Anunțuri
Horeca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Promovat
Hanul cu Salcii, Seaca- Călimănești, angajează personal bucatarie: bucătar cu experienta ajutor de bucătar
-
Promovat
Filicori Zecchini Port Tomis angajează ospătari, barmani, ajutor de bucătar cu sau fără experiență. Salariu atractiv, program de lucru flexibil. Asigurăm cazare. Mai multe detalii la nr. de telefon din anunț.
-
Promovat
Restaurant - Autoservire cu sediul în Constanta angajează personal feminin pentru servire linie autoservire si bucatar, ajutor bucatar pe perioadă nedeterminată. Relații la telefon de luni pana vineri între orele 08:00 - 16:00.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Receptionera, program full time, de L-V, sector 2 zona Mega Mall. Responsabilitati: va gestiona programările, va răspunde la telefon și va asigura că fiecare pacient primește asistență promptă și eficientă. Mai multe informatii la telefon.
-
Hotel Delaf 3* angajeaza ospatar. Pentru mai multe informatii va rugam sa sunati la numarul de telefon .
-
Pensiune turistica din Calimanesti Caciulata angajeaza personal, pentru toate detaliile necesare va rugam sa ne apelati la numarul de telefon zero sapte patru cinci noua patru cinci unu patru patru, va multumim.
-
Pensiune turistica din Caciulata Calimanesti angajeaza personal, pentru toate detaliile necesare va rugam sa ne apelati la numarul de telefon zero sapte patru cinci noua patru cinci unu patru patru, va multumim.
-
-
-
HERBS ORGANIC KITCHEN, restaurant cu specific asiatic, angajeaza chelner cu experienta. Programul este flexibil. Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj! Va rugam sa trimiteti CVul dumneavoastra. Locatie: Strada Mitropolitul Nifon, nr. 1, București
-
Barista Prepararea cafelei este cel mai bun moment pentru a-ti incepe o noua zi? Atunci aplica pentru pozitia de Barista la McCafé si imparte mii de zambete oamenilor din jurul tau in timp ce le oferi energia de dimineata. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Minim studii medii finalizate; Orientat catre satisfacerea clientilor; Ai o atitudine proactiva si esti orientat spre rezultate; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie. Ce vei face? Prepari bauturile preferate pe baza de cafea, la cele mai inalte standarde de calitate; Asiguri satisfacerea clientilor prin oferirea unei experiente deosebite in cadrul McCafé; Acumuleazi permanent noi cunostinte si iti dezvolti abilitati de lucru prin programele interne de training; Asiguri prezentarea estetica a produselor (in vitrina/display). Beneficii: Pachet salarial de pana la 3000 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa de 30 RON/zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Proces rapid de promovare; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare;
-
Dispunem de oportunitatea angajării unei persoane pentru servicii de cameristă în regim part-time, la un tarif atractiv de 30-40 lei pe oră. Suntem în căutarea unei cameriste pentru o activitate de 4 ore pe zi, cartier Gheorgheni. Programul de lucru este planificat între orele 10:00 și 13:00. Vă rugăm să ne trimiteți CV-ul însoțit de o poză prin intermediul platformei Publi. Dorim să vă informăm că, din considerente de evaluare a candidaților, nu vom putea răspunde la mesajele fără atașamentul fotografic. Vă mulțumim pentru înțelegere!
-
Pensiunea noastră cu atmosferă prietenoasă caută ospătari talentați și pasionați să se alăture echipei noastre dinamice. Responsabilități: Oferirea unui serviciu prompt și prietenos clienților. Preluarea comenzilor și servirea mâncărurilor și băuturilor într-un mod profesionist. Menținerea curățeniei și a ordinii în zona de lucru. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității (apreciată, dar nu obligatorie). Abilități excelente de comunicare prietenos și atenție la detalii. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu agitat. Beneficii: Salariu competitiv și bacșișuri generoase. Mediu de lucru plăcut și colegi prietenoși. Oportunități de avansare în carieră. Dacă ești entuziasmat de a oferii experiențe gastronomice remarcabile și ai abilități excelente de comunicare, trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de e-mail :
-
Hotel Castelnor angajeaza receptioner a: Cerinte: Studii medii. Calificare receptioner; Minimum 1 an experienta in domeniu; Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala: Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine, Aspect fizic placut, prezenta agreabila, Rezistenta la stres. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti; Pastreaza o conduita morala fata de clienti Furnizeaza informatii solicitate de clienti; Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact. Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat. Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora; Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor. Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare; Asigura servicii telefonice Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.
-
Hotel Castelnor din Paltinis jud. Sibiu angajeaza Receptionera Cerinte: Absolvent sau viitor absolvent al unei forme de invatamant superioare; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Limba engleza scris/vorbit Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate. Conditii: Asiguram transport tur-retur din Sibiu Contract de munca pe termen nelimitat; Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta; Tichete de masa; Prime si bonusuri in functie de performanta; Oportunitati de training formare profesionala. Responsabilitati: Intampinarea clientilor; Efectuarea operatiunilor de cazare (Check in / out) in sistemul de gestiune hoteliera; Informarea oaspetilor hotelului cu privire la facilitatile hotelului; Oferirea informatiilor cu privire la obiectivele turistice; Incasarea tarifului pentru cazare. Castelnor este amplasat în stațiunea Păltiniș, la doar 25 de km de Sibiu, într-un decor natural irezistibil. Dotările elegante, îmbinate armonios, sunt completate de servicii de excepție gândite să susțină integral sloganul de brand - Passport to Comfort. Castelnor este cel mai nou resort premium inaugurat în Păltinis, gândit să le ofere oaspeților facilități de confort excepționale. Locația este deschisă atât pentru sejururi individuale, cât și pentru evenimente private de grup sau corporate. Întregul staff este special instruit în a asigura maximul de confort și ospitalitate pentru fiecare vizitator care vizitează locația. Echipa Castelnor, tanara, energica si dedicata oaspetilor este probabil una dintre cele mai bune echipe hoteliere din tara. https://www.castelnor.ro/jobs
-
Hotel&SPA Castelnor din Paltinis jud. Sibiu angajeaza Ospatar/Barman Cerinte: Experienta in domeniu (specialitate), Cursurile de calificare in domeniu reprezinta un avantaj, Cunostinte minime de limba engleza: nivel conversational, Diploma de calificare in domeniu (constituie un avantaj); Prezenta agreabila, amabilitate, atitudine pozitiva; Stapanire de sine, disciplina. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in funcție de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Cunoasterea principalelor reguli de servire si protocol; Preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista; Cunoasterea meniului pentru a oferi informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi; Servirea exemplara a clientilor cu produsele comandate de catre acestia; Debarasarea si asigurarea curateniei in restaurantul unitatii hoteliere; Respectarea normelor de igiena si securitate a muncii. Castelnor este amplasat în stațiunea Păltiniș, la doar 30 de km de Sibiu, într-un decor natural irezistibil. Dotările elegante, îmbinate armonios, sunt completate de servicii de excepție gândite să susțină integral sloganul de brand - Passport to Comfort. Castelnor este cel mai nou resort premium inaugurat în Păltinis, gândit să le ofere oaspeților facilități de confort excepționale. Locația este deschisă atât pentru sejururi individuale, cât și pentru evenimente private de grup sau corporate. Întregul staff este special instruit în a asigura maximul de confort și ospitalitate pentru fiecare vizitator care vizitează locația. Echipa Castelnor, tanara, energica si dedicata oaspetilor este probabil una dintre cele mai bune echipe hoteliere din tara. https://www.castelnor.ro/about
-
Montecatino Cafe angajeaza ospătărițe cu experienta in domeniu. Locatia se afla in Dumbravita. Program de lucru 2 2 Programeaza-ti telefonic un interviu.
-
Angajam barman cu experienta in domeniu. Beneficii: contract de munca pe perioada nedeterminata, mancare asigurata, apa si 2 cafele, locatie de top in Dumbravita, program de 2 2 zile. Cerem: seriozitate, implicare, experienta, abilitati bune in comunicare. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, esti o persoana dinamica si plina de viata, te asteptam cu drag sa ne cunoastem!
-
Angajam PIZZER cu experienta care sa detina bune abilitati de comunicare, dexteritate si viteza de lucru. Cautam un coleg care isi doreste un job stabil pe perioada indelungata. Salariu+ masa asigurata.
-
Job-ul nostru este pentru persoanele dornice să facă parte dintr-o echipă dinamică și care pun pasiune în tot ce fac. Hai să faci și tu parte din #pack ! Ce căutăm: -daca ai studiile medii finalizate, Hai să ne cunoaștem! -ai atitudine pozitivă și îți place să lucrezi alături de oameni faini? Ești candidatul perfect! -vrei să evoluezi și să înveți lucruri noi? te așteaptăm în echipă! Ce vei face la noi: -lucrezi în zonele restaurantului unde experiența ta contează bucătărie, zona caselor de marcat -pregatești produsele la standardele restaurantului, în condiții stricte de igiena și siguranță alimentară -programul de muncă este specific celui de mall (full-time) sau flexibil în program de 8 ore. Descrierea jobului Ce îți oferim: -pachet salarial atractiv -bonuri de masă -ai ocazia să testezi fiecare preparat cu o masă gratuită în fiecare zi -daca vii din mediul rural, îți decontăm 50% din transport -pachet medical MedLife, pentru că #nepasă de sănătatea ta -ne place să combinăm munca și starea de bine, așa că la noi pauzele alaturi de colegi sunt bine venite -te invatam tot ce stim despre cum să faci cele mai gustoase preparate si îți oferim ocazia să avansezi în funcție de implicarea ta.
-
Job-ul nostru este pentru persoanele dornice să facă parte dintr-o echipă dinamică și care pun pasiune în tot ce fac. Hai să faci și tu parte din #pack ! Ce căutăm: -daca ai studiile medii finalizate, Hai să ne cunoaștem! -ai atitudine pozitivă și îți place să lucrezi alături de oameni faini? Ești candidatul perfect! -vrei să evoluezi și să înveți lucruri noi? te așteaptăm în echipă! Ce vei face la noi: -lucrezi în zonele restaurantului unde experiența ta contează bucătărie, zona caselor de marcat -pregatești produsele la standardele restaurantului, în condiții stricte de igiena și siguranță alimentară -programul de muncă este specific celui de mall (full-time) sau flexibil în program de 8 ore. Descrierea jobului Ce îți oferim: -pachet salarial atractiv -bonuri de masă -ai ocazia să testezi fiecare preparat cu o masă gratuită în fiecare zi -daca vii din mediul rural, îți decontăm 50% din transport -pachet medical MedLife, pentru că #nepasă de sănătatea ta -ne place să combinăm munca și starea de bine, așa că la noi pauzele alaturi de colegi sunt bine venite -te invatam tot ce stim despre cum să faci cele mai gustoase preparate si îți oferim ocazia să avansezi în funcție de implicarea ta.
-
Suntem în căutarea celui mai dinamic și organizat Asistent Manager de Restaurant. Dacă vrei să coordonezi o echipă tânără, să contribui la creșterea unui business fain și să atingem împreună cele mai îndrăznețe obiective, hai în #pack-ul nostru. Ce căutăm: -ne dorim să ai studii superioare finalizate -abilitățile foarte bune de coordonare a unei echipe sunt categoric necesare -experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca QSR Fast food) pe poziții similare, constituie un -avantaj -disponibilitatea și flexibilitatea din punct de vedere al programului de lucru sunt un aspect important pentru noi -ne-ar ajuta să fii disponibil pentru deplasări în interes de serviciu. Descrierea jobului Ce vei face la noi: -tu ești omul de bază din restaurant așa că ai ocazia să-ti pui în practică toate abilitățile de coordonare și organizare în cadrul echipei tale -gestionarea eficientă a solicitărilor și sesizărilor venite din partea clienților este responsabilitatea ta -ai ocazia să creezi un mediu de lucru constructiv și eficient pentru tine și membrii echipei din restaurant -te vei asigura că standardele de calitate și procedurile de lucru ale companiei sunt respectate -te vei asigura că indicatorii de performanță primiți sunt îndepliniți -o să gestionezi materia primă și o să verifici calitatea produselor. Ce îți oferim: -pachet salarial atractiv -bonuri de masă -ai ocazia să testezi fiecare preparat cu o masă gratuită în fiecare zi -daca vii din mediul rural, îți decontăm 50% din transport -pachet medical MedLife, pentru că #nepasă de sănătatea ta -ne place să combinăm munca și starea de bine, așa că la noi pauzele alaturi de colegi sunt bine venite -ocazia ideală de a coordona și susține o echipă dinamică.
-
Restaurant NOA 3 Insule Arad angajează: - Bucătar, - Ospătar, - Barman. Pentru informații suplimentare sunați la tel. .