Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Oferta de munca part time pentru persoane serioase, care au cunostinte de lucru cu fisiere, internet, mail. Nu este necesara experienta, se ofera cursuri de instruire. Obligatorie este doar responsabilitatea. trimit detalii doar pe mail. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesajul APLIC la adresa de mail venitextra146 @ gmail. com

  • Angajam fete pentru call center in Arad, program 8h pe zi de luni pana vineri, pentru interviu: 0771064418

  • Candidatul ideal: -Cunostinte PC -Persoana serioaza si punctuala -Abilitati de organizare -Studii medii Atributii: - Introduce datele in softul intern si valideaza ca acestea au fost corect introduse - Scaneaza documente - Indexeaza documente - Sorteaza documentele in functie de anumite cerinte - Eticheteaza documentele Oferta: -Contract de munca incheiat initial pe 4 luni de zile cu posibilitate de prelungire sau preluare pe perioada nedeterminata -Salariu 1600 lei NET -Decont de transport 120 lei -Tichete de masa 15 lei/zi ( 300 lei) Programul de lucru este: Luni-Joi: 7:30-16:30, Vineri 7:30-14:30 Punct de lucru: Metrou Costin Georgian (sector 3)

  • Ce cautam: - Cunostinte de limba germana la nivel B2 - Bune cunostinte de operare al pachetului MS Office - Abilitati dezvoltate de orientare catre rezolvarea problemelor clientilor Ce atributii vei avea: - Oferi suport pentru clientii companiei prin e-mail si telefon - Realizezi rapoarte specifice activitatii - Colaborezi cu restul departamentelor in scopul solutionarii situatilor specifice intampinate de clientii companiei Experienta nu este necesara! Astept CV-ul tau pentru a discuta mai multe detalii!

  • Cautam colaborator pentru deschidere si administrare magazin online.

  • GoBet angajeaza operator / casier pc. Program 2 zile lucrate cu 2 libere. 10:00-22:00 Incepere imediata. Adresa str Gageni,nr 64 Ploiești Mai multe detalii la nr de tel 0724291152

  • Castiguri de la 100 la 2000€. Se face c.a.s.t.i.n.g, daca esti tanara, ai intre 18/37 ani, trimite 3/4 poze corp intreg pe mail job.joburi/yahoo.com sau pe w.h.a.t.s.a.p.p la nr 0787.574728. Locuri limitate!

  • Castiguri de la 100 la 2000€. Se face c.a.s.t.i.n.g, daca esti tanara, ai intre 18/37 ani, trimite 3/4 poze corp intreg pe mail job.joburi/yahoo.com sau pe w.h.a.t.s.a.p.p la nr 0787.574728. Locuri limitate!

  • Cumpara/promoveaza produsele Lady's si beneficiezi de reduceri si bani , lasa mesaj pentru a primi linkul de inscriere

  • Angajam operatori pariuri sportive cu sau fara experienta. tel0733102670

  • Potrivit pentru oricine doreste un venit suplimentar! Job-ul presupune completarea de chestionare in format online. Ai nevoie doar de internet si de cateva minute pentru a completa un chestionar ! Lucreaza de acasa, din parc sau chiar de la serviciu! Completează formularul și începe cu chestionarele de la TYPIFICATION pentru a face primi banii. http://bit.ly/38FYdIU

  • Companie multinationala angajeaza operatori call center (customer support agent) , cunoscatori limba FRANCEZA,RUSA,ITALIANA, SPANIOLA sau GERMANA,nivel cunostine minim B2( se cere si cunoasterea limbii engleze la nivel conversational ). -Salariul minim NET : 3200-7000 lei -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si Chat(scris) -Alte bonusuri lunare de performanta -Vouchere de vacanta in valoare de 300$ la fiecare 6 luni -TICHETE DE MASA: 15 RON/zi pentru fiecare zi lucrătoare -Perioada de training platita integral -Contracte de muncă permanente -Locatie : Afi Cotroceni -Abonament medical Medlife -Reduceri cumparaturi Afi -Decontare transport -Pentru mai multe detalii , imi puteti trimite cv-ul dumneavoastra la adresa de email im vederea stabilirii unui interviu sau ma puteti contacta prin mesaj privat.Va multumesc

  • As a Customer Experience Specialist you will master the skills of effective communication, problem solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and strong brand to serve modern society. Join our team! Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in French, German,Russian,Spanish, Italian & English Previous customer support experience is an advantage Excellent problem solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time Management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Deal with members’ email queries promptly and efficiently, in accordance with company procedures Process all incoming phone calls from customers and manage all requests, changes and cancelations as necessary Interact with a diverse customer base Input and access data on multiple systems Clearly and concisely log and track detail of issues arising , ensuring to report recurring queries in order to minimize repeat callers. Maintain an up-to-date level of product and procedure knowledge by being attentive to and acting upon information advised in e-mail update, team meetings, training and other briefings. Perform all duties in an efficient, professional and courteous manner at all times. Maintain regular, consistent and professional attendance, punctuality, personal appearance, and adherence to relevant health and safety procedures. Pursue personal development of skills and knowledge necessary for the effective performance of the role. Look at opportunities to make changes and improve the processes where possible . Maintain at a minimum, target levels of productivity and performance, as outlined by your Manager in relation to call times, idle times and other performance metrics as they arise Help maintain a good team and working environment through assisting fellow employees and participating constructively in team meetings. Undertake duties of a general nature or additional tasks as may be required from time to time by your Manager or other designated authority figures. Join our customer experience team! Required Language : French, German, Russian, Spanish, Italian & English (mandatory) You can send your CV to

  • OLT-ALERT.RO angajează, pe perioadă nedeterminată, absolvenți de liceu sau facultate, șomeri, cu vârsta de până în 25 de ani pe posturi de redactori/reporteri. Condiții: • O bună stăpânire a limbii române • Cunoștințe de lucru la computer (programele cele mai uzuale) • Abilități jurnalistice, o bună comunicare, curiozitate despre ce se întâmplă în jur • Domiciliul în Slatina • Posesor de permis de conducere, categoria B Deși nu sunt condiții obligatorii, studiile și/sau practica în domeniul mass-media ar putea reprezenta un avantaj. Se oferă salariul minim pe economie, cu posibilitatea majorării, în funcție de performanțele profesionale. Trimite CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail redactia@olt-alert.ro sau la costelmirea626@gmail.com.

  • Esti vorbitor de limba italiana si esti in cautarea unui job? Te asteptam in echipa noastra, Ed Media Plus, call center cu sediul in Constanta . Cautam personal in cadrul serviciului Asistenta Clienti ( inbound ), pentru companie telefonica italiana, cu un nivel minim de experienta in domeniu. Pentru mai multe informatii, contactati 0725032748

  • Dacă limba #engleza este unul dintre punctele tale forte, hai sa o folosesti si la job! Departament : Inbound Responsabilitati: Activitate mixta, se ofera suport telefonic, mail si chat in limba #engleza pentru un proiect externalizat de o companie din America. Nivel limba engleza: B2 Program: ture alternative, inclusive de noapte, 5 zile/ saptamana; ☘️Pachet salarial: 500euro ( salariul se primeste in lei, calculat la cursul BNR) + beneficii (bonuri de masa 15lei/zi+decont transport + card de servicii medicale + bonus lunar in valoare de 50 euro) Locatie: sector 5. Persoanele interesate sunt rugate sa imi lase nr-ul de telefon sau Cv-ul pe adresa pentru a eficientiza procesul de recrutare.

  • Dacă limba #rusa este unul dintre punctele tale forte, hai sa o folosesti si la job! Departament : Inbound Responsabilitati: Activitate mixta, se ofera suport telefonic, mail si chat in limba #rusa pentru un proiect externalizat de o companie din Rusia. Nivel limba rusa: C1 Nivel limba engleza: A2-B2 Program: Luni-Vineri: 9-18 ☘️Pachet salarial: 600euro ( salariul se primeste in lei, calculat la cursul BNR) + beneficii (bonuri de masa 15lei/zi+decont transport + card de servicii medicale + bonus lunar in valoare de 50 euro) Locatie: sector 5. Persoanele interesate sunt rugate sa imi lase nr-ul de telefon sau Cv-ul pentru a eficientiza procesul de recrutare.

  • Candidatul ideal Dacă ți-ar plăcea să socializezi cât e ziua de lungă și dacă vorbești fluent limba italiană, alătură-te echipei noastre de suport clienți! Ce ne dorim de la tine? Bune ablilitati de comunicare in limba italiana - comunicare scrisa in special; Cunostinte PC pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre, viteza de tastare; Deschidere si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta; Sa fii flexibil si sa te adaptezi usor. Descrierea jobului Ce iti oferim? Contract de munca incheiat pe perioada nederminata; Tichete de masa si bonusuri de performanta pe langa salariul net fix; Oportunitati reale de promovare; Suport primit in cadrul unei echipe de profesionisti; Training-uri de start-up platite si training-uri periodice de dezvoltare profesionala. Program de lucru in ture - 8 ore/zi in intervalul 08:00 – 22:00, iar pentru turele de weekend se ofera liber in timpul saptamanii. Care va fi rolul tau? Vei beneficia de training platit pentru a invata procedurile si aplicatiile specifice activitatii; Vei raspunde solicitarilor primite si vei oferi suport preponderent prin chat & e-mail, punctual telefonic; Vei nota si actualiza in aplicatiile interne informatiile obtinute; Vei ajuta la implementarea celor mai bune practici de lucru si la dezvoltarea activitatii.

  • Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare; Cunostinte PC pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre; Flexibilitate si adaptabilitate; Deschidere si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta; Avantaje: engleza conversational + experienta anterioara intr-un departament customer care. Beneficii: Echipa tanara care se extinde; Punct de lucru in proximitatea metroului; Abonament medical la Regina Maria; Posibilitatea de a comanda carti prin Bookster; Training-uri de start-up platite si traininguri ocazionale de dezvoltare profesionala; Alti 450 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa; Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei. Descrierea jobului Vei raspunde solicitarilor primite si vei oferi suport preponderent prin chat/mail, dar si telefonic; Vei nota si actualiza in aplicatia interna informatiile obtinute; Vei ajuta la implementarea celor mai bune practici de lucru si la dezvoltarea activitatii;​ Vei lucra in program flexibil organizat in ture (inclusiv 2/3 week-end-uri cu liber in timpul saptamanii) - de exemplu: 08:00-16:00; 11:00-19:00; 18:00-02:00. Se ofera spor pentru orele de noapte si se asigura transport cu taxi in tura de seara;

  • Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare; Cunostinte PC pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre; Flexibilitate si adaptabilitate; Deschidere si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta; Avantaje: engleza conversational + experienta anterioara intr-un departament customer care. Beneficii: Echipa tanara care se extinde; Punct de lucru in proximitatea metroului; Abonament medical la Regina Maria; Posibilitatea de a comanda carti prin Bookster; Training-uri de start-up platite si traininguri ocazionale de dezvoltare profesionala; Alti 450 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa; Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei. Descrierea jobului Vei raspunde solicitarilor primite si vei oferi suport preponderent prin chat/mail, dar si telefonic; Vei nota si actualiza in aplicatia interna informatiile obtinute; Vei ajuta la implementarea celor mai bune practici de lucru si la dezvoltarea activitatii;​ Vei lucra in program flexibil organizat in ture (inclusiv 2/3 week-end-uri cu liber in timpul saptamanii) - de exemplu: 08:00-16:00; 11:00-19:00; 18:00-02:00. Se ofera spor pentru orele de noapte si se asigura transport cu taxi in tura de seara;

  • Salveaza cautarea