Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez personal feminin pentru cabinet de optica medicală in sect 6. Experiența in vânzări obligatorie. Program full time Detalii numai la tel. Puteti trimite cv numai pe whatsapp, la nr afișat în anunt.
-
Promovat
Oportunitate de Angajare: Reprezentant Vânzări Auto - Zona Nord Despre noi: DACOM SERVICE NORD este o companie dedicată furnizării de soluții de înaltă calitate pentru industria auto. Specializându-ne în productia de AdBlue, avem o echipă pasionată și dedicată, concentrată pe excelență și satisfacția clienților. Rolul: Căutăm un reprezentant de vânzări dinamic și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în zona Maramureș. În această poziție, veți fi responsabil de identificarea și atragerea clienților noi, gestionarea relațiilor cu clienții existenți și promovarea livrarea produselor noastre de înaltă calitate. Cerințe: Cunoasterea firmelor de transport Experiență anterioară în vânzări, preferabil în industria auto Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra independent și de a prioritiza sarcinile în mod eficient Permis de conducere minim categoria B și disponibilitate pentru Livrari în teren Beneficii: Pachet salarial fix și bonusuri de performanță Oportunități de avansare în cadrul companiei Prima de sarbatori Mediu de lucru dinamic și susținător Cum să aplicați: Dacă sunteți pasionat de industria auto și sunteți gata să vă alăturați unei echipe dinamica sunati la numărul de mai jos. Reprezentant Vânzări - Zona Maramureș". Alătură-te echipei noastre și fiți parte din succesul nostru în furnizarea soluțiilor auto de încredere pentru clienții noștri!
-
Promovat
Manpower angajeaza URGENT Operator Productie Locatie: Sebes, Jud.Alba BENEFICII: - Salariu atractiv; - Tichete de masă in valoare de 30 RON - Se lucreaza intr-un singur schimb de luni pana vineri; - Transport asigurat din Sibiu, Alba Iulia si Sebes. CERINTE: - Minim 10 clase; - Cunostinte experienta linii de productie, linii de montaj reprezinta un avantaj; - Orientare spre calitate; - Capacitatea de a lucra in echipa; - Capacitatea de a munci intr-un sistem bine organizat si structurat; - Capacitatea de invatare si adaptare. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Promovat
Atelier de producție Bijuterii, caută coleg(ă) noua la vanzări. Ai abilități de comunicare și cunoștiințe solide de marketing, ești persoana pe care o căutăm! Jobul este pe termen lung, [Program: Lu-Vi, 9-17:30 ] Te asteptăm in echipa noastră. Citeste mai multe: https: crystal-fashion.ro news vanzari2024.html Este ACEL APEL TELEFONIC in care colega noastra raspunde in cel mai mic detaliu la orice nelamurire referitoare la produs, si nu numai! Dupa fiecare comanda inregistrata, contactam clientul pentru confirmarea comenzii si pentru programarea expedierii. Noi va oferim nu neaparat un produs anume, ci o solutie: un cadou frumos, o bijuterie ce intregeste o tinuta sau chiar o bijuterie creata dupa imaginatia clientului. Cu o experienta de peste 16 ani, cu siguranta nu vom da gres daca ne oferiti suficiente informatii si ne permiteti sa va punem intrebari. Descrierea postului: Asistent Vanzari - Relatii Clienti si Comenzi online (Atelier Crystal-Fashion ) Vocea celui mai modern atelier de productie bijuterii cu cristale, din Transilvania. preluarea zilnica a comenzilor noi intrate telefonic sau online confirmarea telefonica a comenzilor noi intrate comunicarea termenelor de livrare catre client consilierea telefonica a clientilor trimiterea pozelor pe mail, whatsapp, retele de socializare descrierea verbala a produselor si gasirea altor articole similare in caz de stoc epuizat sau timp indelungat de productie buna relationare cu departamentul de productie program Lu-Vi, 8 ore (9-17.30 | 30 minute pauza de masa) respectarea programului de lucru locatie atelier: dupa Muzeul de apa, la pensiunea MATIS (la intrarea in Floresti) posibilitate de avansare profesionala experienta in vanzari si cunostiinte solide de marketing constituie un avantaj perseverenta o calitate indispensabila salariu de baza si renegociere periodica in functie de abilitati (tehnici vanzari) LINK catre Anunt pe site: https: crystal-fashion.ro news vanzari2024.html Cerinte: voce placuta, calma, timbru vocal melodios, caracter pozitiv, intonatie simpatica, deloc vulcanica! foarte bune abilitati de comunicare si relationare, multa rabdare cu clientii pastrarea calmului indiferent de situatia creata asumarea si remedierea situatiei in cazul greselilor create capacitate de a trezi interesul clientului si pastrarea clientului mereu multumit foarte ordonata si organizata atentie distributiva, cu viziune per ansamblu asupra comenzilor in desfasurare organizarea livrarilor in timp util in functie de cererea clientilor spirit de echipa, relationare buna cu productia interna pasiune pentru bijuterii si accesorii simt estetic bine dezvoltat pentru asortarea bijuteriilor mod de lucru responsabil cu materiale pretioase a se regasi in orice situatie, improvizare la nevoie daca te potrivesti cu descrierile de mai sus asteptam CV-ul tau pe: HR: Scrie-ne in email-ul tau raspunsul la urmatoarele 2 intrebari: 1) Care este acea calitate a TA care te face potrivita pentru acest loc de munca? 2) De ce doresti sa lucrezi la atelierul nostru? TE ASTEPTAM IN ECHIPA NOASTRA! Oferta: spatiu individual de munca conditii bune pentru desfasurarea activitatii. toate facilitatile in vederea dezvoltarii profesionale scolarizare completa de la zero posibilitate de avansare profesionala echipa tanara, dinamica, ambianta placuta putin stres in perioade de sezon remuneratie in functie de dezvoltarea profesionala si rezultatele din vanzari. salar de baza plus procent in functie de vanzari la intelegere, posibilitate de lucru extra, in we sau la evenimente INTERVIUL : proba practica: simularea unei conversatii telefonice durata interviu: 1 ora Descrierea Companiei: Cel mai mare producator roman de bijuterii sub licenta Swarovski. Firma impartita pe 2 nivele, 7 departamente .Înființată în 2004 marca noastra si-a creat in timp o identiatate proprie, cladita pe pasiunea noastra pentru cristale, pe ambitia de a crea modelele exact dupa dorinta clientului si pe incapatanarea de a accepta orice provocare tehnica aproape imposibila. Ne caracterizeaza simplitatea, realizata printr-o tehnica inovativa. Seriozitatea, clienti vechi si marci internationale ne recomanda. Echipa tanara, aparaturi moderne, ambianta placuta, creativitate si inovatie.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam agent vanzari cu atributiuni in promovarea produselor noastre in uniunea europeana, salar fix+comision, contract de munca la distanta.
-
Iti doresti o schimbare si nu stii de unde sa incepi? Doresti sa iti suplimentezi veniturile dar sa iti ramana timp liber si pentru activitățile tale preferate? Atunci iti propun sa devii broker in Destine Holding, unde vei putea castiga bani si vei cunoaste persoane noi. Vei putea emite asigurări (toate tipurile de pe piata), vei putea intermedia credite si recomanda vacante familiei, prietenilor si cunoscutilor tai. Si din toate astea vei castiga bani! Vei avea îndrumare si sustinere permanentă din partea unei echipe de profesioniști, vei putea participa la traininguri interesante și actualizate permanent, care te vor ajuta să te dezvolti din punct de vedere profesional. Iar rezultatele pe care le vei obține vor fi pe masura implicarii tale. Suna bine nu? Pentru a ni te alatura trebuie sa ai studii liceale finalizate, acces la calculator, curiozitate, voința si perseverență. Și inca ceva: vei avea acces la toate platformele noastre de e-learning pentru doar 150 de lei pe care ii vei achita doar o singura data. Te astepatam!Trimite-mi mesaj daca esti interesat pe sau email
-
DescriereCandidatul ideal Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare; Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta anterioara in domeniul financiar (constituie un avantaj); Disponibilitatea pentru deplasari pe teren; Competente de comunicare si negociere; Abilitati de organizare si planificare; Permis de conducere cat B. Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea si controlul echipei Consultantilor de Credit; Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare si semestriale de performanta; Tichete de masa; Asigurare privata de sanatate; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Codou aniversar; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.
-
Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000
-
L'Amanet Angajează Amanetar! Interviurile au loc odată pe saptamana - cautam personal INTEGRU, AMBITIOS si cu dorinta de a se PERFECTIONA si evolua. persoană pasionată, la curent cu ultimele tehnologii legate de produsele electronice și alte gadgeturi. familiarizat cu sistemele de operare Android, iOS, Windows; aptitudini de testare; abilităţi de comunicare și vânzare Responsabilitati: - evalueaza starea produselor aduse de clienti; - identifica eventualele probleme tehnice ale produselor; - consiliaza clientii in alegerea produselor de la vanzare; - adăugare electronice pe site-ul propriu şi promovare pe site-urile de profil - platforme social, olx etc. In cadrul companiei vei fi apreciat si vei beneficia de: - contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga; - salariu + tichete de masa pentru fiecare zi lucratoare din luna (valoarea unui tichet de masa este de 40 lei); - spor anual de vechime in cadrul companiei; - prima de Paste, Craciun si de 8 Martie; - preturi si comisioane speciale la serviciile companiei; - bonusari periodice corelate cu performanta obtinuta;
-
Cautam colaboratori in domeniul financiar, asigurari, management cu sau fara experienta pe zona Bihor - Satu Mare. Tel: (
-
Cautam parteneri cu sau fara experienta in domeniul financiar, colaborare cu program flexibil, se poate lucra si la distanta. Tel:
-
Cautam colaboratori part time in domeniul finaciar, management si asigurari. Tel:
-
Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat, fara salariu fix. Sediul: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea.
-
Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat. Birou: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea. Andra Chirea -
-
Caut o persoana dinamica pentru vanzari online in domeniu flori plante se ofera carte de munca , salariu motivant. postul poate fii part/time sau full/time.
-
Compania ICredit angajează Consultanți de credite part-time pentru Dej, și GHERLA jud. CLUJ în următoarele condiții: - program de lucru flexibil, in funcție de disponibilitate si implicarea fiecăruia. - angajarea se poate face prin colaborare PFA - cerințe studii, minim 10 clase - activitatea se desfășoară pe teren într-o zonă alocată din Orasul Dej și presupune distribuirea de flyere, încasarea ratelor clienților care nu au posibilitatea să achite la sucursală - în funcție de implicare se poate câștiga intre 400 si 3000 lei net. Dacă iți dorești să lucrezi într-un mediu plăcut și cu un program flexibil adaptat cu programul tău personal nu ezita sa ne contactezi prin mesaj, facebook, Telefon sau la sediul firmei noastre str. Ecaterina Teodoroiu, nr.2A, Dej intre orele 10:00 si 19:00
-
Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - : - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; - Acordarea consultanţei de specialitate; - Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; - Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; - Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; - Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).
-
Vrei un job full time, part time , un venit suplimentar, avansare rapidă în carieră, atunci sună sa stabilim un interviu, studii candidat minim bacalaureat, cunoștințe operare PC, sau cu cod caen 6622 , job pentru municipiul Hunedoara și împrejurimi.
-
Beneficii: Program flexibil, Pachet salarial motivant, Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari. Decontare combustibil Bonusuri stimulative Așteptam CV-ul la adresa de mail sau puteți sa ne contactați telefonic pentru programare la interviu la numarul: CANDIDATUL IDEAL - Persoana sociabila; - Persoana deschisa sa invete lucruri noi; - Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; - Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate; - Punctualitate, responsabilitate; Permis de conducere obligatoriu; -Posesorii auto reprezinta un avantaj în plus; -Experienta nu este necesara DESCRIEREA JOBULUI - Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; -Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; - Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; - Promovarea si prezentarea produsului -Munca de teren
-
Candidatul Ideal Poti sa o faci? Unii dintre cei mai realizati vanzatori din lume au spus inainte de a ocupa o pozitie '' eu nu sunt un agent de vanzari nascut'' sau ''nu am mai vandut nimic niciodata'', crezand ca nu o sa poata reusi. Faptul ca ai "darul de a vorbi'' nu te face neaparat un vanzator bun. O persoana buna de vanzari vrea sa ajute, crede in produsul pe care il vinde si este entuziasmat sa-l prezinte. O sa afli ca oamenii sunt mult mai influentati de increderea pe care o ai in produsul tau, decat de tehnicile de vanzari pe care le folosesti. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari. Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg? Ce te face potrivit pentru noi? Esti o fire activa si dinamica, deschisa, dar mai ales pozitiva? Iti plac noile provocari? Cunosti tehnicile de vanzari si a bunelor practici in domeniu? Esti echilibrat, dispus sa investesti in propria dezvoltare? Esti motivat de dorinta de a reusi prin propriile forte? Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu energizant care sa te sustina sa te perfectionezi si sa avansezi in cariera? Ai permis de conducere cateogia B? Masina personala reprezinta un avantaj! Atunci te vrem in echipa noastra! Descrierea jobului Beneficii: -Sansa de a avansa pe baza rezultatelor individuale. -Parcursul tau la noi -Incepi pe postul de agent vanzari iar dupa ce realizezi targetul de 5 luni primesti franciza gratuit si un capital de inceput. Devii partener al companiei deoarece doar asa ne dezvoltam, prin promovarea agentilor de vanzari. De ce? Vrem sa ducem business-ul corect mai departe prin oamenii care deja au dobandit experienta in cadrul companiei. Sansa de a lucra intr-o echipa tanara. Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 3500 Euro ca si agent , ca si partener la peste 15 000 Euro , in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Vei benificia de training si suport constant ca sa poti sa iti duci activitatea la cel mai inalt nivel. Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Excursii si traininguri in diferite tari. Descrierea companiei De ce sa ne alegi pe noi? Pentru ca vei face parte dintr-un grup organizational puternic, unul dintre liderii din piata de profil. Pentru ca vei lucra intr-un mediu placut, profesional, dinamic. Pentru ca noi chiar investim in dezvoltarea ta. Suntem o companie cu o experienta din anul 1994 pe piata din Romania si din anul 1914 pe plan international, ne aflam intr-o continua transformare si adaptare pe nevoile clientilor nostrii, dorindu-ne sa oferim de fiecare data o experienta personalizata.
-
Poziție: Agent Imobiliar Locație: Remote (cu bază în București) Salariu: 600-3000 euro (în funcție de performanță) Companie: Lion Imobiliare Descriere Rol: Suntem în căutarea unui agent imobiliar talentat și pasionat care să se alăture echipei noastre din București pentru a ne ajuta să oferim servicii de calitate clienților noștri din domeniul imobiliar. Acesta este un post remote, dar cu bază în București, și oferă potențialul de a câștiga un venit atractiv în funcție de performanța personală. Responsabilități: Identificarea și evaluarea proprietăților imobiliare potențiale pentru a le lista sau pentru a le vinde clienților. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții, asigurându-le servicii imobiliare de cea mai înaltă calitate. Efectuarea vizionărilor și prezentarea proprietăților potențiale cumpărătorilor sau chiriașilor. Participarea la negocierile pentru închirierea sau vânzarea proprietăților. Menținerea unei cunoștințe actualizate a pieței imobiliare și a tendințelor locale. Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru a promova proprietățile listate. Gestionarea documentației și a procesului de tranzacție imobiliară. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul imobiliar sau în vânzări este un avantaj DAR nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Cunoștințe solide despre piața imobiliară din București. Abilitatea de a lucra independent și de a gestiona propriul portofoliu de clienți. Orientare către atingerea obiectivelor și determinare de a obține rezultate. Permis de conducere și acces la un vehicul propriu (opțional). Beneficii: Oportunitatea de a lucra remote și de a-ți gestiona propriul program. Venit atractiv, cu posibilitatea de a câștiga între 600 și 3000 de euro, în funcție de performanță. Suport și resurse pentru a-ți dezvolta cariera în domeniul imobiliar. Acces la o bază de date vastă de proprietăți și clienți. Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dedicată și de a învăța de la profesioniști experimentați în domeniul imobiliar.
-
Firma angajeaza personal pentru showroom-ul situat pe Calea lui Traian. Durata: contract nedeterminat Durata: full time Responsabilitati: prezentarea produselor companiei, emiterea de facuri, tinerea evidentei clientilor
-
Cautam coleg pentru promovare, ofertare si vanzare servicii pe piata spaniola.Daca vorbesti limba spaniola la nivel avansat, te asteptam in echipa! Iti vom oferi un loc de munca stabil, salariu fix, tichete de masa, plus comision din vanzari.
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Bonusuri acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere & reduceri de angajat la achizitionarea produselor Sabrini ; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!