Anunțuri
Locuri de munca Constanta-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL PENTRU RESTAURANTULUI HOTELULUI cu salariul integral consemnat in contractul de munca DESCRIEREA JOBULUI - Intampinarea clientilor, preluarea comenzilor si servirea oaspetilor intr-o maniera cat mai profesionista ; - Servirea bauturilor alcoolice non alcoolice, a preparatelor pe baza de cafea si a produselor culinare; - Rezolvarea cererilor clientilor potrivit standardelor si regulilor interne ale restaurantului; - Obligatia respectarii calitatii si gramajului produselor inainte de efectuarea serviciului; - Obligatia de a asigura clientilor servicii atente si complete: - Obligatia de a asigura curatenia spatiilor deservite, integritatea inventarului folosit si stocurile necesare; - Intocmirea notei de plata si a incasarilor potrivit instructajului si procedurilor legale prezentate; - Activitati specifice la casa de marcat (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Realizarea inventarului si gestiunea marfii (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); CERINTE - Experienta minim 3 ani in domeniul HORECA (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Tinuta generala intotdeauna ingrijita si igiena personala impecabila; - Disciplinat(a), motivate(a), stabil(a) emotional, stare buna de sanatate; - Atitudine pozitiva, de intelegere si sprijin reciproc in relatiile cu colegii; - Capacitatea de dialog corect in limba engleza reprezinta un avantaj (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Invatarea tuturor preparatelor din meniu (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Mentinerea curateniei si a igienei la locul de munca conform normelor in vigoare. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta in intervalul 09.00 - 17.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Cautam operatori productie si muncitori necalificati care sa lucreze la masini de tiparit, bobinat, laminat, sectionat intr-o societate de productie cu specific de tipografie. Ai un avantaj daca ai lucrat intr-un domeniu inrudit sau in orice activitate de productie si esti familiarizat cu operarea utilajelor automatizate. Daca nu ai o astfel de experienta dar doresti un loc de munca stabil si vrei sa inveti, iti oferim posibilitatea de a te forma profesional si de a te specializa la locul de munca. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata, tichete de masa, decontare transport, bonusuri si posibilitati de avansare. Sediul nostru este pe Str. Celulozei nr. 6 (Rodata SRL), in zona industriala. Pentru interviu va rugam sa va prezentati la sediul nostru in fiecare zi de marti, miercuri si joi, intre orele 10-16. Va rugam sa aveti la Dvs. cartea de identitate.
-
Promovat
Angajez camerista pentru curatenie apartamente,in sezon incepand cu 25 aprilie-15 setembrie,program in fiecare zi,dar flexibil.salaiul pe luna 2500 lei.apartamentele sunt situate in Navodari si sunt inchiriate in regim hotelier. Pentru detalii sunati la . .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
DESCRIERE Suntem în căutarea unui electrician dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea cunoștințe solide în domeniul electric și va fi capabil să efectueze lucrări de întreținere, reparații și instalări electrice într-un mod eficient și profesionist. Responsabilități: Diagnozarea și remedierea defecțiunilor electrice; Instalarea și întreținerea sistemelor electrice; Respectarea standardelor de siguranță și reglementărilor locale; Colaborarea cu echipa pentru a asigura funcționarea corectă a sistemelor electrice. Cerințe: Abilități bune de diagnosticare și rezolvare a problemelor; Respectarea normelor de siguranță și a reglementărilor industriale; Beneficii: Pachet salarial competitiv; Mediu de lucru pozitiv și profesionist; Oportunități de dezvoltare și avansare în carieră; Pentru mai multe detalii, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați la numărul de telefon !
-
Responsabilitati: Diagnosticarea defectelor anvelopelor; Vulcanizarea anvelopelor camerelor de aer; Demontarea asamblarea rotilor si montarea rotii pe autovehicul; Inlocuirea anvelopelor uzate sau in vederea adecvarii la sezon; Echilibrarea rotilor. Programul de lucru este de Luni pana Vineri Oferim: - Salariu atractiv; - Tichete de masa: 30 lei tichet; - Bonus de performanta; Pentru detalii sunati la
-
Nova Expert Construct S.R.L. recrutează contabil pentru contabilitate primara si activitate de gestiune. Jobul se află cu sediul în orașul Constanța, strada Spiru Haret nr. 24. Candidatul ideal: - Studii superioare finalizate; - Cunoștințe de contabilitate primară, cunoașterea programului SAGA; - Cunoștințe de operare PC (Windows, MS Office Word, Excel, Powerpoint); - Proactivitate, initiativa; - Bună capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor apărute; - Abilitați foarte bune de organizare, planificare, prioritizare; - Abilitați de comunicare și negociere; - Permis de conducere categoria B; - Experiența pe o poziție similară reprezintă un avantaj. Responsabilități: - Solicitarea, preluarea, verificarea și înregistrarea documentelor contabile lunare de la clienți și furnizori; - Gestionarea facturării, urmărirea încasărilor și a plăților; - Verificarea facturilor primite de la furnizori și corectitudinea acestora; - Întocmește dosarele cu actele contabile lunare și le transmite firmei de contabilitate; - Activități de tehnoredactare (printare, scanare, arhivare documente); - Menținerea relațiilor cu furnizorii, plasarea de comenzi; - Elaborează și redactează documente și situații cerute de management; - Monitorizarea stocului de birou și plasarea comenzilor pentru consumabile; - Asigurarea unui mediu de lucru ordonat și bine organizat în birou; - Păstrarea documentelor în format electronic și fizic, pentru diferitele organizații sau activități, pentru a le pune la dispoziția managerului, la nevoie; - Întocmirea și gestionarea de oferte de preț, contracte de prestări servicii, de comodat, asociere, închiriere sau vânzare; - Redactare cereri de oferte către furnizori noi și intocmire oferte personalizate noilor clienți; - Întâmpinarea clienților și partenerilor societății; - Asigurarea legăturii între angajații firmei, precum și între aceștia și beneficiari; - Procesarea documentelor de angajare, inclusiv contracte de muncă și acte adiționale, gestionarea și actualizarea bazelor de date ale angajaților, asigură existenta și verificarea documentelor necesare la angajare, menține legătura cu instituțiile abilitate (ITM, AJOFM, etc.), răspunde de arhivarea dosarelor de personal. Oferim: - Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare; - Tichete de masă; - Un mediu de lucru dinamic, cu oportunități de dezvoltare profesională; - Program de lucru flexibil, birou; - Posibilități de creștere salarială și avansare. Dacă ești interesat ă de acest post și îndeplinești cerințele, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail:
-
CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj; - Cunostinte medii de utilizare PC; - Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent; - Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; - Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; - Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. RESPONSABILITATI: - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; - Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului. BENEFICII: - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); - Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate; - Grile de comisioane progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. DESCRIEREA COMPANIEI: Generali in lume Generali este unul dintre principalii jucatori in asigurari la nivel global, cu active gestionate de peste 400 mld. de euro. Are 85.000 de angajati si o forta de vanzari de peste 100.000 de persoane, ce deserveste peste 70 milioane de clienti. Generali isi desfasoara activitatea in 60 de tari de pe 5 continente. 90% din activitatea Generali este concentrata in Europa. Este cel mai mare mare asigurator de viata din Europa si se situeaza printre primii trei asiguratori europeni, fiind lider de piata in Italia si ocupand pozitii cheie in Germania, Franta, Austria, Spania si Elvetia. Generali Romania Generali Romania este in top 10 jucatori de pe piata romaneasca de asigurari oferind toata gama de produse de asigurare viata si non viata. Valorile pe care ne bazam sunt: orientare catre client, integritate, munca in echipa, inovatie si profesionalism. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau pe adresa sau ataseaza-l direct pe site. Telefon: 0754999198
-
Societate comerciala din Constanta cu o vechime de 20 de ani cu specific productie si comert, oferim colaborare unor agenti cu experienta vasta in domeniul vanzarilor, cu personalitate juridica(II, PFA, SRL). Fara limita de varsta. Femei sau barbati. Disponibilitate de deplasare obligatorie. Discount substantial.
-
Angajam spălător de vase băieții pentru hotel Eforie Nord. Program 8 ore pe zi 2 zile libere pe săptămână Salariu 3500 ron + transport. Cu posibilitate de cazare.
-
Angajam Fete & Baieti (salariu minim 2.0.7.9.LEI net - 3.3.0.0.LEI brut & ore suplimentare platite & tips & bonus loialitate etc.): - varsta minima 21 ani, vechime carnet conducere: 2 ani, copie aviz medical & psihologic, atestat *certificat profesional (adresa scoala: str. theodor Burada nr.38c, Constanta). Avantaje maxime: program flexibil, masini noi, salarii minime garantate etc. Persoanele care nu sunt serioase sunt rugate sa nu se deranjeze sa ne contacteze. Va rugam sa nu ne trimiteti mesaje pentru detalii! Pentru programari contactati-ne direct telefonic & WhatsApp (Luni - Duminica > 8-20| optiunile de colaborare sunt valabile strict cu masinile firmei noastre (exclus inchirieri sau masini personale): 1. Angajat Contract de munca part-time sau full-time (salariu minim economie etc.) 2. PFA sau SRL Contract exclusiv, plata ora + oportunitati exclusive in proiectele firmei fara nici o limita de expansiune financiara & dezvoltare personala Nu exista o alta firma in acest domeniu care sa-ti poata oferi mai multe avantaje. Hai sa te convingi singur(a). Contacteaza-ne acum. - - - Sistemul de plati si avantaje este conceput pentru a fi mult mai eficient decat orice castig posibil al soferilor care muncesc cu masina personala sau inchiriata. * program flexibil, la alegere, personalizat si in functie de mai multi factori pot munci mai multi soferi pe o masina sau doar unul singur * costurile angajatilor colaboratorilor pentru acest tip de activitate sunt 0 (zero), toate cheltuielile inclusiv carburantul sunt garantate de firma * salariile minime sunt garantate indiferent de numarul de curse sau incasari www.rentxcar.com
-
Firma de constructii cu sediul în Jud .Constanta angajaza fierari și dulgheri . Pentru detalii sunați la nr .de tel
-
Fabrica de Mobila Custom Series din Constanța, Str. Vârful cu Dor, zona CET, angajeaza: - operatori utilaje (circular de taiere în pachet, mașină cantuire, CNC de gaurire) - montatori mobilier - tâmplari cu experienta în realizarea de mobilier din PAL și MDF Programul de lucru este: L-V , orele 08:00-17:00 Salariul se discuta și negociază la momentul interviului în funcție de experienta, cunoștințele și îndemânarea fiecăruia. Pentru programare la interviu și alte detalii sunați la nr de telefon: .
-
* Deplasarea la adresele desemnate zilnic pe zona alocata, in vederea citirii contoarelor de energie electrica; * Identificarea si examinarea verificarea vizuala a contorului si a firidei de bransament (ex. integritate sigilii, etc); * Citirea si inscrierea corecta a indexurilor in terminalele mobile de citire; * Fotografierea contorului (index si serie contor vizibile); * Inregistrarea in terminalul de citire a situatiilor in care indexul nu a putut fi citit (anomalii de citire)
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Angajam soferi profesionisti categoria C + E! Alatura-te echipei! PACHET SALARIAL: Oferim un loc de munca stabil in care munca este apreciata si recompensata pe masura.- salariu 6000 lei salariu atractiv si bonusuri in functie de performanta, se va fixa in momentul interviului analizele periodice anuale sunt suportate de firma mediu de lucru placut CERINTE: seriozitate, responsabilitate, profesionalism, atestate indeplinirea sarcinilor de serviciu comform comenzilor de transport si a ordinelor directe a dispecerului de transport capacitate de lucru cu resurse date ( incadrare in timp) obligatoriu certificate de competenta profesionala (atestat) abilitati de lucru in echipa capacitate de a respecta termene atentie distributiva Pentru detalii si mai multe informatii, va rog sunati la nr.
-
Angajam soferi profesionisti categoria C + E! Alatura-te echipei! PACHET SALARIAL: Oferim un loc de munca stabil in care munca este apreciata si recompensata pe masura - salariu 6000 lei salariu atractiv si bonusuri in functie de performanta, se va fixa in momentul interviului analizele periodice anuale sunt suportate de firma mediu de lucru placut CERINTE: seriozitate, responsabilitate, profesionalism, atestate indeplinirea sarcinilor de serviciu comform comenzilor de transport si a ordinelor directe a dispecerului de transport capacitate de lucru cu resurse date ( incadrare in timp) obligatoriu certificate de competenta profesionala (atestat) abilitati de lucru in echipa capacitate de a respecta termene atentie distributiva Pentru detalii si mai multe informatii, va rog sunati la nr.
-
Restaurantul Ciorbik angajează ajutor bucătar pe perioada nedeterminată . Salariul începe de la 3000 lei.
-
Societate angajeaza pentru punctul de lucru din Incinta Port Mangalia - terminal bitum: - Operatori pentru operatiuni incarcare descarcare Domiciliul in localitati limitrofe: 2 Mai, Limanu, Mangalia Constituie avantaj posesor permis auto categ. B Beneficii: Se asigura transport, masa pranz.
-
Ai ocazia sa iti creezi propria afacere, in care veniturile sunt nelimitate. Acest job iti da posibilitatea sa emiti polite de asigurare pentru tine si prietenii tai, cunostiintele tale, sa lucrezi de acasa, sa iti faci bani in plus pentru ceea ce iti doresti, practic iti creezi propriul tau portofoliu de clienti pentru propria ta afacere. Activitatea se desfasoara din confortul propriei tale case, unde programul ti-l vei face asa cum vrei tu, nu vei depinde de nimeni, tu esti propriul tau sef. Nu vei avea niciun target de atins, castigi pentru fiecare asigurare incheiata, iar decontul se face la fiecare sfarsit de luna si atunci primesti banii in functie de politele incheiate. Această afacere îți va permite să îți crești veniturile exponential, fiind o oportunitate cu risc mic, dar cu un mare potential de recompensare. Tot ce ai nevoie este diploma de bac sau liceul si se începe cu o investitie financiară modică de 150 lei, reprezentand taxa de pregatire profesionala, avand acces complet pe platforma noastra. Acolo se regaseste toata tematica pentru sustinerea examenului ISF (examen necesar pentru toata lumea din domeniul asigurarilor) si teste de simulare pe capitole. Taxa pentru examenul ISF este de 320 lei. Vei incepe prin a incheia polite RCA (auto), insa vei putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, locuinta (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele. De asemenea iti oferim posibilitatea extinderii activitatii catre zona de Imobiliare, Credite sau Travel. Ai posibilitatea sa iti faci propria structura (echipa), unde automat devii coordonator si exista posibilitatea sa cresti in nivel de cariera (11 nivele disponibile) unde automat comisioanele vor creste in functie de nivel. Prin urmare, exista doua modalitati de unde vei putea produce bani,: din munca si realizarile proprii si din realizarile propriei echipe. Plata va fi din comision in functie de nivelul fiecaruia. Avem parte de pregatiri permanente prim seminarii online de la experti in domeniul asigurarilor, atat managerii companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care invatam si ne dezvoltam continuu. Iti oferim acces la cea mai avansata platforma online (pentru emitere si invatare), bonusuri de performanta, produse (camera foto, laptop, etc.), seminarii si cursuri gratuite, training-uri de dezvoltare personala si profesionala, sistem de comisionare foarte atractiv, grup comun de whatsapp unde invatam sa facem bani, excursii, diploma broker, suportul nostru si indrumarea catre o cariera de succes.
-
Descrierea postului: -procesarea pe calculator a comenzilor primite online; - verificarea produselor dintr-o comanda, prin existenta lor in depozit; - receptionarea produselor din ziua respectiva; -ambalarea coletelor cu multa atentie, deoarece sunt produse fragile; -predarea coletelor curierului. Beneficii: - salariu de baza, bonuri de masa de 40 lei si bonus vanzari la realizarea targetului. Experienta constituie un avanta
-
Vrem sa ne marim echipa! Daca esti o persoana plina de inspiratie, creativa si zambareata, te asteptam sa ni te alaturi! Beauty Factory ( zona Stadionul Faru Constanta) pune la dispozitie un post coafor de inchiriat. Relatii la tel
-
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Hotel Ambasador Mamaia angajeaza receptionere pe perioada 25.04-30.09.2024 Cautam personal amabil, cu abilitati dezvoltate de comunicare