Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Sortează după:
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Agentie imobiliara angajeaza

    Agentie imobiliara angajeaza agent imobiliar cu experienta. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV pe adresa de email

  • 10

    Broker de asigurare

    Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj/telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes.

  • 23

    Broker de asigurare

    Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj/telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes.

  • 13

    Broker de asigurare

    Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj/telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes.

  • Consilier Financiar - venituri 5000 - 10000 RON

    A fi împreună este un început, a rămâne împreună este un progres, a lucra împreună este un succes. Henry Ford CE CĂUTĂM: Abilități de comunicare și negociere Energie pentru atingerea obiectivelor Pasiune pentru munca în vânzări Rezistență la refuzuri Capacitate de învățaresi aplicare Studii medii/superioare CE AȘTEPTĂRI AVEM DE LA TINE : Să prospectezi piața și să identifici clienți noi, Să utilizezi modalități inovatoare pentru a vinde o gamă diversificată de produse, Să analizezi nevoile financiare ale clien ilor pentru a le propune cea mai bună soluție, Să menții o relație de lungă durată cu clien ii tăi, Să promovezi produsele și serviciile noastre. CE BENEFICII OFERIM: Acces la metode de învățare online cu aplicabilitate practică imediată Acces la programul de dezvoltare profesională Sales Management Academy Dezvoltarea abilităților de leadership și management Oportunități de promovare bazate pe criterii clar exprimate Flexibilitate în planificarea agendei/programului de lucru Pachet de beneficii atractiv Stabilitate într-un parteneriat pe termen lung Companie multinationala cu istoric de peste 154 de ani! Doar aplicatiile cu CV inclus vor fi analizate!!!!

  • 1

    Consilier Financiar si de Sanatate

    Esti frizer, manichiurist, sales rep, asistent medical? Si nu numai! Cauti resurse financiare suplimentare? Activezi acum in domenii care tin de contactul zilnic cu multe persoane? Esti vorbaret, sociabil, stii sa te faci placut? Atunci, utilizeaza-ti timpul eficient! Lasa discutiile de complezenta vorbeste interlocutorilor tai despre preventie, protectie personala, siguranta! Intrebarea nu este DACA, ci CAND? Iar atunci CAND, oare cati sunt pregatiti? Aici intervii TU! Haide alaturi de noi! Dedica zilnic cateva ore acestei activitati si rasplata personala va fi imediata! Trimite-ne CV-ul tau si vom programa o intalnire! Doar aplicatiile cu CV inclus vor fi analizate!!!! Dacă nu stii, te învătăm; dacă nu poti, te ajutăm; DAR, dacă nu vrei, NU te obligăm noi suntem aici pentru tine! Decizia iti apartine! Companie multinationala cu istoric de peste 154 de ani!

  • 1

    Angajam Agent vanzari directe

    Responsabilitati: - identificarea si cautarea de clienti noi pentru ferestre si usi din PVC - prezentarea gamei de profile din PVC din portofoliul firmei - deplasari in Timisoara si localitatile limitrofe Cerinte: - placerea de a fi in contact cu oamenii - comunicativitate si atitutine pozitiva - seriozitate si punctualitate - permis categoria B - obligatoriu

  • Job agent turism

    ECHIPA FLY WEST TOUR & MORE ISI MARESTE ECHIPA! Avem o mulțime de vacan e atractive care abia a teaptă să fie promovate i prezentate cât mai bine. Ne mărim echipa cu noi colegi dornici să se alăture acestei frumoase pove ti despre vacan e, i care să le ajute să se întâmple frumos! Pasiunea pentru călătorii atrage multe persoane n domeniul turismului, nsă pentru a avea succes, un consultant de turism trebuie să fie ndrăgostit atât de călătorii, cât și de oportunitățile nesfârșite pe care le aduce fiecărui client al său. Un consultant de turism de succes trebuie să de ină un puternic impuls către vânzări, abilități organizatorice, aten ie sporită pentru detalii, capacitate multi-tasking într-un mediu ce func ionează n ritm rapid; trebuie să posede bune abilități de comunicare scrisă și orală, dar nainte de toate, capacitatea și interesul de continuă de învățare. Descrierea jobului - prezentarea ofertelor turistice, in functie de destinatia solicitata si de particularitatile/ preferintele clientilor - consilierea si asistarea clientilor pre si post vanzare - efectuarea rezervarilor si emiterea documentelor necesare (factura, chitanta, contract, voucher, etc) - promovarea produselor si ghidarea clientului catre cea mai buna varianta de calatorie - crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii Candidatul Ideal - studii superioare sau obligatoriu bacalaureat promovat - cunostinte de operare PC si internet si a suitei Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) - excelente abilitati de comunicare - abilitati de vânzari si negociere - cunostinte de operare sisteme de rezervari sau ticketing nu este obligatoriu, dar reprezinta un avantaj - limba engleză la nivel conversațional constituie un avantaj - dorinta de a lucra in echipa - o atitudine deschisa, empatica -orientare catre identificarea solutiilor ideale pentru client (abordare logica, analitica) -capacitate de lucru in conditii de stres Beneficii: -siguranta unui salariu lunar atractiv -tichete de masa -oportunitati de invatare si dezvoltare -calatorii si experiente de neuitat - mediu de lucru tânar si competitiv, atmosfera prietenoasa, într-o companie dinamica;-atmosfera prietenoasa -amplasarea biroului fiind centrala CV-urile va rugam sa le trimiteti la adresa:

  • 4

    Shop Assistant

    Recrutam Shop Assistant(Asistent Vanzari) pentru unul dintre clientii nostri, o companie care are ca domeniu de activitate vanzarea de consumabile industriale catre persoane juridice. Cerinte: - Studii medii sau superioare finalizate; - Experienta intr-o pozitie similara; - Bune abilitati de relationare cu clientii; - Bune abilitati tehnice. Responsabilitati: - Asistarea clientilor in cadrul magazinului; - Oferirea detaliilor tehnice ale produselor; - Descoperirea nevoilor clientilor si indrumarea acestora; - Aranjarea si etichetarea produselor la rafturi; - Colaborarea cu restul departamentelor. Oferim: - Mediu de lucru excelent si posibilitati reale de crestere a salariului in functie de eficienta; - Pachet salarial motivant; - Tichete de masa; - Bonusuri de sarbatori; - Bonus de performanta.

  • 1

    Asistent Vanzari

    Recrutam Shop Assistant(Asistent Vanzari) pentru unul dintre clientii nostri, o companie care are ca domeniu de activitate vanzarea de consumabile industriale catre persoane juridice. Cerinte: - Studii medii sau superioare finalizate; - Experienta intr-o pozitie similara; - Bune abilitati de relationare cu clientii; - Bune abilitati tehnice. Responsabilitati: - Asistarea clientilor in cadrul magazinului; - Oferirea detaliilor tehnice ale produselor; - Descoperirea nevoilor clientilor si indrumarea acestora; - Aranjarea si etichetarea produselor la rafturi; - Colaborarea cu restul departamentelor. Oferim: - Mediu de lucru excelent si posibilitati reale de crestere a salariului in functie de eficienta; - Pachet salarial motivant; - Tichete de masa; - Bonusuri de sarbatori; - Bonus de performanta.

  • 14

    Angajam Consilier vanzari la Showroom de Mobila în Iulius Mall Timisoara

    Îți dorești să te alături unei echipe pasionate de vânzări și design interior? Vino în echipa Partizan Impex din Timisoara! Căutăm consilier vânzări în cadrul magazinului nostru din Iulius Mall din TIMISOARA. Ne-am dori să ai urmatoarele abilitati: - Bune ablități de comunicare, vânzare și relaționare cu clienții; - Experiență anterioară în vânzări de minim 1 an; - Să fii o persoană cinstita, deschisă, prietenoasă și cu spirit de echipă; - Să fii o pesoană orientată spre rezolvarea problemelor si gasirea solutiilor optime; - Să ai o orientare puternică catre rezultat. Descrierea jobului: Consilierul nostru de vânzări din cadrul ShowRoom-ului se va ocupa de: - Promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele si politicile brandului FEYDOM; - Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite din categoria mobilier și accesorii; - Mentinerea relatiei de colaborare cu furnizorii nostri; - Întocmirea documentelor interne (contabilitate primara) specifice activității: oferte, facturi, nota de comandă, receptii marfa etc ; - Emitere bonuri fiscale, incasari prin POS sau Numerar; - Preluarea comenzilor de la clienți. Beneficii: - Salariu fix motivant (peste media industriei in care activam); - Tichete de masa (30 lei/zi); - Comision din vânzări; - Bonusuri de performanță; - Mediu de lucru atractiv; - Prime pentru diverse evenimente; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Mediu de lucru plăcut, fără stres, într-o echipă tânără și motivată; - Colegi entuziaști și profesioniști. Descrierea companiei Suntem o companie care ofera stabilitate si care are obiectivul de a asigura populației produse de înaltă calitate la un preț accesibil. Pentru ca am avut un an foarte productiv si ne dorim ca anul viitor sa fie si mai bun... ne am decis sa ne marim echipa. Deci, daca te identifici cu standardele noastre, de abia asteptam sa te cunoastem. Poți să ne trimiți CV-ul pe mail sau să ne contactezi telefonic în vederea stabilirii unui interviu de angajare.

  • Broker de asigurari

    Recrutam broker de asigurari vino in echipa noastra! Cea mai buna afacere in acest moment cu o investitie foarte mica este intermedierea pentru ca astfel, nu ai costuri cu productia, cu furnizorii, cu angajatii, cu utilitatile, deci nu ai bani blocati. Pe langa activitatea principala, de intermediere produse de asigurare, puteti intermedia si: Credite bancare si nebancare la majoritatea bancilor si IFN-urilor de la noi din tara; Pensii private la companiile autorizate. CERINTE MINIME: Absolvent de liceu, cu diploma de bacalaureat; Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila; Dorinta de implicare si initiativa; Experienta in asigurari constituie un avantaj. CE ITI OFERIM: Cea mai buna platforma online de emitere polite si pregatire profesionala; Beneficii financiare (comisioane, extracomisioane, bonusuri, premii); Beneficii non financiare (recunoastere si apreciere, dezvoltare personala, cursuri gratuite); Poti combina activitatea de broker in asigurari cu viata de familie sau locul tau de munca actual; Iti poti organiza timpul cum vrei, aceasta fiind o afacere flexibila; Tu iti faci propriile reguli, planuri si tot tu te bucuri de castigurile ce urmeaza; Ai acces la ofertele tuturor asiguratorilor din Romania. ATENTIE: NU ESTE UN LOC DE MUNCA CU PROGRAM SI SALARIUL FIX, SEF, TARGET. ESTE MAI MULT DE ATAT: O ACTIVITATE INDEPENDENTA!

  • 14

    Agent Imobiliar - agent vanzari

    Ne marim echipa si cautam noi colegi agenti imobiliari, motivati, cu bune abilitati de comunicare, socializare si prezentare. Posibilitate salarizarea este baza de comision. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe e-mail. Detalii la telefon

  • 1

    Media Credit srl cauta 5 Consultant Financiar

    Acest anunt se adreseaza doar persoanelor cu spirit intreprinzator, sociabile si interesate de domeniul financiar. Nu este vorba de un job traditional, ci despre o colaborare platita pe baza de comision care poate deveni o opurtunitate de afacere. Dupa ce candidatul vine ales va a partecipa la un curs formativ la sediu firmei total oferit da la compania noastra Media Credit srl, si in urma devin colaborator si poate intermedia: - credite de nevoie personale, - prima casa, - credite ipotecar In plus, dupa anumite rezultate colaborator poate forma o echipa de colaboratori noi total formati da la Media Credit srl cu castig astfel venituri substantiale. Tot depinde de la implicarea a colaboratorului. Programul de lucru este flexibil. Studi ideali sunt in domeniu bancar sau contabil dar nu este un avantaj Sa cere minim o diploma de baclaureat. Alegerea candidatul porneste da eventual experienta in domeniu de intermediere financiarie si in domeniu bancar. Poteti tremite CV-ul prin acest site.

  • angajam agent vanzari

    angajam agenti vanzari produse / servicii de curatenie profesionale . Se cere experienta minim 1 an in vanzari , studii medii-superioare , cunoastere unei limbi straine engleza/italiana , permis de conducere , abilitati IT , cunoasterea programului SEAP este un avantaj . Oferim salariu motivant plus bonusuri pe targhete , masina si telefon de serviciu , training in fabrica producatoare din Italia . Our country, our home. Let's make it clean together !

  • Angajam agenți vânzări cu sau fără experienta

    Companie de telecomunicatii angajeaza agenți vânzări, activitate door-to-door persoane fizice . Jobul consta în contactarea potențialilor clienți atat din mediul urban cât și din mediul rural . Descriere : Respectarea targetului zilnic de vânzări și a routingului Promovarea serviciilor companiei Monitorizarea propriilor clienți Furnizarea de feedback din piață în mod activ Întocmirea evidentei zilnice Respectarea normelor de conduita profesionala Vânzarea produselor consultativ pe nevoile clientului Locuri disponibile : 2 Beneficii: Sim de serviciu Bonusuri lunare în funcție de performanta Posibilitatea de a avansa în cariera 90 % din activitate se desfășoară pe raza județului Iași Atasati cv aici sau sunati la pentru a programa un interviu

  • Orange Romania Communications angajeaza agenti vanzari zona urbana

    Companie de telecomunicatii angajeaza agenți vânzări, activitate door-to-door exclusiv zona urban ( Iasi ) Jobul consta în contactarea potențialilor clienți atat din mediul urban Descriere : Respectarea targetului zilnic de vânzări și a routingului Promovarea serviciilor companiei Monitorizarea propriilor clienți Furnizarea de feedback din piață în mod activ Întocmirea evidentei zilnice Respectarea normelor de conduita profesionala Vânzarea produselor consultativ pe nevoile clientului Locuri disponibile : 3 90 % din activitate se desfășoară pe raza orasului Iași Atașați un CV cu un număr valid de telefon pentru programare la interviu sau sunati la pentru a programa un interviu

  • 1

    Consilier vanzari optica medicala si optometrist - Optik Tataru

    Te potrivești în echipa noastră dacă: - Ești responsabilă, organizată și știi să lucrezi în echipă; - Ai atitudine pozitivă și îți place să interacționezi cu oamenii; - Îți stabilești obiective și îți place să le atingi cât mai repede; - Ai capacitate și dorință de a acumula cunoștințe specifice domeniului; - Ai cunoștințe medii de calculator; Consilier vânzări - Descrierea jobului - Preiei programările telefonice și electronice în vederea consultului oftalmologic; - Întâmpini clienții și găsești împreună cu ei cele mai bune soluții pentru nevoile pe care le au; - Promovezi produsele și serviciile Optik Tataru; - Menții relații bune cu clienții; - Gestionezi partea de magazin a cabinetului (recepție marfă, etichetare, verificare prețuri și termene de valabilitate). Optometrist - Descrierea jobului - Efectuează consultatii optometrice - Prescrie corectia optica - Ofera informatii despre metodele de corectie, dar si sfaturi pentru mentinerea sanatatii oculare - Promoveaza produsele si serviciile companiei - Pastreaza o buna colaborare cu medicul oftalmolog Cerințele postului de optometrist: - Sa aiba studii medii/superioare in curs sau finalizate, specializarea Optometrie - Sa relationeze usor cu pacientii - Sa fie o persoana atenta la detalii, ordonata, responsabila si cu spirit de echipa - Sa se implice in activitatile magazinului Pentru toate lucrurile vei fi instruită și ți se va răspunde la toate întrebările. Dacă bifezi toate lucrurile de mai sus, răspunde cu DA la cele care urmează, apoi trimite-ne un CV pe Nu aștept ca lucrurile să se întâmple, ci mă implic activ; Îmi place să cresc profesional și personal; Nu caut doar un job, caut o comunitate și un mediu de creștere; Dacă îndeplinești criteriile scrise cu liniuță și ai răspuns cu da la afirmații, trimite-ne un e-mail cu CV-ul tău pe *Postul este full time, iar grila salarială va fi discutată după selectarea CV-urilor. Te invităm și așteptăm să faci parte din echipa Optik Tataru!

  • 2

    Reprezentant vanzari

    Societatea Pick Up, prezentă încă din anul 2004 ca producător și importator de accesorii pentru segmentul auto OEM (original equipment manufacturer) și AM after market, angajează Reprezentant vânzări în domeniul comercializării accesoriilor pentru utilitare, SUV uri! Ce oferim ? Know - how ul unei companii naționale (de 18 ani) construită de oameni curajoși, cu inițiativă. Seriozitatea unei companii, furnizor de accesorii OEM pentru un important grup auto autohton Posibilitatea de a fi cel mai bun dintre cei mai buni, prin introducerea și utilizarea diferitelor sisteme de management al calității ISstandarde auto IATF, standard de sustenabilitate EcoVadis etc O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră, în care te pregătim și ne pregătim să facem lucruri mari! Un mediu de lucru plăcut și modern, unde se încurajează acțiunea. Oportunitatea de a crește atât profesional cât și personal, Într-o colectivitate dinamică și prietenoasă! Ce trebuie să faci? Înveți produsele și serviciile oferite, iar dacă ai idei mai bune le poți pune și în practică. Încurajam ideile noi și spiritul de inițiativă. Promovezi și vinzi produse și servicii în domeniul accesoriilor / tunning auto; Prezinți clienților produsele și caracteristicile acestora într-o manieră atractivă, descoperind nevoia clientului; Prospectezi piața și identifici noi potențiali clienți; Îți urmărești zilnic obiectivele de vânzări pentru a le atinge Menții permanent legătura cu clienții existenți și participi la fidelizarea acestora; Prezinți și promovezi direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Elaborezi oferte unice de vânzări Pui în aplicare strategii de vânzare și negociere cu clienții Ce avem nevoie de la tine? Disponibilitate de adaptare la programul de lucru și la cerințele postului: (zilnic, de obicei de la ora 8:00-17:00, cu pauză de masă de 45 minute) Capacitate de a promova și explica diferitele produse și servicii clienților, într-o manieră convingătoare și reală Calități foarte bune de prezentare, comunicare și negociere Diplomație, proactivitate și orientare către client Spirit de echipă Spirit de observație și inițiativă Disponibilitate de participare la expoziții naționale și internaționale (ocazional) din domeniul auto; (Automechanika Frankfurt/Dubai/Moscova, BSDA București etc.) Disponibilitate pentru deplasări la cliențiii de pe teritoriul tarii; Dacă dorești să te ocupi de export, atunci sunt incluse deplasări la clienții din domeniul auto din Europa Cunoștințe PC, pachet Office Permis de conducere cat. B Cunoașterea limbii engleze și germane constituie un avantaj Cunoașterea standardelor / procedurilor IATF reprezintă un avantaj Activitatea anterioară într-un post similar poate fi un criteriu important de selectie. Beneficii: Pachet salarial atractiv+ bonusare din vânzări Oportunitate de dezvoltare prin cursuri de formare profesională Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Posibilitate de a conduce ultimele modele de utilitare pick-up și mașini 4x4 unice/ accesorizate Posibilitatea de a participa la expoziții internaționale din domeniul auto. Posibilitatea de a vedea ideile proprii implementate în cadrul organizației.

  • Salveaza cautarea