Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7

  • 1

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7

  • 3

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7

  • 1

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7

  • 4

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7

  • 6

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7

  • 5

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase  puncte  este faptul ca toată activitatea   pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți  fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7  

  • 2

    inchiriez 13 camere pe termen lung. Fiecare camera are baie

  • 1

    Va rugam sa aplicati cu un CV si numar de telefon valid DESCRIEREA POSTULUI: - Contactarea potentialilor clienti in mediul urban si rural - activitate pe teren - door to door: persoane fizice, persoane juridice, asociatii, primarii - Promovarea imaginii si prezentarea companiei in conformitate cu cerintele si standardele acesteia - Semnarea contractelor de energie electrica sau gaz si introducerea lor in aplicatie - Respectarea unui target zilnic/lunar POSTUL PRESUPUNE MUNCA DE TEREN 90% DIN TIMP. Posturi disponibile in HUNEDOARA si judetul HUNEDOARA (Orastie, Deva, Hunedoara) BENEFICII Contract de munca nedeterminat sau Conventie de munca Bonusuri lunare semnificative de la 7.000 lei net Program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale Dotare tehnica conform cerintelor postului. Se asigura instruire specifica in cadrul companiei, cu personal calificat. Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale. Mediu de lucru dinamic si antrenant. Posibilitate avansare pe functia de Team Leader. Descrierea companiei Enel este o companie multinațională de electricitate și un jucător de frunte integrat pe piețele mondiale de energie și gaze, cu un accent special pe Europa și America Latină. Grupul Enel operează în peste 30 de țări de pe cinci continente. Activ pe piața românească începând cu anul 2005, Enel este în prezent cel mai mare investitor privat al țării în domeniul energiei, cu operațiuni de distribuție și furnizare a energiei, precum și cu producția de energie regenerabilă. Compania are peste 3.100 de angajați și oferă servicii către 2,7 milioane de clienți în trei zone cheie ale țării: Muntenia Sud (inclusiv București), Banat și Dobrogea, reprezentând o treime din piața de distribuție a energiei electrice din România.Enel dezvoltă un program de investiții menit să asigure un serviciu adecvat pentru utilizatorii finali, îmbunătățind calitatea și securitatea rețelei, respectând în același timp standardele Enel privind mediul. In calitate de partener Enel avem privilegiul de a beneficia de susținerea și avantajele pe care acest brand ni le oferă. Suntem o echipa tanara si ambitioasa si ne dorim sa fim luna de luna numarul unu in clasamenetele locale si nationale. Suntem competitivi si ne plac provocarile. Pentru Enel contractam energie electrica, gaze naturale si servicii de asistenta, atat la persoane fizice cat si la persoane juridice.

  • Devino consultant vanzari Oriflame si vei avea: - comisioane de pana la 40% - faci bani si beneficiezi de produse de calitate la preturi super avantajoase - premii importante de Bun Venit in Oriflame - premii de loialitate - vei primi pachetul gratuit care sa contina cataloage si flyere cu super oferte Oriflame - dezvoltarea unei afaceri proprii alaturi de Oriflame - sprijinul permanent al unui lider de vanzari Oriflame - informatiile suplimentare necesare inceperii activitatii le vei primi dupa inscriere - inscrierea este gratuita Pentru inscriere ma puteti contacta la numarul de telefon: 0770393329, apel sau sms.

  • 5

    Cautam persoane pentru colaborare pentru recrutre cursanti la diferite cursuri si ocupatii. Suntem situati in zona Centru Civic, str. M Kogalniceanu 19. www.fundatiaapt.ro

  • Ce cautam: - experienta minim 1 an in coordonare echipe; - experienta anterioara in industria creditelor de consum - constituie un avantaj; - disponibilitate pentru deplasari pe teren; - abilitati excelente de comunicare si negociere; - orientare catre atingerea obiectivelor; Ce trebuie sa faci? - sa coordonezei echipele de Team Leaderi; - sa indeplinesti obiectivele lunare ale companiei ( vanzare, colectare); - organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Ce oferim: - mediu de lucru dinamic si traininguri periodice; - salariu fix si bonusuri lunare/ semestriale in functie de performanta; - posibilitate de dezvoltare interna . Cv-urile se vor trimite la adresa

  • 1

    Ne marim echipa! Cautam colaboratori in Bucuresti. Posturile disponibile sunt pentru consultanti imobiliari, cu sau fara experienta fete si baieti. Daca iti doresti o cariera in domeniul imobiliar, te asteptam in echipa noastra. Te vom recunoaste prin aspiratiile de cariera pe termen lung si dorinta de dezvoltare profesionala. Responsabilitatea principală este intermedierea tranzacțiilor de vanzare și închiriere a imobilelor din Bucuresti, prin: - Prospectarea pieţei pentru aducerea de noi proprietăți de vânzare/inchiriere pentru clienții noștrii; - Promovarea ofertele prin metodele interne ale companiei; - Administrezi baza de date cu oferte si clienti; - Follow-up pentru clienţii deja existenţi; - Deplasarea pe teren pentru a prezenta ofertele clientilor; - Negocierea ofertele imobiliare; - Efectuarea si asistarea la tranzactiile imobiliare. Cerinte: - Excelente abilitati de comunicare; - Cunostinte operare PC; - Abilitatea de a initia si sustine relatii sociale si de parteneriat productive; - Prezenta business; - Perseverent, dornic de succes, dornic de a interactiona cu oamenii; - Deschis catre solutii, proactiv si pozitiv; Avantaje: - Venit garantat rezultat din activitățile tale; - Sansa de a avea propriul business, comisioane atractive; - Bonusuri in functie de performanta; - Consultanță juridică și financiară în orice moment; - Suport logistic necesar: laptop, telefon, marketing; Pentru mai multe informatii ne puteti gasi la numarul de telefon: 0758.103.089.

  • 1

    Cerinte: -limbi vorbite:romana, (engleza consituie avantaj) -studii tehnice in domeniul auto sau experienta in domeniu(constituie avantaj) -experienta in lucru cu clientii(persoane fizice si persoane juridice) Salariu pe luna 400-800 € -cunostinte de operare MS Ofiice(Word,Excel) -abilitati excelente de comunicare si convingere -incredere in propriile forte,spirit de echipa,rabdare -persoana serioasa,determinata,responsabila si ambitioasa Descrierea job: -identificarea reperelor de piese auto in programe specializate, la solicitarea clientilor -operarea comenzilor facute direct cu clientii, telefonic sau online de catre clienti -consultarea cataloagelor de piese auto in vederea comunicarii clientilor in concordanta cu produsul cerut -ofertarea produselor catre clienti -consilierea tehnica a clientilor si implicarea directa in promovarea ofertei facute

  • 19

    RALSI-ANT SRL Timisoara angajeaza consultanti vanzari anvelope - studii superioare sau medii - utilizare calculator la nivel avansat sau mediu Se interactioneaza direct cu clientii iar activitatea se desfasoara la sediul firmei. Pentru cei cu experienta in VANZARI/FACTURARE ANVELOPE, salariul net este de 3000 lei (trecut si in contractul de munca) Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un C.V. la adresa de e-mail Cei selectati vor fi contactati pentru interviu.

  • 1

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 1

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 2

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 4

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Candidatul ideal Drag viitor coleg, avem nevoie de la tine de : Atitudine pozitivă și să fii mai mereu cu zâmbetul pe buze Disponibilitatea de a învăța lucruri noi pentru dezvoltarea ta personală si profesională A fii sociabil și plăcut. Adică să îți placă să relaționezi cu oamenii. Bune abilitați de comunicare cu celelalte persoane Energie Inițiativă Optimism Minime cunoștințe de operare a computerului Experiența în domeniul vânzărilor sau a vânzărilor GSM, constituie un avantaj Descrierea jobului Ce vei face alături de noi: Promovarea activă a produselor firmei într-unul din magazinele noastre de accesorii pentru telefonia mobila . Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții conform așteptării acestora Înregistrarea vânzărilor pe casa de marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancar Menținerea curațeniei și ordinii în magazine Colaborarea cu ceilalți membri ai echipei Descrierea companiei Suntem CONTAKT, un grup de companii care activam in domeniul GSM cu cea mai mare ascensiune în ultimii ani de pe piaţa de profil din zona de vest. Suntem importatori de accesorii GSM si distribuitori pentru firme de renume din aceasta piata prin intermediul retelei proprii de magazine. Dinamica sectorului în care activăm ne-a obligat să fim proactivi şi multidimensionali, drept urmare am fost mereu înaintea trendului şi suntem convinşi că vom perpetua acest lucru şi în viitor. Promovăm principiile unei pieţe de profil ideale, bazată pe norme de conduită şi înaltă ţinută morală, profesionalism şi etică în afaceri. Respectul faţă de muncă şi faţă de partenerii noştri, devotamentul şi seriozitatea ne-au propulsat rapid în topul firmelor de acest profil din tara. Secretul nostru? Suntem uniţi; Suntem o echipă în adevăratul sens al cuvântului; împărtăşim aceleaşi valori profesionale şi personale. Credem în relaţii de câştig-câştig!

  • Salveaza cautarea