Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Bihor

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Suntem in cautarea ta! Daca ai studii medii si iti doresti sa stii mai multe despre sport, atunci esti persoana pe care noi o cautam. Ne dorim sa fii comunicativ si sa te adaptezi usor mediului de lucru. Apropo: te vor ajuta cunostinte de lucru cu calculatorul si ar fi ideal daca nu ai avea cazier juridiciar. :) Ce vei face zilnic? - vei supraveghea locatia; - vei prezenta clientilor oferta noastra; - operatiunile de plati si incasari de la si catre client, intra tot in sarcinile tale; - te vei asigura de buna functionare a sloturilor; - va fi necesar sa intocmesti actele pentru evidenta casieriei; - cel mai important, vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - in final, vei avea de facut raportari catre seful ierarhic in cazul in care apar nereguli in sala de jocuri. PS: Avem sefi faini :) Nu e greu, nu-i asa? Ce vei primi in schimb? - training platit de noi, la sediul central al firmei; - salariu atractiv si bonuri de masa in valoare de 15 lei; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - sa stii ca nici primele de sarbatori nu le ratam, le acordam si pe acelea; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin :)

  • Suntem in cautarea ta! Daca ai studii medii si iti doresti sa stii mai multe despre sport, atunci esti persoana pe care noi o cautam. Ne dorim sa fii comunicativ si sa te adaptezi usor mediului de lucru. Apropo: te vor ajuta cunostinte de lucru cu calculatorul si ar fi ideal daca nu ai avea cazier juridiciar. :) Ce vei face zilnic? - vei supraveghea locatia; - vei prezenta clientilor oferta noastra; - operatiunile de plati si incasari de la si catre client, intra tot in sarcinile tale; - te vei asigura de buna functionare a sloturilor; - va fi necesar sa intocmesti actele pentru evidenta casieriei; - cel mai important, vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - in final, vei avea de facut raportari catre seful ierarhic in cazul in care apar nereguli in sala de jocuri. PS: Avem sefi faini :) Nu e greu, nu-i asa? Ce vei primi in schimb? - training platit de noi, la sediul central al firmei; - salariu atractiv si bonuri de masa in valoare de 15 lei; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - sa stii ca nici primele de sarbatori nu le ratam, le acordam si pe acelea; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin :)

  • Cerinte: - studii medii sau superioare - bune abilitati de comunicare  - limba engleza la nivel mediu constituie avantaj Atributii: * contactarea telefonica a clientilor sau a potentialilor clienti * promovarea si vanzarea serviciilor companiei Program: luni-vineriMunca de birou Salariu: 1.380 lei net (in mana) +bonuri de masa+ 15% comision din incasarile lunare Asteptăm CV-urile dumneavoastră la adresa de e-mail sau puteți să ne sunați pentru detalii la

  • Angajez facturista program Saga.

  • Companie dinamica, echipa tanara cu initiativa, selectam agent cercetare marketing domeniul vanzari si distributie. Din toata tara. - Aplica la email axanseo@gmail.com pentru detalii. Nivel experienta: - fara experienta - se ofera pregatire, suport permanent si metode de lucru in raport cu politica companiei Aptitudini solicitate: - obligatoriu studii medii sau superioare - cunostinte minime operare pc - cunostinte minime word, excel, email, navigare net - perseverenta, tenacitate, dinamism - comunicare si adaptare la nou Descriere post: - prospecteaza piata in cautare de noi clienti si contracte - mentinerea legaturii cu clientii existenti - intocmeste rapoarte si comenzi centralizate catre structurile superioare ale companiei - se asigura ca livrarea comenzilor este conforma cu solicitarea clientului - gaseste alternative si oprtunitati noi, dar adecvate companiei, pentru prezentarea produselor oferite Localitati: - acceptam candidati din toata tara Contactati-ne pe email axanseo@gmail.com .

  • Cerinte : - Cunostinte bune de calculator: operare Windows, Microsoft Office, e-mail, internet; - Persoana constiincioasa, punctuala, responsabila, dinamica, organizata, implicata, harnica si atenta la detalii Responsabilitati : Control tehnic de calitate si ambalare articole vestimentare; Activitati de logistica si administrative; Prelucrare Comenzi; Pregatirea comenzilor pentru expediere Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa - Bonus de Craciun si Paste - Bonusuri de performanta - Transport asigurat - Sansa de a promova - Mediu de lucru placut si modern - La fiecare 3 ani se acorda o zi de concediu de odihna in plus www.StarShinerS.ro

  • Cerinte: Cunostinte avansate operare calculator Meticulozitate si rabdare in abordarea sarcinilor repetitive Indemanare, atentie la detalii si rigurozitate pentru introducerea datelor Bune abilitati de comunicare atat verbala cat si scrisa Bune abilitati de organizare si prioritizare a sarcinilor Receptivitate si dorinta de a invata Experienta in introducere date constituie avantaj Experinta administrare magazin online constituie avantaj Experienta in lucrul cu magazine online platforma Opencart constituie avantajDescrierea postului: - Adauga produse noi ( poze, descrieri et - Administrare produse aflate deja in ofera ( modificari preturi, stocuri, etc. ) - Preia si proceseaza comenzile lansate de clienti prin intermediul site­ului, email sau telefon - Asista clientii - furnizeaza informatii privind caracteristicile produselor - Emite AWB-uri pentru curieri - Emite facturile aferente comenzilor livrate - Pregatire marfuri pentru expediere

  • Descrierea postului vacant Angajam persoana capabilă, tanara, dinamica si flexibila pentru magazin online. - Program de lucru L-V : 9-17.00. 2S 9-16 D : Liber Descrierea postului: - Administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online; Pregatirea coletelor pentru expeditie si emiterea facturilor in baza comenzilor primite; Administrarea produselor si stocurilor din magazinul online; Comunicarea cu clientii magazinului; Promovarea produselor din oferta; Incarcarea produselor pe diverse site-uri. Verificarea informatiilor postate pe site;

  • Angajam vinzatoare pt mag. de imbracaminte femei, dinamica ,serioasa, program de lucru de luni-vineri 10-18 pe str. Avram iancu. nr. 2 magazin D&JFashion

  • Colop Stampile Express angajeaza tineri dinamici, cunostinte operare calculator si abilitati in comunicare Tel 0723358131

  • Angajam vinzatoare pentru magazin de imbracaminte femei, esti o persoana dinamica , punctuala,comunicativa vino in echipa noastra. Doresti un program de lucru flexibil, esti studenta cauti program de 4 ore sau 1 zi cu o zi discutam,doresti sa fii promovata la locul de munca , esti colegul ideal, doresti salar consistent te asteptam la program de 8 ore sa vii cu idei si sugesti si vei fi rasplatit.Te asteptan sa depui CV.

  • Cerinte : - Cunostinte minime de utilizare a calculatorului - Punctualitate - Responsabilitate - Dinamica - Atentie la detalii Responsabilitati : - Control tehnic de calitate a articolelor vestimentare - Distribuirea produselor in depozit - Ambalarea articolelor vestimentare - Prelucrare comenzilor pentru expediere - Procesarea retururilor Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa - Bonus de Craciun si Paste - Bonusuri de performanta - Transport asigurat - Sansa de a promova - Mediu de lucru placut si modern - La fiecare 3 ani se acorda o zi de concediu de odihna in plus Descrierea companiei Suntem cel mai vizionat si apreciat site de vestimentatie feminina. Am inceput activitatea in anul 2008, devenind un brand recunoscut de catre toate femeile din Romania. Conceptul nostru de a oferi clientilor nostri cele mai actuale articole vestimentare, de calitate superioara, la cel mai accesibil pret si in cel mai scurt timp posibil, este unic in Romania. Am reusit sa atragem de partea noastra zeci de mii de cliente, iar datorita acestora StarShinerS nu este doar un simplu magazin online, ci un stil de viata al doamnelor care isi doresc sa se afirme si sa se impuna prin tinute fermecatoare. Oferim Servicii Premium in toate tarile din Uniunea Europeana. Echipa StarShinerS este una profesionista, care tine mereu cont de parerile si cerintele clientilor, iar articolele vestimentare pe care le oferim sunt intotdeauna cele mai spectaculoase si actuale tendinte din lumea modei. StarShinerS a fost, este si va fi intr-o continua dezvoltare! Punctele noastre forte sunt calitatea articolelor, profesionalismul in relatiile cu publicul, rapiditatea livrarilor si seriozitate maxima. StarShinerS iti ofera ultimele inovatii din lumea modei, o gama larga de articole vestimentare deosebite cu ajutorul carora vei iesi in evidenta si vei avea un look spectaculos!

  • Operator calculator experienta minima part time avantajos. Oferte Munca. Imediat. Cautam urgent persoane interesate sa lucreze pe calculator. Rugam seriozitate maxima ! Detalii numai la email: oferta.actuala@gmail.com.

  • Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail:

  • Selectam urgent moderatori de anunturi. Primiti plata pentru fiecare anunt moderat. Trebuie sa verificati anunturile pe care alte persoane le posteaza, apoi sa le aprobati afisarea in sistem. Nu este necesara experienta. Va invatam noi totul. Cereti detalii la adresa de email: beruhborman@gmail.com

  • Descriere PER PICCOLA AZIENDA SETTORE MECCANICO SI ASSUME IMPIEGATA AMINISTRATIVA ANCHE PART-TIME , CONOSCENZA LINGUA ITALIANA,FRANCESE E RUMENA. CON ESPERIENZA FATTURAZIONE AMMINISTRAZIONE,ORDINI E GESTIONE ACQUISTI. Per informazioni telefonare ore 9.00 - 11.00 , zona Str. Gheorghe Pitut , Oradea INVIARE CV email. kompleta.srl@gmail.com Luca

  • Salveaza cautarea