Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Arad

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Oferta anului 2019. Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesajul APLIC la adresa de mail oportunitate.reala @ gmail. com

  • Operator pc pe domeniul vanzari si distributie pe zona sud-vest. Selectionam aplicanti din toata tara. - Aplica la email axanseo@gmail.com pentru detalii. Descrierea postului: - mentinerea legaturii cu clientii existenti - intocmeste rapoarte si comenzi centralizate catre structurile superioare ale companiei - prospecteaza piata in cautare de noi clienti si contracte - se asigura ca livrarea comenzilor este conforma cu solicitarea clientului - gaseste alternative si oprtunitati noi, dar adecvate companiei, pentru prezentarea produselor oferite Localitati: - acceptam candidati din toata tara - zona sud-vest: Bucuresti, Craiova, Timis, Arad, Valcea, Caras-Severin, Dolj Aptitudinile solicitate: - obligatoriu studii medii sau superioare finalizate - cunostinte minime operare calculator - cunostinte minime word, excel, power point, email, navigare net - perseverenta, tenacitate, dinamism, simtul raspunderii - comunicare si adaptare la nou Nivel experienta: - fara experienta sau minima - se ofera pregatire, suport permanent si metode de lucru in raport cu politica companiei Cei interesati sunt rugati sa ne contacteze pe email axanseo@gmail.com .

  • Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. În acest context şi în urma unei formări adecvate, peste 400 de angajaţi FinProm găzduiţi în cadrul unui birou de 2200 mp, oferă servicii specializate de prelucrare şi gestionare a dosarelor la standarde înalte, dând dovadă de profesionalism şi dezvoltare continuă. După o experiență de 11 ani în Arad, FinProm a deschis un nou punct de lucru în Oradea!

  • Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. În acest context şi în urma unei formări adecvate, peste 400 de angajaţi FinProm găzduiţi în cadrul unui birou de 2200 mp, oferă servicii specializate de prelucrare şi gestionare a dosarelor la standarde înalte, dând dovadă de profesionalism şi dezvoltare continuă. După o experiență de 11 ani în Arad, FinProm a deschis un nou punct de lucru în Oradea!

  • Cautam coleg pentru postul de operator introducere date. Munca la birou. Program de 8h/zi, de L-V. Nu necesita experienta. Salar atractiv. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic la nr de tel: 722180967 sau 722180965

  • Candidatul ideal : -persoana dinamica cu abilitati de lucru in echipa, -cu aspect fizic placut, -punctual si serios, -aptitudini de calcul aritmetic, -disponibilitate pentru a lucra in ture, -orientare catre clienti. Descrierea jobului: -asigura un mediu ambiental pentru clienti, -informeaza clientii in legatura cu promotiile si regulile jocurilor aflate in derulare, -verifica inregistrarile facute de masinile de joc, -preia numerarul si raspunde de sumele de bani care i-au fost incredintate pe timpul serviciului ( turei) -face plati catre clienti si tine evidenta acestora pe formularele specifice, raspunde de exactitatea platilor, - indeplineste toate sarcinile de serviciu prevazute in fisa postului. Oferim: -oportunitatea unui loc de munca stabil si pe perioada nedeterminata, -contract de munca full time, -intruire de specialitate si dezvoltare profesionala, -salariu atractiv, -tichete de masa, -salariul se mareste anual, -bonus anual, -program de functionare flexibil -atmosfera placuta.

  • Candidatul ideal Cerinte: - operare PC Microsoft - dexteritate manuala - foarte buna organizare - constintiozitate, seriozitate. Descrierea jobului Responsabilitati: - Asigura suport superiorului ierarhic in coordonarea activitatii biroului postal - Asigura back-up pentru coordonatorul punctului de lucru (indeplineste sarcinile acestuia in urmatoarele situatii: concediu/ absenta/ activitate de teren) - Verifica integritatea trimiterilor postale - Sorteaza trimiterile postale pe zone/cartiere/strazi si pe tipuri de servicii prestate de catre firma - Asigura si inregistreaza formulare cu privire la schimbarile de adrese, furturile, pierderea, deteriorarea trimiterilor postale - Inregistreaza formularele referitoare la trimiterile postale cu confirmare de primire - Livreaza trimiterile postale cu confirmare de primire catre destinatari care se prezinta la biroul postal Beneficii: Salariu motivant Training de specialitate; Daca esti ambitios si doresti o cariera intr-un mediu de business profesionist, unde sa iti dezvolti cariera si unde sa ai oportunitati de avansare te invitam sa te alaturi echipei noastre.

  • Angajam personal call center, relatii clienti pentru firma de recrutare personal, varsta minima 19 ani, cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta nu este obligatorie. Cei care au lucrat la firma de recrutare au un avantaj. Program de lucru fix de luni-vinerinu se fac ore suplimentare.Salariu atractiv+ bonusuri. Relatii la telefon

  • Cerinte: -Abilitati de comunicare, planificare,coordonare si relationare cu clientii; -Bune cunostinte de operare pe calculator; -Persoana organizata si ordonata; -Studii medii (liceul); -Carnet de conducere categoria B. Responsabilitati: -Primeste clientii in receptia unitatii service; -Raspunde la apelurile telefonice; -Efectueaza programari ale autovehiculelor care urmeaza sa intre in unitatea service; -Factureaza si incaseaza contravaloarea pieselor si interventiilor efectuate; -Intocmeste rapoartele necesare puntru unitatea service. Beneficii: -Salariu fix + tichete de masa; -Contract de munca pe durata nedeterminata -Mediu de lucru profesionist. Informatii la telsau la sediul SC Verbita SRL din Arad, Cal. Aurel Vlaicu nr.282, la departamentul resurse umane. Cv-urile se pot trimite pe adresa de e-mail:

  • Descriere: Companie Americana cauta colaboratori: Activist Campus, Repezentant regional, Transportator regional, Reprezentant vanzari, Auditor intern de comunicare, Sef de echipa, Specialist de arbitrare, Coordonator districtual, Moderator de piata, Coordonator Campus Cunostiinte de engleza si informatica medie obligatorie, (B1/2 Utilizator independent) cu sau fara experienta. Castig motivant in functie de realizari, mediu competitiv, perioada NEDETERMINATA. Inscrierile se vor depune la: https://forms.gle/bizkbqY7iXr5aCFg8 Copiati lincul si deschideti, completati formularulJoin the team that’s launching the world's first software platform that's fully integrated with a marketplace economy powered by its own currency, educational platform and transportation system. As part of our global launch and rollout, we're seeking to rapidly fill positions in preparation for the upcoming academic year. Marketplace Moderator responsibilities: As a Marketplace Moderator, you'll: Be trained, by us, to help you do this job well; no prior related work experience necessary Moderating marketplace listings from citizens for adherence to Terms of Service and Community Guidelines Supporting merchandising teams by flagging high quality listings for their review Contributing to and maintaining internal content review guidelines by identifying opportunities and trends Identifying opportunities for improving the review process and implementing solutions Assisting with responding to citizen related issues escalated from the Customer Support team Responding to citizens in a timely, friendly, and professional manner across social media platforms Identifying and communicating trends and improvements to the community team to enhance the citizen experience Highlights: Ground-floor opportunity in an exciting technology start-up Cutting edge technology already awarded many patents by the U.S government Company stock options available for top performers START IMMEDIATELY. Upon receiving your application, if qualified you'll be provided with exclusive access to the alpha product. How much does the role payper year based on full-time focus; proportional for part-time. Other product and compensation terms and details apply.

  • Angajez baiat sau fata operator pc in incinta la brico depot pt mai multe detalii sunati la nr

  • Operator calculator in Arad cartier Micalaca Zona Miorița . Oferim salar motivant.....bonusuri in functie de performanta si vechime....seriozitate....se lucreaza maxim 15 zile pe luna / 12 h pe zi.

  • Angajez urgent operator pc fata sau baiat munca de birou pt mai multe informații la tel

  • Salveaza cautarea