Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam fata cu vârsta cuprinsă între 18-35 de ani, pentru operare și coletare magazin online, Salariu motivant de 1500 lei pe luna + Bonus din comenzi . Tel informații: 0741352483

  • Firma din Bucuresti, zona Carrefour - Colentina, sector 2 angajeaza part time Operator calculator, Web Content Editor. Cunostinte Web Basic, HTML, CSS, WORDPRESS, engleza nivel mediu.

  • Societate cu experienta in domeniul teleselling si telemarketing angajeaza vorbitori de limba italiana cu program full-time. Se ofera contract de munca, salariu fix, bonuri de masa, bonusuri motivante si cursuri de formare profesionala platite pentru cei fara experienta. Contacteaza-ne pentru a afla mai multe detalii. Te asteptam in echipa noastra!

  • Candidatul ideal Esti o persoana tehnica, ti-ai invatat atat de bine parintii sa se descurce cu Windows 10 si deja nu te mai suna din 5 în 5 minute? E timpul sa iti trasformi abilitatile intr-un job full time! Cautam Suport Tehnic pentru proiectul Bitdefender si avem nevoie de cineva ca tine! Descrierea jobului Activitatea este in limba engleza si presupune preluarea solicitarilor primite din partea clientilor Bitdefender, prin telefon, e-mail si chat. - Program de lucru flexibil part time/full time, organizat in functie si de disponibilitatea ta. De exemplu : 06:00 - 14:00 / 14:00 / 14:00 - 22:00 / 16:00 - 00:00 / 17:00 - 01:00 / 18:00 - 02:00 / 19:00 - 03:00 / 20:00 - 04:00 / 21:00 - 05:00; - Traininguri specializate platite; - Salariu fix + tichete de masa + bonusuri lunare de performanta, ce vor creste progresiv odata cu experienta acumulata de tine pe proiect; - Posibilitati reale de promovare in cadrul companiei. - Oportunitatea de a acumula experienta in domeniul IT - Software. Si pentru ca intelegem importanta imbinarii lucrului cu o atmosfera relaxanta - concursurile, zilele tematice si iesirile intre echipe sunt nelipsite. PS. Iti poti lua si prietenii cu tine daca doriti sa faceti parte din aceeasi echipa :)

  • Candidatul ideal Esti o persoana empatica si vorbareata care poate rezolva orice problema cu zambetul pe buze? Imbarca-te in calatoria carierei tale si alatura-te noii noastre echipe de suport clienti! Viitorii colegi vor asigura cu profesionalism si entuziasm suportul necesar pentru pasagerii Blue Air. Noi nu cerem experienta, noi oferim experienta! Ce ne dorim de la tine? Cunostinte de limba Engleza la nivel conversational (vorbit si scris); Foarte bune abilitati de comunicare si claritate in exprimare; Empatie, adaptabilitate si orientare catre clienti; Cunostinte PC pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre; Spirit de echipa si mult entuziasm; Flexibilitate pentru un program in ture 8 ore/zi, interval 08-22 (se lucreaza si 2 weekend-uri cu liber in timpul saptamanii); Descrierea jobului Care va fi rolul tau? Prezentarea companiei in relatiile cu pasagerii, respectand standardele de calitate specifice activitatii; Preluarea telefonica a solicitarilor pasagerilor in limbile romana si engleza; Oferirea de detalii referitoare la serviciile companiei, tarife, conditii de calatorie; Rezolvarea prompta si intr-un mod profesionist a situatiilor intampinate de pasageri; Comunicarea eficienta cu celalalte departamente vizavi de situatiile complexe ce pot interveni. Ce iti oferim? Mediu de lucru placut si pachet salarial atractiv; Colaborare de lunga durata si training de start platit; Servicii medicale private la Regina Maria; Posibilitatea de a imprumuta carti din biblioteca Bookster; Posibilitati reale de crestere profesionala si promovare in cadrul companiei; Training-uri ocazionale de dezvoltare profesionala; Alti 450 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa;

  • Candidatul ideal Tanar, fara experienta , in cautarea unui plan de cariera? Ce zici de un job stabil prin care noi iti oferim startul in dezvoltarea profesionala? Hai in echipa noastra de telesales sa ne reprezinti si sa le prezinti telefonic clientilor ultimele oferte Orange! Descrierea jobului Care va fi rolul tau? • Sa discuti cu clientii telefonic si sa afli ce li se potriveste • Sa oferi informatii corecte referitoare la produsele si serviciile Orange • Sa promovezi serviciile de telefonie, TV si internet in randul clientilor. Ce iti oferim? • Program flexibil de 6h/ 8h/ zi, in intervalul 10:00 – 20:00, de Luni până Vineri; • Acces la training-uri sustinute de specialisti si formare continuă; • Salariul fix, tichete de masă şi posibilitatea de a-ţi mări considerabil veniturile prin bonusuri; ​• Colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si alte activitati de echipa • Asigurare medicala privata. • Posibilitatea de promovare in cadrul companiei

  • Angajeaza operator PC (cunostinte word,excel)- SC KTS CONSTRUCT SRL cu sediul in Str. Sperantei, nr. 65,Bragadiru-Ilfov (zona Leroy Merlin). Se asigura transport de la iesirea din Bucuresti pana la sediul firmei. Pentru detalii:tel; 021 780 24 12

  • Depozit substante farmaceutice angajam agent vanzari prin telefon, studii minim liceul, preferabil asistenta farmacie, program L-V. Relatii la tel: 0723.305.804.

  • Angajez OPERATOARE AGENTIE PARIURI SPORTIVE - persoana serioasa, organizata - bune abilitati de comunicare - bune abilitati de lucru cu documentele si numerarul - cunostinte de baza operare pc - Perioada de training plătită - Instruire permanenta asigurata de companie - Salariu motivant! - Bonusuri! Localitate: Țânțăreni, jud. Gorj

  • As a Customer Service Representative you will be responsible for delivering exceptional service to our customers from all over the world. You will combine skills, passion, customer-focus, positive mindset to elevate service delivery and will be a strong contributor to the overall success we achieve. What will be your job: • You will handle customer requests via phone, e-mail or chat related the software purchase process; • You will handle confidential information securely according to internal rules; • You will proactively identify areas for improvement and make recommendations within the Customer Service department. All you need to know: • To speak really good English and to write just the same • If you previously worked in customer care or retail, that’s even better • We hope you know how to operate a PC in a Windows environment • You enjoy helping others and are a team player • You need or like having a flexible schedule by working both in day and night shifts What we offer: • Shifts are flexible and well communicated in advance • Great incentives for night and weekend shifts • Extra incentives for working during legal holidays • Competitive pay and monthly consistent performance bonus • Up to 1 month paid training • Paid lunch during day shifts and meal allowance for nights and weekends • Attractive benefits and perks (private medical subscription, bike & car parking, WorldClass, Bookster and others) • Best coffee for free and fresh fruits • Monthly company events, coolest parties & other contests • Young and passionate team working in an international work environment • Promotion opportunities towards other company departments

  • Suntem in cautarea de consilieri suport clienti, vorbitori de una dintre limbile de mai jos: • Germana (min. 800 euro net); • Franceza (min. 700 euro net); • Engleza (min. 450 euro net); • Poloneza (min. 900 euro net); • Italiana (min. 500 euro net); • Spaniola (min. 500 euro net); • Rusa (min. 600 euro net); • Romana (min. 350 euro net). Candidatul ideal: • persoana sociabila, motivata, sa doreasca sa invete lucruri noi si sa impartaseasca din experienta lui; • Cunostinte tehnice de operare cu calculatorul (Microsoft Office, gestionare email, navigare internet etc); • Orientat spre client si spre rezolvarea solicitarilor acestuia; Beneficii: • Salariu atractiv (bonuri de masa, decontare transport) • Ture de 8 ore/zi • Dezvoltare profesionala prin intermediul programelor de training; • Mediu de lucru multicultural, modern, dinamic si prietenos; • Posibilitati reale de promovare; • Locatie noua, la 10 minute de Pta. Unirii. Daca esti interesat, trimite CV-ul tau la adresa de email: recrutare.madskills@gmail.com si te vom contacta cat de curand.

  • Multinationala, angajam personal pentru postul de Operator Calculator Cerinte: studii medii si cunostinte minime calculator Salar incadrare: 2258 + spor fidelitate+bonus de performanta+ ore suplimentare + spor de noapte/weekend + tichete masa (300 ron).

  • Angajez 2 fete, incepatoare, pentru postul de administrator baza de date. Cerinte: studii liceale finalizate + cunostiinte minime de calculator + Excel. Salar incadrare: 2468 + spor fidelitate+ ore suplimentare + spor de weekend+ tichete masa (15ron).

  • Cautam moderatori de anunturi -operatori online pentru promovarea unui proiect extraordinar. Se lucreaza de acasa full time sau part-time. Beneficii: *contract de colaborare * instruire gratuita si suport * castiguri in functie de realizari si munca depusa * plata in cont bancar sau prin mandat postal * scrisoare de recomandare pentru cei interesati Cerinte: *cunostinte minime despre navigarea pe internet * cunostinte minime despre pachetul Office (in special Word si Excel) * perseverenta, ambitie si dorinta de a reusi intr-un domeniu nou sunt calitatile pe care le cautam la un candidat trimiteti adresa dvs de mail Nu va pot vedea mesajele de mail:newoportunity2050 @gmail .com

  • Oferta noua in anul 2019. Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesajul APLIC la una dintre adresele de email ale departamentului de informatii: newoportunity2050 @gmail. com

  • Candidatul ideal - Notiuni de contabilitate primara si operare PC ( Ms-Office/ Word / Outlook / Excel ) - Abilitati calcul matematic - Absolvire studii economice ( avantaj ) - Persoana responsabila , organizata , dinamica . - Bune abilitati de relationare / comunicare cu colegii Descrierea jobului -Gestioneaza baza de date(clienti, informatii) -prelucreaza datele -indentifica neconcordantele si informeaza superiorii

  • Firmă de pază angajează operatori dispeceri. Cerințe: - cunoștințe minime de lucru pe PC; - disponibilitate la program; - disciplină, seriozitate, punctualitate; - bune abilitati de relationare si comunicare; - rezistență la stres; - atenţie distributivă, organizat/a, atentie la detalii. Oferim salariu atractiv 1700-2000, transport gratuit din orașul Ploiești Locație Parcul Industrial Ploiesti-Prahova

  • Pentru mai multe detalii sunati la nr:0741279971

  • Cunostinte operare PC ( efectuare facturi/oferte, lucru excell, creare awb-uri curier, adaugare anunturi, postare retele socializare etc.) Cunostinte medii limba engleza Dorinta de invatare este cea mai importanta, nu cunostintele, acestea se vor deprinde in timp. Locatie: Calea 13 Septembrie nr 162, Cladirea cu Shop&Go la parter, etajul 1, Best Invest Group Domeniul jobului este unul mai amplu, avand activitate in mai multe domenii ( principalele activitati sunt vanzarea materialelor pentru amenajari interioare, creare siteuri web ). Exista posibilitatea de avansare, dar acest lucru depinde doar de dvs. Daca sunteti interesati contactati-ne pe email, telefonic ori whatsap si stabilim un mini-interviu. Cautam persoane tinere.

  • Colaborare dupa ora de program pt intregii veniturile,contract cu firma Romana Americana, cunostinte pe calculator,sistem franciza fara investitii, pers peste 30 ani...., detalii la tel 0722610408

  • Salveaza cautarea