Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Arad

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Sunteti in cautatrea unui loc de munca? Va place munca la birou? Va doriti sa lucrati intr-un mediu tanar? Acum aveti ocazia Firma noastra cauta colega pentru postul de operator call center. Program de lucru 8h/zi de L-V. Se ofera salar atractiv. Bonusuri saptamanale in functie de perfomantele dumneavoastra. Daca sunteti interesata de acest job va rugam sa ne contactati la numerele de telefon afisate 0742815850 si 0743319481

  • Job Overview Căutăm un Trainer care să consolideze competențele modelelor noastre prin elaborarea și desfășurarea de programe de formare care să stimuleze performanța modelelor la locul de muncă în concordanță cu valorile companiei. Veți fi responsabil pentru efectuarea evaluărilor necesităților de formare și pentru gestionarea tuturor fazelor . Responsibilities and Duties To identify training needs by evaluating strengths and weaknesses. To supervise the online models. To discover training needs and provide coaching. To submit reports on training activities and results. To provide technical support. To resolve issues as they arise onsite. To attend weekly meetings. Qualifications High school diploma Strong communication skills Fluent in English Advanced organizational skills with the ability to handle multiple assignments. Working knowledge in Google Docs

  • Oferta noua in anul 2019. Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Trimit detalii doar pe mail. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesaj cu adresa de mail la nr. de telefon 0753011458.

  • Firma de transport si logistica, cu o experienta de peste 16 ani in domeniu si o flota de peste 350 de camioane, angajeaza operator introducere si validare date. Candidatul ideal: Cunostinte de limba engleza nivel mediu Cunostinte Microsoft Office; Rigurozitate si atentie la detalii; Seriozitate si responsabilitate. Descrierea jobului Gestionarea si prelucrarea datelor in sistemul informatic; Intocmirea documentelor necesare pentru operatiuni logistice; Arhivarea documentelor. Pentru detalii sunati de luni-vineri, intre 9-18 la numerele: Narcis Visoiu 0733 103 684 Flavius Herlo 0799 211 709

  • Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. În acest context şi în urma unei formări adecvate, peste 400 de angajaţi FinProm găzduiţi în cadrul unui birou de 2200 mp, oferă servicii specializate de prelucrare şi gestionare a dosarelor la standarde înalte, dând dovadă de profesionalism şi dezvoltare continuă. După o experiență de 11 ani în Arad, FinProm a deschis un nou punct de lucru în Oradea!

  • Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. În acest context şi în urma unei formări adecvate, peste 400 de angajaţi FinProm găzduiţi în cadrul unui birou de 2200 mp, oferă servicii specializate de prelucrare şi gestionare a dosarelor la standarde înalte, dând dovadă de profesionalism şi dezvoltare continuă. După o experiență de 11 ani în Arad, FinProm a deschis un nou punct de lucru în Oradea!

  • Cerinte: -Abilitati de comunicare, planificare,coordonare si relationare cu clientii; -Bune cunostinte de operare pe calculator; -Persoana organizata si ordonata; -Studii medii (liceul); -Carnet de conducere categoria B. Responsabilitati: -Primeste clientii in receptia unitatii service; -Raspunde la apelurile telefonice; -Efectueaza programari ale autovehiculelor care urmeaza sa intre in unitatea service; -Factureaza si incaseaza contravaloarea pieselor si interventiilor efectuate; -Intocmeste rapoartele necesare puntru unitatea service. Beneficii: -Salariu fix + tichete de masa; -Contract de munca pe durata nedeterminata -Mediu de lucru profesionist. Informatii la telsau la sediul SC Verbita SRL din Arad, Cal. Aurel Vlaicu nr.282, la departamentul resurse umane. Cv-urile se pot trimite pe adresa de e-mail:

  • Angajam personal call center, relatii clienti pentru firma de recrutare personal, varsta minima 19 ani, cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta nu este obligatorie. Cei care au lucrat la firma de recrutare au un avantaj. Program de lucru fix de luni-vinerinu se fac ore suplimentare.Salariu atractiv+ bonusuri. Relatii la telefon

  • Operator pc pe domeniul vanzari si distributie pe zona sud-vest. Selectionam aplicanti din toata tara. - Aplica la email axanseo@gmail.com pentru detalii. Descrierea postului: - mentinerea legaturii cu clientii existenti - intocmeste rapoarte si comenzi centralizate catre structurile superioare ale companiei - prospecteaza piata in cautare de noi clienti si contracte - se asigura ca livrarea comenzilor este conforma cu solicitarea clientului - gaseste alternative si oprtunitati noi, dar adecvate companiei, pentru prezentarea produselor oferite Localitati: - acceptam candidati din toata tara - zona sud-vest: Bucuresti, Craiova, Timis, Arad, Valcea, Caras-Severin, Dolj Aptitudinile solicitate: - obligatoriu studii medii sau superioare finalizate - cunostinte minime operare calculator - cunostinte minime word, excel, power point, email, navigare net - perseverenta, tenacitate, dinamism, simtul raspunderii - comunicare si adaptare la nou Nivel experienta: - fara experienta sau minima - se ofera pregatire, suport permanent si metode de lucru in raport cu politica companiei Cei interesati sunt rugati sa ne contacteze pe email axanseo@gmail.com .

  • Candidatul ideal: • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala); • Abilitati de comunicare si atitudine orientata catre client; • Rapiditate in operare documente si gestionare numerar; Descrierea jobului: • Emiterea tichetelor de pariere in sistemul informatic al companiei; • Intocmirea zilnica a documentelor de contabilitate primara; • Informarea clientilor cu privire la serviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale; • Crearea unui mediu agreabil pentru clienti; Beneficii: • Salariu competitiv si tichete de masa; • Loc de munca stabil; • Program flexibil; • Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica; • Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca; Descrierea companiei S.C. HATTRICK BET S.R.L. este cea mai mare companie de pariuri sportive din Romania ce activeaza pe piata locala sub brandul Casa Pariurilor. Cele peste 700 de agentii la nivel national ofera clientilor cele mai diversificate oferte, bonusuri consistente si cote atractive. Hattrick Sports Group este prezent in 7 tari din Europa si reprezinta o a doua casa pentru mai mult de 1800 de angajati.

  • Castiguri online. Cautam urgent operatori pe internet. Castigurile sunt foarte motivante. Lucrati acasa la dvs, la calculator, in timpul liber. Asiguram instruire gratuita si de cea mai buna calitate. Trebuie sa aveti varsta de 18 ani si cunostinte minime de navigare pe internet. Pentru detalii, contactati-ne pe adresa de mail: , cu mesajul APLIC. Iar noi va trimitem toate detaliile de care aveti nevoie.

  • Buna ziua! Iti doresti sa faci bani de acasa si nu sti cum? Te invatam noi! Este suficient sa accesezi linkul din descriere si sa incepi sa-ti faci bani simplu si usor! Va asteptam alaturi de noi! https://twimoney.xyz/3607459175195/ https://twimoney.xyz/3607459175195/ https://twimoney.xyz/3607459175195/ Si eu am crezut la inceput ca este o gluma dar cand m am trezit cu 150$ pe card mi-am dat seama ca n am gresit accesand acest site! Nu te costa nimic, nu trebuie sa-ti introduci date personale doar un username si email. Incercati nu o sa va para rau!!!!

  • Otto srl angajeaza Operator introducere date, pentru punctul de lucru din Arad. Candidatul ideal: Studii medii sau superioare. Excelente abilități de comunicare. Cunostinte medii de operare Pc . Descrierea jobului Promovarea serviciilor companiei,menținerea relațiilor profesionale cu clientii existenți. Preluarea comenzilor de la clienti, transmiterea comenzilor către furnizori. Întocmirea documentelor precum facturi,chitanțe si registru de casa. Se ofera: Pachet salarial fix consistent, Tichete de masa. Vă rugăm să ne transmiteți Cv-urile la următoarea adresă:

  • Systronics,(membra a grupului Cicor)producator de placute electronice,face angajari pentru posturile de operator masini/roboti SMT . Beneficii -salariu incadrare incepand cu 2500 ron brut,posibilitate majorare dupa 3 luni -bonusuri prezenta si productie -tichete de masa 12 ron -ore suplimentare platite cel putin 200% -ore noapte platite cu spor de 50% -asigurare medicala privata -transport asigurat -posibilitate de avansare Cerinte: -disponibilitate la munca pe 3 schimburi -minim 10 clase -cunostinte minime de calculator Postul nu necesita experienta,existand posibilitati de avansare Pentru interviu va asteptam in Zona Industriala de Vest,nr.10 ,detalii la numar de telefon 755 - arata telefon - , 0257-285914 sau aplica online pe site http://cicor.ro/aplica/. Intra acum pe Facebook Cicor Romania

  • Daca doriți să faceți bani de acasă din fața calculatorului în timpul liber, timp de 2-3 ore sau în funcție de timpul disponibil, și introducând doar niște coduri , este un job prin care noi cei înscriși, prin tastarea unui cod de trei cifre în mod repetat , pentru fiecare tastare fiind platit. Este potrivit pentru mamici, studenti , șomeri, chiar și angajati . Acesta este linkul unde puteti sa accesati : cu copy si paste pe google . https //yhmoney.xyz/3500568139845 Multa bafta.

  • Vrei sa faci banii stand în fata calculatorului? Daca da, tot ce trebuie sa faci este sa intri pe link-ul de mai jos https://eesmoney.xyz/3085160724682/ și să începi să lucrezi. Programul ți-l faci tu, este vorba doar de cat timp poți petrece în fața calculatorului scriind niste coduri.

  • Salveaza cautarea