Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Ilfov doar cu poze

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cerințe privind ocuparea postului Pregătirea de specialitate: studii medii cu bacalaureat, eventual studii superioare. Perfecționări (specializări) – Cursuri de calificare în vânzări. Cunoștințe operare PC : - avansat - Operare PC: Word, Excel Abilități, calități și aptitudini necesare: înțelegere verbală, claritatea vorbirii, expresivitate verbală, recunoașterea vorbirii unei persoane, perseverență, seriozitate, spirit de echipă Cunoştinţe limbi străine: engleză- nivel mediu/avansat. Experiență: minim 6 luni în domeniul vânzărilor Responsabilități: - Vinde produsele firmei prin telefon și/sau e-mail atat clientilor existenti cat si la posibili noi clienți, - Asigură o comunicare eficienta cu clientii, prezintă și promovează produsele aferente vanzarii - Obtinere comenzi telefonice si procesarea acestora - Procesare comenzi sosite in format electronic (email) - Suport telefonic pentru managerii de zona (informatii cu privire la produse, stocuri, preturi, etc.) - Influentare vanzare dealer / client prin promovarea articolelor / actiunilor de interes pentru firma - Preluare reclamatii in vederea solutionarii acestora si informare dealer/client cu privire la rezolvare. - Sondare piata prin interogare dealer / client conform tematicii stabilite - Participa la inventariere marfurilor din depozit - Respecta programul de lucru stabilit - Respecta procedurile interne de lucru ale departamentului - Administrează si dezvolta portofoliul de client - Întocmeste rapoarte lunare/trimestriale de activitate, după caz - Respectă confidentialitatea informatiilor obtinute cu ocazia exercitarii atributiilor si sarcinilor de serviciu - Respectă secretul profesional și se îngrijește de păstrarea documentelor cu care intră în contact Beneficii: - pachet salarial motivant; - bonusuri de performanţă; - contract pe perioada nedeterminata; - masa de pranz; - card servicii medicale MedLife. Condiții oferite: Un mediu de lucru plăcut și dinamic, într-o companie aflată în plină dezvoltare; Posibilități de dezvoltare profesională și instruire constantă; Teambuildinguri, petreceri anuale și alte activități de motivare. Te invităm să ne trimiți CV și scrisoare de intenție la adresa de e-mail până la data de 30.05.2020. Vom contacta doar persoanele selectate. Conform Regulamentului UE 679/2016 al Parlamentului European și al consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE), GOLDEN FISH SRL este operator de date. Colectarea și utilizarea datelor existente în CV-ul dumneavoastră se vor face numai în scopul recrutării conform art.6.1.b din Regulamentul 679/2016 și vor fi stocate în baza noastră de date pe o perioadă de 30 de zile calendaristice, după care acestea vor fi șterse.

  • 2

    Dem Electronics recruteaza pentru sediul din Voluntari, Ilfov, un operator facturare date. - studii minime necesare : economice, medii - experienţa minimă necesară - cunoştinţe necesare : programe de gestiune, MS Office - aptitudini şi abilităţi : de învăţare, de comunicare, de lucru cu cifrele; inteligenţă de nivel mediu, atenţie distributivă, echilibru emoţional, capacitatea de a lucra în echipă, rezistenţă la stres, punctualitate, persoană organizată, uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare. Descrierea jobului: - Respectă procedura de lucru privind întocmirea avizelor, chitanţelor şi facturilor conform legilor în vigoare şi conform cerinţelor interne; - Răspunde de evidenţa documentelor fiscale (facturi şi avize) completate şi eliberate; - Vor fi introduse diverse documente în programul de gestiune conform comenzilor sau dispoziţiilor de livrare primite, completând toate câmpurile pe care programul le cere; - Închide sesiunea de facturare astfel încât livrarea comenzilor să se facă în timp util; - Facturile vor fi verificate şi semnate de operatorul de facturare care le-a emis - Pentru avizele emise se întocmeşte factura ţinând cont de toate modificările apărute şi aprobate de departamentul livrare(gestionar) - Implementarea rapoatelor de activitate la sfarsitul zilei si saptamanii de munca

  • Salveaza cautarea