Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Arad

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Casier sala de jocuri Descriere post: -crearea unui mediu atractiv si primitor pentru clienti, -prezentarea regurilor de joc , promotiilor catre jucatori, -servirea jucatorilor cu bauturi racoritoare, -evidenta operatiunilor de incasari si plati, -gestionarea numeralului si intocmirea documentelor zilnice, -preluarea / predarea precisa si corecta a gestiunii, -pastrarea curateniei la locul de munca, -experianta nu este necesara. Cerinte: -aspect fizic placut, -disponibilitate de a lucra in ture 12/24; 12/48, -bune abilitati de relationare si flexibilitate, -persoana echilibrata, responsabila si constiincioasa, -punctualitate, precizie. Oferta: -oportunitatea unui loc de munca stabil pe perioada nedeterminata, -contract de munca full time, -instruire de specialitate si dezvoltare profesionala, -posibilitate de cariera, -salariu atractiv + tichete de masa, -posibilitate de bonus lunar, -bonus anual, -salariu marit anual, -informatii detaliate in urma unei interviu. Descriera companiei: Societate din strainatate cu o experienta de peste 20 ani in organizarea jocurilor de noroc. In salile noastre gasiti cele mai moderne aparate de jocuri intr-o gama larga. Clientii sunt asteptati intr-o atmosfera placuta si curata.

  • Esti in cautarea unui loc de munca? Iti place munca la birou? Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu tanar? Acum ai ocazia. Firma noastra cauta coleg / colega vorbitori de limba germana avansat pentru postul de operator date. Program de 8h/zi de L-V. Daca esti interesat de acest job te rog sa ne contactezi la nr de tel: 0722.180.965 sau 0740.299.116

  • Operator pc pe domeniul vanzari si distributie pe zona sud-vest. Selectionam aplicanti din toata tara. - Aplica la email axanseo@gmail.com pentru detalii. Descrierea postului: - mentinerea legaturii cu clientii existenti - intocmeste rapoarte si comenzi centralizate catre structurile superioare ale companiei - prospecteaza piata in cautare de noi clienti si contracte - se asigura ca livrarea comenzilor este conforma cu solicitarea clientului - gaseste alternative si oprtunitati noi, dar adecvate companiei, pentru prezentarea produselor oferite Localitati: - acceptam candidati din toata tara - zona sud-vest: Bucuresti, Craiova, Timis, Arad, Valcea, Caras-Severin, Dolj Aptitudinile solicitate: - obligatoriu studii medii sau superioare finalizate - cunostinte minime operare calculator - cunostinte minime word, excel, power point, email, navigare net - perseverenta, tenacitate, dinamism, simtul raspunderii - comunicare si adaptare la nou Nivel experienta: - fara experienta sau minima - se ofera pregatire, suport permanent si metode de lucru in raport cu politica companiei Cei interesati sunt rugati sa ne contacteze pe email axanseo@gmail.com .

  • Esti in cautarea unui loc de munca? Iti place munca la birou? Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu tanar? Acum ai ocazia. Firma noastra cauta coleg / colega vorbitori de limba germana avansat pentru postul de operator date. Program de 8h/zi de L-V. Daca esti interesat de acest job te rog sa ne contactezi la nr de tel: 0722180913 sau 0756569558

  • Candidatul ideal : -persoana dinamica cu abilitati de lucru in echipa, -cu aspect fizic placut, -punctual si serios, -aptitudini de calcul aritmetic, -disponibilitate pentru a lucra in ture, -orientare catre clienti. Descrierea jobului: -asigura un mediu ambiental pentru clienti, -informeaza clientii in legatura cu promotiile si regulile jocurilor aflate in derulare, -verifica inregistrarile facute de masinile de joc, -preia numerarul si raspunde de sumele de bani care i-au fost incredintate pe timpul serviciului ( turei) -face plati catre clienti si tine evidenta acestora pe formularele specifice, raspunde de exactitatea platilor, - indeplineste toate sarcinile de serviciu prevazute in fisa postului. Oferim: -oportunitatea unui loc de munca stabil si pe perioada nedeterminata, -contract de munca full time, -intruire de specialitate si dezvoltare profesionala, -salariu atractiv, -tichete de masa, -salariul se mareste anual, -bonus anual, -program de functionare flexibil -atmosfera placuta.

  • Esti in cautarea unui loc de munca? Iti place munca la birou? Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu tanar? Acum ai ocazia. Firma noastra cauta coleg / colega vorbitori de limba germana avansat pentru postul de operator date. Program de 8h/zi de L-V. Daca esti interesat de acest job te rog sa ne contactezi la nr de tel: 0722.180.965 sau 0740.299.1

  • Fiind membru al echipei noastre, te vom invata sa: - prelucrezi, respectiv sa analizezi documente personale si imobiliare necesare creditarii; - utilizezi sistemului pentru gestionarea documentatiei digitalizate; - recunosti natura documentelor primite si sa le clasifici, cu scopul de a crea baza pentru un alt proces de management al documentatiei; - analizezi documentele primite si sa decizi asupra viitoarelor faze de procesare; - aplici sistemul de management al calitatii in activitatea desfasurata. Ce ne dorim de la tine: - cunostinte PC (MS Office: Word, Excel); - capacitate de analiza si sinteza; - capacitate de adaptare; - atentie concentrata, distributiva si la detaliu; - corectitudine si acuratete in prelucrarea datelor; - orientare spre rezultat (implicare activa in imbunatatirea performantei proprii, a activitatilor si sistemelor companiei); - spirit de echipa; - studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj); - experienta profesionala minim 6 luni (constituie un avantaj); BENEFICII: - bonus de performanta; - card privat de sanatate; - cost asigurat al transportului cu mijloace in comun in orasul Arad; - cursuri gratuite de limba italiana; - training tehnic de specialitate; - training de perfectionare si specializare; - program full-time (Luni-Vineri); - team building intern si extern; - inchiriere biciclete FinProm; - petreceri (party-uri). FinProm, pentru cariera ta! Adresa: Strada Cocorilor, Nr. 24/A, et. 1 Aplica CV-ul tau atasandu-l la sectiunea "mesaj" sau la adresa de e-mail cariera@finprom.ro. Ne puteti contacta la numarul de telefon afisat la sectiunea "date de contact" (de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00-17.00). Descrierea companiei Ca si membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm ofera servicii de outsourcing pentru banci si institutii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activeaza in domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria imprumuturilor ipotecare si de consum personal, a politelor de asigurare de viata, casa, auto si moto, dar si alte servicii, cum ar fi compararea online de preturi pentru articole vandute in peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clientilor, se utilizeaza un sistem de gestionare a documentatiei digitalizate: documentele primite in format electronic sunt recunoscute, clasificate si analizate, iar comunicarile si informatiile aferente acestora sunt inserate in baza de date. In acest context si in urma unei formari adecvate, peste 400 de angajati FinProm gazduiti in cadrul unui birou de 2.200 mp, ofera servicii specializate de prelucrare si gestionare a dosarelor la standarde inalte, dand dovada de profesionalism si dezvoltare continua.

  • - Iti doresti sa activezi intr-un domeniu profesional, cel al serviciilor financiar-bancare? - Scopul tau primordial este sa iti dezvolti abilitatile profesionale pentru a-ti putea lua viata in propriile maini? - Esti student si ai nevoie de flexibilitatea programului de munca pentru a te prezenta la cursuri sau examene? - Doresti sa activezi intr-o societate in cadrul careia sa te identifici cu valorile companiei: meritocratie, teamwork, interculturalitate in mediul organizational, dezvoltare continua si profesionalism? JOBUL TAU: OPERATOR PC Competente necesare pentru a face parte din echipa noastra! - cunostinte de operare PC (pachetul MS Office); - atentie concentrata, distributiva si la detaliu; - capacitate de analiza si sinteza; - capacitate de adaptare; - orientare spre atingerea obiectivelor; - spirit de echipa; - studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj); - cunoasterea limbii italiene (constituie un avantaj). Responsabilitati: - analizarea si prelucrarea documentelor personale si imobiliare necesare creditarii; - utilizarea sistemului pentru gestionarea documentatiei digitalizate; - recunoasterea naturii documentelor primite si clasificarea lor cu scopul de a crea baza pentru un alt proces de management al documentatiei; - analizarea documentelor primite si deciderea asupra viitoarelor faze de procesare. Beneficii: - bonus de performanta; - card privat de sanatate; - cost asigurat al transportului cu mijloace in comun in orasul Arad; - cursuri gratuite de limba italiana; - training tehnic intern de specialitate; - training de perfectionare si specilizare; - program full-time (L-V); - team building intern si extern; - inchiriere biciclete FinProm; - petreceri (party-uri). FinProm, pentru cariera ta! Adresa: Strada Cocorilor, Nr. 24/A, et. 1 Aplica CV-ul tau atasandu-l la sectiunea "mesaj" sau la adresa de e-mail cariera@finprom.ro. Ne puteti contacta la numarul de telefon afisat la sectiunea "date de contact" (de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00-17.00). Descrierea companiei Ca si membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm ofera servicii de outsourcing pentru banci si institutii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activeaza in domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria imprumuturilor ipotecare si de consum personal, a politelor de asigurare de viata, casa, auto si moto, dar si alte servicii, cum ar fi compararea online de preturi pentru articole vandute in peste 2700 de magazine. In acest context si in urma unei formari adecvate, peste 400 de angajati FinProm gazduiti in cadrul unui birou de 2.200 mp, ofera servicii specializate de prelucrare si gestionare a dosarelor la standarde inalte, dand dovada de profesionalism si dezvoltare continua.

  • Esti in cautarea unui loc de munca? Iti place munca la birou? Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu tanar? Acum ai ocazia. Firma noastra cauta coleg / colega vorbitori de limba germana avansat pentru postul de operator date. Program de 8h/zi de L-V. Daca esti interesat de acest job te rog sa ne contactezi la nr de tel: 0722.180.965 sau 0740.299.116

  • Esti in cautarea unui loc de munca? Iti place munca la birou? Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu tanar? Acum ai ocazia. Firma noastra cauta coleg / colega vorbitori de limba germana avansat pentru postul de operator date. Program de 8h/zi de L-V. Daca esti interesat de acest job te rog sa ne contactezi la nr de tel 0748652357 , 0737142979

  • Esti in cautarea unui loc de munca? Iti place munca la birou? Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu tanar? Acum ai ocazia. Firma noastra cauta coleg vorbitor de lb germana avansat pentru postul de operator date. Program de 8h/zi de L-V. Daca esti interesat de acest job te rog sa ne contactezi la nr de tel: 0722180967

  • Esti in cautarea unui loc de munca? Iti place munca la birou? Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu tanar? Acum ai ocazia. Firma noastra cauta coleg / colega vorbitori de limba germana avansat pentru postul de operator date. Program de 8h/zi de L-V. Daca esti interesat de acest job te rog sa ne contactezi la nr de tel: 0751 553437

  • Esti in cautarea unui loc de munca? Iti place munca la birou? Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu tanar? Acum ai ocazia. Firma noastra cauta coleg / colega vorbitori de limba germana avansat pentru postul de operator date. Program de 8h/zi de L-V. Daca esti interesat de acest job te rog sa ne contactezi la nr de tel: 0722.180.965 sau 0740.299.116

  • POLACH LOGISTICS & TRANSPORT SRL angajeaza functionar administrativ Principalele responsabilitati: - Verificarea foilor de parcurs, a kilometrilor parcursi si a traseelor efectuate; - Verificarea rutelor rutiere de deplasare si corelarea acestora cu sistemele gps - Realizarea consumurilor pentru autovehiculele din parcul auto, tinerea evidentei acestora si introducerea in sistem intern - Efectuarea de analize pe baza datelor prelucrate (ex: consumuri) - Intocmirea de rapoarte lunare in vederea analizarii consumului si a eficacitatii autovehiculelor; Cerinte Candidatul ideal: -Cunostiinte bune de operare MS Office, in special Excel; -Persoana organizata, curata care sa se integreze in echipa; -Experienta anterioara in domeniul transporturilor constituie avantaj; -Atentie la detalii; -Dorinta de a progresa si invata; Locul de munca se afla in localitatea Turnu, jud. Arad Oferim un pachet salarial atractiv, o masa calda, transport asigurat, un mediu de lucru placut, tanar si dinamic precum si posibilitatea de a dezvolta o cariera pe baza instruirii teoretice si practice asigurate. Detalii suplimentare la 0749059040, e-mail: angajari@polach.ro

  • Cerinte: -Abilitati de comunicare, planificare,coordonare si relationare cu clientii; -Bune cunostinte de operare pe calculator; -Persoana organizata si ordonata; -Studii medii (liceul); -Carnet de conducere categoria B. Responsabilitati: -Primeste clientii in receptia unitatii service; -Raspunde la apelurile telefonice; -Efectueaza programari ale autovehiculelor care urmeaza sa intre in unitatea service; -Factureaza si incaseaza contravaloarea pieselor si interventiilor efectuate; -Intocmeste rapoartele necesare puntru unitatea service. Beneficii: -Salariu fix + tichete de masa; -Contract de munca pe durata nedeterminata -Mediu de lucru profesionist. CV-urile pot fi aduse personal la sediul firmei sau pot fi trimise pe adresa de e-mail: resurseumane@verbita.ro Informatii la tel.0727772185 sau la sediul firmei, compartiment resurse umane, Calea Aurel Vlaicu nr. 282.

  • Candidatul ideal - abilitati de comunicare, atat scris cat si verbal; - abilitati de planificare si organizare a activitatii specifice; - capacitate de munca in echipa; - cunostinte de operare calculator si introducere date; - deschis/a spre invatare si usoara asimilare a informatiilor. Descrierea jobului Furnizor integrat de consumabile, suntem in cautarea unui operator introducere date cu urmatoarele responsabilitati: - introduce,verifica si arhiveaza facturile zilnice - propune noi metode care sa imbunatateasca activitatea si rezultatele pe proiectele specifice. Beneficii: - mediu de lucru relaxant si placut; - transportul decontat; - pachet salarial corelat cu experienta. Descrierea companiei Din 2008 pe piata din Romania, ne-am facut remarcati prin seriozitate, promptitudine si constanta inclinatie spre ascultarea nevoilor clientului.

  • Descrierea jobului Ce presupune jobul tau? - Sa verifici articole, sa creezi articole pentru produse, sa incarci produse pe un site Fashion ( yandy.com, starshiners.ro etc) - Sa stii sa lucrezi la un laptop/PC - cunostinte Microsoft Office - Sa vorbesti profi la telefon, sa preiei comenzi online - Ar fi ok daca ai sti sa vorbesti/scrii in lb. engleza, dar nu e necesar - Sa pui anunturi pe site-ul nostru si pe site-urile partenere - Sa realizezi anunturi si bannere, sa editezi poze (aici implica sa stii macar un pic din orice program de web design - de ex. photoshop, corel etc.). Nu te speria daca nu stii deloc, te ajutam sa inveti rapid. - experienta nu este necesara, - Restul invatam si ne dezvoltam impreuna! Ce iti oferim? - Un mediu placut de munca din apartament - relaxare continua - Program cate ore doresti tu pe zi - Salariu 1700 - 2700lei - depinde de tine ! - fara sef , noi ne facem programul noi ne suntem si sefi ;) - seriozitate si stabilitate

  • Angajam.operator calculator program 11h pe zi de la.11-22 . Se lucreaza intre 14-15 zile pe.luna . Carte.de.munca salar motivant Arad zona Miorita 0741606045

  • Salveaza cautarea