Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Bihor

Categorii

Judete

Localitati

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam vinzatoare pentru magazin de imbracaminte femei, esti o persoana dinamica , punctuala,comunicativa vino in echipa noastra. Doresti un program de lucru flexibil, esti studenta cauti program de 4 ore sau 1 zi cu o zi discutam,doresti sa fii promovata la locul de munca , esti colegul ideal, doresti salar consistent te asteptam la program de 8 ore sa vii cu idei si sugesti si vei fi rasplatit.Te asteptan sa depui CV.

  • Cautam pentru clientul nostru OPERATOR URMARIRE GPS Acesta persoana trebuie: - sa fie responsabila si atenta la detalii; - sa aibe bune abilitati de operare PC; - sa aibe cunostinte in Excel; Oferim: - pachet salarial avantajos; - mediu de lucru placut; - oportunitarea de dezvoltare profesionala. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon: 0787325524 sau la adresa: anca@ams-hr.ro

  • Descriere PER PICCOLA AZIENDA SETTORE MECCANICO SI ASSUME IMPIEGATA AMINISTRATIVA ANCHE PART-TIME , CONOSCENZA LINGUA ITALIANA,FRANCESE E RUMENA. CON ESPERIENZA FATTURAZIONE AMMINISTRAZIONE,ORDINI E GESTIONE ACQUISTI. Per informazioni telefonare ore 9.00 - 11.00 , zona Str. Gheorghe Pitut , Oradea INVIARE CV email. kompleta.srl@gmail.com Luca

  • Descrierea jobului: - supravegheaza sala de jocuri, - prezinta clientilor modul de functionare al aparatelor si explica regulile de joc, - efectueaza operatiunile de plati si incasari de la si catre client, - raporteaza sefului ierarhic neregulile aparute in sala de jocuri, - intocmeste actele necesare pentru evidenta casieriei, - creeaza si mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare. Descrierea companiei: WINNER este unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania, fiind recunoscut in anul 2016 de Casino Inside ca “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Winner a intrat pe piata din Romania in anul 2013 cu scopul de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Oferim : - training de specialitate platit la sediul central (nu cerem experienta in domeniu), - salariu atractiv, - program de lucru flexibil, - carte de munca si asigurare medicala Medicover, - bonuri de masa, - prime sarbatori, - bonus zi de nastere, - posibilitatea reala de avansare in cadrul firmei. Solicitam: - persoana serioasa, cu simt de raspundere, - persoana echilibrata,responsabila, energica si constiincioasa, - loialitate, corectitudine si seriozitate, - sa nu ai cazier judiciar patat, - persoana descurcareata si sa te adaptezi mediului de lucru, - o buna comunicare interumana, - cunostinte de operare PC. Alte detalii vor fi discutate la interviu. Va rugam trimiteti CV in mesaj sau cereti adresa de e-mail pentru trimiterea acestuia. VA ASTEPTAM IN ECHIPA WINNER!

  • Descrierea jobului: - supravegheaza sala de jocuri, - prezinta clientilor modul de functionare al aparatelor si explica regulile de joc, - efectueaza operatiunile de plati si incasari de la si catre client, - raporteaza sefului ierarhic neregulile aparute in sala de jocuri, - intocmeste actele necesare pentru evidenta casieriei, - creeaza si mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare. Descrierea companiei: WINNER este unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania, fiind recunoscut in anul 2016 de Casino Inside ca “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Winner a intrat pe piata din Romania in anul 2013 cu scopul de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Oferim : - training de specialitate platit la sediul central (nu cerem experienta in domeniu), - salariu atractiv, - program de lucru flexibil, - carte de munca si asigurare medicala Medicover, - bonuri de masa, - prime sarbatori, - bonus zi de nastere, - posibilitatea reala de avansare in cadrul firmei. Solicitam: - persoana serioasa, cu simt de raspundere, - persoana echilibrata,responsabila, energica si constiincioasa, - loialitate, corectitudine si seriozitate, - sa nu ai cazier judiciar patat, - persoana descurcareata si sa te adaptezi mediului de lucru, - o buna comunicare interumana, - cunostinte de operare PC. Alte detalii vor fi discutate la interviu. Va rugam trimiteti CV in mesaj sau cereti adresa de e-mail pentru trimiterea acestuia. VA ASTEPTAM IN ECHIPA WINNER!

  • Colop Stampile Express angajeaza tineri dinamici, cunostinte operare calculator si abilitati in comunicare Tel 0723358131

  • Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail:

  • Operator calculator experienta minima part time avantajos. Oferte Munca. Imediat. Cautam urgent persoane interesate sa lucreze pe calculator. Rugam seriozitate maxima ! Detalii numai la email: oferta.actuala@gmail.com.

  • Selectam urgent moderatori de anunturi. Primiti plata pentru fiecare anunt moderat. Trebuie sa verificati anunturile pe care alte persoane le posteaza, apoi sa le aprobati afisarea in sistem. Nu este necesara experienta. Va invatam noi totul. Cereti detalii la adresa de email: beruhborman@gmail.com

  • Cerinte : - Cunostinte bune de calculator: operare Windows, Microsoft Office, e-mail, internet; - Persoana constiincioasa, punctuala, responsabila, dinamica, organizata, implicata, harnica si atenta la detalii Responsabilitati : Control tehnic de calitate si ambalare articole vestimentare; Activitati de logistica si administrative; Prelucrare Comenzi; Pregatirea comenzilor pentru expediere Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa - Bonus de Craciun si Paste - Bonusuri de performanta - Transport asigurat - Sansa de a promova - Mediu de lucru placut si modern - La fiecare 3 ani se acorda o zi de concediu de odihna in plus www.StarShinerS.ro

  • Angajam operatori data entry cu limba italiana Cerinte: - limba italiana la nivel mediu - minime cunostinte de folosire a calculatorului (Word) Beneficii: Salariu: 1.500 lei net (in mana) Bonuri de masa: 10 lei/zi Decontarea abonamentului OTL Program: luni-vineri in 2 schimburi ( 6.00-14.00 si 14.00-22.00) Persoanele interesate pot sa trimita CV la adresa de email: anca.bacter@att-interim.ro sau sa sune la: 0770 636 079

  • Companie dinamica, echipa tanara cu initiativa, selectam agent cercetare marketing domeniul vanzari si distributie. Din toata tara. - Aplica la email axanseo@gmail.com pentru detalii. Nivel experienta: - fara experienta - se ofera pregatire, suport permanent si metode de lucru in raport cu politica companiei Aptitudini solicitate: - obligatoriu studii medii sau superioare - cunostinte minime operare pc - cunostinte minime word, excel, email, navigare net - perseverenta, tenacitate, dinamism - comunicare si adaptare la nou Descriere post: - prospecteaza piata in cautare de noi clienti si contracte - mentinerea legaturii cu clientii existenti - intocmeste rapoarte si comenzi centralizate catre structurile superioare ale companiei - se asigura ca livrarea comenzilor este conforma cu solicitarea clientului - gaseste alternative si oprtunitati noi, dar adecvate companiei, pentru prezentarea produselor oferite Localitati: - acceptam candidati din toata tara Contactati-ne pe email axanseo@gmail.com .

  • Lucrator comercial cu sau fara experienta angajam la atelier copiere chei si operatori calculator, pt. mai multe detalii sunati la nr. de telefon. Salariul se va negocia in urma interviului

  • Candidatul ideal - absolvent curs Operator sau similar - experienta in domeniul arhivarii electronice a documentelor - experienta in tehnoredactare texte, scanare documente - capacitatea rapida de adaptare la programe de operare diverse si proiecte noi Descrierea jobului Activitatea operatorilor din divizia de Arhivare electronica ARHIDAVA SOLUTIONS implica prestarea activitatii de arhivare electronica a documentelor care consta din: - normalizare (pregatire docuemnte pentru scanat), scanare, operare, indexare, prelucrare date - conform cerintelor clientului Activitatea firmei se desfasoara in centrul orasului ORADEA, cu acces facil cu mijloacele de transport in comun. Pentru bonusuri la salariul de baza se urmareste productivitatea, precizia, viteza de lucru, seriozitatea, lucrul in echipa. Descrierea companiei Compania Arhidava Solutions ofera servicii de arhivare electronica a documentelor si Document Management. Avem acreditare MCSI pentru arhivarea electronica conform legii; acreditari privind Managementul calitatii si Managementul securitatii informatiei.

  • Cautam pentru clientul nostru Operator Introducere, prelucrare si validare date! Responsabilitati: - verifica daca datele introduse in programele folosite sunt corecte; - raporteaza propriului specialist sau team-leader orice disfunctionalitate sau anomalie a aplicatiilor sau a echipamentelor incredintate; - respecta obiectivele de: productivitate zilnica stabilite de propriul Specialist sau Team Leader, inregistreaza date legate de propria activitate zilnica pe GAME; - Pastreaza echipamentul incredintat de catre companie in perfecta stare de functionare; - Respecta prevederile contractului individual de munca, fisa postului, regulamentului intern si contractului colectiv de munca; Cerinte: - cunostinte lingvistice de limba italiana - minim nivel B2; - abilitati operare PC; - studii medii; - NU este necesara experienta; Beneficii: - pachet salarial atractiv; - training specializat; - mediu de lucru dinamic; In situatia in care cunosti limba italiana si esti o persoana organizata si atenta la detalii, contacteaza-ne acum la numarul de telefon 0772239431! Te asteptam in echipa!

  • Descrierea postului vacant Angajam persoana capabilă, tanara, dinamica si flexibila pentru magazin online. - Program de lucru L-V : 9-17.00. 2S 9-16 D : Liber Descrierea postului: - Administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online; Pregatirea coletelor pentru expeditie si emiterea facturilor in baza comenzilor primite; Administrarea produselor si stocurilor din magazinul online; Comunicarea cu clientii magazinului; Promovarea produselor din oferta; Incarcarea produselor pe diverse site-uri. Verificarea informatiilor postate pe site;

  • Candidatul ideal Căutăm coleg nou, pentru postul Operator PC - Customer Support. Dacă ești o persoană comunicativă, dinamică și dorești să îți dezvolți o carieră în domeniul jocurilor de noroc, alătură-te echipei noastre ! Descrierea jobului Responsabilități: • Îndrumarea clienților prin intermediul platformei de chat/email • Transmiterea problemelor semnalate de către clienți spre departamentele responsabile Nivel de educație, experiență și alte competențe necesare: • Absolvent liceu • Abilități excelente de comunicare verbală și în scris în limba Română • Orientat spre client si spre rezolvarea solicitărilor acestuia; • Cunoașterea limbii Maghiare sau Engleze constituie avantaj • Cunoștințe medii utilizare PC/internet Pretenții personale: • Precizie, de încredere, discret • Devotat profesiei, loial față de angajator • Personalitate hotărâtă, dinamică, persuasivă • Colaborativ, spirit de echipă • Potrivit pentru munca individuală Beneficii: • Pachet salarial atractiv • Posibilitatea de promovare in cadrul companiei • Munca alături de o echipa tânără Descrierea companiei Companie ce operează unul dintre puținele cazinouri online 100% românești, aflată în plină dezvoltare.

  • Angajam operatori introducere baze de date. Cerinte: - limba italiana nivel incepator si avansat - studii medii Beneficii: - salariul 1.550 net (in mana) - bonuri de masa (200 lei lunar) - transport decontat Persoanele interesate pot sa trimita CV pe adresa de email: anca.bacter@att-interim.ro sau sa sune la: 0770 636 079

  • Angajam operatori data entry cu italiana Cerinte: * studii mediii * limba italiana avansat * minime cunostinte de PC Program: luni-vineri in 2 schimburi ( 8.00-16.00 si 14.00-22.00) Munca de birou, nu este call-center Salariu: 1.500 net (in mana) Bonuri de masa Transport decontat in Oradea Persoanele interesate sunt rugate să trimita un CV la adresa de email: anca.bacter@att-interim.ro sau să sune la: 0770 636 079

  • Salveaza cautarea