Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Bacau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Esti o persoana responsabila, iti doresti un job pentru o perioada lunga atunci echipa Casa pariurilor te asteapta.

  • Casa pariurilor angajeaza personal pentru Bacau .Relatii la tel.0726347550.

  • SC VASION SRL angajeaza operator facturare. CV-urile se pot depune pe adresa de e-mail: resurse.umane@vasion.ro sau la sediul firmei din str. Bradului, nr. 51. Relatii la telefon 0730633330.

  • Acum Locuri De Munca La Domiciliu. Cautam urgent persoane interesate sa lucreze pe calculator. Rugam seriozitate maxima ! Detalii numai la email: axanseo@gmail.com.

  • Cerinte: - Studii medii curs calificare dispecer sisteme alarmare sau similar (reprezinta avantaj) - Experienta minim 2 ani (reprezinta avantaj), dar acceptam si incepatori - Mod riguros de organizare - Perseverenta, tenacitate, abilitati de gandire spre latura tehnica a sistemelor de alarmare - Disponibilitate program de noapte, seriozitate, loialitate, dinamic, entuziasta - Spirit de echipa, rezistenta la stress, abilitati de comunicare si de prezentare - Gandire analitica, aptitudini de organizare a timpului delucru, atentie la detalii - Diplomatie, perseverenta, discretie, atitudine profesionala - Persoana cu initiativa, ordonata, comunicativa, receptiva, cu excelente abilitati de comunicare interpersonale. Descrierea postului: - Cunoasterea operarii pe calculator ( lucru efectiv cu instrumente Office_NU se cer cursuri de operare pe calculator) - Programarea sistemelor de securitate instalate - Ofera suport in folosirea sistemelor de alarmare catre clienti; - Verifica sesizarile clientilor si propune solutii si masuri pentru rezolvare; - Cunoaste si respecta regulamentul si proceduriile din firma, - Cunoasterea legislatiei specifice in vigoare, - Colaboreaza cu toate departamentele din firma De preferinta persoana trebuie sa fie de gen feminin

  • SC IBM Group Asist Impex SRL Bacau, partener RENOMIA SRBA INSURANCE BROKER SRL JOB NOU – Asistent in brokeraj / Partener francizat Cautam colaboratori, ambitiosi cu initiativa, care sunt dornici sa devina buni profesionisti. Daca tu esti cel pe care il cautam, te informam ca avem pentru tine un job part time/full time cu program flexibil care ar putea sa te ajute sa dezvolti o adevarata cariera in domeniul vanzarilor. Aplica acum pentru postul de Asistent in brokeraj / Partener francizat si dezvoltati o cariera intr-unul dintre cele mai dinamice domenii de pe piata muncii, recompensele sunt pe masura! Locatie: toate judetele, inclusiv Bucuresti Cerinte minime asistent in brokeraj: - Capacitate de prioritizare a activitatilor; - Cod RAF reprezinta un avantaj; - Excelente abilitati de comunicare; - Studii superioare / medii; - Cunostinte Microsoft Office: Word, Excel; - Abilitati de organizare a timpului, sarcinilor, activitatilor zilnice; - Abilitati antreprenoriale; - Spirit de echipa, perseverenta, proactivitate si orientare spre rezultate. Competente/abilitati Partener francizat: - Studii superioare / medii; - Experienta similara: minim 2 ani (cod RAF/RAJ experienta juridica in domeniul asigurarilor reprezinta un avantaj); - Abilitati excelente de lucru atat individual, cat si in echipa; - Foarte bune abilitati de comunicare, gandire analitica si sinteza; - Orientare catre rezultat, integritate si etica; - Orientare catre client; - Alte calitati personale: seriozitate si perseverenta. Esti un intermediar cu un volum de prime de asigurare intre 50.000 – 100.000 lei atunci esti candidatul perfect pentru partener francizat! Oferim comisioane atractive, posibilitatea de dezvoltare intr-o companie moderna, flexibila si dinamica, cu un mediu de lucru profesionist, adaptata la realitatile pietei de asigurari din Romania. Recompensam performanta printr-un program special de bonusare! Trimite CV-ul insotit de o scrisoare de motivatie la adresa de e-mail daniel.bucataru@renomia.ro . Toate persoanele care aplica vor fi contactate! Tel.0754860618

  • Angajam OPERATOR CALCULATOR SI CONSILER VANZARI cu aptitudini de comunicare, responsabil, serios, stabilitate la locul de munca. Experienta nu este obligatorie. Program flexibil, salariu atractiv si motivational. RELATII LA TELEFON: 0744602762, 0745671121

  • J@M APPEAL ANGAJEAZA PERSONAL pentru BACK OFFICE si OPERATORI TELEFONICI! Oferim: -Salariu atractiv( 2000 lei) si premii motivante; -Ambient de munca placut, echipa unita si determinata; -Avantajul de a lucra intr-o companie tanara, in plina dezvoltare. - Se lucreaza doar de Luni pana Vineri Cerinte: - Atentie distributiva; - Abilitati de comunicare; - Cunostinte de operare PC; - Cunostinte de limba italiana scris si vorbit, la nivel mediu-avansat; Relatii la telefon: 0755.018.064

  • Angajam personal call center pentru un nou proiect in Bacau. Candidatul Ideal trebuie sa aiba urmatoarele: - abilitati de operare PC; - experienta anterioara in domeniul Teleselling/Customer Care sau in activitati similare constituie un avantaj; - orientare catre client; - orientare spre a gasi solutii rapid; - excelente abilitati de comunicare, atitudine pozitiva si spirit de echipa; Beneficii: - salariu fix, bonuri de masa, bonusuri pentru performanta; - training si formare continua la locul de munca; - program de lucru flexibil (part time sau full time); - mediu profesionist de lucru; - posibilitatea de a avansa si a se dezvolta in cariera; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; Vrei sa stii mai multe detalii despre noi? Aplica acum cu cv-ul.

  • <h5>Cerințele postului:</h5> - Analizează, prelucrează și validează informațiile în baza de date Excel.<br> - Redactează corect rapoarte și documente (în Word) în conformitate cu baza de date.<br> - Are capacitatea de asimilare, înțelegere și adaptare la fluxul general și etapele de lucru în firmă.<br> - Întocmește cu acuratețe documente legale tipizate pe baza datelor din sistem. Redactarea se realizează de mână, cu scris clar, caligrafic, fluent.<br> - Se asigură că documentația întocmită este corectă și completă conform informațiilor și procedurilor.<br> - Se implică activ și colaborează cu restul echipei, ulterior cu posibilitatea de coordonare a noilor proiecte.<br> <h5>Candidatul ideal are:</h5> <br> - Studii medii finalizate cu BAC / superioare absolvite<br> - Cunoștințe solide ale programelor Microsoft Office (Word, Excel)<br> - Flexibilitate în gândire, capacitate de asimilare și înțelegere a activității firmei și a fluxului de lucru<br> - Atenție la detalii, organizare bună, responsabilitate, seriozitate<br> - Capacitate și dorință de a învăța lucruri noi<br> <h5>Beneficii:</h5> <br> - Posibilitate de învățare și dezvoltare profesională<br> - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată<br> - Program fix: 8 h/zi, Luni - Vineri, între orele 9:00 - 17:00<br> - Oportunitate de avansare în cadrul firmei<br> - Poziție ultra-centrală în Bacău, lângă C.N. Gh. Vrănceanu<br> - Salariul brut minim de 2200 lei/lună, cu posibilitate de creștere după perioada de acomodare în firmă.<br> <h5>Daca te regăsești în cele de mai sus, trimite-ne aplicația ta!</h5> <br> <br>

  • Salveaza cautarea