Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Constanta

Categorii

Judete

Localitati

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut de lucrul ca Sofer ,in Elvetia sunt o persona foarte serioasă permis de conducere profesionist.. Watpsss,00905312750321

  • Societate comerciala angajeaza confectioneri si montatori tamplarie PVC si aluminiu, pereti cortina, usi automate, de preferat permis conducere cat. B. Salariu net de la 2500 lei, in functie de experienta. Detalii la telefon 0728/18.18.18

  • Anagajam barman-ospatar , program flexibil , 1 zi cu 1 zi , 2 cu 2 , salariu 1500 , posibilitate bonus , program 08:00-00:00 , locatia este langa Facultatea Spiru Haret , Faleza Nord , str Ion Ratiu 1a, mai multe detalii la telefon 0764122442 , mersi!!!

  • Atentie . Esti un bun meserias dar nu detii acte doveditoare pentru a fi angajat corespunzator ? Obtine certificat de calificare, fara curs, doar testare prin evaluarea competentelor . Certificate recunoscute la nivel national si pe teritoriul UE . Constanta ,Tel 0731176563 1Ospatar 2 Lucrator in comert 3 Pizzar 4 Bucatar 5 Ingrijitoare batrani la domiciliu 6 Sudor Electric nivel 2 7 Tamplar ,Dulgher Parchetar 8 Tamplar universal 9 Zidar ,Pietrar , Tencuitor 10 Zugrav ,Ipsosar ,Tapetar,Vopsitor 11 Instalator tehnico sanitare si Gaze 12 Confectioner constructii metalice 13 Masinist masini terasamente nivel 2 14 Infirmiera 15 Fierar betonist ,montator prefabricate 16 Lacatus Mecanic 17 Vopsitor industrial 18 Mecanic Auto 19Electrician Constructor 20Confectioner Textile Etapele procesului de evaluare sunt: 1: Programarea la evaluare 2: Completarea cererii de înscriere la examen 3: Desemnarea unui evaluator și stabilirea programului de desfășurare a procesului de evaluare. Evaluatorii sunt acreditați de A.N.C. (Autoritatea Națională pentru Calificări) 4 Completarea fișei de autoevaluare 5 Susținerea examenului (test grilă și probă practică) 6: Eliberarea certificatului de competențe profesionale. Alte documente ce pot demonstra experiența în domeniu (se poate anexa la cererea de înscriere): - Raport din partea altor persoane (recomandare); ❗Art. 32 din Ordonanţa Guvernului nrprivind formarea profesională a adulţilor, prevede: ”(1) Evaluarea şi certificarea competenţelor profesionale obţinute pe alte căi decât cele formale se fac în centre de evaluare a competenţelor profesionale.” Având în vedere prevederile articolului menţionat mai sus, Ministrul Educaţiei şi Cercetării şi Ministrul Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei au emis ordinul comun nrdin 2004 pentru aprobarea Procedurii de evaluare şi certificare a competenţelor profesionale obţinute pe alte căi decât cele formale, care precizează următoarele: ❗Art. 25: ”Persoanele care doresc să fie evaluate în vederea recunoaşterii competenţelor profesionale obţinute pe alte căi decât cele formale, pe baza unui standard ocupaţional/standard de pregătire profesională, se adresează unui centru autorizat pentru ocupaţia/calificarea respectivă.” ❗Art.33/alin.1-3 din același act normativ specifică faptul că persoanele declarate competente în urma procesului de evaluare primesc un certificat de competenţe profesionale care are aceeași valoare ca şi certificatele de absolvire, respectiv de calificare cu recunoaştere naţională, eliberate în sistemul formal de formare profesională. În contextul de mai sus venim în întâmpinarea persoanelor necalificate cu programe autorizate .

  • Angajam vanzatoare pe termen lung ptr magazin alimentar zona tomis 3 program 2zile lucrate,2 zile libere salariu atractiv relatii la telefon nr:0722 966 833

  • Canada o Tara in care munca este bine platita si salariul este platit la timp! Aveti Nevoie De O Munca Bine Platita Si O Viata Mai Buna? Cea mai buna si verificata rezolvare este sa va obtinem documente legale in Canada, tara cu o economie echilibrata chiar si in aceste momente in care mai persista criza economica mondiala, unde munca este bine platita. Cei interesati in obtinerea Permanente Resident Card (Buletin de Identitate), sau Work Permit in Canada sint asteptati sa ne contacteze prin email: immigrationtocanada@bellnet.ca , sau la telefon in Canada: 001 647 855 2112. Va inregistram pe unul din programele pe care sa ajungeti cel mai rapid, onorariul nostru este adequate competitiei din Europa. Pentru cei care sint déja in Canada avem servicii specializate in obtinerea unui positive LMO, pentru locul de munca pe care il aveti déja oferit de angajatorul Dvs. In situati in care din diferite motive ati fost deportat(a) va punem la dispozitie servicii specializate ca sa intrati in Canada prin accept legal “ARC” al oficialitatilor de Immigration in Canada care ne au acreditati prin aprobarea R409231. Va raspundem in max 48 de ore daca ne trimiteti un email la adresa: immigrationtocanada@bellnet.ca CD IMMIGRATION & SETTLEMENT TO CANADA este o firma canadiana inregistrata in Toronto, Ontario, Canada si mai multe despre aceasta Firma in limba Dvs, aveti pe pagina noastra de web: Specializare legala avem in toate programele de imigrare in Canada, rezidenta permanenta,Permanent Resident Card, document de munca, Sponsorship, Rezidenta pe baza de familie, Work Permit, Munca la domiciliul angajatorului, Live in caregiver, Student Visa, Visitor Visa, Business Visa, Super Visa, Provincial Nominee Program, Investor Program, Entrepreneur Program, Self-employed Program. Acreditarea a fost facuta de Departamentul de Immigration din Canada cu Licenta Federala dupa cum urmeaza: Stela Coldea, care are peste 15 ani de experienta in domeniul imigratiei in Canada,The License # is R409231

  • Cameriste , ospatari , bucatari , aj.bucatari , pizzari , picoli , barman , salvamar piscina

  • Angajam, pentru Santierul Naval Constanta, lacatusi constructii nave. Salariul este motivant, se discuta la interviu. Mai multe detalii puteti obtine la numarul de telefon 0747052238 sau pe adresa de email

  • Angajam operatoare pariuri sportive .Program 2 zile cu 2

  • Sport Bet Challenge angajeaza operatoare pariuri sportive si supreveghetor jocuri in orasul Navodari , Mihail Kogalniceanu si Constanta! Cunostinte minime de operare PC! Oferim: Program de lucru in ture. Salariu fix+comision din profit. Posibilitate de avansare! Experienta nu este necesara, dar reprezinta un avantaj!

  • Societate pariuri sportive angajeaza casiera pentru pariuri.

  • CANDIDATUL IDEAL -Studii medii/studiile superioare constituie un avantaj; -Cunostinte medii de utilizare PC; -Bune activitati de comunicare,negociere si orientare spre rezultat; Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; Spirit de initiative si capacitate de a lucre in echipa. RESPONSABILITATI -Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; -Promovarea,prezentarea si vanzarea produselor companiei. BENEFICII -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare; -Traininguri gratuite; Posibilitatea de a promova profesional si de a devein manager de echipa.

  • studii medii/studii superioare constituie un avantaj; cunostinte medii de utilizare PC; bune abilitati in comunicare ,negociere si orientare spre rezultat; experienta anterioara in vinzari constituie un avantaj; spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. Beneficii support de autorizare ca agent de asigurare ; finantare 24 de luni de activitate ,in functie de rezultate; traininguri gratuite

  • Nedcon Maritime recrutează LĂCĂTUȘI ȘI TUBULATORI pentru șantier naval în străinătate. Plecare urgentă. Durata contractului: aprox. 3 luni Candidații interesați sunt rugați să aplice pe site-ul nostru www.nedcon.ro, la secțiunea Latest Jobs - Vacancies și să sunați la 0241586810. Va mulțumim.

  • Alatura-te echipei noastre talentate Esti in cautarea unui loc intr-un colectiv tanar, dinamic si carismatic? Noi te invitam sa ni te alaturi! Iti oferim posibilitatea sa cresti din punct de vedere profesional, sa beneficiezi de traing specific postului pentru care ai aplicat si multe alte oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei. SC JUNIOR GROUP SRL a fost infiintata in anul 2002 cu scopul de a furniza produse si servicii in domeniul IT si de a oferi consultanta si asistenta in vederea accesarii programelor de finantare. Suntem un grup de firme ce activeaza in domeniul comertului si prestarilor de servicii, fiind o companie angajata in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei prin produse si servicii de inalta calitate. De ce sa lucrezi la Junior? Noi te motivam sa mergi mai departe, sa-ti depasesti zilnic limitele si sa te remarci din punct de vedere profesional. Suntem un colectiv, o echipa, o familie. Daca te-am convins, poti aplica pentru unul dintre posturile noastre. Consultant fonduri europene Cauti un job pe fonduri europene? Vino la Junior! Nu suntem pretentiosi dar ne dorim un coleg/a pasionata de acest domeniu, care sa se alature echipei noastre. De asemenea, ne mai dorim ca potentialul nostru membru de echipa sa aiba studii superioare finalizate, cunostinte avansate de Microsoft Office si limba engleza, dar si bune abilitati de organizare si comunicare. Responsabilitati: – Identifici oportunitatiile de finantare nerambursabila; – Evaluezi eligibilitatea potentialilor clienti; – Consiliezi clientii si partenerii/furnizorii acestora in vederea emiterii/obtinerii documentelor necesare intocmirii documentelor de finantare; – Realizezi activitati de consultanta specifice evaluarii si contractarii proiectelor: intocmirea si verificarea cererilor de clarificari, consilierea beneficiarilor in cadrul vizitelor de evaluare. NECESAR - Studii superioare in domeniu - Experienta minima. Ce oferim noi? Un pachet salarial motivant, posibilitatea de dezvoltare si specializare, si mai important, un loc intr-o echipa dinamica, competitiva si amuzanta.

  • FIRMA DE ADMINISTRARE CAUTA CASIERA . DETALII LA TELEFON

  • SC JUNIOR GROUP SRL a fost infiintata in anul 2002 cu scopul de a furniza produse si servicii in domeniul IT si de a oferi consultanta si asistenta in vederea accesarii programelor de finantare. Suntem un grup de firme ce activeaza in domeniul comertului si prestarilor de servicii, fiind o companie angajata in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei prin produse si servicii de inalta calitate. De ce sa lucrezi la Junior? Noi te motivam sa mergi mai departe, sa-ti depasesti zilnic limitele si sa te remarci din punct de vedere profesional. Suntem un colectiv, o echipa, o familie. Daca te-am convins, poti aplica pentru unul dintre posturile noastre. Avem nevoie de o persoana dinamica, ambitioasa, cu spirit de observatie, deschisa la provocari si capabila sa lucreze in echipa. Ne mai dorim ca potentialul nostru membru de echipa sa aiba cunostinte avansate de Microsoft Office si limba engleza, dar si bune abilitati de organizare si comunicare. Personalitatea, proactivitatea, initiativa si capacitate de organizare pe prioritati sunt esentiale pentru acest post. Sarcini si responsabilitati: Preluare/efectuare apeluri telefonice; Completarea, consultarea si actualizarea bazei de date; Mentinerea relatiei cu clientii/furnizorii, colaboratorii; Administrare contracte; Redactare, pregatire documente; Updatarea documentelor active; Intocmirea si actualizarea informatiilor despre colaboratori; Pregatirea plicurilor pentru expediere prin serviciul de curierat; Indosarierea si arhivarea documente Centralizarea de date, Folosirea scannerului, a imprimantei, a xeroxului; Atributii administrative; Inregistreaza cererile de oferta in baza de date, redacteaza ofertele si informeaza departamentele implicate despre primirea cererii de oferta; Transmite ofertele pregatite si aprobate catre clienti; Se ingrijeste de evidenta feedbackului de la clientii sai prin chestionare de satisfactie client; Participa la evenimente de networking; Alte activitati de secretariat. Abilitati si competente: Atitudine pozitivă; Agilitate; Abilitati de comunicare Intuitie si receptia corecta a mesajelor Simt de răspundere; Discernamant si capacitate de a rezolva problemele; Perseverenta; Corectitudine si flexibilitate fata de colegi; Rezistenta la stres; Lucrul în echipă; Deschisa catre crestere profesionala; Se ofera un pachet salarial motivant, posibilitati de crestere si un mediu de lucru placut . Va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de mail Va multumim!

  • Societatea ANDO COM angajeaza frigotehnist cu calificare si experienta in domeniu. Descrierea jobului: - Are o cunoastere temeinica a sistemelor de climatizare si incalzire, atat din punct de vedere constructiv cat si in ceea ce priveste functionarea; - Dezvoltarea si intretinerea instalatiilor de climatizare, termice, sanitare si gaze; - Diagnosticarea si remedierea/inlocuirea instalatiilor defectuoase; - Punerea in functiune si verificarea utilajelor de climatizare, termice si sanitare; - Efectuarea activitatiilor de reparare si mentenanta ale echipamentelor folosite; - Raspunde de calitatea reparatiilor efectuate; - Buna gestionare a timpului pentru a optimiza perioada de reparatie/revizie. Cerinte: -Experienta in domeniul service-ului si mentenantei pentru aer conditionat si climatizare; -Atitudine pozitiva, spirit de echipa; -Disponibilitate la deplasari; -Permis de conducere categoria B; -Capacitatea de comunicare si relationare cu clientii; -Orice alte certificari/autorizatii in domeniu constituie avantaj. Avantaje: -Pachet salarial motivant - Mediu de lucru placut; - Echipa tanara si profesionista; - Cursuri de specializare periodice; - Posibilitatea de a lucra intr-un domeniu care se afla intr-o continua expansiune. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra!

  • Societatea ANDO COM angajeaza frigotehnist cu calificare si experienta in domeniu. Descrierea jobului: - Are o cunoastere temeinica a sistemelor de climatizare si incalzire, atat din punct de vedere constructiv cat si in ceea ce priveste functionarea; - Dezvoltarea si intretinerea instalatiilor de climatizare, termice, sanitare si gaze; - Diagnosticarea si remedierea/inlocuirea instalatiilor defectuoase; - Punerea in functiune si verificarea utilajelor de climatizare, termice si sanitare; - Efectuarea activitatiilor de reparare si mentenanta ale echipamentelor folosite; - Raspunde de calitatea reparatiilor efectuate; - Buna gestionare a timpului pentru a optimiza perioada de reparatie/revizie. Cerinte: -Experienta in domeniul service-ului si mentenantei pentru aer conditionat si climatizare; -Atitudine pozitiva, spirit de echipa; -Disponibilitate la deplasari; -Permis de conducere categoria B; -Capacitatea de comunicare si relationare cu clientii; -Orice alte certificari/autorizatii in domeniu constituie avantaj. Avantaje: -Pachet salarial motivant - Mediu de lucru placut; - Echipa tanara si profesionista; - Cursuri de specializare periodice; - Posibilitatea de a lucra intr-un domeniu care se afla intr-o continua expansiune. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra!

  • Doresc angajare (vile,pensiuni,hoteluri,cartiere rezidentiale,cladiri birouri etc.)pentru reparatii sau reamenajari interioare,exterioare (zidarii,tencuieli,gleturi,lavabil,faianta,gresie,termoizolatie,decorativa,schimbat obiecte sanitare,termice si electrice etc. Am48 ani,permis B,vorbesc engleza,spaniola,turca(nivel conversational). NU firmelor de constructii.tel.0767796427

  • Salveaza cautarea