Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    Ideal Candidate • Bachelor degree in Finance, Economics or related field • Proficient in MS Office and financial software applications • B2 level of English proficiency • A2 level of German is a PLUS • Team player with excellent communication skills and goal driven work ethic • Time management and organizational abilities • Quick to learn and willingness to dig into details • Affinity to numbers and data handling as well as ability to multitask and meet constant deadlines • Proven experience in Finance or Accounting Job description • maintain up-to-date billing system • follow up on, collect and allocate payments • perform account reconciliations • research and resolve payment discrepancies • maintain accounts receivable customer files and records • follow established procedures for processing receipts, cash etc • process credit card payments • investigate and resolve customer queries • communicate with customers via email • assist with month-end closing Founded 16 years ago in Berlin as a small start-up enterprise, 42com is now established on an international level. More than 200 companies from different countries and industrial sectors benefit from the technical expertise of 42com. From white label solutions for network operators to hosted switch services for key accounts to mobile telephone applications – our enterprising perfectionists are experts in finding solutions for almost anything imaginable. Please send your CV at info@saste.ro

  • 7

    Angajam operator pentru contabilitate primara: emitere/gestionare facturi, evidenta stocuri, urmarire incasari, evidenta documentelor intrare/iesire etc Asigura tinerea la zi a evidentei intrarilor si iesirilor, intocmirii corecte a documentelor contabile primare. Raspunde de intocmirea registrelor contabile zilnice. Coordoneaza operarea documentelor contabile primare primite in firma : facturi de intrari / iesiri marfa/materiale/servicii, bonuri fiscale, extrase bancare, deconturi. Prezentarea pontajelor si a actelor necesare calcularii salariilor. Inregistreaza facturile de servicii primite de la furnizori ; Verifica soldurile din contabilitate cu cele ale furnizorilor / clientilor Intocmeste rapoarte privind datoriile / creantele firmei in functie de vechime ; Fire organizata, rapiditate in actiuni. Experienta anterioara pe un post similar minim 2 ani. Persoana serioasa, punctuala, atenta la detalii. Capacitate de organizare si planificare.

  • Ofer servicii - Contabilitate primară. Brașov, Făgăraș, Rupea... ( inregistrare facturi, registru de casă , extrase de banca, etc.) cu preluarea actelor de la sediul firmei. Sunt dispusă sa lucrez full time sau part time , în funcție de necesitățile firmei. Lucrez de acasă și mă deplasez dacă este nevoie . Pentru mai multe detalii și colaborări, mă puteți contacta în privat și voi atașa și CV. Țin să precizez că momentan sunt în concediu de creștere copilului și doresc să revin mai repede. Vă mulțumesc !

  • 3

    Aveti atat de multe acte incat timpul nu va mai ajunge pentru inregistrarea lor? Eu asta fac... inregistrez acte in contabilitate si nu numai ... Sunt contabil de 20ani, duc o balanta pana la capat, cu registru casa, banca, deconturi, operatii valuta,importuri, leasing,inclusiv nivel declaratii, calcul impozite....,intocmire bilant, resurse umane, etc. Cunostinte avansate program contabilitate SAGA, WINMENTOR, Obisnuinta de verificare fise cont, situatii furnizori si clienti... si dupa caz, corectare si cu orice acte /documente aferente activitatii finaciar-contabile. Cunostiinte temeinice de legislatie fiscala si contabila. Caut un job part-time sau telemunca sau home-office(emit factura pentru servicii) si daca aveti nevoie de serviciile mele astept sa ma contactati. Tel: 0770-580908, 0744-934353 alinafaybv@gmail.com BRASOV

  • 1

    Bună ziua. Avem 2 posturi vacante pentru consultant financiar. CERINȚE: minim diplomă de bacalaureat, minim 24 ani, abilități de comunicare și managment al timpului, rezistență la refuzuri, capacitate de învățare. BENEFICII: un pachet atractiv de remunerare (2000-6000 lei/lună ), un program flexibil, dezvoltare profesională (program de formare profesională și training-uri periodice), instrumente de suport în activitatea de vânzare. Dacă doriți sa intrați în procesul de selecție vă rog să trimiteți un mesaj cu CV. O zi bună.

  • 1

    Ofer servicii de contabilitate completa ( declaratii , balanta , registre , salarii , bilanturi , etc . ) , contabilitate primara ,Revisal si declaratia intrastat, asociatii de proprietari situate in Otopeni si Bucuresti toate sectoarele. Preturile vor fi negociate , in urma unei discutii si a unei oferte personalizate in functie de specificul firmei si de volumul de activitate. Relatii la nr.0720.118.475

  • 10

    ANGAJAM CONTABILA PENTRU CONTABILITATE CU EXPERIENTA IN PROGRAMUL D-SOFT. Persoana atenta la detalii, responsabila si dinamica - persoana serioasa, constiincioasa, organizata, capacitate de analiza si sinteza - abilitati de comunicare si relationare PROGRAM 8 ORE/ZI

  • Compania noastra este interesata de angajarea unui profesionist in functia de Contabil. 1) Experienta necesara solicitata: - lucrul cu ContabSQL ,WinMenthor si/ sau Saga sau alte programe de contabilitate; - Microsoft Office; 2) Calificari: studii universitare in Contabilitate/ Finante 3) Alte competente necesare: - viteza de lucru si eficienta crescuta in intocmirea lucrarilor; - acuratetea si calitatea trebuie sa fie elementele cheie in finalizarea lucrarilor; - candidatul trebuie sa fie un bun coleg, sa-i placa sa lucreze in echipa, dar si individual, sa ofere ajutor colegilor atunci cand este necesar, sa stie sa-si organizeze bine timpul de lucru, sa poata lucra bine in conditii de respectare a termenelor limita stranse; - cunoasterea rezonabila a programelor Microsoft: Excel si Word; - carnet de sofer categoria B (de preferat, dar nu obligatoriu). Responsabilitati: - emitere de documente contabile (facturi, chitante); - intocmire si urmarire derulare contracte prestari servicii; - verificare deconturi; - incasari, plati; - urmarirea zilnica a incasarilor; - mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii; - inventarierea anuala a patrimoniului, confirmari de sold; - arhivare documente, scanare, corespondenta email; - aprovizionarea departamentelor societatii cu consumabile;

  • 4

    Absolvent de studii superioare economice (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate); - Experienta in domeniul contabil de 3-5 ani; - Necesara experienta intr-o firma de contabilitate; - Cunostinte PC: MSOffice (Word, Excel), soft-uri de Contabilitate. Constituie avantaj cunoasterea soft-ului- SAGA; - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana organizata, capacitate de analiza si sinteza. Responsabilitati: - Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor primite de la clienti; - Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; - Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; - Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; - Tine evidenta mijloacelor fixe; - Verifica modul in care se realizeaza reconcilierea evidentei AFP din fisa platitorului cu datele din contabilitate; - Intocmeste raportari speciale pentru clienti; - Mentine legatura cu clientii repartizati. Beneficii: - Salariu motivant; - Tichete de masa in valoare de 20 lei; - Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist si dinamic; - Dezvoltarea competentelor profesionale; Biroul se afla in Bragadiru, Strada Diamantului nr. 117 (Cartierul Fortuna). Descrierea companiei Kit Contabilitate, membră CECCAR, oferă servicii complete contabile și de salarizare. Deoarece portofoliul nostru este în creștere, dorim să ne mărim echipa cu un coleg/a pasionat/a de această frumoasă profesie și pentru care orice virgulă contează. Asigurăm fiecare candidat de confidențialiate.

  • Angajez contabil pentru contabilitate primara de luni-vineri 8-17. Cerințele noastre sunt: - cunostinte de contabilitate primara - cunoștințe de operare in Nexus prezinta un avantaj - cunoștințe de operare PC și MS Office - spirit de observație și atenție la detalii - persoana organizata si responsabila - lucru în echipa - experienta similara minim 3 ani de zile

  • Angajam CONTABIL CU EXPERIENTA pentru fabrica situata in Rm Sarat.. Cerinte: - studii absolvite in domeniu; - cunostinte pachet Office; - experienta pe un post similar minim 5 ani-in domeniul productiei; - cunostinte privind legislatia din domeniu. Responsabilitatile postului: - intocmire registru intrari- iesiri; - intocmire registru de casa si jurnal banca; - salarizare; - intocmire declaratii fiscale; - balanta/ bilant contabil. Se ofera: salariu motivant- discutat la interviu Program de lucru: luni-vineri- 9:00-17:00. Pentru detalii ne puteti contacta la numarul : sau veniti la sediul nostru din Galleria Mall, Etaj de Luni-Vineri.

  • 8

    Societate de expertiza contabila din Bucuresti angajeaza: Contabil / Economist contabil * In calitate de Contabil / Economist contabil veti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate sau student an terminal; - 1-2 ani experienta; - cunoasterea limbii franceze si/sau a limbii engleze constituie un avantaj. Persoanele care doresc sa candideze pentru acest post sunt invitate sa transmita un CV cat mai detaliat si o scrisoare de intentie la urmatoarea adresa de email: contabilitatecompleta@gmail.com.

  • 1

    SC Ferm Solutions lider de piata in domeniul contabilitatii se extinde si este in cautare de colegi noi. Contabil - cerințele postului: - Experiență minim 2 ani in domeniul financiar contabil - Cunostinte legislative in domeniul contabil-fiscal - Studiile economice constituie un avantaj - Cunostiinte avansate operare PC, Client Mail (Outlook), folosire motoare de cautare (Google, Internet Explorer etc.) - Cunostiinte avansate de accesare si folosire a site-urilor de administrare fiscala. - Cunostinte d HR si Salarizare reprezinta un avantaj - Cunostiinte avansate suita Office (Word, Excel) - Persoana organizată, atentă la detalii, cu capacitate de analiza si multitasking - Gândire analitică și capacitate de identificare si rezolvare a problemelor - Cunostiinte solide de limba Engleza (citit, vorbit) - Fire sociabila, cu bune abilitati de comunicare si spirit de echipa - Persoana integra, comfortabila cu asumarea responsabilitatii muncii, dedicata si proactiva - Capacitatea de prioritizare si respectare a termenelor limita Responsabilitatile pozitiei: - Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare - Receptionarea documentelor si rapoartelor in format fizic si electronic, inregistrare, procesare, arhivare - Operarea cu rigurozitate a documentelor de la clienti si inregistrarea pe diferite criterii specifice activitatii noastre - Intocmirea evidentelor contabile, calculare taxe, completare tabele de referinta, completare declaratii ANAF - Intocmirea declaratiilor lunare, trimestriale si a bilanturilor Avantaje: Mediu de lucru modern, cu ambient modern si multe facilitati incluse. Curte interioara in aer liber cu terasa si mobilier de gradina (masa, scaune) pentru relaxare si luat masa pe timpul verii. Echipa profesionista tanara, prietenoasa, deschisa si dornica sa invete Firma premiata si recunoscuta la nivel national in continua dezvoltare Instruire si consiliere profesionala permanenta cu suport fiscal si contabil Posibilitatea de avansare in cadrul societatii in functie de experienta acumulata Bonusuri corelate cu performanta individuala si de grup. Salariu negociabil in functie de experienta, capacitati si rezultate Program 10:00 - 18:30 Locatie Sector 5 Bucuresti, Prelungirea Ghencea Pentru mai multe detalii va asteptam sa ne contactati la nr. telefon: - intre orele 11.00 - 17.00

  • 8

    Manager, doresc colaborare cu o doamna sau domnisoara pentru activitati de intretinere a unei bune atmosfere.trebuie sa aiba un aspect placut si sa fie discreta Experienta nu este neaparat necesara. Cerinte: abilitati comunicare, open, disponibila. Program 5 ore pe zi.si in week Salariul 1.400 euro/luna Se pot achita transe de venit in functie de optiune: saptamanal, bilunar sau lunar astept cateva poze si sa discutam pe whattap +31617844196

  • Contabil cu experienta, caut colaborare ,pentru evidenta contabila completă, program contabilitate Saga C si salarizare-Revisal. Pentru detalii, va rog sa ma contactati la nr. fer si rog seriozitate!

  • Societate angajeaza contabila (sau expert contabil) cu experienta de minim 10 ani Cerinte intocmire declaratii,balante,bilanturi,revisal,etc Salariu atractiv se negociaza la sediul societatii Societatea se afla in Bolintin Vale,Judetul Giurgiu

  • 4

    Caut persoane foarte serioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. www.destine-broker.ro Este o companie in top 3 brokeri de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line (in aceasta perioada) de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care invatam si ne dezvoltam continuu. Veti incepe prin a incheia polite RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea veti fi putea incheia si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau tranzactii imobiliare. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon : Bogdan Stoian -

  • 13

    Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniul financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • 16

    Cautam un consultant ca tine! Daca te atrage ideea de a lucra intr-o companie care pune pret pe talentul tau si care este dispusa sa investeasca in pregatirea ta profesionala,suntem convinsi ca merita sa aplici. In plus daca esti o persoana: -Perseverenta,dinamica,orientata catre rezultate; -Cu spirit antreprenorial; -Care detine o capacitate de analiza si sinteza; -Cu abilitati de comunicare si negociere; -Care merge inainte ,indiferent de obstacole; Responsabilitatile tale: Manageri( 2 posturi) -Recrutarea si selectia candidatilorin vederea dezvoltarii echipei; -Planificarea si organizarea activitatii; -Coordonarea,monitorizarea si evaluarea activitatii echipei; -Identificarea oportunitatilor de dezvoltare a afacerii; Consultanti financiari (9 posturi) -Identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a bussinesului propriu; -Recomandarea celor mai potrivite solutii financiare. -Oferirea de service permanent clientilor din portofoliu; -Atingerea obiectivelor negociate; Beneficii: Formarea unei cariere de succes in management si consultanta financiara. Un venit motivant in functie de dezvoltarea afacerii; Finantari si bonusuri de performanta. Trainingul si pregatirea se fac in departamentul firmei.

  • 5

    Firma din Ploiesti in domeniul constructiilor angajeaza in conditii avantajoase contabila cu experienta Cerinte -studii superioare de specialitate -experienta in activitate min 2 ani -cunostinte operare pc -spirit organizatorit,rigurozitate -capacitate de respectarea termenelor limita -capacitate de sinteza,atentie la detaliu Responsabilitati -verificarea intocmirii corecte a documentelor primare -inregistrarea tuturor operatiunilor contabile lunare pana la nivelul de bilant in conformitate cu legislatia in vigoare -reconcilieri contabile pentru aria sa de activitate -intocmirea de situatii lunare pentru clienti si furnizori -corespondenta cu tertii,pentru asigurarea corectitudinii datelor si documentelor transmise -respectarea termenelor de inchidere lunare Conditii de lucru -salariu 3000 lei net -program de lucru : de luni pana vineri 8-17 Tipul jobului: cu norma intreaga,perioada nedeterminata:

  • Salveaza cautarea