Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari

Categorii

Tip job

Experienta

Nivel de studii

Carnet conducere

Disponibil imediat

Disponibil din

Munca la domiciliu

Ofer cazare

Judete

Sterge toate filtrele 1535 Anunturi Afiseaza anunturile
  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 5

    Bună ziua. Dacă ești o persoană dinamică, activă și în căutare de noi oportunități, îți propun activitatea de Brokeraj, activitate desfășurată în paralel cu profesia principală pe care o practici deja, astfel având posibilitatea de a te dezvolta treptat în această zonă și de a-ți crește sau completa veniturile. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta efectiv toate categoriile de produse și servicii, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare/specializare, care vin în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Mi-ar plăcea să avem o discuție mai amănunțită, dacă ești cu adevărat interesat și astept cu drag telefonul tău pentru a-ți oferi toate informațiile necesare cu privire la începerea unei colaborări. Tel: 0754075528.

  • 5

    Bună ziua. Dacă ești o persoană dinamică, activă și în căutare de noi oportunități, îți propun activitatea de Brokeraj, activitate desfășurată în paralel cu profesia principală pe care o practici deja, astfel având posibilitatea de a te dezvolta treptat în această zonă și de a-ți crește sau completa veniturile. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta efectiv toate categoriile de produse și servicii, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare/specializare, care vin în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Mi-ar plăcea să avem o discuție mai amănunțită, dacă ești cu adevărat interesat și astept cu drag telefonul tău pentru a-ți oferi toate informațiile necesare cu privire la începerea unei colaborări. Tel: 0754075528.

  • Important: așteptăm cv-ul tau atasat aici sau la adresa din poza anuntului și revenim noi pentru detalii. Succes! Cautam persoane pasionate de domeniul nutritiei, interesate de o alimentatie sanatoasa, de preferat care au mai lucrat pe o pozitie similara sau au făcut voluntariate, internshipuri si au cunoștințe bogate in domeniu. Acceptam si Studenți/Absolventi la Nutriție/Biochimie sau Farmacie care pot lucra program part-time, 12h/zi, 6-8 ture/luna. Programul este flexibil si se poate plia în funcție de cursuri, examene sau laboratoare. Responsabilitati: Activitate de consultanta pentru clientii magazinului din City Park Mall Constanta; Incasare numerar, emitere bonuri fiscale, facturi etc.; Consiliaza clientii in procesul decizional, prezinta suplimentele nutritive, ingredientele, propietatile si cantitatea recomandata, conform necesitatilor formulate; Ofera clientilor informatii legate de actiunile promotionale si serviciile de specialitate de care poate beneficia. Asigura expunerea produselor pentru vanzare: verifica pretul, respecta conceptul de merchandising, etc; Participa la receptia marfurilor, gestionarea, inventarierea si asigurarea securitatii acestora. Oferta: Pachetul salarial lunar variaza intre 2200-2700 lei net (compus astfel: fix 1500 lei net + 200 lei tichete masa + comision lunar 500-1000 lei); Program de lucru flexibil 12/24 (o zi 12 h si urmatoarea liber), cu 6-8 ture/luna; Contract de munca part-time, programe de training, bonusuri de performanta si fidelizare. Important: așteptăm cv-ul tau atasat aici sau la adresa din poza anuntului și revenim noi pentru detalii. Succes!

  • 1

    Important: asteptam cv-ul tau atasat aici la mesaj sau la adresa din poza anuntului si revenim cu detalii. Compania este lider in domeniul suplimentelor nutritive si promotor al conceptelor avansate de sanatate prin inovatie si wellness. Cerinte: Experienta pe o pozitie similara in domeniul farmaceutic/parafarmaceutic- reprezinta avantaj; Cunostinte bune MS Office (excel, word); Experienta in utilizare Excel (suma, subtotal,vlookup). Responsabilitati: Mentine si dezvolta relatia cu farmaciile din portofoliu; Contactarea clientilor in vederea generarii de comenzi; Asigurarea retururilor produselor ce urmeaza sa expire; Promovarea promotiilor si a produselor nou listate; Promovarea brandului si produselor in mediul online; Realizarea obiectivelor de vanzare; Intocmirea rapoartelor de vanzare si comenzi furnizori, documentatii import. Ofera: Pachet salarial: fix + comision lunar; Contract de munca stabil, 8 h/zi, program L-V, Loctie birou: zona Unirii. Important: asteptam cv-ul tau atasat aici la mesaj sau la adresa din poza anuntului si revenim cu detalii.

  • Responsabilităi: Promovarea și comercializarea mărfii companiei Consultarea clienților privind sortimentul, calitatea și prețurile produselor si a serviciilor Crearea ofertelor pentru clienți; Supravegherea procesului de facturare, încasare si supraveghere a echipelor deinstalare Cerințe: Studii superioare Tehnice sau Economice (constituie un avantaj); Abilități de a prezenta, negocia și convinge; Abilități de comunicare cu clienții; Dorința de dezvoltare, capacitatea de a învăța lucruri noi; Persoană responsabilă, activă, orientată spre rezultat, abilități organizatorice; Experiența în vânzări va constitui un avantaj; Utilizator PC (Microsoft Office, Internet) Oferim: Salariu motivant si bonusuri în funcție de vânzări; Un mediu de lucru activ, si tanar Loc de muncă stabil într-o companie în plină dezvoltare

  • Candidatul Ideal Industria imobiliară este interesantă si provocatoare, în care o persoană energică, entuziastă, determinată, inteligentă și dedicată în furnizarea de servicii de top, poate construi o carieră de succes in vânzări imobiliare. Dacă ești in cautarea unei cariere pe termen lung; vino în echipa noastră ! suntem un model de business inovativ in domeniul imobiliar care permite agenților nostri libertate deplină. Nou în domeniu? ... Nicio problemă, sesiunile noastre de pregătire vor transforma experienta noastră în propriul tău succes iar dacă ai deja experientă in domeniul imobiliar; acest lucru este un plus; trebuie doar să fi adaptabil/ă colaborării și cerintelor in echipa respectivă. Despre partea profesională, atâta timp cât există interes activ, implicare totală și devotament rezultatele excelente nu vor intarzia sa apară. Pe scurt; noi nu propunem doar un simplu job in domeniul imobiliar, noi vă propunem o Carieră ! ALĂTURĂ -TE NOUĂ DACĂ EȘTI : - Persoană activă, sociabilă, orientată spre rezultat și performanțe - Determinat și cu mindset pozitiv - Bune abilități de negociere și comunicare, atât verbal cât și in scris - Disponibilitate atât pentru munca de birou cât și pentru cea de teren - Ambiție, dorinta de dezvoltare profesională și progres - Cunostințe operare PC - Posesor permis de conducere categoria B și detinerea unui autoturism personal pentru activitatea de teren. Așteptăm cu drag CV-ul dumneavoastră ! Descrierea jobului - Contactarea telefonică a proprietarilor dintr-o bază de date - Preluarea informatilor despre proprietatile publicate la vanzare/inchirere - Activitatea de teren (presupune vizite cu clienti sau de prospectare, fotografierea proprietatilor) - Listarea online a proprietăților din portofoliu și prezentarea lor către clienții cumpărători/chiriași - Organizarea întâlnirilor dintre cumpărători/chiriași si proprietari - Consilierea i reprezentarea clienților în procesul de vânzare/închiriere - Asistarea negocierilor și finalizarea tranzacției Beneficii: - Posibilităti de promovare personală, locală și natională - Numele tău asociat Brand-ului nostru - Te ajutăm sa-ti creezi propria reputatie, respect și vizibilitate - Investim timp și bani in dezvoltarea echipei noastre pentru o carieră prosperă - Training pe procedurile interne - Venituri nelimitate, direct proportionale cu efortul si munca depusă; comisioane peste media pieței - Tehnici si abilităti in negociere - Bonus de performantă - Program flexibil - Logistică si softuri necesare pentru desfășurarea activitătii in condiții optime - Posibilitatea de a muncii intr-un ambient modern si plăcut Toate aceste lucruri sunt adevărate și se pot îndeplini dacă: - Percepi acest job ca pe o oportunitate de durată si nu ca pe un job de tranziție - Vrei sa faci carieră intr-un domeniu foarte bine plătit - Iti plac vânzările - Iti dorești activitate atât de birou cât și de teren Descrierea companiei Select Real Estate a fost infiintată in 2018 cu dorința si scopul de a oferi clienților un serviciu profesional, orientat către nevoile și motivațiile acestora, care să fie cât mai: corect, eficient, util și receptiv. Principiile si valorile în care credem sunt: Etică și Siguranță Transparență și Competență Muncă și Eficiență Pasiune și Colaborare Educație și Perseverență Simplitate și Respect !

  • Companie - furnizoar energie electrica si gaze naturale angajeaza agenti de vanzari D2D( de teren ) cu si fara experienta . Este un job dinamic și antrenant potrivit doar daca: - iti place munca de teren - esti dornic de afirmare; - esti deschis la informatie si iti doresti sa evoluezi; - esti dispus să fii responsabil de propriile câștiguri; - te consideri sociabil și comunicativ; - vrei să-ti dezvolți o carieră-n vânzări. Iti oferim un pachet salarial motivant compus din salariu fix+comision vânzări. Detalii la tel

  • 42

    Oportunitate de castig substantial in domeniul despagubirilor, singurele 2 conditii care trebuiesc indeplinite sant sa aveti peste 18 ani si sa nu aveti job in domeniul bugetar. Este o activitate interesanta iar castigurile pe care le veti obtine vor tine strict de dvs.(nu aveti sefi, program, ori targed).

  • De ce sa devii consultant iCredit? ai un job stabil si castiguri motivante; beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul gratuit de training in vanzari esti ajutat sa iti formezi o retea de clienti care iti va aduce castigul iti faci singur programul de lucru Ce cautam la tine? Abilități de negociere; Empatie; Bune abilități de comunicare; Activ în mediul social; Disponibilitate pentru deplasări (activitatea fiind una de teren); Domiciliu în zona în care își desfășoară activitatea; Ocupație: pensionar/angajat (motivat pentru un venit suplimentar) Ce va trebui sa faci? Oferirea de consultanță clienților, cu scopul alegerii celui mai potrivit produs de creditare; Monitorizarea și colectarea ratelor restante de la domiciliul clienților; Informarea permanentă a clienților în legatură cu noile promoții sau produse iCredit; Dezvoltarea rețelei de clienți prin promovarea produselor companiei; Efectuarea activităților de marketing în zona alocată. Beneficii: Mediu de lucrur dinamic; Traininguri si formare profesionala; Zile de concediu de odihna suplimentare; Posibilitati de dezvoltare; Cadouri aniversare. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. Valorile iCredit sunt: Integritatea - Ne respectam, pretuim si întelegem colegii si clientii. Inovatia - La iCredit ne straduim sa livram in mod responsabil produsele si serviciile noastre, tinand cont de nevoile si posibilitatile clientilor nostri. Performanta - Ne motivam si sustinem angajatii iCredit sa atinga cele mai inalte standarde de profesionalism. Orientarea catre clientii nostri - Construim relatii pe termen lung cu angajatii si clientii nostri, relatii bazate pe incredere si sprijin reciproc.

  • 1

    DEPARTAMENTE inchirieri, vanzari apartamente vechi, vanzari apartamente noi, vanzari case si vile, vanzari terenuri, vanzari inchirieri birouri si spatii comerciale, proiecte rezidentiale. Responsabilități principale: Identifică clienții potențiali și stabilește întâlniri cu aceștia, prezintă oferte personalizate; Determină nevoile și potențialul financiar al clienților pentru a propune soluțiile potrivite; Menține o relație permanentă cu clienții; Se ocupă de semnarea contractului de vânzare/inchiriere și monitorizarea predării locuintei către client; Candidatul ideal: Experiența anterioară nu este obligatorie, dar este de preferat; Capacitate de comunicare foarte buna; Abilități excelente de organizare, negociere, planificare, de motivare și relaționare. Gândire critică, rezolvare complexă a problemelor și capacitate de luare a deciziilor. Etică profesională Capacitatea de a lucra cu informații sensibile sau confidențiale. Abilitatea de a lucra atât în echipă, precum și independent. Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic. Tinuta ofiice obligatorie; PERMIS AUTO

  • 4

    Solutii pentru dezvoltarea ta profesionala Beneficiezi de intreaga noastra experienta si de efortul nostru sustinut in a-ti oferi detalii si informatii concise care sa te ajute sa te dezvolti, sa devii un consilier imobiliar respectat, castigand astfel multa valoare profesionala in noua ta meserie. Instrumente iscusite de marketing, investitii in publicitate si pregatirea consultantilor nostri, construirea unui important sistem de parteneriate reprezinta elemente ale strategiei de crestere, iar aceasta dezvoltare are drept motor satisfactia clientului. Tendintele pietii pot fi stapanite doar aderand la o strategie de lucru mereu flexibila. Dinamica investitiei profesionalismului ce se reflecta in relatia cu clientii si partenerii va fi mereu proportionala cu rezultatele culese la final de sezon. Constientizam si ne adaptam. Doua concepte ce desemneaza poate cele mai importante trasaturi ale echipei NEW CONCEPT. Un secret care mereu sustine rezultatele pozitive este centralizarea noastra pe ceea ce este mai important, anume omul. Fie ca vorbim de confortul clientului, fie ca ne preocupam constant de evolutia fiecarui membru al echipei noastre, focusul companiei este constient si permanent pe dezvoltarea relatiilor inter-umane si promovarea respectului si profesionalismului. Consilier Imobiliar Candidatul nostru ideal trebuie sa fie dornic in a cunoaste, sa se respecte pe sine si pe ceilalti, cu atitudine, responsabilitate, si sa doreasca sa devina profesionist in domeniul imobiliar. DEPARTAMENTE inchirieri, vanzari apartamente vechi, vanzari apartamente noi, vanzari case si vile, vanzari terenuri, vanzari inchirieri birouri si spatii comerciale Responsabilități principale: Identifică clienții potențiali și stabilește întâlniri cu aceștia, prezintă oferte personalizate; Determină nevoile și potențialul financiar al clienților pentru a propune soluțiile potrivite; Menține o relație permanentă cu clienții; Se ocupă de semnarea contractului de vânzare/inchiriere și monitorizarea predării locuintei către client; Candidatul ideal: Experiența anterioară nu este obligatorie, dar este de preferat; Capacitate de comunicare foarte buna; Abilități excelente de organizare, negociere, planificare, de motivare și relaționare. Gândire critică, rezolvare complexă a problemelor și capacitate de luare a deciziilor. Etică profesională Capacitatea de a lucra cu informații sensibile sau confidențiale. Abilitatea de a lucra atât în echipă, precum și independent. Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic. Tinuta ofiice obligatorie; PERMIS AUTO

  • 13

    Angajam MAGAZINER pentru o fabrica de mase plastice din Oradea! Cerinte: - Studii medii; - Experienta pe un post similar prezinta avantaj; - Cunostinte de operare PC; - Disponibilitatea de a face naveta cu masina; - Bune abilitati de comunicare. Responsabilitati: - Deservirea clientilor intr-o maniera placuta; - Receptia materiei prime si aranjarea in depozit cu mijloacele din dotare; - Pregatirea comenzilor de livrare; - Verificarea zilnica a stocurilor de marfa. Beneficii: - Salariu 2700 ron net (in mana); - Plus tichete de masa: 20 RON/zi lucratoare; - Spor de fidelitate; - Tichete cadou de Paste si Craciun; - Program de lucru, intre orele 7-16; - Decontarea trasportului.

  • 37

    Ne marim echipa! Daca ai bune abilitati de comunicare, atat online cat si offline, daca esti dornic sa oferi consultanta personalizata clientilor, sau daca esti in cautarea unui job care sa-ti aduca venituri suplimentare si posibilitatea de a lucra de acasa, hai sa ne cunoastem. Suna la tel. 0749010361 sau scrie-ne la adresa de e-mail: si stabilim toate detaliile.

  • Angajez curieri delivery pentru Tazz si Bolt, bărbați si femei, nu facem discriminare. Varsta min 16 ani cu acordul părinților. Ofer: * Contract de munca legal pe 2,4,6,sau 8. * Venituri peste medie, (2500-5000 lei) * Program flexibil( poti lucra part time, full time, tu alegi) * Posibilitate achiziție bicicletă electrică, scuter sau mașină. * Cont bancar cu beneficii( iti explic). Obligațiile tale: Comision flotă cel mai mic 10%, poate scădea la 8% in timp. Plata construcțiilor la cartea de munca. 15 taxa de administrare. Beneficiile tale: Tarifele standard plus, Bonus la recomandare coleg, Bonus de vreme rea, Bonusuri de performanță, Bacșișurile sunt ale tale, le ai câștigat! 5 salarii( încasări/ lună) rezerva ta ptr orice necesitate. Ai nevoie de : Telefon mobil cu android si internet. Mașină, scuter, bicicleta. Si dorința de a te autodepăși! Profilul cautat: sa stai bine cu orientarea in spatiu si timp, motivat, determinat, optimist, perseverent si sociabil! De preferat nefumători, dar nu obligatoriu. CV ul tau pe mail, cere l in mesaj. Cu poză. Sau aplica aici.

  • Eden Bride cauta o persoana dinamica, amabila, pasionata de moda, care sa ofere consultanta clientilor in ceea ce priveste alegerea rochiei de mireasa. Candidata ideala este o persoana comunicativa, mereu cu zambetul pe buze, dinamica, organizata, cu pasiune pentru moda in general si rochii de mireasa in special, cu rezistenta efort fizic si intellectual si careia ii face placere sa lucreze cu oamenii. Responsabilitati - consilierea viitoarelor mirese in alegerea rochiei pentru nunta - vanzarea si promovarea produselor - programarea si efectuarea probelor de rochii - gestiunea produselor din magazin - evidenta si coordonarea comenzilor Cerinte - Simt estetic dezvoltat - Experienta in domeniul vanzarilor (in domeniu) constituie un avantaj - Bune abilitati de comunicare si orientare catre client - Dinamism si initiativa - Tinuta si prezenta impecabila - Disponibilitate program prelungit, flexibilitate - Responsabilitate si seriozitate - Flexibilitate si spirit de echipa. Oferta - Salariu atractiv plus bonus din vanzari - Mediu de lucru tanar si dinamic - Perspective de dezvoltare profesionala. Un mediu de lucru frumos (rochii de mireasa superbe si accesorii), o echipa tanara si entuziasta, sansa de a contribui la realizarea unui vis pentru viitoarele mirese, posibilitate promovare, sediu central aproape de metrou. Program de lucru - 5 zile pe saptamana, 8 ore pe zi - de Marti pana Vineri de la 12:00 - 20:00 - Sambata de la 09:00 la 16:00 Persoanele interesate pot aplica la job pe Facebook, ne pot contacta la telefon sau pot trimite cv pe email la Te asteptam cu drag sa faci parte din echipa Eden Bride!!!

  • Eden Bride cauta o persoana dinamica, amabila, pasionata de moda, care sa ofere consultanta clientilor in ceea ce priveste alegerea rochiei de mireasa. Candidata ideala este o persoana comunicativa, mereu cu zambetul pe buze, dinamica, organizata, cu pasiune pentru moda in general si rochii de mireasa in special, cu rezistenta efort fizic si intellectual si careia ii face placere sa lucreze cu oamenii. Responsabilitati - consilierea viitoarelor mirese in alegerea rochiei pentru nunta - vanzarea si promovarea produselor - programarea si efectuarea probelor de rochii - gestiunea produselor din magazin - evidenta si coordonarea comenzilor Cerinte - Simt estetic dezvoltat - Experienta in domeniul vanzarilor (in domeniu) constituie un avantaj - Bune abilitati de comunicare si orientare catre client - Dinamism si initiativa - Tinuta si prezenta impecabila - Disponibilitate program prelungit, flexibilitate - Responsabilitate si seriozitate - Flexibilitate si spirit de echipa. Oferta - Salariu atractiv - Mediu de lucru tanar si dinamic - Perspective de dezvoltare profesionala. Un mediu de lucru frumos (rochii de mireasa superbe si accesorii), o echipa tanara si entuziasta, sansa de a contribui la realizarea unui vis pentru viitoarele mirese, posibilitate promovare, sediu central aproape de metrou. Program de lucru - 5 zile pe saptamana, 8 ore pe zi (12:00 - 20:00). Persoanele interesate ne pot contacta la telefon sau pot trimite cv pe email la Te asteptam cu drag sa faci parte din echipa Eden Bride!!!

  • Eden Bride cauta o persoana dinamica, amabila, pasionata de moda, care sa ofere consultanta clientilor in ceea ce priveste alegerea rochiei de mireasa. Candidata ideala este o persoana comunicativa, mereu cu zambetul pe buze, dinamica, organizata, cu pasiune pentru moda in general si rochii de mireasa in special, cu rezistenta efort fizic si intellectual si careia ii face placere sa lucreze cu oamenii. Responsabilitati - consilierea viitoarelor mirese in alegerea rochiei pentru nunta - vanzarea si promovarea produselor - programarea si efectuarea probelor de rochii - gestiunea produselor din magazin - evidenta si coordonarea comenzilor Cerinte - Simt estetic dezvoltat - Experienta in domeniul vanzarilor (in domeniu) constituie un avantaj - Bune abilitati de comunicare si orientare catre client - Dinamism si initiativa - Tinuta si prezenta impecabila - Disponibilitate program prelungit, flexibilitate - Responsabilitate si seriozitate - Flexibilitate si spirit de echipa. Oferta - Salariu atractiv plus bonus din vanzari - Mediu de lucru tanar si dinamic - Perspective de dezvoltare profesionala. Un mediu de lucru frumos (rochii de mireasa superbe si accesorii), o echipa tanara si entuziasta, sansa de a contribui la realizarea unui vis pentru viitoarele mirese, posibilitate promovare, sediu central aproape de metrou. Program de lucru - 5 zile pe saptamana, 8 ore pe zi - de Marti pana Vineri de la 12:00 - 20:00 - Sambata de la 09:00 la 16:00 Persoanele interesate pot aplica la job pe Facebook, ne pot contacta la telefon sau pot trimite cv pe email la Te asteptam cu drag sa faci parte din echipa Eden Bride!!!

  • 8

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in top 3 brokeri de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line (in aceasta perioada) de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Veti incepe prin a incheia polite RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea veti fi putea incheia si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau tranzactii imobiliare. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la telefon. Aplica

  • 4

    Kinetech Industry Galati angajeaza agent vanzari. Activitatea agentului presupune preponderent deplasari cu scopul promovarii produselor si extinderii bazei de clienti. Permisul de conducere cat B este o conditie necesara. Posesia unei masini personale prezinta un avantaj. Decontam combustibilul si reviziile masinii daca o folositi la deplasarile in interesul activitatii de promovare. Salariul variaza in functie de experienta pe care o aveti. La salariu se adauga si bonusurile din vanzari. Pentru mai multe detalii sunati pentru programarea unui interviu. Detalii despre firma gasiti pe www.kinetech.ro si pe pagina de facebook "Kinetech INDUSTRY Romania"

  • Salveaza cautarea