Contabilă efectuez evidența contabilă pentru orice domeniu de activitate mă deplasez la firma preturi negociabile seriozitate eventual angajare sau colaborare am semnătura electronică întocmesc inclusiv bilanț.
-
5
Angajez economist contabil cunoscator Saga, si care sa fi lucrat in firma de contabilitate. Ca economist contabil ve-ti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; probleme personal, - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate
-
Expert contabil, membru CECCAR, cu experienta de peste 20 de ani, ofer servicii complete de contabilitate, salarizare, consultanta, obtinere cod de TVA, reactivare firme inactive fiscal, asistenta la control. Onorariul variaza in functie de complexitatea lucrarilor( numar documente, obiect de activitate) Pentru firmele nou infiintate ofer consultanta gratuit si 50% reducere onorariu in prima luna.
-
1
Suntem o societate comercială situată în zona centrală a orașului Oradea Angajăm persoană pentru evidența contabilă. Program: Full time; Oferim : bonusuri în funcție de performanță Solicitam: Minim 2 ani experiență în contabilitate Vă rugăm să ne trimiteți un CV la adresa de email:
-
2
Suntem o societate comercială situată în zona centrală a orașului Oradea Angajăm persoană pentru evidența contabilă. Program: Full time; Oferim : bonusuri în funcție de performanță Solicitam: Minim 2 ani experiență în contabilitate Vă rugăm să ne trimiteți un CV la adresa de email:
-
14
Cerinte: - Cunostinte de operare calculator, - Persoană organizată, responsabilă, - Capacitatea de a-si stabili prioritati si de a-si organiza munca intr-un mod eficient; - Atentie la detalii,rezistenta la stres. Responsabilitati: - responsabilitatile dumneavoastra consta in activitati de inserare, prelucrare si validare date, realizand astfel o parte a procesului de gestiune a documentelor.
-
9
JUNIOR GROUP ANGAJEAZA ASISTENT MANAGER - activitati de redactare a corespondentei si a documentelor curente - programarea si organizarea intalnirilor Directorului General - pregatirea documentelor necesare diferitelor intalniri - preluarea si redictionarea apelurilor telefonice si mesajelor(telefon, fax, e-amil) - centralizarea , clasificarea si indosarierea documentelor - inregistrarea, distribuirea si organizarea corespondentei si a documentelor - asigurarea necesarului de materiale consumabile si produse protocol - operare documente bancare CERINTE - persoana dinamica,usor adaptabila, sociabila, bine organizata, responsabila, comunicativa, flexibila - cunostinte de operare MS si echipamenete de birou - experienta anteriora pe o pozitie similara - abilitati de comunicare, prezentare, organizare - atentie distributiva, discretie - cunostinte contabilitate primara -absolvent Facultate Studii Economice (constituie un avantaj).
-
4
Evidentă contabila completa, inclusiv bilant Experienta de lucru de minim 5 ani in evidenta completa a unei societati comerciale Cunoscătoare programe contabilitate omnidata (Petrescu) - constituie avantaj Cv urile dvs sunt asteptate aici sau pe gmail la urmatoarea adresa: djproiectare
-
7
Grup de societăți suntem în căutarea unui contabil primar. Cerințe noastre sunt: - absolvent de studii superioare in domeniul economic - experiență în domeniu de 3 ani - cunostinte de contabilitate primara - cunoștințe de legislației și fiscalitate - cunoștințe de operare PC și MS Office - cunoașterea programului Saga - constituie avantaj - limba engleză la nivel MEDIU - AVANSAT - spirit de observație și atenție la detalii - lucru în echipa Descrierea jobului: - întocmirea și supervizarea contractelor specifice activității grupului de societăți - întocmirea situațiilor și documentelor cerute de supervisor - arhivarea documentelor contabile - urmărirea situației furnizorilor și comunicarea cu aceștia - emiterea facturilor - întreținerea și actualizarea bazei de rapoarte ale grupului de societăți Oferim - Contract de munca - Salariul 3500 net - Program luni - vineri - 8.30 - 17.30 ( cu pauza) Ne aflăm în zona piata Universității.
-
SC Ghe Stubeanu SRL angajeaza econimist. Cerite: - studii superioare - sa conduca evidenta contabila de la A la Z - bilant, declaratii , etc Mentiuni: persoanelor care nu au domiciliul in Giurgiu le putem oferi cazare . Pentru informatii sunati la : 0732320000
-
4
A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSAL CRAIOVA organizează curs de: ADMINISTRATOR DE CONDOMINII Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tel /0760.514.041 ,0251/591.469, e-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu
- Salveaza cautarea