Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajăm persoane care nu au serviciu pentru pliante reclamă mai multe detalii la numărul de telefon angajăm pentru reclamă pentru fraiere din Iași oferim pe zi 50 RON numărul de telefon o să fie afișat dar în oraș pentru împărțit pliante și la cutiile poștale 0757480905 0733961193

  • Candidatul ideal este o persoana cu: - studii , comunicativa, sociabila, punctuala, cu atitudine empatica, abilitate de a invata rapid lucruri noi, capacitate de integrare intr-un colectiv nou, spirit de echipa si atitudine pozitiva. - abilitati de comunicare si relationare - cunostinte foarte bune de operare PC - un comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete); O persoana: calma, toleranta, cu abilitati de rezolvare a problemelor, activa, amabila si eficienta.

  • Companie care activeaza de cca 15 ani in Romania reprezentand branduri germane si italienesti din domeniul electrocasnicelor si chiuvetelor cauta coleg (colega) numai pe termen lung pt munca administrativa care va fi raspunzator preponderent de partea de aftersale si service (urmarirea solutionarii reclamatiilor cu firmele de Service la nivel national). • Reprezinta un avantaj major cunostintele tehnice in electrocasnice, chiuvete, robineti, piese schimb, etc (schite tehnice, comandare piese, urmarire si evidenta reclamatii, legatura cu clientii, etc) • Postul presupune si emiterea de documente (avize, facturi, etc.) catre partenerii firmei, verificarea coletelor ce se trimit la clienti, intocmirea de raportari lunare, etc • Cunostinte PC (xls, doc,etc.) • Limba engleza mediu • Oferim bonuri de masa, decontare transport Colectiv dinamic, tanar, unit cu buna dispozitie care lucreaza de multi ani impreuna in Cluj. Rog trimiteti CV d-voastra pe adresa:

  • Cautam Dealeri Online pentru un Casino Online in Bucuresti. Se ofera pachet de relocare ce consta in plata chiriei pe o luna. Cerinte: -Capacitate de concentrare -Limba Germana la nivel mediu ( cel putin) -Limba engleza la nivel avansat. Responsabilitati: Atragerea jucatorilor: Prezinta cu entuziasm oferta de jocuri Ofera divertisment si interactiune jucatorilor; Asigura un mediu cat mai atractiv pentru jucatori; Ofera suport jucatorilor atunci cand acestia solicita Explicarea regulilor de joc Suna la 0775 593 037 sau trimite cv la

  • Firma de administrare blocuri selecteaza pentru angajare: 1. contabila pentru asociatii de proprietari, program 9-18; 2. administrator bloc / casier, program 14-22; 3. personal tehnic - instalator/ electrician, program 9-18 sau 14-22; Acceptam si pensionari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oamenii Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la agentiaplasare@gmail.com

  • Firma de administrare blocuri angajeaza administrator tehnic / casier. Responsabilitati: - asigurarea contactului cu reprezentantii blocurilor alocate; - verificari tehnice periodice si asigura interventii la urgente / avarii; - efectueaza mici lucrari de intretinere (inlocuire becuri arse, lampi, reparatii incuietori etc) - propune solutii pentru rezolvarea problemelor blocurilor alocate; - achizitioneaza materiale de curatenie si intretinere necesare - incaseaza cotele de contributie de la proprietari; - solutioneaza problemele tehnice ridicate de catre proprietari. Cerinte: - Cunostinte tehnice generale; - Permis conducere cat B - auto propriu avantaj; - Persoane dinamice, integre cu o prezenta decenta; - Capacitate de dialog cu diferite categorii de oameni - Aptitudini minime in lucrul cu computerul Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV cu date de contact complete si poza recenta la blocexpert@gmail.com.

  • angajam urgent gestionar depozit cereale ,muncitori-muncitoare in Onesti,str.Avantului,nr.16A,JUD BACAU TELEFON 0740528089 SAU 0234/325266 SOFERI TIR,SOFERI DUBITE ,SALARIU ATRACTIV,

  • Societate multinationala austriaca recruteaza full time/part time in domeniul asigurarilor - consultanti financiari non-life/life - manager non-life/life Retributii mai mari de 2000 de lei

  • Firma de curatenie angajeaza fete pentru servicii de curatenie locatie zona Piata Sudului, program 8 h, salariu 1700 lei. Contact: Flori 0720076062

  • Cautam persoana cu experienta in domeniu, ce poate lucra pe cont propriu, pentru a ocupa postul de contabila in cadrul unei firme de depozitare si distributie - zona Afumati - se ofera transport de la Doamna Ghica Profil - Abilitati excelente de comunicare - viitoarea angajata va avea contact direct cu clientii - Cunostinte solide de contabilitate primara - Experienta in domeniu de aproximativ 1-3 ani - Capacitatea de a lucra pe cont propriu - Pesoana analitica, responsabilta, atenta la detalii si orientata spre rezultate - Cunoasterea limbii engleza la nivel conversational Program - Luni - Vineri : 09.00 - 18.00, Sambata 09.-15.00

  • Holding angajam asistent manager cu experienta minima sau medie Cerinta obligatori utilizare Pc(pachet office) Puteti timite CV pe adresa

  • Consilier ADR clasa 2 caut colaborare . Posibilitate plata impozit minim la 2 ore. 0729016388

  • Cerinte: - studii medii absolvite; - experienta in gestionarea materialelor (documentatie, mod de pastrare si evidenta); - cunostinte operare PC; - meticulozitate, responsabilitate, atentie, organizare; - disponibilitate pentru un program de lucru in schimburi de 12/36 h, alternativ: 2 saptamani/zi si 2 saptamani/noapte. RESPONSABILITATI: - Gestiunea generala a materialelor specifice activitatii de ATM (saci, sigilii, role, dischete, etc): - intocmirea necesarului de materiale; - primirea/eliberarea din gestiune a materialelor din magazie, intocmind corect corect fisele de magazie; - pastrare in mod ordonat si in bune conditii a materialelor; - gestioneaza cheile ATM pe care le primeste si le preda numai pe baza de semnatura; - tine legatura permanenta cu personalul cu sarcini privind activitatea de ATM pentru evidentierea si actualizarea stocurilor existente de material. Oferta (bonusuri, beneficii): - pachet salarial atractiv. - tichete de masa in valoare totala neta de 300 lei, - spor de noapte in procent de 25% - spor de week-end in procent de 8%, - spor de 100% pentru orele efectuate suplimentar, - plata salariului la timp, siguranta locului de munca, tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata, - asigurarea trainingului de specialitate pentru o cat mai buna integrare si adaptare in specificul activitatii, - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala.

  • In acest moment cautam o persoana pasionata de recrutare cu un minim de 6 luni experienta si dorinta de a progresa.  Rolul pe care il oferim  are deschidere  catre diverse domenii de activitate: HR, ADMIN Operational, cu accent  pe intocmire de formalitati  pentru angajare.Limba engleza este un must la fel  si experienta in utilizarea calculatorului. Pachet salarial  atractiv , cu posibiliatea de bonusare in functie de performante;colectiv tanar,birou central (zona (Aviatorilor)

  • Atribuții și responsabilități principale: Ce vei face la Bardi Auto: Vei răspunde de ținerea corectă și la zi a evidenței primare privind activitățile de încasări și plăți prin casierie; Vei încasa sumele de bani, prin numărare faptică, în prezența persoanelor care plătesc; Vei întocmi și vei preda zilnic Registrul de casă pentru operarea încasărilor în contabilitate, împreună cu documentele de casă; Vei elibera numerar din casierie pe baza unei dispoziții de plată; Cerințele esențiale ocupării cu succes a postului: Nu ai experienţă? Vino cu atitudinea pozitivă și dorinţa de a învăța lucruri noi, iar de restul ne ocupăm noi! Ce ne dorim de la tine: Să ai bune abilități de comunicare orală și scrisă; Să ai cunoștințe bune de operare calculator; Să fii o persoană organizată și ordonată; Să ai abilitatea de a lucra sistematic; Să ai îndemânare de lucru cu cifrele; De ce să lucrezi la noi: Îți oferim un angajament pe termen lung, un loc de muncă stabil; La noi vei găsi un mediu de lucru primitor, și colegi care îți vor fi alături în procesul de acomodare și de învățare; Îți oferim un pachet financiar competitiv; Vei avea parte de un climat de lucru pozitiv, bazat pe respect; Îți asigurăm transportul;

  • Candidatul ideal: - Detine experienta intr-o pozitie similara de minim 1 an; - Cunoaste mediul concurential de afaceri (colectare deseuri NEpericuloase), si activitatile specifice domeniul de activitate al companiei; - Detine cunostinte privind Legislatia de mediu; - Detine cunostinte privind Legislatia rutiera; - Cunostintele de contabilitate primara - constituie avantaj; - Detine cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel); - Are abilități de comunicare și lucru în echipă; - Este o persoană echilibrată, energică, motivată, disciplinată; - Detine permis de conducere cat. B. Descrierea jobului: Titularul postului planifica, coordoneaza si controleaza achizitia de deseuri ambalaje din zona/punct de lucru arondat, mentine si dezvolta reteaua de clienti, asigurand totodata coordonarea si supervizarea directa a echipei din punctul de lucru. Descrierea companiei: Compania Total Waste Management S.R.L. este un furnizor important de servicii de management al deseurilor, care operează la nivel national. Compania este parte din Green Group, cel mai mare investitor din industria verde din România și deținătorul unui important parc integrat de reciclare din Europa. Persoanele interesate sunt invitate sa transmita CV-ul la adresa de mail , si pot obtine detalii despre post la nr. de telefonde luni pana vineri, in intervalul orar.

  • Persoană fizică autorizată în administrarea imobilelor, ofer servicii de administrare tehnică, contabilă și casierie. Se asigură tehnician pentru intervenții de urgență și reparații echipamente ( îngrijire spații verzi, instalații electrice, pompe apă, zugrăveli, etc ) La cerere înființăm sau oferim suport pentru înființarea Asociaților de Proprietari. Experiență în administrarea complexelor rezidențiale. Ofer seriozitate, încredere și recomandări.

  • Angajam Manipulant Marfa- Depozit Mobila sector 6 , Bucuresti Cerinte: -Atentie, seriozitate, persoana organizata, disciplinata si punctuala Oferim un loc de munca stabil si de viitor salariu avantajos bonuri de masa bonusuri aferente concediului de odihna al 13-lea salariu Detalii la

  • aveti curs de atestare arhivele nationale, rog apelati pentru a va oferi un post zona piata victoriei. rog seriozitate pt un post sigur de 8 ore, munca frumoasa rog email de a comunica. mmultumesc

  • SC Etalon Medical SRL angajeaza Agent de Vanzari in cadrul Departamentului Logistic. Locul de munca va fi la biroul nostru din localitatea Ovidiu, judetul Constanta. Program de lucru de la 8:00 la 16:00 (Luni-Vineri). Experienta in procesul de comercializare poate fi un avantaj (facturare, livrare, incasare, lucru pe calculator, in programele Excel, Word). Persoana respectiva va trebui sa primeasca telefonic sau pe email comenzile zilnice, sa le factureze, sa pregateasca produsele pentru livrare (manipulare, ambalare), sa editeze si sa pregateasca toate documentele pentru livrare si sa le predea curierului. Persoana respectiva va interactiona cu Echipa de vanzari din teren, cu partenerii/client, cu personalul din firmele de curierat. Oferim pachet salarial atractiv (salariu + bonus de performanta). Trimite un CV actualizat la adresa de email si in perioada urmatoare vei fi contactat pentru programarea interviului. Multumim!

  • Salveaza cautarea