Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 9

    Cabinet de avocat Zamfirescu Cristian Angajam Studenti absolventi de drept sau avocati

    Angajam studenti,absolventi de drept sau avocati Cabinet de avocat Zamfirescu Trimiteti cv ul pe email - Emailul este atasat la anunt! sau wts pe numarul atasat

  • 32

    Angajam Operator Callcenter

    - Cunoaste foarte bine limba româna (scris si vorbit); - Excelente abilități de comunicare si claritate în exprimare; - Capacitatea de a asculta si intelege nevoile clientului, si de a găsi solutii echitabile; - Cunostinte si experienta de lucru cu pachetul Microsoft Office sau orice alt program similar ( Office) - Cunostinte de operare calculator; - Abilităti de gândire sintetică si analitică; - Abilităti de rezolvare a problemelor; - Atentie distributivă si concentrată. Condiții: - Conditii optime de lucru, intr-o locatie situata in zona centrala a orasului; - Pregatire new-entry, suport on-the-job continuu, sedinte de feedback si coaching; - Salariu competitiv, cu posibilitatea cresterii veniturilor atat prin bonusuri de performanta, cat si prin promovarea/vanzarea diferitelor servicii/produse; Program de lucru: Full Time: 8 h

  • 2

    asistent manager secretariat

    Tipul Jobului: Full-time Program de lucru: Luni-vineri: 09:00-17:00 Descriere Job: Căutăm o persoană serioasă, harnică și punctuală pentru rolul de Asistent Manager Secretariat. Acest rol necesită competențe bune de utilizare a computerului, inclusiv pachet Office și abilități de navigare pe internet, pentru a asigura suportul administrativ necesar și pentru a facilita comunicarea eficientă cu clienții si intre departamente Responsabilități: Suport în activitățile zilnice ale managerului Pregătirea documentelor și rapoartelor necesare Gestionarea corespondenței și a agendelor Asigurarea suportului pentru echipa de vânzări, Cerințe Minime: Cunoștințe solide de utilizare a calculatorului (pachet Office, navigare pe internet) Seriozitate, hărnicie și punctualitate Abilități bine dezvoltate de comunicare și organizare Constituie Avantaj: Experiența de minim 2 ani Experiența în comunicarea cu clienții Abilități redactare contracte, emitere facturi. Oferta Noastră: Salariu atractiv, în funcție de experiență și performanțe Bonusuri de performanță periodice Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în creștere Căutăm un candidat comunicativ, organizat și responsabil, care să se alăture echipei noastre dinamice și în creștere. Suntem nerăbdători să te cunoaștem și să te integrăm în echipa noastră! Descrierea companiei Suntem o firmă specializată în marketing. Suntem o firmă care are un portofoliu diversificat de clienți, atât în țară cât și internaționali. Firma se ocupă și cu organizarea de evenimente. Va necesita o comunicare foarte bine dezvoltată cu diferite persoane de interes. Ne extindem echipa și căutăm un Asistent Manager dedicat, pentru a ne sprijini în gestionarea eficientă a activităților zilnice.

  • 1

    Angajam Administrator

    Anunț de angajare: Firma locală din Galați, specializată în producția de panouri SIP, caută un bărbat matur și responsabil pentru a ocupa un post în domeniul administrativ. Candidatul potrivit trebuie să fie extrem de organizat, serios și să dea dovadă de punctualitate, având în plus abilități remarcabile de conducere. Sediul firmei se găsește pe Calea Smârdan. Programul de lucru este stabil, de luni până vineri, între orele 9 și 17 flexibil , iar lucrul sâmbăta este necesar doar în anumite situații . Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți un CV actualizat, iar pentru orice detalii suplimentare sunați la numărul de telefon . Așteptăm cu interes să facem cunoștință cu viitorul nostru coleg!

  • 9

    Freelance Recruiter - remote

    Suntem în căutarea unui recrutor freelance pasionat și dedicat, care să se alăture echipei noastre dinamică. Dacă te afli în căutarea unei oportunități flexibile de a-ți dezvolta abilitățile în recrutare și de a câștiga în funcție de performanțe, aceasta ar putea fi o ocazie excelentă pentru tine! Responsabilități: Identificarea și contactarea candidaților potențiali pentru pozițiile deschise Evaluarea calificărilor și compatibilității candidaților cu cerințele postului Gestionarea procesului de recrutare de la identificarea candidaților până la finalizarea angajării Comunicarea eficientă cu membrii echipei pentru a înțelege nevoile și cerințele acestora Cerințe: Experiență anterioară în recrutare sau domenii conexe (constituie un avantaj) Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra independent și de a-ți gestiona eficient timpul Atitudine proactivă și orientată către rezultate Dorința de a câștiga pe baza performanțelor și a comisioanelor Beneficii: Flexibilitate în programul de lucru și locația de desfășurare a activității Oportunitatea de a-ți dezvolta abilitățile în recrutare și de a lucra cu o varietate de industrii și profiluri profesionale Câștiguri bazate pe performanțe, oferindu-ți controlul asupra veniturilor tale Susținere și resurse din partea echipei pentru a te ajuta să îți atingi obiectivele Dacă ești un recrutor entuziast, autonom și dornic să îți construiești propriul portofoliu de succes, te invităm să aplici la această poziție. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție. Alătură-te echipei noastre și fii parte din procesul de conectare a talentelor cu oportunitățile potrivite!

  • 3

    Angajam secretara -asistenta

    Loc de munca ca secretara asistenta personala job full time sau part time Rog cv

  • 64

    JOB SUPLIMENTAR, part/full-time, Recruiter, valabil toata tara

    Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat! Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038 e-mail:

  • 14

    Angajez secretara

    Firma de transport, angajeaza secreatara, program 4 ore pe zi, 9 -13 sau 8 ore - 3 zile pe saptamana, luni, miercuri , vineri. cerinte: - cunostiinte PC, OFFICE; - permis auto - categ B - Contabilitate primara se ofera salariu atractiv in functie de abilitati si cunostiinte. salariul porneste de la 1500 ron. Rog CV pe email.

  • Angajare sau colaborare cu Inspector Resurse Umane

    Societate cu activitate de prestari servicii contabile, cautam o persoana interesata pentru angajare sau colaborare cu program part time sau full time in cadrul biroului de resurse umane salarizare. Candidatul Ideal Minim 2 ani experienta intr-un departament de resurse umane; Cunostinte solide de legislatie a muncii si de salarizare; Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel); Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; Descrierea jobului - Intocmirea si administrarea dosarelor de personal; - Intocmirea contractelor individuale de munca, a fiselor post, a actelor aditionale cu privire la modificarea conditiilor contractuale ale salariatilor precum si a diverselor decizii (suspendare, incetare a activitatii, etc.); - Completarea si transmiterea Revisal-ului conform cerintelor si termenelor legale; - Gestionarea bazei de date a salariatilor- Revisal; - Redactarea si eliberarea de diferite tipuri de documente solicitate de salariati; - Pastrarea evidentei concediilor de odihna si a concediilor medicale; - Colectarea si verificarea datelor salariale (concedii de odihna medicale fara plata, ore suplimentare, bonusuri si prime, popriri); - Calculul salariilor si intocmirea lunara a statului de plata pentru salariati; - Generarea, verificarea si transmiterea declaratiei 112 la ANAF; - Verificarea certificatelor de concediu medical primite, completarea si transmiterea dosarelor de recuperare a indemnizatiilor de concedii medicale conform legislatiei in vigoare; Oferim: -mediu de lucru placut -salariu atractiv in functie de performante si de cunostintele dobandite -program de lucru cu flexibilitate, 8 ore zi sau 4 ore pe zi, de luni pana vineri Sediul societatii este in Constanta, zona CET. Este posibila atat angajare cat si colaborare cu contract de prestari servicii.

  • 8

    Disponibil online

    Avocat executare silita (Onorarii accesibile)

    Avocat cu experienta in procedurile de executare silita asigur consultanta juridica, asistare si reprezentare in: - proceduri de executare silita civila si fiscala; - redactare si reprezentare in contestatii la executare; - validare popriri; - suspendari de executare silita; - intoarceri de executare; - reprezentare sau asistare la organul de executare/ANAF. Onorarii foarte accesibile, activitate in toata Romania!

  • 2

    Angajez secretara si agenti

    Angajez secretara si agenti in domeniul imobiliar. Pentru relații si detalii sunați la nr. de tel. sau la sediul Agenției situat pe str. Tineretului nr. 22-24, vis a vis de Parchetul de pe langă Judecatoria Roman, langă Liceul Sportiv Roman Vodă si Clinica(Cafeneaua Zireto). Va așteptăm cu drag

  • 1

    Angajez Referent Resurse Umane

    Angajez Referent Resurse Umane, program de lucru de luni-vineri de la ora 08.00-16.00. Cerinte: - Experienta anterioara de lucru in domeniul resurselor umane; - Curs inspector resurse umane; -Cunostinte MS Office ( Word, Excel) - Cunostinte de legislatia muncii; - Atitudine proactiva in rezolvarea problemelor si implicare in identificarea oportunitatilor de optimizare a proceselor. Salariu net 4000 ron.

  • 23

    Asigurari-Broker de asigurare, isi mareste echipa

    Ai o diploma de BAC si vrei sa muncesti? Part-time sau Full-time? FARA zi de Luni...Fara SEF...Fara program...Fara desteptator...Vino in echipa noastra! Invata sa lucrezi si sa castigi in ritmul tau!!! Te invit sa aplici pentru o pozitie de Broker debutant in Compania Destine Broker de Asigurare-Reasigurare. Castiguri atractive din comisioane.

  • 12

    Angajăm persoane pe posturi de inginer, arhitect, desenator tehnic și proiectant

    Suntem o firmă de proiectare cu o activitate în domeniu de peste 10 ani și căutăm persoane noi pentru posturile de inginer, arhitect, desenator tehnic și proiectant Cerințe post: 1. Cunoștințe în utilizarea unuia dintre programele de proiectare specifice: AutoCAD 2D, ArhiCAD, AutoCAD Civil 3D, Advanced Road Design 2. Cunoștințe de utilizare a softurilor specifice de proiectare: Hydra, Canalis, Urbano etc. 3. Cunoașterea unor programe de detaliere 3D (reprezintă un avantaj): Tekla, Nemetschek, Advance Concrete, Advance Steel 4. Calcul structural în programe specifice (reprezintă un avantaj): ETABS, SAP2000, GRAITEC DESIGN 5. Cunoștințe pachet Microsoft Office; 6. Cunoștințe tehnice despre proiectarea drumurilor. Beneficii: Salariu motivant; Program flexibil; Oportunitatea de dezvoltare profesională în domeniul studiilor efectuate; Echipă tânără, creativă, mediu de lucru agreabil; Sediu în centrul orașului, aproape de toate mijloacele de transport. NOTĂ Acceptăm CV-uri și din partea studenților fără experiență!! Ne puteți trimite un CV la adresa de e-mail:

  • 10

    Angajam Op.facturate+administrativ(experienta min. 5ani)

    European Fair Trade, producător produse alimentare, angajează pe postul de Operator calculator Senior+administrativ în locatia din București, sector 3. Responsabilitati: - lucru cu programul de gestiune(emitere facturi, avize, creare clienți, date logistice, stocuri, achiziții,..etc) - lucru in platforme IKA: Doc process Mercareon-Kaufland Auchan Extranet Pallex Carrefour Ecologic 3R GS1 Vendor-Mega Image Frigonet Edenred FanCurier - evidente si declarații: dsv, afm, ecologic stocuri proceduri Experienta în poziție similara constituie un avantaj major în procesul de recrutare. - diverse-administrative: acte angajări, adeverințe, concedii, împuternicire, declaratii achiziții rechizite-consumabile, comanda produse curatenie bonuri, diurne, relația cu firma de IT pregătire anumite documente contabilitate diverse rapoarte Condiții necesare: Experienta în poziție similara minim 3 ani sau relevanta Capacitate de lucru în echipa CV-urile sunt așteptate la

  • Director de achizitii

    Firma ce se ocupa cu comertul de tabla si alte produse derivate cauta o persoana cunoascatoare a limbii chineze pentru functia de director de achizitii.Conditiile principale de angajare sunt limba chineza si cunostinte in PC.

  • Agent servicii clienți

    Căutăm Agent servicii clienți pentru firma noastră TAX JOBS LEGAL RO SRL Cerinte: -Cunoașterea limbii engleze formă scrisă și vorbită la un nivel mediu -experiența în utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) si a canalelor de comunicare (email, WhatsApp, Facebook, telefon) -bune abilitati de comunicare si relaționare -Persoană meticuloasă, cu atenție la detalii -Studii medii sau superioare Descriere job: -Contactează clienții care sunt în sistem și oferă informații despre serviciile companiei -Prezintă avantajele și beneficiile serviciilor noastre într-un mod convingător; -Ascultă și înțelege nevoile clienților, oferindu-le soluții personalizate; -Înregistrarea, procesarea înregistrării noilor clienți în conformitate cu procedurile aplicabile ale companiei și legile conexe -solicită documentele necesare pentru clienți de la instituțiile statului român -Actualizează informațiile despre clienți în sistem (adresa, număr de telefon, persoana de contact etc.) și introduce datele clienților noi (se oferă training); -Comunica cu clienții si departamentele companiei, telefonic și în scris (în engleză), pentru soluționarea rapidă a solicitărilor apărute -Munca administrativă, înregistrarea datelor și crearea de înregistrări pentru agenții din sisteme (de exemplu: CRM, Excel, Word) -Îndeplinește obiectivele individuale și de echipă stabilite de conducerea companiei; -Raportează regulat rezultatele și activitățile specifice către supervisorul direct. Beneficii : -ONBOARDING - sistem de pregatire generala si profesionala initiala -EVENIMENTE OBLIGATORII - de ex. chestionare, proiecte sociale, petreceri, diverse activități, etc. -Mediu de lucru pozitiv si sustinator. -Mediu de lucru tanar, dinamic, placut -Sarbatori legale libere Locatie : Office-Oradea (Grigorescu) Program lucru : Full time (8:30-17:00 -30 min pauză) Dacă sunteți interesați, așteptăm CV-ul dumneavoastră.

  • 3

    Angajam personal administrativ !

    Compania TRIAGO, cu sediul in Codlea, angajeaza personal pentru secretariat . Cerinte: Studii medii; Experienta in activitati de secretariat constituie avantaj; Cunostinte utilizare MS Office (Excel, Word, Outlook,), scanner, imprimanta, Persoana organizata, responsabila, dinamica ; Abilitati de comunicare si de lucru in echipa ; Capacitate de invatare rapida, persoana atenta la detalii. Cunosterea limbii engleza, nivel mediu sau avansat. Oferim : Salariu negociat in functie de experienta, Desfasurarea activitatii intr-o companie dinamica, Bonuri de masa, Asigurare de sanatate, Decontare naveta ( unde e cazul) Stabilitate la locul de munca. *Prin transmiterea si sau completarea datelor cu caracter personal, va dati acordul expres ca acestea sa fie folosite in vederea identificarii unui loc de munca.

  • 7

    Part time-secretara personala

    Angajez in regim part time tanara cu varsta 18-35 ani ca secretara personala. Cerinte: aspect fizic placut, disponibila la deplasari, nonconformista, discreta. Persoanele interesate pot trimite CV si 2-3 poze reprezentative

  • 39

    RPG Security angajeaza dispeceri video si centru alarma sisteme efractie

    RPG Security angajeaza dispeceri pentru monitorizare video si centru alarma sisteme efractie Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture 12 24 - 12 48; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728683074

Salvează căutarea