Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Bihor

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 24

    Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail:

  • 5

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • 32

    Selectam urgent moderatori de anunturi. Primiti plata pentru fiecare anunt moderat. Trebuie sa verificati anunturile pe care alte persoane le posteaza, apoi sa le aprobati afisarea in sistem. Nu este necesara experienta. Va invatam noi totul. Cereti detalii la adresa de email: beruhborman@gmail.com

  • 22

    Descrierea postului vacant Angajam persoana capabilă, tanara, dinamica si flexibila pentru magazin online. - Program de lucru L-V : 9-17.00. 2S 9-18 D : Liber Descrierea postului: - Administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online; Pregatirea coletelor pentru expeditie si emiterea facturilor in baza comenzilor primite; Administrarea produselor si stocurilor din magazinul online; Comunicarea cu clientii magazinului; Promovarea produselor din oferta; Incarcarea produselor pe diverse site-uri. Verificarea informatiilor postate pe site;

  • Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • 4

    Cerințe: -să introducă, să valideze și să prelucreze datele; -capacitatea de lucru în echipă -persoană responsabilă și implicată în activitatea de zi cu zi; -persoană energică și sociabilă; -disponibilitatea de lucru în schimburi; Beneficii: -training la locul de muncă; -salar atractiv Anunțul se adresează doar persoanelor de sex feminin.

  • 56

    Angajam vinzatoare pentru magazin de imbracaminte femei, esti o persoana dinamica , punctuala,comunicativa vino in echipa noastra. Doresti un program de lucru flexibil, esti studenta cauti program de 4 ore sau 1 zi cu o zi discutam,doresti sa fii promovata la locul de munca , esti colegul ideal, doresti salar consistent te asteptam la program de 8 ore sa vii cu idei si sugesti si vei fi rasplatit.Te asteptan sa depui CV.

  • Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat. Cerinte: comunicare eficienta, cunostinte operare calculator, abilitati calcul matematic, adaptabilitate, atitudine orientata catre client; Beneficii: - training si instruire de specialitate; - oportunitatea unui loc de munca stabil; - tichete de masa; - contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; - o multitudine de bonusuri; - asigurare privata de sanatate; - posibilitati de avansare in cariera; Responsabilitati: - acceptarea si validarea tichetelor de pariere; - informarea clientilor cu privire la serviciile oferite; - incasarea si gestionarea numerarului pentru vanzarea serviciilor si produselor companiei; -crearea unui mediu optim pentru clienti; Cine suntem noi? Având 25 de ani de experiență pe piața jocurilor de noroc, Fortuna este unul dintre cei mai apreciați operatori, remarcându-se prin siguranța și încrederea oferită clienților. Afla mai multe la urmatoarea adresa: https://casino.efortuna.ro/about-us

  • Crestem echipa Casa Pariurilor si ne dorim oameni ca tine! Vino alaturi de noi si vei face parte dintr-o ECHIPA de peste 1800 de colegi, care isi desfasoara activitatea in cele aproximativ 750 de agentii ale brand-ului Casa Pariurilor din toata tara! Vei beneficia de:  Program de lucru flexibil, in ture  Loc de munca stabil, aproape de casa  Salariu si bonusuri pentru prestatiile tale excelente  Bonusuri in cazul in care ne recomanzi viitori colegi  Tichete de masa (15 lei/tichet)  Prime de Paste si de Craciun  Traininig de specialitate si formare profesionala continua, pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri Experienta sau diplomele/calificarile anterioare nu conteaza pentru noi, trebuie doar sa:  Fii sociabil si sa iti placa sa lucrezi cu oamenii  Ai o atitudine pozitiva  Fii un bun coleg  Ai abilitati de lucru cu cifre Descrierea jobului:  Emiterea tichetelor de pariere in sistemul informatic al companiei;  Intocmirea zilnica a documentelor de contabilitate primara;  Informarea clientilor cu privire la serviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;  Crearea unui mediu agreabil pentru clienti. Vino sa evoluezi alaturi de noi!

  • Salveaza cautarea