Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Echipa QuickTelesales cauta colegi noi ! Iti oferim: Program part-time de Luni până Vineri: 09.00h-15.30h. (6 ore/zi+30 min pauză); Weekend-uri și zilele libere date de către stat, libere; Training de specializare; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată incă de la inceputul activității; Salariu FIX plus bonus și extra bonus in functie de performanta; Alaturi de noi: Vinzi, prin intermediul telefonului, produsele promovate de noi sau colaboratorii noștri; Oferi informații corecte referitoare la produsele promovate; Participi activ la atingerea obiectivelor lunare și individuale; Aplica acum CV-ul tău la adresa de mail: sau află detalii la nr. de telefon: Hai in echipa noastra !
-
Promovat
Manpower angajeaza URGENT Operator Productie Locatie: Sebes, Jud.Alba BENEFICII: - Salariu atractiv; - Tichete de masă in valoare de 30 RON - Se lucreaza intr-un singur schimb de luni pana vineri; - Transport asigurat din Sibiu, Alba Iulia si Sebes. CERINTE: - Minim 10 clase; - Cunostinte experienta linii de productie, linii de montaj reprezinta un avantaj; - Orientare spre calitate; - Capacitatea de a lucra in echipa; - Capacitatea de a munci intr-un sistem bine organizat si structurat; - Capacitatea de invatare si adaptare. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Promovat
Poate cel mai cool job pentru un motociclist: reprezentant vanzari accesorii, consumabile, echipamente moto! Doua posturi disponibile, unul pentru Transilvania, celalalt pentru Muntenia si Moldova. SCHUMOTO reprezinta peste 30 de marci de top si lucreaza cu peste 200 de magazine moto si service-uri din tara. Uleiuri: Motul, Ipone, Motorex, Vrooam; Consumabile: NGK, DID, HIFLO, SBS, TOPLITE; Accesorii: Oxford, Lampa, Sifam; Anvelope: Pirelli, Metzeler, Mitas, Kenda; Casti: Nolan, MT Helmets, Swap, Pilot; Echipamente: Nordcode, Furygan, SHOT, Eleveit, Tucano Urbano. Si inca vreo 20-25 de marci! Ce veti face: 1. Construiți și mențineți relații puternice cu clienții, magazine, service-uri, cluburi moto. Urmăriți în mod activ noi oportunități și clienți potențiali pentru a stimula creșterea vanzarilor. 2. Colaborati cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzări și campanii promoționale. Rămâneți la curent cu tendințele din industrie, evoluțiile produselor și ofertele concurenților. Ceea ce oferim: Un mediu de lucru dinamic și incluziv în care contribuția dvs. este apreciată. Salariu de bază si comision competitiv. Instruire cuprinzătoare și sprijin continuu pentru a vă ajuta să cresteti vanzarile. Cine esti: Un pasionat de motociclete cu o înțelegere profundă a pieselor și accesoriilor aftermarket. Orientat pe vânzări, cu un istoric dovedit de atingere sau depășire a obiectivelor de vânzări. Excelente abilități de comunicare și interpersonale. Abilitatea de a construi relații cu clienții și de a oferi servicii excepționale pentru clienți. Experiența anterioară în vânzări în industria motocicletelor este un plus, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți gata să îmbinați dragostea pentru motociclete cu experiența în vânzări și să vă alăturați unei echipe dinamice vrem să auzim de la tine! Cum se aplică: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la numarul de telefon din anunt, pe whatsapp, în care să subliniați de ce vă potriviți perfect pentru rolul de reprezentant de vânzări pentru piese de schimb pentru motociclete. Nu ratați această oportunitate interesantă de a vă transforma pasiunea pentru motociclete într-o carieră plină de satisfacții!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerinte Pentru clientul nostru, o importanta companie ce ofera servicii si produse in domeniul opticii medicale. Candidatul ideal: Experienta de minimum 2 ani in calitate de consilier vanzari; Experienta sau cursurile de optometrist reprezinta un avantaj; Studii medii; Cunostinte de engleza la nivel mediu; Responsabilitati Atributii: Preia clientii veniti de la consultatii sau din surse externe; Ajuta clientii in ceea ce priveste identificarea unui produs in conformitate cu standardele acestora; Ofera consiliere clientului in ceea ce priveste lentilele si ramele care urmeaza sa se aleaga; Verifica comenzile plasate pentru a se asigura ca sunt trimise correct si conform cu ce s-a agreat cu clientul; Mentine legatura cu furnizorii cu scopul de a urmari comenzile pentru diverse produse; Urmaresc comenzile de lentile si le transmite apoi catre atelier pentru prelucrare; (comenzile de lentile nu le dau ei, ei trebuie doar sa le urmareasca) Verifica in permanenta statusurile comenzilor; Se asigura ca primirea comenzilor se face in termenele impuse; Asigura aspectul estetic al marfurilor prin asigurarea unei prezentari optime a acesteia la raft; Gestioneaza in sistemul intern politele de asigurare emise de catre vanzator; Gestionarea reclamatiilor primite de la client ( de ex daunele intervenite ); Mentinerea legaturii cu clientii cu scopul de a-i informa despre statusul comenzii; Preluarea livrarilor de produse (rame si lentile) si atribuirea lor catre comenzi care urmeaza a fi trimise catre montaj; Alte informatii Beneficii: Salariu atractiv; Masa de pranz cumparata zilnic de la restaurant in functie de alegerea angajatului; Bonus de performanta; Beneficii Bonus de performanta Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc) Training-uri Cursuri Certificari Atestate Catering decontarea mesei de pranz Teambuilding-uri excursii Petreceri evenimente companie
-
Ne marim Echipa!!! Allianz-Țiriac își mărește echipa si VREM să te cunoaștem! Suntem o echipă dinamică, prietenoasă şi căutăm colegi noi. Dar mai întâi, te invităm sa descoperi mai multe despre noi. Allianz-Țiriac este o companie de top din domeniul asigurărilor, cu peste 27 de ani de experiență pe piața din România. Oferim o gamă extinsă de servicii și produse dedicate unui viitor financiar mai bun. Din anul 2000 facem parte din grupului german Allianz, cel mai valoros brand din industria asigurărilor la nivel mondial. Allianz-Țiriac nu este doar despre noi, este și despre tine, dar și despre cei peste 4.000 de profesioniști care contribuie în fiecare zi la bunul mers al activității noastre. De ce tu? - ești sociabil, responsabil şi îţi place să cunoşti oameni noi - știi că rețeta succesului este o combinație optimă între ambiție, perseverență și determinare - ești orientat spre rezultate şi spre client - ai abilități de leadership și comunicare - ești un bun negociator - îți dorești o carieră de succes - deții cunoștințe de pachet MS Office. De ce noi? - îți oferim pregătire și training în domeniu(programe specializate şi mentorat la cel mai înalt nivel) - ai un program flexibil care îți permite să dedici timp și proiectelor tale personale(nu ai un program fix, luni-vineri intre 09-17 cât timp vrei tu să aloci pentru siguranta si viitorul tău financiar) - ești recompensat pe măsura implicării și a eforturilor tale(ai nevoie doar de iniţiativă şi determinare) - ai posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-o echipă performantă(învătăm unii de la alții şi ne ajutăm reciproc, we have your back ) - ești implicat în proiecte de informare și conștientizare a potențialilor clienți cu privire la planificarea unui viitor financiar optim. Noi îţi oferim oportunitatea, tu, trebuie doar să VREI! Vino alături de noi şi trimite-ne CV-ul la adresa de e-mail
-
Doresc colaborare cu consultant de credite in conditii avantajoase Training gratuit Full time sau part time Bonusuri in functie de performanta Posibilitati de promovare Cautam o persoana dedicata acestei ramuri, perseverenta, dornica de dezvoltarea personala si profesionala. De preferat cu experienta in domeniul financiar-bancar sau non-bancar.
-
Ne marim echipa. Colaborare pe baza de contract. Comisioane atractive. Despre noi: - societate infiintata in anul 2007 - broker prezent in top 5 national - colaboram cu toate companiile de asigurare din Romania - avem o oferta completa: vindem toate tipurile de asigurari (RCA, casco, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, raspunderi civile, etc.) Activitate: - Activitatea propriu-zisa consta in pregatire, promovare, prospectare si vanzarea de asigurari. Eventual, pentru inceput puteti incheia asigurari prietenilor si persoanelor din cercul dvs. de cunostinte. - Plata este pe baza de comision - cu cat vindeti mai mult, cu atat castigati mai bine. Cerinte: - studii superioare sau medii - cunostinte operare PC - abilitati foarte bune de comunicare, negociere, vanzare - abilitati de colaborare si lucru in echipa - experienta in asigurari/ vanzari/ management - constituie un avantaj Beneficii: - sprijin permanent - training si pregatire profesionala continua - program de lucru flexibil: part-time sau full-time - sistem motivant de promovare in cariera, bazat pe munca individuala si in echipa (nu exista target) - posibilitate de a dezvolta o echipa - se primeste comision pentru incasarile echipei - COMISIOANE SI BONUSURI ATRACTIVE LA CELE MAI MARI NIVELURI ALE PIETEI (55-80%); SE NEGOCIAZA INDIVIDUAL. Alege sa iti faci propriul program, propria echipa, propria ta afacere! Suna la 0724 580 104
-
Știi să asculți, să preiei informația și împreună cu partenerul tau, Excel, să o transformi în date statistice? Abilitatea ta și amabilitatea în a răspunde rapid la întrebările clienților sunt deja un adevăr binecunoscut? Dorința ta de a învăța constant, de la vânzări și produse până la analize de clienți, te definește? Și desigur, SICAP nu are secrete pentru tine. Hai să discutăm despre cum talentele tale se potrivesc în echipa Misavan.
-
Candidatul Ideal Imaginează-ți o carieră unde fiecare zi este o nouă aventură, unde fiecare tranzacție îți deschide ușa către posibilități nesfârșite. Ne adresăm atât oamenilor cu experiență în vânzări care își doresc să treacă la un alt nivel, cât și celor care doresc să înceapă o nouă carieră în domeniul vânzărilor imobiliare! Dacă ai un spirit antreprenorial, o pasiune pentru imobiliare și o dorință de a-ți depăși limitele, te invităm să te alături echipei Stil Imobil. Suntem în căutarea unor agenți imobiliari talentați, dornici să își pună amprenta în acest sector vibrant și plin de oportunități. Descrierea jobului La noi : - lucrezi în cea mai frumoasă și profesionistă echipă de vânzări imobiliare din Iași - vezi raiting google; - ai birou și laptop personal; - ai mașină personală (este obligatoriu să deții carnet de conducere) - ai număr de telefon cu apeluri nelimitate - ai cel mai performant CRM - soft imobiliar care lucrează în locul tau - ai acces la o bază de date de clienți și proprietăți imobiliare - ai suport tehnic, juridic, marketing și IT - permanent - ai unicul feed pe piața imobiliară din Iași (lucrezi pe site-ul agenției și este vizibil în cele mai mari portaluri imobiliare locale și naționale - ai patru colegi în management și secretariat care îți stau la dispoziție în orice moment pentru a te susține și ajuta. - comisionare motivantă (se discută la interviu). De ce avem nevoie de tine? Nu reușim să facem față solicitărilor care vin din partea clienților. De când avem nevoie? Cât mai repede! Te așteptăm să ne cunoaștem și să te dezvolți alături de noi în cea mai frumoasă carieră! Împreună spre un business de succes! CV-urile se pot depune si pe adresa de email: CINE SUNTEM? STIL IMOBIL este activ în Iasi din 2002. Experiența noastră și expunerea la diferite tipuri de tranzacții ne ajută să oferim o gamă variată de servicii de consultanță REAL ESTATE pentru investitori cumparatori și proprietari. Clientela noastră este formată atât din dezvoltatori imobiliari cât și din investitori cumparatori si proprietari particulari. Creșterea organică a companiei este bazată pe principii și valori centrate în jurul clientului, ceea ce ne-a ajutat să devenim o companie imobiliara importanta pe piața de profil din Iasi. Servicii Imobiliare Suntem axați pe consultanta imobilara si facilitarea de tranzactii de vanzare inchiriere prin coordonarea relatiei profesionale intre dezvoltatorii imobiliari proprietari si investitori cumparatori. Începând cu 2005, compania STIL IMOBIL participă la si evenimentele și târgurile de imobiliare importante din zona. Experiența noastră directa cu clienții ne ajută să le înțelegem abordarea și să putem oferi servicii personalizate care să raspunda exact nevoilor acestora prin beneficii concrete. Într-un mediu de afaceri în continuă schimbare, STIL IMOBIL și-a păstrat principiile cheie: o abordare centrată în jurul clientului unde orice potențială tranzacție serveste clientul, cu profesionalism și colaborare efectivă menită să atingă rezultatele dorite si asteptate. Serviciile noastre sunt oferite la nivel local și includ: Consultanță Achiziții Vânzări și Închirieri Studii de piață Consultanta business pentru investitori Servicii speciale pentru proprietari Servicii complete pentru noii cumparatori chiriasi Acces la creditare Tururi imobiliare Consultanță în verificarea proprietăților Informație actualizată
-
Angajam agent vânzări usi Pinum pentru magazin situat in zona AFI Cotroceni.
-
Căutam oameni noi pentru echipa noastra. Flexibilitate si autodeterminare. Daca esti pasionat de partea financiara si vrei sa incepi o cariera ca si consultant financiar acesta este momentul. Numai implicarea ta este ceea ce decide cat de departe poti ajunge la noi. O cariera de consultant in cadrul Companiei ICredit este locul ideal in care poti sa te dezvolti pe plan profesional cat si pe plan personal - nu trebuie sa fii expert in probleme financiare pentru a putea incepe la noi - implicarea ta iti va determina renumerarea - poti sa iti structurezi intreaga activitate de zi cu zi in conformitate cu ideile proprii Esti pregatit pentru o noua provocare? Vezi detalii pe www.romjob.ro
-
Depozit de ambalaje si alte produse sezoniere angajeaza Agent (barbat) Vânzări van-sale. Se oferă mașina de servici, salar atractiv intre 2500-5000lei. Rog seriozitate.
-
Profil căutat: - peste 25 ani - abilități de comunicare, de relaționare, de conducere - persoană cu influență solidă in cercul apropiat de cunoștințe - perseverență - dorință de schimbare și avansare rapidă - pasiune pentru munca in echipă Obiectiv propriu: dezvoltarea propriei afaceri Beneficii: - mediu dinamic, facil dezvoltării personale - sistem funcțional de formare și instruire național - domeniu de activitate: 3 domenii puse împreună pentru succesul unei afaceri puternice. - venit progresiv, in funcție de implicare și nivelul de dezvoltare, se poate ajunge de la 200 euro până la mii de euro pe lună. *Numai dacă vă este clar anunțul, atunci puteți trimite un mail care să conțină: - CV ( nr. de telefon și adresa de mail) - Motivul dezvoltării unei activități pe cont propriu și ce puncte forte considerați că aveți. Respect seriozitatea răspunsurilor, iar mailurile care nu conțin pe lângă CV și celelalte două cerințe, nu vor primi răspuns.
-
MIDDEL EAST FARM SRL - Lehliu Gară, CF 23355 NC 23355, C2 Magazie, Depozit Furaje, de sub A.I.-A.1.2, Județ Călăraşi, Nr. Reg.Com. J51 213 2018, CUI: 39119148, cu obiect de activitate cresterea altor bovine, angajeaza Reprezentant comercial - cod COR 332202. Cerinte: studii medii; experienta minim 7 ani pe un post similar; limba engleza, avansat scris, citit si vorbit; limba ebraica, avansat scris, citit si vorbit; flexibilitate deplasare in Romania si strainatate in vederea reprezentarii societatii pentru incheiere contracte vanzare-cumparare alte bovine. Cei interesati pot depune CV-ul, insotit de actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de e-mail: contact @ atarlawyer.ro pana pe data de 18.04.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 19.04.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.
-
PHARCO IMPEX 93 SRL cu sediul in Bucureşti Sectorul 5, Str. Coriolan Marcius, Nr. 23Nr. Reg.Com. J40 17137 1993, CUI: 4218882, cu obiect de activitate 4646 - Comerţ cu ridicata al produselor farmaceutice, angajeaza Agent contractari si achizitii (broker marfuri) - cod COR 333101. Cerinte: studii medii; experienta minim 5 ani pe un post similar; limba engleza si araba, avansat scris, citit, vorbit; flexibilitate deplasare in Romania si strainatate. Cei interesati pot depune CV-ul, insotit de actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de email: contact @ atarlawyer.ro pana pe data de 18.04.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 19.04.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.
-
PHARCO IMPEX 93 SRL cu sediul in Bucureşti Sectorul 5, Str. Coriolan Marcius, Nr. 23Nr. Reg.Com. J40 17137 1993, CUI: 4218882, cu obiect de activitate 4646 - Comerţ cu ridicata al produselor farmaceutice, angajeaza Agent contractari si achizitii (broker marfuri) - cod COR 333101. Cerinte: studii medii; experienta minim 5 ani pe un post similar; limba engleza si araba, avansat scris, citit, vorbit; flexibilitate deplasare in Romania si strainatate. Cei interesati pot depune CV-ul, insotit de actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de e-mail: pana pe data de 18.04.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 19.04.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.
-
Primum Imobiliare isi mareste echipa! Ce iti oferim? - un loc de munca stabil - mediu placut si confortabil de munca - sediu cu o locatie semicentrala - posibilitatea dezvoltarii unui program flexibil - venituri nelimitate, direct proportionale cu implicarea in munca Experienta in domeniu nu este un criteriu obligatoriu pentru noi. Candidatul ideal - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență - responsabilitate personală - fire optimista - aspect ingrijit Te invitam la un interviu pentru a ne cunoaste!
-
Companie Imobiliara recruteaza consilieri imobiliari cu sau fara experienta pentru sediul din Drumul Taberei. Daca esti o persoana dinamica, ai o atitudine pozitiva, abilitati excelente de comunicare si negociere, dar si disponibilitate pentru munca de teren inseamna ca esti candidatul ideal si te asteptam in echipa noastra!
-
Ne dorim ca viitorul nostru coleg viitoarea noastră colegă să fie o persoană sociabilă, comunicativă, cu inițiativă și orientată spre rezultate. Prețuim profesionalismul, educația și căutăm oameni care au: - capacitatea de a se adapta ușor,punctualitate și răbdare orientare către client - bune abilități de comunicare, abilități de negociere; - lucrul într-un soft ERP reprezintă avantaj; Nice to have experiența back office pe vânzări și deschidere la discuții permanente cu partenerii interni și externi Descrierea jobului *Procesează oferte și comenzi, pe toate tipurile de produse din portofoliu *Verifică stocurile în momentul ofertării și transmite particularitățile la fiecare solicitare *Urmărește rezervarea ofertelor Ce oferim: Contract de munca pe perioadă nedeterminată; Salariu motivant; Suport constant pe parcursul desfășurării activității; Tichete de masă; Tichete cadou, în condiţiile legii; Abonamente Bookster-cărţi şi articole online; Coffee break room în cadrul firmei; Traininguri și formări profesionale; Posibilități de promovare în cadrul organizației; Reduceri pentru angajaţi la achiziţionarea de produse din cadrul firmei;
-
Würth Romania angajeaza! Suntem in cautare de colegi noi pentru postul de reprezentant comercial in jud. Bacau. Candidatul Ideal - studii medii finalizate; - posesor carnet de conducere categoria B; - abilitati de comunicare si negociere; - cunostinte tehnice minime; - experienta minima in domeniul vanzarilor. Descrierea jobului -vizitarea clientilor din baza de date; -prezentarea produselor Würth, acordarea de consultanta tehnica clientilor; -gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti. Se acorda un pachet salarial atractiv si motivant, in acord cu performanta (salariu fix, tichete masa, comision din vanzari, prime etc.); - promovare in urma performantelor profesionale obtinute; - cursuri de initiere si perfectionare; - auto, abonament telefon, IPAD. Descrierea companiei Infiintata in februarie 1994 ca reprezentanta in Romania a concernului german Adolf Würth GmbH&Co. KG, Würth Romania a devenit in scurt timp o companie de top pe piata romaneasca in domeniul elementelor de asamblare, sistemelor de ancorare, adezivilor, etansantilor si a cosmeticelor auto. Cu o gamă de peste 30.000 de produse și având garanția calității germane a produselor și serviciilor sale, Würth România este cel mai indicat pentru a fi furnizorul dumneavoastră numărul unu. Würth = Calitate Mai multe detalii despre companie gasiti pe site-ul nostru https: www.wuerth.ro .
-
Mereu suntem în căutarea de oameni alături de care să progresăm si să facem treabă bună impreuna. Este posibil ca deja să ne știi, sau dacă vrei să afli mai multe despre NEDEIAS intra pe nedeias.ro si consultă rubrica Despre noi. Ce presupune acest job si care sunt principalele responsabilitati: procesarea comenzilor online, telefonice sau prin e-mail; actualizarea stocurilor, prețurilor, descrierilor sau detaliilor tehnice(necesar cunostinte operare in paltforma website); oferirea de suport de specialitate pentru toată gama de produse comercializată (necesar notiuni si cunostinte tehnice); furnizarea de informații către clienți referitoare la disponibilitatea în stoc a produselor, condiții și modalități de transport sau de plată etc.; interacționarea și păstrarea relațiilor profesionale cu furnizorii nostri; orice alte sarcini legate de vânzările online sectorul e-commerce; cunostinte de limba engleza mediu avansat( daca mai vorbiti o alta limba este un plus) Dacă alegi să te alături echipei noastre, pe lângă un colectiv primitor vei avea parte de: un salariu atractiv pentru aceasta zona de activitate; telefon de serviciu; acces (bineînțeles gratuit) la coffee cornerul nostru ; Si alte bonusuri care vor fi revelate in cadrul primei discutii cu noi. Daca ti-am starnit macar interesul te invitam să aplici la acest job prin trimiterea CV-ului tau la adresa pentru a te cunoaște mai bine și a vedea dacă esti persoana potrivita pentru acest post.
-
Indiferent de varsta, specializare sau experienta, dacă vrei un program flexibil si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! ICredit angajeaza full time part time Consultanti de Credit Este pretabil si ca al doilea job, ideal pentru curieri, soferi taxi, studenti, pensionari, etc si toti care doresc sa isi sporeasca considerabil veniturile. Se ofera pregatire profesionala si sustinere permanenta. Dacă ești interesat lasa-mi un mesaj sau ma poți apela la numărul de telefon.
-
Angajez vanzatoare pentru magazin general ca program de lucru 12/24 12/48. Se oferă un salariu atractiv, preme de sarbatori , concediu. Pentru mai multe detalii la telefon .