Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam persoana pentru contabilitate primara si arhivare - cunostinte operare pc , excel

    Angajam personal -Timisoara Cerințe: - Cunostinte minime de contabilitate primară - Cunoștințe: operare PC, sa cunoasca programul word, excel - Bună capacitate de organizare - Responsabilitate si seriozitate - Capacitatea de respectare a termenelor limita Responsabilitati: - Introducere, prelucrare, verificare date financiare in soft - Înregistrarea în contabilitate a facturilor, extraselor de cont, registre de casa - Verificarea documentelor primite - Arhivare facturi contabilizate, documente - Activități administrative tel

  • 6

    Angajam persoana birou contabilitate in partida simpla si arhivare

    Angajam persoana organizata si responsabila ,(contabilitate primara) , care are cunostinte operare PC , EXCEL. Atributii: introducere date, registru jurnal, registru de casa, registru de banca, arhivare. Pentru mai multe detalii , ne puteti contacta la nr. de tel.

  • Operator calculator

    suntem in cautarea unei colege care sa ocupe postul de operator calculator intr o firma de contabilitate.Program part tim4h zi prezenta obligatorie,experienta minim 2 ani,mediu de lucru placut,bonusuri de sarbatori,sediul Bdul Unirii,cv la adresa de email

  • 1

    Angajez absolventa științe economice

    Birou contabilitate angajez absolventa științe economice! Nu solicit experiență! Program flexibil

  • 1

    Expert contabil si consultant fiscal

    Expert contabil si consultant fiscal cu experienta, ofer servicii complete de contabilitate, salarizare, resurse umane si consultanta fiscala.

  • 6

    angajam contabil cu experinta

    societate de distribuție sc Hriri distribution S.R.L. angajăm contabil operatori facturare și agent de vânzări salarii avantajoase și bonusuri pt detalii doamna flori

  • 3

    Operator facturare contabilitate primara

    Cautam coleg colega pentru postul de facturare, contabilitate primara. -facturare, evidenta facturi -registrul de casa , monetar -arhivare documente contabile Experienta în domeniu constituie un avantaj.

  • 5

    Angajam economist-contabil

    Experienta de minim 1 an in contabilitate si cunoasterea programului SAGA Program de lucru de 8 ore.

  • 11

    contabilitate primara

    inregistrare documente de intrare, iesire, resurse umane, etc locatie pitesti, program de 8 ore de luni pana vineri. salarizare si conditii de munca atractive si decente.

  • 3

    Angajam Operator Facturare

    SPECTRAL MOBILA angajeaza OPERATOR FACTURARE pentru fabrica de mobila din Tutova. Se asigura transportul cu masinile societatii din Barlad si alte localitati limitrofe. Program de lucru de 8 ore pe zi de luni pana vineri. Salariu motivant si tichete de masa de 40 de lei zi. CV-urile se pot trimite pe e-mail folosind aplicatia din site sau se pot aduce la fabrica de mobila din Tutova de luni pana vineri in intervalul 8:00 - 15:30. DESPRE NOI Spectral Mobila SA este unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL melaminat si MDF din zona Moldovei. Fabrica detinuta de companie este situata in apropierea municipiului Barlad si reprezinta una din cele mai mari investitii locale cu capital integral privat. Gama de produse fabricata de Spectral Mobila SA este una completa si cuprinde piese de mobilier pentru dormitoare, sufragerii, bucatarii, holuri, birouri si alte piese de mic mobilier. Calitatea produselor fabricate de companie corespunde celor mai inalte exigente, fiind asigurata de un flux tehnologic automatizat care cuprinde circulare de taiat in pachet, masini automate de cantuit pe suprafete drepte sau curbe, centre de prelucrare cu comanda numerica sau prese vacuum cu membrana pentru infoliat piese din MDF. Utilajele utilizate in fabricarea pieselor de mobilier sunt produse de unii din cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniu si datorita varstei medii de pana in 3 ani a utilajelor ce compun fluxul tehonologic, acestea dispun de cele mai noi tehnologii de fabricare a mobilei la ora actuala. Spectral Mobila SA comercializeaza produsele fabricate printr-o retea de distribuitori care cuprinde peste 100 de magazine din toata tara. Compania asigura livrarea produselor catre partenerii sai in cel mai scurt timp datorita stocurilor mari de produse finite si a parcului auto propriu format din mai multe autoutilitare moderne. Toti partenerii societatii beneficiaza de consultanta specializata, transportul produselor gratuit si conditii comerciale avantajoase. Piesele de mobilier sunt coletate si dispun de schite de montaj, astfel nu sunt necesare spatii mari de depozitare ale magazinelor partenere si asigura o siguranta a livrarii produselor in cele mai bune conditii. Produsele livrate catre colaboratori sunt insotite de certificate de garantie si certificate de conformitate conform legislatiei in vigoare. Pe langa reteaua de colaboratori, Spectral Mobila SA opereaza 7 magazine proprii si 28 magazine in sistem de franciza sub brand-ul Spectral Mobila in Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calafat, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Cluj-Napoca, Focsani, Galati, Iasi, Intorsura Buzaului, Mangalia, Moreni, Oltenita, Pitesti, Ramnicu Sarat, Roman, Sacele, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Slatina, Slobozia, Suceava, Targu Frumos, Targu Jiu, Tecuci, Timisoara si Turda. In cele 35 de magazine Spectral Mobila clientii pot admira intreaga gama de piese de mobilier fabricate de companie. Produsele pot fi achizitionate cu plata pe loc (numerar sau cu card bancar) sau in rate prin diferite institutii de creditare. Indiferent de modalitatea de achizitie, clientii celor 35 de magazine Spectral Mobila beneficiaza de transport cu autoutilitare proprii in cel mai scurt timp din momentul achizitiei, montaj asigurat de personal specializat si garantie integrala a produselor cumparate pentru o perioada de 24 de luni. Incepand cu 2016 Spectral Mobila SA opereaza si un magazin online din care clientii pot achizitiona toata gama de produse fabricate de companie.

  • 1

    Angajăm Contabil

    Suntem o companie de producție din Arad (Micălaca) și suntem în căutarea unui contabil cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Dacă vă interesează o provocare cu oportunități de creștere profesională, credem că acest post este pentru dvs.! Ce ne dorim de la dvs.: - Absolvent de studii superioare; - Cunoștinte de operare în Excel Word; - Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple; - Precizie, responsabilitate; - O bună organizare și gândire logică. Responsabilități: - Înregistrarea facturilor, bonurilor fiscale și a altor documente financiar-contabile; - Verificarea corectitudinii și completitudinii datelor înregistrate; - Asigurarea respectării termenelor limită pentru înregistrarea documentelor; - Întocmirea diverselor rapoarte la solicitarea superiorului; - Participarea la operațiunile contabile de închidere de lună; - Operarea jurnalului de bancă. Ce oferim: - Salariu motivant; - Tichete de masă de 30 RON zi; - Asigurare de sănătate și accidente; - Asigurarea transportului. Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne sunați la numărul din imagine!

  • Evaluator autorizat ANEVAR pentru proprietati imobiliare/bunuri mobile/intreprinderi

    Cerinţele principale: • Membru titular ANEVAR cu specializarile EPI si EBM si/sau EI; • Experienta profesionala minim 1 an intr-o pozitie similara; • Capacitate de sinteza si analiza; • Cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului ; • Dorinta de invatare si perfectionare continua; • Conduita morala, spirit de echipa, capacitate de a face fata provocarilor din domeniul evaluarii; • Detinere permis auto categoria B constituie un avantaj. Responsabilităţile principale: • Deplasarea la obiective in vederea inspectarii acestora; • Realizarea Rapoartelor de Evaluare in conformitate cu Standardele de Evaluare si cu pregatirea profesionala pe care o detine; • Cunoasterea, intelegerea si punerea in aplicare a metodelor si tehnicilor recunoscute care sunt necesare pentru efectuarea unei evaluari corecte; • Prospecteaza piata si actualizeaza informatia referitoare la valoarea bunurilor mobiliare si imobiliare; • Implicare activa in Departamentul de Evaluari al Societatii . Beneficii: • Echipa dinamica; • Posibilitatea imbunatatirii performantelor profesionale; • Investitii in dezvoltarea profesionala a angajatilor prin asigurarea si plata programelor de pregatire continua de catre companie CV-urile pot fi transmise pe adresa de email

  • 4

    Angajam operator facturare

    Companie cu 30 ani vechime angajeaza operator facturare cu experienta in lucrul cu sistemele de gestiune-contabilitate. Se ofera salariu fix, plus bonuri de masa, prime periodice, contravaloarea abonament. Sediul se afla in sos. Chitilei, sector 1, Bucuresti. Site-ul nostru este www.julienexpert.ro

  • 9

    Societate de transport

    Mărim echipa cu o persoană cunoscătoare pe contabilitate primară emitere de facturi, comenzi să stăpânească calculatorul etc! Salar atractiv 5000-6000 ron! Tel:

  • Angajam Specialist facturare contabilitate

    Ne mărim ECHIPA! Specialist facturare contabilitate ____ Cerințe: - cunoștințe solide și experiență anterioară în domeniul financiar-contabil - utilizarea instrumentelor software financiar-contabile - abilități bune de comunicare și atenție la detalii - respectarea termenelor limită. ____ Responsabilități: - generarea, verificarea și gestionarea facturilor și a documentelor financiar-contabile asociate - monitorizarea fluxului de facturare și reconcilierea conturilor - colaborarea strânsă cu echipele interne pentru a asigura exactitatea și corectitudinea datelor financiare - realizarea de operațiuni bancare și de cash-flow - asigurarea conformității procedurilor contabile cu legislația fiscală în vigoare. ____ Beneficii: - salariu competitiv, în concordanță cu experiența și abilitățile personale - bonusuri și prime - oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei - mediu de lucru dinamic și prietenos. ____ Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră, ne poți trimite un CV actualizat la: Email: WhatsApp: ____ Așteptăm cu nerăbdare să te alături echipei noastre HERRA Piatra Neamț!

  • 9

    Economist - cu sau fara experienta

    O CARIERĂ NU UN JOB! Firma de contabilitate cu sediul in Slatina recruteaza economist. Cerințe : * Cu sau fara experienta * pachet office ( word, excel) nivel mediu; *abilitati de lucru cu cifre si baze de date; * pasionat de domeniu; si interesat in construirea unei cariere. Fisa postului: * inregistrarea tuturor documentelor , in softul de contabilitate, pentru clientii societatii. * interactiunea cu clientii pentru prezentarea obligatiilor de plata legale si furnizarea de explicatii; * alte sarcini adiacente activitatii financiar-contabile; Pachet salarial * Se ofera, pentru persoanele fara experienta, training in cadrul firmei. * Salariu competitiv in functie de experienta; * bonuri de masa * Posibilitatea unei cariere in domeniu; * alte bonusuri vor fi discutate la interviu. Relatii la telefon :

  • Angajez contabil a

    Firma de contabilitate cauta urgent contabil a cu experienta minim 2 ani in domeniu ,preferabil cunostiinte operare in sistemul Saga

  • Economist - contabil

    Candidatul Ideal - Studii superioare finalizate - profil economic - Minim 5 ani experienta in domeniul financiar-contabil. - Cunoastere operare PC - pachet MS Office (word, excel-nivel avansat, power point, outlook). - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile. - Persoana cooperanta, echilibrata. - Seriozitate, punctualitate. - Excelente abilitati de comunicare. - Atentie la detalii. - Spirit de echipa si excelente abilitati de lucru sub presiune, analiza si respectarea termenelor - Experienta in domeniul productie si cunoasterea unui ERP - reprezinta avantaj. Responsabilitățile vor fi următoarele: - Introducerea tuturor documentelor contabile in ERP: facturi emise, facturi de achizitie, tranzactii bancare, incasari ,plati etc. - Activitati casierie, completare Registru de casa, efectuare incasari, - Verificarea incasarilor si a debitelor. - Reconcilieri fise de cont furnizori si clienti. - Intocmirea diferitelor rapoarte si situatii solicitate de catre conducere. - Arhivarea documentelor financiar-contabile. - Participa activ la inventare si sau stocuri inopinante in punctele de lucru. -Gestioneza activitățile contabile de zi cu zi, sub îndrumarea Directorului Economic astfel încât termenele limită să fie îndeplinite Daca esti intersat a si ti se potriveste, trimite un CV la adresa de email

  • 1

    Angajam Contabil

    Angajam Contabil pentru a se alatura echipei noastre, o persoana organizata, cu pasiune pentru contabilitate, care sa isi doreasca sa invete lucruri noi si care sa corespunda urmatoarelor cerinte: Cunostinte si calificari necesare: Aplicatia de contabilitatea Saga este obligatorie. Dexteritate in operare documente pe calculator(operare rapida si atentie in procesare). Experienta de munca intr-o firma de contabilitate (constituie avantaj); Ce implica pozitia de Contabil Sa aibe cunostinte de contabilitate si un grad ridicat de independenta in indeplinirea sarcinilor. Inregistrarea documentelor in aplicatia informatica; Iata ce iti oferim: un pachet salarial motivant, competitiv pe piata, conditii excelente de lucru si un mediu placut, program de lucru 08.30-17.00, luni-vineri.

  • 4

    Angajare contabil - contabilitate primara

    Service Auto angajeaza contabil cu experienta minim 3-5 ani in evidenta contabila primara, bun cunoscator de program de gestiune stocuri, investitii. Se acorda tichete de masa. Program de lucru: de luni pana vineri de la 8.30 17.00, cu pauza de masa 30 minute Asteptam CV-ul pe email: karomcont@yah:.com

Salvează căutarea