Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Bihor

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal Cunostinte excelente de operare PC (Word, Excel, Outlook) Cunostinte de operare in baze de date Abilitati excelente de comunicare in limba romana Capacitatea de adaptare si integrare rapida Abilitatea de a lucra in echipa Cunostinte de limba engleza Descrierea job-ului Gestionarea unui volum mare de e-mailuri Raspunsuri prompte cerintelor clientilor Identificati nevoile clientilor Furnizati informatii corecte, valide si complete Colaborarea cu celelalte departamente Gestionati reclamatiile clientilor, furnizati solutii adecvate Companie Russmedia Digital este companie media activa in Austria, Ungaria si Romania, unde opereaza site-urile de mica publicitate.

    Repostat automat
  • Casa de schimb valutar SFERLELEU cauta colega pentru punctul de lucru situat in Oradea , MAGAZINUL CRISU cu program de lucru de L - V de la 10 - 21 , Sambata 10 - 16 , cu salariu atractiv(2 fete) . Daca doriti sa faceti parte din colectivul nostru unuit format dintr'o echipa tanara va rugam sa ne contactati la nr de tel 0766702382 / 0753878340

  • Angajez facturista program Saga.

  • Angajam vinzatoare pentru magazin de imbracaminte femei, esti o persoana dinamica , punctuala,comunicativa vino in echipa noastra. Doresti un program de lucru flexibil, esti studenta cauti program de 4 ore sau 1 zi cu o zi discutam,doresti sa fii promovata la locul de munca , esti colegul ideal, doresti salar consistent te asteptam la program de 8 ore sa vii cu idei si sugesti si vei fi rasplatit.Te asteptan sa depui CV.

  • Descrierea postului vacant Angajam persoana capabilă, tanara, dinamica si flexibila pentru magazin online. - Program de lucru L-V : 9-17.00. 2S 9-18 D : Liber Descrierea postului: - Administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online; Pregatirea coletelor pentru expeditie si emiterea facturilor in baza comenzilor primite; Administrarea produselor si stocurilor din magazinul online; Comunicarea cu clientii magazinului; Promovarea produselor din oferta; Incarcarea produselor pe diverse site-uri. Verificarea informatiilor postate pe site;

  • Operator calculator experienta minima part time avantajos. Oferte Munca. Imediat. Cautam urgent persoane interesate sa lucreze pe calculator. Rugam seriozitate maxima ! Detalii numai la email: oferta.actuala@gmail.com.

  • Angajam vorbitori ai limbii italiene pentru munca de birou Cerinte: • Limba italiana, nivel mediu sau avansat • Studii medii Program: • Luni-Vineri in 2 schimburi: 8:00-16:00 si 14:00-22:00 • Munca usoara de birou. NU este call-center Beneficii: • Salariu: 1.500 lei net (in mana) si poate creste in functie de rezultate • Bonuri de masa (200 lei lunar) • Transport decontat in Oradea, abonament OTL sau abonament parcare pentru masina personala Persoanele interesate pot sa trimita CV la adresa de email: sau sa sune la: 0770 636 079

  • Cerinte: Cunostinte avansate operare calculator Meticulozitate si rabdare in abordarea sarcinilor repetitive Indemanare, atentie la detalii si rigurozitate pentru introducerea datelor Bune abilitati de comunicare atat verbala cat si scrisa Bune abilitati de organizare si prioritizare a sarcinilor Receptivitate si dorinta de a invata Experienta in introducere date constituie avantaj Experinta administrare magazin online constituie avantaj Experienta in lucrul cu magazine online platforma Opencart constituie avantajDescrierea postului: - Adauga produse noi ( poze, descrieri et - Administrare produse aflate deja in ofera ( modificari preturi, stocuri, etc. ) - Preia si proceseaza comenzile lansate de clienti prin intermediul site­ului, email sau telefon - Asista clientii - furnizeaza informatii privind caracteristicile produselor - Emite AWB-uri pentru curieri - Emite facturile aferente comenzilor livrate - Pregatire marfuri pentru expediere

  • Selectam urgent moderatori de anunturi. Primiti plata pentru fiecare anunt moderat. Trebuie sa verificati anunturile pe care alte persoane le posteaza, apoi sa le aprobati afisarea in sistem. Nu este necesara experienta. Va invatam noi totul. Cereti detalii la adresa de email: beruhborman@gmail.com

  • Caut să mă orientez spre un loc de muncă în Oradea. Am 24 de ani, sunt student la specializarea Informatică din cadrul Universității din Oradea. Am un parcurs profesional de aproape trei ani în domeniul meu (programare). Consider că dețin un CV remarcabil, cu numeroase distincții obținute de-a lungul timpului. Operator computer - nivel experimentat, familiarizat în medii de lucru ca: Visual Studio, Microsoft Office, Suita Adobe, Android Studio, Unity. Limbaje de programare stăpânite: VB.NET, C# (Winforms, WPF), Java, VBA, CSS, Html. Limbi străine: engleză - mediu spre avansat. Sunt dispus să îmi lărgesc aria de cunoștințe. Alte atuuri ale mele: bun comunicator în scris (în timpul liber gestionez și pagini de Social Media), simț al esteticului (deprinderi pentru design grafic). Îmbin tehnica cu creativitatea. Puncte slabe: comunicarea în echipă, presiunea, lipsă permis de conducere. Aș dori să lucrez pe perioada verii (sau mai mult) în aproape orice domeniu. Aștept cu interes ofertele dvs. Mulțumesc

  • Cerinte : - Cunostinte minime de utilizare a calculatorului - Punctualitate - Responsabilitate - Dinamica - Atentie la detalii Responsabilitati : - Control tehnic de calitate a articolelor vestimentare - Distribuirea produselor in depozit - Ambalarea articolelor vestimentare - Prelucrare comenzilor pentru expediere - Procesarea retururilor Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa - Bonus de Craciun si Paste - Bonusuri de performanta - Transport asigurat - Sansa de a promova - Mediu de lucru placut si modern - La fiecare 3 ani se acorda o zi de concediu de odihna in plus Descrierea companiei Suntem cel mai vizionat si apreciat site de vestimentatie feminina. Am inceput activitatea in anul 2008, devenind un brand recunoscut de catre toate femeile din Romania. Conceptul nostru de a oferi clientilor nostri cele mai actuale articole vestimentare, de calitate superioara, la cel mai accesibil pret si in cel mai scurt timp posibil, este unic in Romania. Am reusit sa atragem de partea noastra zeci de mii de cliente, iar datorita acestora StarShinerS nu este doar un simplu magazin online, ci un stil de viata al doamnelor care isi doresc sa se afirme si sa se impuna prin tinute fermecatoare. Oferim Servicii Premium in toate tarile din Uniunea Europeana. Echipa StarShinerS este una profesionista, care tine mereu cont de parerile si cerintele clientilor, iar articolele vestimentare pe care le oferim sunt intotdeauna cele mai spectaculoase si actuale tendinte din lumea modei. StarShinerS a fost, este si va fi intr-o continua dezvoltare! Punctele noastre forte sunt calitatea articolelor, profesionalismul in relatiile cu publicul, rapiditatea livrarilor si seriozitate maxima. StarShinerS iti ofera ultimele inovatii din lumea modei, o gama larga de articole vestimentare deosebite cu ajutorul carora vei iesi in evidenta si vei avea un look spectaculos!

  • Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail:

  • Angajez facturista pt.depozit en gross cunoștințe program saga!

  • Companie dinamica, echipa tanara cu initiativa, selectam agent cercetare marketing domeniul vanzari si distributie. Din toata tara. - Aplica la email axanseo@gmail.com pentru detalii. Nivel experienta: - fara experienta - se ofera pregatire, suport permanent si metode de lucru in raport cu politica companiei Aptitudini solicitate: - obligatoriu studii medii sau superioare - cunostinte minime operare pc - cunostinte minime word, excel, email, navigare net - perseverenta, tenacitate, dinamism - comunicare si adaptare la nou Descriere post: - prospecteaza piata in cautare de noi clienti si contracte - mentinerea legaturii cu clientii existenti - intocmeste rapoarte si comenzi centralizate catre structurile superioare ale companiei - se asigura ca livrarea comenzilor este conforma cu solicitarea clientului - gaseste alternative si oprtunitati noi, dar adecvate companiei, pentru prezentarea produselor oferite Localitati: - acceptam candidati din toata tara Contactati-ne pe email axanseo@gmail.com .

  • Colop Stampile Express angajeaza tineri dinamici, cunostinte operare calculator si abilitati in comunicare Tel 0723358131

  • Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • Cerinte : - Cunostinte minime de utilizare a calculatorului - Punctualitate - Responsabilitate - Dinamica - Atentie la detalii Responsabilitati : - Control tehnic de calitate a articolelor vestimentare - Distribuirea produselor in depozit - Ambalarea articolelor vestimentare - Prelucrare comenzilor pentru expediere - Procesarea retururilor Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa - Bonus de Craciun si Paste - Bonusuri de performanta - Transport asigurat - Sansa de a promova - Mediu de lucru placut si modern - La fiecare 3 ani se acorda o zi de concediu de odihna in plus www.StarShinerS.ro

  • Magazin alimentar angajeaza fete pentru postul de operator receptie marfa, la un program zilnic cu 2 sambete libere pe luna. Va rog sa trimite-ti email la adresa:

  • Consultant credite, cu sau fara cunostiinte in domeniu. Beneficii: -fara program fix; -fara target; -lucru de la domiciliu/birou; -part time; -suplimentarea veniturilor cu efort minim; -comisioane atractive Cei interesati pot trimite CV-uri

  • Salveaza cautarea