Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari

Categorii

Tip job

Experienta

Nivel de studii

Carnet conducere

Disponibil imediat

Disponibil din

Munca la domiciliu

Ofer cazare

Judete

Sterge toate filtrele 1535 Anunturi Afiseaza anunturile
  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Agent suport clienți/completator de task-uri online remote Candy a fost înființată pe 12 mai 2014. Candy este cea mai mare platformă online din lume de parteneriate în social media și este o agenție de marketing de primă clasă pentru platformele sociale, cum ar fi TikTok, YouTube, Kwai, Instagram, deservind clienți în peste 16 țări din întreaga lume. Candy se concentrează pe creșterea atenției și a gradului de utilizare pentru clienții noștri și se angajează să aprofundeze și să inoveze serviciile, profesionalismul și rezultate în decursul construirii brandului. Printre acestea, serviciile sunt imaginea pe care clienții noștri o au despre Candy. Platforma Candy atrage atenție și promovează prin intermediul utilizatorilor globali pentru a ajuta principalele softuri sociale să ajungă online, întreprinderi etc..Membrii platformei Candy pot câștiga comisioane din sarcinile postate pe platformă de către companie în fiecare zi, iar comisioanele vor fi plătite în contul Candy după ce utilizatorul și-a finalizat sarcinile. Banii din contul Candy pot fi transferați în orice moment în contul bancar propriu al utilizatorului. Ce trebuie să faci: - deschizi sarcinile pe care le primești, lași like și fallow unor canale de YouTube, TikTok etc. Valoare unui sarcini pleacă de la 0.5 până la 26.7 (depinde de Vip-ul pe care dorești să-l achiziționezi). Pentru cei care-si doresc mai mult, sunt orientați spre clienți, au o atitudine pozitivă și reușesc cu ușurință să se exprime altor persoane necunoscute, postul de agent este excelent, având salariu lunar începând de la 300 . Informații suplimentare doar pe WhatsApp ( ).

  • 1

    Ca antreprenor, tu alegi unde si cand vrei sa muncesti. In loc sa muncesti din greu pentru binele proprietarului companiei, muncesti doar pentru tine. Stiai ca ? Fiecare dintre noi este unic. Fiecare are o misiune specială, daruri și abilități care sunt unice. Progresul se face în pași mici, nu totul odată. Totul depinde de tine . Totul depinde de ceea ce iti doresti !! Te astept in echipa mea pentru detalii Cere link in bio ! Ce te costa sa incerci ? Te astept cu drag !

  • prezinta si promoveaza produsele companiei prin contactarea clientilor actuali si atragerea de noi clienti

  • 1

    Contakt își mărește echipa ! Dacă ești o persoana sociabilă și cu spirit de echipă , te așteptăm la un interviu sa ne cunoastem. Mai multe detalii in privat sau la numarul de telefon

  • 6

    Ești o persoană interesată de perspectiva unei dezvoltări profesionale responsabile în domeniul imobiliar? Știi că performanța se creează progresiv, cu multă seriozitate, motivație și asumare? Îți cultivi cu ambiție spiritul antreprenorial și respecți un cod moral de conduită? Comunici ușor, esti o persoană dinamică și punctuală? Te aștept sa lucram alături într un cabinet imobiliar. Descrierea jobului Munca de agent imobiliar presupune excelente abilități de comunicare și de organizare în vederea stabilirii intâlnirilor cu proprietarii diverselor imobile sau cu potențialii clienți. Responsabilitățile principale constau în preluarea, listarea și promovarea imobilelor luate în portofoliu, reprezentarea părților în tranzacțiile imobiliare sau intermedierea raportului între proprietar și client, precum și managementul complet al ofertelor. Dacă îți dorești o carieră alături de specialiști în imobiliare, ai carnet de conducere categoria B (de preferat) și ești pregătit/-ă să te perfecționezi pe termen lung, fie că ești debutant/-ă, fie că ai o experiență relevantă, contactează-ne pentru o discuție! Beneficii: Colaborare pe bază de contract și comision din tranzacțiile realizate. Număr Telekom și promovare. Mașina de servici pentru deplasare în interes de servici, laptop. Garantez succesul dacă ești o persoana integră, competentă și energică.Ma puteți contacta la numărul de telefon: sau trimiteți CV la

  • 3

    Bune abilitati de comunicare Atitudine pozitiva Rezistenta la lucru sub presiune Bune abilitati de planificare si organizare Responsabilitati Activitati specifice call center(prezentare produs,suport client) Buna colaborare cu departamentele implicate Beneficii Salariu fix plus comision,in functie de performante Echipa tanara,mediu de lucru placut Posibilitatea de avansare in cadrul firmei.

  • 2

    Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • CONTRACT de colaborare + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei;

  • 6

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in top 3 brokeri de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line (in aceasta perioada) de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Veti incepe prin a incheia polite RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea veti fi putea incheia si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau tranzactii imobiliare. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la telefon. Aplica

  • 2

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in top 3 brokeri de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line (in aceasta perioada) de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Veti incepe prin a incheia polite RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea veti fi putea incheia si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau tranzactii imobiliare. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la telefon.

  • 6

    Bună.... , Am decis să dau o mână de ajutor persoanelor care, fie au intrat în șomaj tehnic, fie au fost demise, fie își doresc venituri suplimentare dintr-o activitate care poate fi realizată și part time: Intermediar/Consultant în Asigurări. De ce poate fi și pentru tine: -poți lucra liniștit de acasă -platforma de emitere online și este foarte simplă -nu ai șef, ai doar un coordonator care te ajută -nu ai program fix și nici target -veniturile sunt în funcție de implicare -cursuri gratuite, training gratuit Cerințe minime obligatorii: -studii medii ... -dorința de învățare a unui domeniu nou și de a câștiga bani, muncind de acasă ! Avantajele înscrierii până pe 15.07.2022 EXAMENUL DE AUTORIZARE SE DĂ ONLINE ... ! -suport pentru susținerea și promovarea examenului 3 locuri disponibile Dorești să afli mai multe informații : ..., Popescu Viorel

  • Manager general, angajez asistenta personala / consultant vanzari. Salariu - 4300 lei, contract de munca perioada nedeterminata, 4 ore/zi. Se accepta si studenti, nu este necesara experienta. Ofer cazare, daca este nevoie. Firma se ocupa cu vanzari online de articole si produse de imbracaminte. Cerinte: tanara, supla, open minded, discreta, care stie ce vrea si cum sa obtina. Activitate: preluarea comenzilor primite pe site, trimiterea coletelor catre clienti, vorbit telefonic cu clientii care nu se descurca pe site si oferit detalii despre produsele noastre si cum sa faca o comanda.

  • Devino un agent imobiliar d succes! Alaturi d CAUTLOCUINTA.RO dai avantul carierei tale, si nu esti singur! Vei beneficia d intregul suport din partea agentiei si a retelei pentru a-ti atinge telurile, alaturi d cel mai d succes brand din imobiliare. Biroul nostru, CAUTLOCUINTA.RO, este in cautare d persoane care nu se mulțumesc cu puțin și care sunt pregătiți să cucerească piața imobiliară prin munca, perseverenta si determinare - cautam oameni cu sau fara experienta in imobiliare pentru a-i transforma in agenti imobiliari ultra-performanti - iar pentru asta este nevoie de dedicare si ambitie. Noi le avem. Poti spune acelasi lucru despre tine? Ce cautam in oameni: Dorinta d a se dezvolta profesional continuu si determinarea d a avea success, dar si d a depune efort in a-l obtine si a trece peste dificultati Bune abilitati d comunicare, socializare si prezentare. Prezentabil, ingrijit. Experienta anterioara in antreprenoriat si/sau vanzari reprezinta un avantaj. Ce vei face : Prosp ctar si cuno ster continu pi t i. Asist r cli ntilor d - lungul intr gului proc s d tranz ction r imobili r . Promovar propri tatii si g sir celui m i potrivit client. Organiz re timpului si muncii, lucrul riguros cu un sistem d dministr re a bazei de cli nti (CRM) P str rea legaturii si a relatiei cu portofoliul de clienti. Dezvoltarea continua prin educatie atat cea oferita prin intermediul retelei CAUTLOCUINTA.RO, cat si autoeducatie, networking, lectura, seminarii, dar si prin experienta capatata pe teren, cu suportul echipei noastre. Vei incheia tranzactii si incasa comisioane consistente, proportionale cu munca depusa. Beneficiile pe care le ai in echipa noastra: Posibilitatea de a castiga venituri considerabile, mai mari decat un job cu salariu fix, direct proportionale cu determinarea si munca depusa. Educatie continua, riguroasa, eficienta si structurata - pentru rezultate maxime si palpabile - vei fi unul dintre cei mai bine pregatiti agenti imobiliari din tara, atat teoretic cat si practic, dar cel mai important dintre toate - in vederea obtinerii rezultatelor. O echipa mereu gata sa ofere tot suportul, mentoratul, indrumarea necesare, atat la inceputul carierei, cat si pe tot parcursul ei. Retea veti face parte dintr-o retea care lucreaza impreuna, local si international. Recunoasterea profesionala cu cat devii mai recunoscut, apreciat si recomandat pentru munca pe care o depui, cu atat nivelul de castiguri creste. Suportul echipelor noastre de specialisti din diverse domenii. Un mediu de lucru modern, placut, dinamic. Lucram doar prin intermediul contractului de colaborare, iar remuneratia consta in comisionul incasat in urma tranzactiilor efectuate. CV-uri la adresa

  • Suntem o companie ce are că obiect distribuția de produse alimentare din import și producția internă. Căutăm colaboratori pentru reprezentare comercială în toate regiunile țării. Portofoliul conține produse destinate atât sectorului horeca cât și de reteil .

  • 6

    Angajam Vanzatoare / Consultant Vanzari - Bijuteria SORELLY in centrul Bacaului Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in care fiecare provocare este tratata cu entuziasm si seriozitate, atunci asteptam CV-ul tau in magazinul Bijuteria SORELLY, Str. Nicolae Balcescu, nr. 1 (langa Luceafarul), Bacau sau atasat intr-un mesaj. Ce cautam? -Seriozitate si punctualitate -Capacitate de lucru in echipa -Atitudine pozitiva -Cunostinte minime/medii in utilizarea calculatorului (Exemplu: Microsoft Word, Excel, platorme ecommerce) -Dorinta de a invata lucruri noi (exemplu: vanzari in mediul online si gestionarea platformelor de socializare precum Facebook si Instagram) * experienta in domeniul bijuteriilor / gestionarareaunui magazin online / editarea pozelor constituie un avantaj Ce responsabilitati vei avea? -Gestionarea relatiei cu clientii in magazin cat si in mediul online -Gestionarea stocurilor din magazinul fizic si cel online -Realizarea de poze pe fundal alb, dar si artistice cu anumite produse -Pregatirea zilnica a comenzilor din mediul online -Actualizarea produselor din magazinul online, prelucrarea fotografiilor, realizarea de bannere pentru prezentarea promotiilor -Comunicarea in permanenta cu managerul si cu alte colege de la diferite locatii pentru a urma o strategie comuna Ce oferim? -Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala -Salariu motivant, insotit de bonusuri -Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 25 de ani -Training de la membrii seniori si posibilitatea specializarii in diferite domenii (ecommerce - bijuterii) -Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru -Posibilitatea de promovare Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!

  • 20

    Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și Ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj, telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes. Te invit să aplici pe https://forms.gle/HcVpQftZRqiiMGWZ9 și îți bine ai venit in echipa.

  • 8

    Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și Ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj, telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes. Te invit să aplici pe https://forms.gle/HcVpQftZRqiiMGWZ9 și îți bine ai venit in echipa.

  • 11

    Firma prospera angajeaza in conditii avantajoase: - Director Vanzari - Agent Vanzari in domeniul materialelor de constructii. CV la vekban @ yahoo.com

  • RESPONSABILITATI GENERALE: Experienta in vanzari (cunoasterea domeniului distributiei de echipamente, de produse alimentare / non-alimentare poate reprezenta un avantaj); Obisnuinta de a lucra conform unor obiective bine stabilite si a unor target-uri (realizabile si realiste); Dinamism, energie, perseverenta; Capacitatea de organizare eficienta a activitatii profesionale si a timpului; Initiativa si spontaneitate; Abilitati de comunicare, de negociere si de lucru in echipa; Atitudine pozitiva, initiativa, perseverenta; Orientare catre oameni (clienti) si rezultate; Cunostinte de Word, Excel si Outlook; Cunoasterea limbii engleze / italiene / franceze poate reprezenta un avantaj; Disponibilitate pentru deplasari; Permis de conducere cat. B; Capacitatea de a lucra in conditii de stress. BENEFICII: Mediu de lucru profesionist si competitive; Training specializat la furnizori (in tara si in strainatate) ; Cursuri interne si externe pe domeniul de interes in activitate; Perspectiva de evolutie in companie si in cariera; Pachet salarial atractiv si beneficii suplimentare (prime, comisioane, premii, bonusuri de performanta) ; Masina de serviciu (daca este necesar); Telefon performant / calculator / laptop / alta aparatura (daca este necesar); Participarea la targuri si demonstratii in tara si in strainatate; Cursuri de dezvoltare personala, negocieri, vanzari, team-building-uri; Suport in activitate permanent; Echipa cu bune abilitati sociale dornica sa te primeasca in cadrul ei! Ne dezvoltăm continuu de 30 de ani datorită profesioniștilor din echipa noastră. Vino și tu alături de noi! Doar candidații selectați vor fi contactați

  • 17

    Daca esti o persoana sociabila (atat cat mai permit noile reglementari), iti place sa discuti cu oamenii si sa le oferi solutii potrivite nevoilor lor, tehnologia nu te sperie, ai absolvit liceul si esti in cautarea unui loc de munca, atunci esti unde trebuie! Crestem echipa si cautam colegi entuziasti, dar si suficient de disciplinati incat sa-si poata stabili singuri programul de lucru de acasa Noi iti oferim un portofoliu variat de produse din care sigur vei gasi cate ceva potrivit pentru fiecare potential client, training de specialitate, indrumarea unui coordonator experimentat, echipa faina care sa te incurajeze sa cresti profesional si un venit corelat cu munca depusa si realizarile tale. Lasa-ne cateva cuvinte despre tine si hai sa ne cunoastem. Impreuna, putem face din 2022 un an al performantei si prosperitatii!

  • 1

    Societatea Eurobook angajeaza Agent distributie carte. Candidatul Ideal: - studii medii sau superioare; - permis categoria B (autoturism si autoutilitara); - experienta in vanzari pe domeniu constituie avantaj; - disponibilitate pentru deplasari la nivel national, cu cazari in unitati de profil; - cunostinte de operare PC nivel mediu (Word, Excel); - persoana dinamica, ambitioasa, organizata si perseverenta, cu bune abilitati de comunicare si negociere, orientata spre rezultate. Descrierea jobului - promovarea si distributia gamei de produse i servicii ale editurii: informatii despre produse, preturi, oferte si oferte speciale, studii de piata; - preluarea comenzilor de la clienti si procesarea acestora, de la lansare pana la livrare, intocmirea de rapoarte periodice . - actualizarea bazei de date cu informatii legate de clienti, facturi si comenzi; - gestiune permanenta a marfii pe perioada deplasarilor. - gestionarea, mentinerea, si dezvoltarea canalelor de distributie si a portofoliului de clienti - incasarea contravalorilor facturilor emise în baza comenzilor Beneficii: - masina de serviciu; - telefon; laptop si echipamente conexe. - salariu fix, plus comision din vanzari, prime de sarbatori; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - buget alocat pentru cazare si diurna de deplasare; - pentru realizarea obiectivelor anuale propuse se pot acorda si alte beneficii. Oportunitatea de a relationa cu oamenii frumosi al acestui domeniu si de a cunoaste locurile frumoase ale tarii.. Descrierea companiei Eurobook este o companie mica care are in componenta Editura Eurobook, si Editura Eurobookids, destinata celor mici. Eurobook este o societate infiintata in anul 2008 in Iasi, avand ca obiect de activitate, crearea cartilor si jocurilor pentru copii si distribuirea lor. Editura are o prezenta la nivel national prin in marile lanturi de magzine, librarii si retele diverse. Detali pe eurobookids.ro. Daca sunteti interesati de post, va rugam sa ne trimiteti CV-urile dumneavoastra la adresa de mail a societatii. Stimate candidat, Prin faptul ca ne trimiteti CV-ul dvs. confirmati faptul ca sunteti de acord ca datele dumneavoastra personale prezente in acest document, sa fie prelucrate de catre SC Eurobook SRL cu scopul de a va selecta ca si candidat pentru jobul prezentat de acest site. Ne asumam raspunderea privind protectia datelor dumneavoatra personale si ne obligam sa nu transmitem aceste date unei terte parti fara acordul dvs. Multumim pentru acordul si interesul dumneavoastra.

  • Salveaza cautarea