Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Arad

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Descrierea jobului Ce presupune jobul tau? - Sa verifici articole, sa creezi articole pentru produse, sa incarci produse pe un site Fashion ( yandy.com, starshiners.ro etc) - Sa stii sa lucrezi la un laptop/PC - cunostinte Microsoft Office - Sa vorbesti profi la telefon, sa preiei comenzi online - Ar fi ok daca ai sti sa vorbesti/scrii in lb. engleza, dar nu e necesar - Sa pui anunturi pe site-ul nostru si pe site-urile partenere - Sa realizezi anunturi si bannere, sa editezi poze (aici implica sa stii macar un pic din orice program de web design - de ex. photoshop, corel etc.). Nu te speria daca nu stii deloc, te ajutam sa inveti rapid. - experienta nu este necesara, - Restul invatam si ne dezvoltam impreuna! Ce iti oferim? - Un mediu placut de munca din apartament - relaxare continua - Program cate ore doresti tu pe zi - Salariu 1700 - 2700lei - depinde de tine ! - fara sef , noi ne facem programul noi ne suntem si sefi ;) - seriozitate si stabilitate

  • Operator pc pe domeniul vanzari si distributie pe zona sud-vest. Selectionam aplicanti din toata tara. - Aplica la email axanseo@gmail.com pentru detalii. Descrierea postului: - mentinerea legaturii cu clientii existenti - intocmeste rapoarte si comenzi centralizate catre structurile superioare ale companiei - prospecteaza piata in cautare de noi clienti si contracte - se asigura ca livrarea comenzilor este conforma cu solicitarea clientului - gaseste alternative si oprtunitati noi, dar adecvate companiei, pentru prezentarea produselor oferite Localitati: - acceptam candidati din toata tara - zona sud-vest: Bucuresti, Craiova, Timis, Arad, Valcea, Caras-Severin, Dolj Aptitudinile solicitate: - obligatoriu studii medii sau superioare finalizate - cunostinte minime operare calculator - cunostinte minime word, excel, power point, email, navigare net - perseverenta, tenacitate, dinamism, simtul raspunderii - comunicare si adaptare la nou Nivel experienta: - fara experienta sau minima - se ofera pregatire, suport permanent si metode de lucru in raport cu politica companiei Cei interesati sunt rugati sa ne contacteze pe email axanseo@gmail.com .

  • Beneficii: - Salariu MOTIVANT - BONUSURI de performanță - Tichete de masa - Asigurare medicala - Cursuri GRATUITE de specializare - Oportunități de PROMOVARE - Loc de muncă stabil, aproape de casă - Colegi tineri și ambițioși - Program de lucru FLEXIBIL Candidata sau candidatul ideal: - persoană loială, corectă, serioasă - dornică să se dezvolte profesional într-un domeniu aflat într-o creștere fără precedent - determinată să lucreze în echipa liderului - interesată de construirea unei cariere Responsabilități: - Informează clienții în legătură cu promoțiile și regulile jocurilor aflate în desfășurare - Incasează banii pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice - Acceptă și validează biletele de pariere - Întocmește zilnic documentele contabile primare - Creează un mediu plăcut pentru jucători Oferim bonus de bun venit in valoare de 1000 ron net doar daca ai lucrat minim 6 luni de zile la o alta casa de pariuri. Va rog atasati un CV aici si pe adresa de email alex19051988@gmail.com

  • Cerinte: -Abilitati de comunicare, planificare,coordonare si relationare cu clientii; -Bune cunostinte de operare pe calculator; -Persoana organizata si ordonata; -Studii medii (liceul); -Carnet de conducere categoria B. Responsabilitati: -Primeste clientii in receptia unitatii service; -Raspunde la apelurile telefonice; -Efectueaza programari ale autovehiculelor care urmeaza sa intre in unitatea service; -Factureaza si incaseaza contravaloarea pieselor si interventiilor efectuate; -Intocmeste rapoartele necesare puntru unitatea service. Beneficii: -Salariu fix + tichete de masa; -Contract de munca pe durata nedeterminata -Mediu de lucru profesionist. CV-urile pot fi aduse personal la sediul firmei sau pot fi trimise pe adresa de e-mail: resurseumane@verbita.ro Informatii la tel.0727772185 sau la sediul firmei, compartiment resurse umane, Calea Aurel Vlaicu nr. 282.

  • Fiind membru al echipei noastre, te vom invata sa: - prelucrezi, respectiv sa analizezi documente personale si imobiliare necesare creditarii; - utilizezi sistemului pentru gestionarea documentatiei digitalizate; - recunosti natura documentelor primite si sa le clasifici, cu scopul de a crea baza pentru un alt proces de management al documentatiei; - analizezi documentele primite si sa decizi asupra viitoarelor faze de procesare; - aplici sistemul de management al calitatii in activitatea desfasurata. Ce ne dorim de la tine: - cunostinte PC (MS Office: Word, Excel); - capacitate de analiza si sinteza; - capacitate de adaptare; - atentie concentrata, distributiva si la detaliu; - corectitudine si acuratete in prelucrarea datelor; - orientare spre rezultat (implicare activa in imbunatatirea performantei proprii, a activitatilor si sistemelor companiei); - spirit de echipa; - studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj); - experienta profesionala minim 6 luni (constituie un avantaj); BENEFICII: - bonus de performanta; - card privat de sanatate; - cost asigurat al transportului cu mijloace in comun in orasul Arad; - cursuri gratuite de limba italiana; - training tehnic de specialitate; - training de perfectionare si specializare; - program full-time (Luni-Vineri); - team building intern si extern; - inchiriere biciclete FinProm; - petreceri (party-uri). FinProm, pentru cariera ta! Adresa: Strada Cocorilor, Nr. 24/A, et. 1 Aplica CV-ul tau atasandu-l la sectiunea "mesaj" sau la adresa de e-mail cariera@finprom.ro. Ne puteti contacta la numarul de telefon afisat la sectiunea "date de contact" (de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00-17.00). Descrierea companiei Ca si membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm ofera servicii de outsourcing pentru banci si institutii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activeaza in domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria imprumuturilor ipotecare si de consum personal, a politelor de asigurare de viata, casa, auto si moto, dar si alte servicii, cum ar fi compararea online de preturi pentru articole vandute in peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clientilor, se utilizeaza un sistem de gestionare a documentatiei digitalizate: documentele primite in format electronic sunt recunoscute, clasificate si analizate, iar comunicarile si informatiile aferente acestora sunt inserate in baza de date. In acest context si in urma unei formari adecvate, peste 400 de angajati FinProm gazduiti in cadrul unui birou de 2.200 mp, ofera servicii specializate de prelucrare si gestionare a dosarelor la standarde inalte, dand dovada de profesionalism si dezvoltare continua.

  • - Iti doresti sa activezi intr-un domeniu profesional, cel al serviciilor financiar-bancare? - Scopul tau primordial este sa iti dezvolti abilitatile profesionale pentru a-ti putea lua viata in propriile maini? - Esti student si ai nevoie de flexibilitatea programului de munca pentru a te prezenta la cursuri sau examene? - Doresti sa activezi intr-o societate in cadrul careia sa te identifici cu valorile companiei: meritocratie, teamwork, interculturalitate in mediul organizational, dezvoltare continua si profesionalism? JOBUL TAU: OPERATOR PC Competente necesare pentru a face parte din echipa noastra! - cunostinte de operare PC (pachetul MS Office); - atentie concentrata, distributiva si la detaliu; - capacitate de analiza si sinteza; - capacitate de adaptare; - orientare spre atingerea obiectivelor; - spirit de echipa; - studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj); - cunoasterea limbii italiene (constituie un avantaj). Responsabilitati: - analizarea si prelucrarea documentelor personale si imobiliare necesare creditarii; - utilizarea sistemului pentru gestionarea documentatiei digitalizate; - recunoasterea naturii documentelor primite si clasificarea lor cu scopul de a crea baza pentru un alt proces de management al documentatiei; - analizarea documentelor primite si deciderea asupra viitoarelor faze de procesare. Beneficii: - bonus de performanta; - card privat de sanatate; - cost asigurat al transportului cu mijloace in comun in orasul Arad; - cursuri gratuite de limba italiana; - training tehnic intern de specialitate; - training de perfectionare si specilizare; - program full-time (L-V); - team building intern si extern; - inchiriere biciclete FinProm; - petreceri (party-uri). FinProm, pentru cariera ta! Adresa: Strada Cocorilor, Nr. 24/A, et. 1 Aplica CV-ul tau atasandu-l la sectiunea "mesaj" sau la adresa de e-mail cariera@finprom.ro. Ne puteti contacta la numarul de telefon afisat la sectiunea "date de contact" (de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00-17.00). Descrierea companiei Ca si membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm ofera servicii de outsourcing pentru banci si institutii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activeaza in domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria imprumuturilor ipotecare si de consum personal, a politelor de asigurare de viata, casa, auto si moto, dar si alte servicii, cum ar fi compararea online de preturi pentru articole vandute in peste 2700 de magazine. In acest context si in urma unei formari adecvate, peste 400 de angajati FinProm gazduiti in cadrul unui birou de 2.200 mp, ofera servicii specializate de prelucrare si gestionare a dosarelor la standarde inalte, dand dovada de profesionalism si dezvoltare continua.

  • Casier sala de jocuri Descriere post: -crearea unui mediu atractiv si primitor pentru clienti, -prezentarea regurilor de joc , promotiilor catre jucatori, -servirea jucatorilor cu bauturi racoritoare, -evidenta operatiunilor de incasari si plati, -gestionarea numeralului si intocmirea documentelor zilnice, -preluarea / predarea precisa si corecta a gestiunii, -pastrarea curateniei la locul de munca, -experianta nu este necesara. Cerinte: -aspect fizic placut, -disponibilitate de a lucra in ture 12/24; 12/48, -bune abilitati de relationare si flexibilitate, -persoana echilibrata, responsabila si constiincioasa, -punctualitate, precizie. Oferta: -oportunitatea unui loc de munca stabil pe perioada nedeterminata, -contract de munca full time, -instruire de specialitate si dezvoltare profesionala, -posibilitate de cariera, -salariu atractiv + tichete de masa, -posibilitate de bonus lunar, -bonus anual, -salariu marit anual, -informatii detaliate in urma unei interviu. Descriera companiei: Societate din strainatate cu o experienta de peste 20 ani in organizarea jocurilor de noroc. In salile noastre gasiti cele mai moderne aparate de jocuri intr-o gama larga. Clientii sunt asteptati intr-o atmosfera placuta si curata.

  • POLACH LOGISTICS & TRANSPORT SRL angajeaza functionar administrativ Principalele responsabilitati: - Verificarea foilor de parcurs, a kilometrilor parcursi si a traseelor efectuate; - Verificarea rutelor rutiere de deplasare si corelarea acestora cu sistemele gps - Realizarea consumurilor pentru autovehiculele din parcul auto, tinerea evidentei acestora si introducerea in sistem intern - Efectuarea de analize pe baza datelor prelucrate (ex: consumuri) - Intocmirea de rapoarte lunare in vederea analizarii consumului si a eficacitatii autovehiculelor; Cerinte Candidatul ideal: -Cunostiinte bune de operare MS Office, in special Excel; -Persoana organizata, curata care sa se integreze in echipa; -Experienta anterioara in domeniul transporturilor constituie avantaj; -Atentie la detalii; -Dorinta de a progresa si invata; Locul de munca se afla in localitatea Turnu, jud. Arad Oferim un pachet salarial atractiv, o masa calda, transport asigurat, un mediu de lucru placut, tanar si dinamic precum si posibilitatea de a dezvolta o cariera pe baza instruirii teoretice si practice asigurate. Detalii suplimentare la 0749059040, e-mail: angajari@polach.ro

  • - Esti pasionat de domeniul Ingineriei sau IT? - Ai cunostinte privind pachetul MS Office? - Ai experienta privind tool-urile informatice Transact SQL, XML tools Visual Studio, SQL Reporting Services sau ti-ai dori sa dobandesti cunostinte in acest domeniu? - Vrei sa te familiarizezi cu domeniul financiar-bancar? - Te-ar interesa sa inveti limba italiana? - Ai o buna gandire logica si analitica? - Esti organizat si poti gestiona in mod eficient deadline-urile? Ai oportunitatea sa fii colegul nostru in departamentul ORGA: Organizare si Proces! Activitatea ORGA consta in: - extractii de date si analiza lor; - creare si mentenanta rapoarte in Excel si MS Reporting Services, - gestiune si testare software-uri companie, implementare si actualizare template-uri; - dezvoltare Datawarehouse; - identificare/evaluare feedback-uri/cerinte utilizatori; - realizare specificatii pentru IT; - suport on-site/telefonic departamentelor operative; - suport in gestiune clienti externi (banci/asiguratori/furnizori de servicii diverse); Oferta: - incadrarea salariala in functie de nivelul cunostintelor si a experientei in domeniu; - bonus de performanta; - card privat de sanatate; - cost asigurat al transportuui cu mijloace in comun in orasul Arad; - cursuri gratuite de limba italiana; - training tehnic intern de specialitate; - program full-time (Luni-Vineri); - team building-uri. FinProm, pentru cariera ta! Adresa: Strada Cocorilor, Nr. 24/A, et. 1 Aplica CV-ul tau atasandu-l la sectiunea "mesaj" sau la adresa de e-mail cariera@finprom.ro. Ne puteti contacta la numarul de telefon afisat la sectiunea "date de contact" (de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00-17.00). Descrierea companiei Ca si membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm ofera servicii de outsourcing pentru banci si institutii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activeaza in domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria imprumuturilor ipotecare si de consum personal, a politelor de asigurare de viata, casa, auto si moto, dar si alte servicii, cum ar fi compararea online de preturi pentru articole vandute in peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clientilor, se utilizeaza un sistem de gestionare a documentatiei digitalizate: documentele primite in format electronic sunt recunoscute, clasificate si analizate, iar comunicarile si informatiile aferente acestora sunt inserate in baza de date. In acest context si in urma unei formari adecvate, peste 400 de angajati FinProm gazduiti in cadrul unui birou de 2.200 mp, ofera servicii specializate de prelucrare si gestionare a dosarelor la standarde inalte, dand dovada de profesionalism si dezvoltare continua. FinProm, pentru cariera ta!

  • Esti in concediu de maternitate, esti student sau pur si simplu vrei un venit in plus? Doar iti faci un cont si gata!! Primesti 10 centi pentru fiecare numar..Putin.. dar Putin cu putin se face mult.. poti castiga si 100 $ pe zi..depinde de timpul tau.. aici ai linkul https://griffintech.ru/?ar=tag1

  • Vrei un venit suplimentar de acasă? Tot ce trebuie sa faci este sa vizionezi un videoclip și după să răspunzi la 11 întrebări bazate pe videoclip. După ce ai terminat, vei primi 1.5€ pe videoclip. Zilnic poți să faci 9€ și când ai 200€ strânși îi poți retrage! Ce mai aștepți? Acceseaza link ul : https://griffintech.ru/?ar=tag1

  • Cerințe: -Studii medii finalizate -Cunostinte operare PC -Lucru in ture -Bune abilitati de comunicare Beneficii: -Contract de munca pe durata nedeterminata -Posibilitati de avansare -Echipa tanara si dinamica Pentru detalii sunati la nr. 0759220191

  • Candidatul ideal : -persoana dinamica cu abilitati de lucru in echipa, -cu aspect fizic placut, -punctual si serios, -aptitudini de calcul aritmetic, -disponibilitate pentru a lucra in ture, -orientare catre clienti. Descrierea jobului: -asigura un mediu ambiental pentru clienti, -informeaza clientii in legatura cu promotiile si regulile jocurilor aflate in derulare, -verifica inregistrarile facute de masinile de joc, -preia numerarul si raspunde de sumele de bani care i-au fost incredintate pe timpul serviciului ( turei) -face plati catre clienti si tine evidenta acestora pe formularele specifice, raspunde de exactitatea platilor, - indeplineste toate sarcinile de serviciu prevazute in fisa postului. Oferim: -oportunitatea unui loc de munca stabil si pe perioada nedeterminata, -contract de munca full time, -intruire de specialitate si dezvoltare profesionala, -salariu atractiv, -tichete de masa, -salariul se mareste anual, -bonus anual, -program de functionare flexibil -atmosfera placuta.

  • Angajam operatoare calculator pentru birou public in Atrium Mall Arad se cere bune cunostiinte operare pc, prezenta de spirit,abilitati de comunicare cu publicul.Program DOAR in weekend salariu 1000 lei net,pentru interviu trimite-ti cv+foto pe adresa de e- mail mihaella_ghiorghiu@yahoo.com.

  • Angajez personal pt agentie de pariuri. Cunostinte minime PC. Experienta nu este obligatorie. Program flexibil. Salariu atractiv+bonusuri! Tel 0742924563

  • Angajam casiera schimb valutar Arad.Detalii la tel.0745.078.555

  • Angajam.operator calculator program 11h pe zi de la.11-22 . Se lucreaza intre 14-15 zile pe.luna . Carte.de.munca salar motivant Arad zona Miorita 0741606045

  • Salveaza cautarea