Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Firma de contabilitate membra CECCAR,  angajeaza contabil cu experienta. Cerinte: -experienta minim 3 ani pentru tinerea evidentei contabile complete pentru un portofoliu de societati din diverse domenii de activitate - cunostinte de contabilitate financiara -cunostinte minime de fiscalitate si salarizare -persoana responsabila, serioasa, organizata, interesata de o colaborare pe termen lung, stabila si dornica de a progresa si a acumula experienta -cunoasterea programelor de contabilitate SAGA SI DIEL constituie un avantaj. Beneficii: -salariu pornind de la 3.000 lei, negociabil in functie de experienta canditatului -decontarea transportului -decontarea abonamentului la telefon -prima de concediu, de Paste si de Craciun -posibilitate de promovare -program: de 8 ore/zi

  • 11

    Angajez contabil primar.cu experienta atat in domeniul contabilitatii cat si in SAGA,Locatia Pantelimon,langa metrou. Pentru detalii va rog sa sunati.

  • 2

    Contabil de gestiune Angajam contabil de gestiune pentru operare si verificare documente. Candidatul ideal - Cunostinte foarte bune de operare PC (Office) si a unui program contabil (SAGA) - Abilitati de comunicare si relationare; - Seriozitate; buna organizare; spirit de echipa; atentie la detalii; viteza mare de lucru. - Persoana responsabila, organizata, cu capacitate de analiza si sinteza; rezistenta in conditii de stres; respectarea ordinei interioare; - Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii; -- Cunostinte temeinice de gestiune, - Lucrul in echipa; - Implicare si spirit de initiativa Descrierea jobului - Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea de gestiune,de organizarea achizițiilor și arhivarea documentelor întocmite; - Inregistreaza corect si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate de gestiune;verificare facturi de furnizori, facturi de clienti, avize de expeditie,note de transfer, bonuri de consum, etc. -verificarea zilnica a consumului/stocului/necesarului, etc. -Verifica centralizatoarele,monetarele si inregistreaza incasarile; -Intocmeste facturi, chitante, procese verbale de predare-primire, bonuri de consum, de transfer si alte ducumente legate de vanzarea produselor societatii Activitatea se desfasoara la punctul de lucru al firmei,MARCO VET SRL, situat in str.CIMPUL PIPERA nr.115,oras Voluntari, jud. Ilfov. Program de lucru: 8:00 16:30, luni - vineri

  • 2

    Oferim servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel

  • 2

    Ofer servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel.

  • 1

    Ofer servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel.

  • 5

    - Studii economice finalizate - Sa efectueze contabilitatea unei societatii pana la bilant inclusiv (Inregistrari contabile, gestiune, salarii, revisal, declaratii, balanta, bilant) - Relationeaza cu: bancile (depune documente pt aprobare credit), si institutiile de stat (finante, itm) - Verifica corectitudinea și realitatea datelor înscrise în documentele financiar-contabile - Cunoscatoare program contabilitate Omnidata (Petrescu) - Experienta in domeniu este obligatorie, de asemenea se cere seriozitate si implicare - Sa cunoasca legislatia in vigoare si sa isi actualizeze permanent cunostiintele in acest sens Experienta de lucru in domeniu imobiliar sau al prestarilor de servicii (productie) constituie avantaj dar nu este obligatoriu! Detalii legate de salariu si program de lucru se vor discuta in cadrul unui interviu. Locatie loc munca: centru Craiova CV urile se pot trimite si la adresa de email sau lasati un nr telefon pentru contact

  • Carmangeria Godac angajeaza contabil cu experienta.Candidatul ideal: Persoana sociabila, absolvent/a al/a unei facultati de profil financiar/contabil cu minim 3 ani experienta pe o pozitie similara , cu bune abilitati de comunicare , relationare si utilizare calculator (Outlook, Microsoft Office:Word, Excel);Cunostinte financiar-contabile aprofundate, cunostinte solide privind legislatia in vigoare din domeniul financiar-contabil , fiscal, cunoasterea practicilor contabile ale unei companii de nivel mediu;Capacitatea de organizare i prioritizare a activită ilor cu respectarea termenelor limită ,integritate si corectitudine. Atributii si responsabilitati: - Lucrul cu documente specifice: facturi, chitante, bonuri fiscale, dispozitii de plata, instrumente de plata si alte documente ce tin de zona contabilitatii primare; - Inregistrarea in program a facturilor /Inregistrarea operatiunilor contabile in programul de contabilitate/ Intocmirea de deconturi cheltuieli, componente de solduri, diverse situatii; - Participa la inventarierea stocurilor de marfa din magazine - Verifica intocmirea la zi a notelor de intrare-receptie si a conformitatii documentelor contabile primite sau emise ,arhiveaza facturile de vanzari si documentele suport pe baza carora s-a facturat; - Confirma si inventariaza solduri anuale ale furnizorilor si clientilor - Arhiveaza documente (facturi si documente suport pe baza carora s-a facturat, extrase, deconturi, registru de casa,etc); Beneficii: Contract pe perioada nedeterminata Pachet salarial atractiv si un mediu de lucru plăcut Posibilităti de creștere ierarhic și material Tichete de masa

  • Angajez economist cunoscator programe Asscon, Revisal.Persoanele interesate vor depune CV la adresa de email , telefon

  • 4

    Candidatul ideal - persoana DINAMICA, orientata catre rezultate, ORGANIZATA - deschis in comunicare cu superiorii dar si cu colaboratorii externi, dispus sa duca la indeplinire si task-uri de executie. - abilitati de analiza si sinteza; - persoana responsabila, punctuala, - abilitati de comunicare, atitudine proactiva - abilitatea de a lucra cu termene limita; - cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate); Descrierea jobului -verificarea corectitudinii documentelor primare si/sau a lucrarilor de contabilitate; - comunicare cu partenerii; - intocmirea de rapoarte si situatii specific activitatii; - participarea la inchiderea de luna; - asigura arhivarea documentelor primare; - participarea activa la realizarea obiectivelor companiei; - indeplinirea altor sarcini delegate de catre manager - bursa de transport - elaboreaza, redacteaza si indosariaza documentele si situatiile cerute de manager; - respecta si intelege standardele companiei Beneficii: - program de lucru flexibil; - oportunitati reale de promovare si dezvoltare; - dezvoltarea competentelor profesionale prin lucrul alaturi de un mentor (senior); - locatie accesibila Pentru mai multe detalii va rog sa sunati la nr de telefon

  • 15

    ASIROM VIG SA prin Agentia Vaslui incadreaza personal in vanzari . Se asigura venit minim 900 lei (pt part-time ), auto pentru deplasari ,materiale promotionale,program flexibil

  • 5

    Societate comerciala din Alexandria Teleorman angajeaza full time contabil. Relatii la telefon.

  • Firmă producătoare de scaune cu sediul în incinta Parcului Industrial Cugir, angajează contabil part time. Experiență în domeniul financiar-contabil constituie un avantaj. Cerințe: - bune cunoștințe de utilizare PC (Word, Excel); - capacitatea de a învăța un program software specializat de contabilitate; - cunostinte contabilitate primara Cautăm persoane responsabile, atente la detalii, analitice și cu dorința de a învăța permanent. Pentru mai multe informații ne puteți contacta la nr de telefon

  • 15

    SC angajeaza persoana pentru facturare. Rel. tel. 0722257061, 0740020060.

  • 3

    Bună ziua, sunt interesata de o colaborare pe termen lung cu un expert contabil care sa întocmească /semneze bilanțurile contra cost. Este vorba de un portofoliu de aproximativ 15 firme (unele fărăaactivitate sauccu activitate redusa). Pt maimulte detalii va stau la dispoziție.

  • 1

    Cautam Contabil Sef - Galati CANDIDATUL IDEAL Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil. o Experienta in gestionarea si realizarea evidentelor contabile. Experienta pe un post similar, in productie; Atestat CECCAR d expert contabil (REPREZINTA UN AVANTAJ). Cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil. Capacitate d a prelucra informatiile, d a le interpreta si d a le valorifica prin luarea d decizii sau prin furnizarea d date prelucrate altor factori decizionali. Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii. Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate. Excelente capacitati comunicationale si relationale. Capacitate d lucru în echipă i individual. Atentie la detalii si acuratete in lucru. Gandire logica si sistematica. Abilitati d organizare si conducere. DESCRIERE ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI (enumerate cu titlu exemplificativ): o Asigura evidenta contabila completa, intocmire declaratii TVA, impozit profit, achizitii intracomunitare, bilant semestrial si anual; o Verifica existenta documentelor justificative, intocmirea in conformitate cu reglementarile legale in vigoare si inregistrarea acestora in evidenta contabila cronologic, sistematic si pe centre de cost; o Completeaza registrele contabile obligatorii prevazute de legislatia in vigoare (Registru Jurnal, Registru Inventar, Registru de Evidenta Fiscala); o Asigura respectarea disciplinei de casa, a regulamentului operational de casa si a celorlalte dispozitii privind operatiunile cu numerar; o Intocmeste si depune in termenul legal obligatiile declarative ale societatii fata de bugetul statului, bugetul asigurarilor si fondurilor speciale, bugetul local; o Asigura respectarea legislatiei fiscale la nivel de companiei; o Intocmeste si transmite la termen rapoartele financiar-contabile solicitate de Administratorul judiciar/Administratorul special; o Realizeaza lucrarile lunare de inchidere a exercitiului financiar contabil; o Participa la intocmirea bugetului anual de venituri si cheltuieli; urmareste executia bugetului de venituri/cheltuieli si cash-flow; Daca doresti sa lucrezi cu noi si te potrivesti (in cea mai mare parte) cu descrierea, ne puteti contacta la si asteptam CV-ul tau la

  • 2

    Caut persoană cu experiență,cunoscătoare program Nexus cu atribuții : -evidența clienți -urmărire , recuperare debite -depunere declaratii -exclus evidenta primara . Acces verificare acte.. Posibilitate de deplasare: Valea Lupului o zi/luna. -ROG seriozitate . Experienta in NEXUS , contabilitate minim 5 ani. Colaborare contract prestare servicii.

  • 4

    companie de transport cauta asistent / contabila / controller Candidatul ideal - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; - Atenție la detalii; - Spirit de echipă; - Simțul răspunderii; - Rezistență la stres; - Cunoștințe de contabilitate primară; - Stapânirea la nivel minim a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit; - Cunoașterea limbii germane constituie un avantaj; - Cunoșterea pachetului Office la nivel avansat; - Cunoașterea limbii române la nivel avansat; Descrierea jobului - întocmirea și supervizarea contractelor specifice activității grupului de societăți - întocmirea situațiilor și documentelor cerute de supervisor - arhivarea documentelor contabile - urmărirea situației furnizorilor și comunicarea cu aceștia - emiterea facturilor - întreținerea și actualizarea bazei de rapoarte ale grupului de societăți - Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte; - Preia, înregistrează și distribuie documente la compartimentele implicate; - Scanează, copiază, îndosariază și arhivează documente; - Supervizează modul de arhivare fizică și electronică a documentelor din cadrul proiectelor și departamentelor; - Redactează și difuzează corespondența; - Actualizează baze de date; - Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii;

  • 3

    Firma de Constructii angajeaza Contabil/a. Beneficii: contabilizarea evidenței stocurilor contabilizarea și gestionarea extraselor bancare contabilizarea documentelor interne / asigurare, chirii, taxe, subvenții ... / pregătirea și confirmarea soldurilor dintre furnizori și beneficiari evidența chitanțelor de plată, în numerar înregistrări contabile ale imobilizărilor contabilizarea leasingului financiar și operațional facturare receptii bonuri de consum Program de lucru:8h Mai multe detalii la nr de telefon:

  • Salveaza cautarea