Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam operator call-center la o firma de Marketing ,dornici sa lucreze intr-un mediu placut, tanar, lejer. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra ,contacteaza-ne la nr de telefon ptr mai multe detalii . Salariu atractiv pentru mai multe detalii la nr de mai jos . Salariu plus bonusuri !

  • ERK ACCESORII angajeaza lucrator comercial pentru magazinul de accesorii auto din Ploiesti. Cerinte: - tanar absolvent, fara experienta; - cunostinte de utlizare a computerului; - seriozitate; - punctualitate; - abilitati de comunicare; - pasiune pentru masini si tunning auto; - permis categ. B. Responsabilitati: - receptionarea marfurilor conform facturilor; - ofera consultanta clientilor pentru a alege produsele potrivite; - lucreaza cu casa de marcat si incaseaza contravaloarea produselor; Program de lucru 8 ore pe zi Cei intersati pot depune CV-ul pe adresa de mail

  • Cautam reprezentant zonal cu experienta in domeniul electrocasnicelor, accesorilor de mobilier sau tehnico sanitare Brand german consacrat de peste 90 de ani din domeniul chiuvetelor si a bateriilor prin firma activa de peste 10 ani in Romania cauta Reprezentant zonal cu domiciliul in Bucuresti. Cerinte: -experienta cel putin 3 ani in vanzari. Avantaj: cunoasterea pietei de electrocasnice si de tehnico-sanitare. -organizat, dinamic, spirit de raspundere • -dezvoltarea vânzărilor de pe zona alocată (racolarea de noi pieţe, analizarea concurenţei) -bune abilitati de comunicare Se ofera pachet salarial competitiv: salar net + bonus vanzari + laptop, telefon + masina. • Oportunităţi de dezvoltare + traininguri Responsabilitati: -responsabilitate fata de brand si targeturile tintite Obiectivul principal: Dezvoltarea afacerii companiei în aria repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii alocaţi, respectând standardele şi politicile companiei.

  • Partener Orange angajează agenți vânzări în orașul Piatra Neamț. Promovăm și vindem servicii Orange pe fibră optică (abonamente Tv, telefonie, Internet) direct la clienți - persoane fizice care au domiciliul în orașul Piatra Neamț, din ușă în ușă. Dacă nu ai experiență în domeniul vânzărilor, poți învăța alături de noi! Dacă ai experiență, ești în echipa potrivită! E suficient sa ai studii medii, disponibilitate pentru munca pe teren, bune abilități de comunicare și relaționare, optimism și orientare către client. Oferim training constant, colegi prietenoși, salariu fix și bonusuri din vânzări. Nu pierde timpul, vino și fă bani! Pentru relații apelează 0758072778.

  • Partener Orange angajează agenți vânzări D2D în Roman! Tu vei vinde abonamente Orange TV, Internet și telefonie mobilă pe fibră optică direct la clienți - persoane fizice! Solicităm studii medii, atitudine pozitivă, disponibilitate pentru munca pe teren, bune abilități de comunicare și negociere! Dacă nu ai experiență, poți învăța alături de noi! Dacă cunoști domeniul, vei lucra în echipa potrivită! Oferim salariu fix și bonusuri din vânzări, contract de muncă cu normă întreagă, mașină de serviciu pe echipă și telefon de serviciu. Nu mai pierde timpul, vino și fă bani alături de Orange! Pentru mai multe detalii, apelează 0758.07.27.78. Aplică cv. la adresa

  • Te-ai saturat sa iti negociezi salariul ? Vino in echipa noastra unde nu exista limita la cat poti castiga ! Ne dorim sa intregim echipa departamentului de vanzari NextGen. De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Dinamici; Sociabili cu atitudine pozitiva si orientare catre client. Postul presupune: Asimilarea informatiilor legate de avantajele si beneficiile serviciilor companiei; Vanzarea serviciilor de telecomunicatii (internet, televiziune, telefonie mobila, telefonie fixa) Munca de teren; Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationare cu clientul; Ce beneficii ai ? Salariu fix si comision; Posibilitatea de avansare; Training; Lucrul in echipa si oportunitatea dezvoltarii spiritului competitiv; Asteptam CV-ul tau la emai :

  • Companie nationala, importator si distribuitor echipamente medicale, angajeaza Sales Area Manager pe zona Ardeal Cerinte: - Studii superioare finalizate (sau in curs) - Experienta in vanzari reprezinta un avantaj - Capacitatea de a invata si intelege piata de profil - Perseverenta si orientare spre rezultate - Capacitate de planificare si autoevaluare - Spirit de echipa - Permis de conducere Cat B - Disponibilitate pentru deplasari si program prelungit Responsabilitati - Promovarea produselor companiei medicilor din zona alocata - Administrarea eficace si eficienta a teritoriului alocat prin organizarea si planificarea strategica a activitatii de promovare - Monitorizarea permanenta a competitiei - Monitorizarea permanenta a nivelului de realizare al obiectivelor proprii - Dezvoltarea si mentinerea de relatii profesionale stranse cu liderii de opinie din domeniu Beneficii - Pachet salarial atractiv - Oportunitati de dezvoltare - Lucrul intr-un mediu placut - Stabilitate - Logistica pentru desfasurarea activitatii Cv-urile puteti sa le atasati in mesaj, ori sa le trimiteti la adresa: tehnic @ expertmed . eu , si specificati pentru ce post aplicati. Multumim frumos.

  • OPERATOR VANZARI PRIN TELEFON / TELESALES Angajam o persoana care sa se ocupe de vanzari prin telefon, minim studii medii. Ce apreciem: • Abilitățile de comunicare și atenție la detalii; • Disponibilitatea de învățare continuă, atitudinea pozitivă și proactivă; • Empatia și orientarea către solutii și rezultate. • Iti poti adapta discursul telefonic cu usurinta si poti empatiza cu clientii. • Poti sa identifici si sa evaluezi rapid si usor dorintele clientilor. • abilitati de vanzare si negociere; • abilitate de a asculta; • persoana ambitioasa, organizata, perseverenta, amabila, cu spirit de echipa, flexibila; • Ai experienta in Suport vanzari -Vanzari call center ( constituie avantaj). Cerinte specifice postului : • abordează telefonic clienți; identifică și evaluează nivelul de interes al acestora față de produsele companiei • informează corect și complet clienții și potențialii clienți, despre produse și servicii; • manifestă preocupare continuă pentru atragerea de noi clienţi. • vinde prin telefon produsele companiei către clienți finali; • respectă modul de comunicare şi abordare a clienţilor, stabilit în companie; • gestionează eficient feebackul din partea clienților şi soluționează operativ nevoile sesizate de către aceștia; • Comunică deschis, transparent și reprezinta onest imaginea companiei in relațiile cu clientii. • abilitati de vanzare si negociere; • abilitate de a asculta • persoana ambitioasa, organizata, perseverenta, amabila, cu spirit de echipa, flexibila; - abilitati de lucru pe calculator Ce vei gasi la noi: • Posibilitatea dezvoltarii profesionale in cadrul companiei; • Mediu de lucru competitiv. • salariu adaptat responsabilităților postului și performanțelor obținute;

  • Salut! Tocmai ai găsit un job potrivit pentru tine! Partener Orange angajează agenți vânzări D2D în Pașcani! Tu vei vinde abonamente Orange TV, Internet și telefonie mobilă pe fibră optică direct la clienți - persoane fizice! Solicităm studii medii, atitudine pozitivă, disponibilitate pentru munca pe teren, bune abilități de comunicare și negociere! Dacă nu ai experiență, poți învăța alături de noi! Dacă cunoști domeniul, vei lucra în echipa potrivită! Oferim salariu fix și bonusuri din vânzări, contract de muncă cu normă întreagă, mașină de serviciu pe echipă și telefon de serviciu. Nu mai pierde timpul, vino și fă bani alături de Orange! Pentru mai multe detalii, apelează 0758.07.27.78. Aplică cv. la adresa

  • Partener Orange angajează agenți vânzări D2D servicii Orange în orașul Piatra Neamț! Oferim contract de muncă full-time, asigurăm training constant, salariu fix și bonusuri din vânzări. Tu vei promova și vinde serviciile fixe Orange (abonamente TV, Internet 4G, telefonie mobilă) pe fibră optică la persoane fizice care au domiciliul în orașul Piatra Neamț. E suficient să ai studii medii, dorința de a lucra într-o echipă tânără, bune abilități de comunicare și negociere. Dacă nu ai experiență în domeniul vânzărilor, poți învăța alături de noi! Informații suplimentare poți obține la numărul de telefon.: 0758.072.778.

  • Compania Salon Boarding Pass din Brașov angajează agent de vânzări: Cerințe: Abilități foarte bune de comunicare; Experiență într-un post similar prezintă avantaj Experiență in domeniul frumuseții prezintă avantaj Studii medii Răbdare, perseverență și atenție la detalii; Orientare către client; Abordare empatică și diplomatică în interacțiunile cu clienții; Abilități de organizare, prioritare și de gestionare eficientă a responsabilităților; Abilități în utilizare pc, office. Descrierea postului : Este o pozitie full-time, cu salariu competitiv, beneficii anuale si oportunitati de formare profesionala continua; Promoveaza si vinde produsele din protofoliul companiei; Contacteaza noi clienti pentru inceperea unei colaborari; Marirea portofoliului de client; Intretine / dezvolta relatia cu clientii existenti ai companiei; Urmareste realizarea planului de vanzari , indeplineste strategia si obiectivele pe vanzari; Intocmirea documentelor aferente vanzarii; Program de lucru flexibil; Salariu fix + comision.

  • Cautam oameni hotarati,dornici sa învețe si motivați sa facă bani Activitate de teren( D2D) ,vanzarea directa a serviciilor de internet si tv Orange+ telefonie mobila Experiența nu este necesară Câstiguri fără plafon salarial,in funcție de vanzari Cei interesați sunați la nr 0757508051

  • Angajez fata pentru masaj plata la zi detalii in privat

  • Candidatul ideal Suntem în cautarea unei colege care sa ocupe postul de Consiliera vanzari bijuterii pentru magazinul nostru situat în zona Unirii. Ne dorim ca persoana care va ne întregi echipa sa fie energica, sa emane buna dispozitie si sa aiba placerea de a lucra cu oamenii. Abilitati de comunicare si relationare Capacitatea de a întelege nevoile clientilor, empatie, rabdare si amabilitate Atentie distributiva si atentie la detalii Cunostinte elementare de contabilitate primara: întocmirea unei facturi, chitante, dispoziții de plata, NIR etc. Cunostinte operare PC Pasiune pentru domeniul vanzarilor Experienta în domeniul vanzarii bijuteriilor constituie un avantaj Aspect fizic placut si tinuta îngrijita Minim studii medii (absolventa de liceu cu diploma de bacalaureat) Disponibilitate pentru asumarea unui angajament pe termen îndelungat Descrierea jobului Responsabilitati: Ofera clientilor consultanta si informatii referitoare la obiectele existente în portofoliu Promoveaza portofoliul de produse si imaginea companiei Receptioneaza marfa, întocmeste documentatia necesara, aranjeaza si expune produsele în conformitate cu politica de merchandising Proceseaza vanzarile într-o maniera profesionista prezantand clientilor produsele solicitate, precum si procedura aferenta achizitionarii acestora Raspunde prompt solicitarilor clientilor (e-mail și/sau telefonic) Beneficii: Mediu de lucru placut Salariu motivant Majorari salariale periodice Comisioane și bonusuri Tichete de masă, tichete cadou oferite cu ocazia sărbătorilor Abonament medical la clinica privata Medlife Oferirea unui training pentru ocuparea postului Descrierea companiei Cu 9 ani de experienţă în vânzarea şi cumpararea metalelor, pietrelor preţioase, a ceasurilor de lux, precum şi a acordării de credite rapide de bani lichizi prin amanetare de bunuri, Casa Amanet Gold Services s-a extins rapid în ultimii ani pe piaţa aurului, argintului, diamantelor şi a împrumuturilor nebancare pe termen scurt, devenind una dintre cele mai prestigioase companii de credit financiar non-bancar din România. Ne-am început activitatea prin deschiderea primei noastre case de amanet în vara anului 2010, ajungând în prezent la un număr de 10 agenţii: 9 situate în Municipiul Bucureşti şi una în Alexandria, judeţul Teleorman. Din dorinţa de a facilita recircularea aurului şi a pietrelor preţioase şi de a da o nouă valoare frumosului, la sfarşitul anului 2014, am înfiinţat bijuteria A.G.S., care se integrează perfect misiunii şi valorilor A.G.S. destinate segmentului de lux al iubitorilor de bijuterii rafinate. Suntem dedicati oferirii de excelenţă în serviciile noastre şi ne adaptăm permanent exigenţei şi particularităţilor clienţilor noştri prin transparentă, rapiditate, siguranţă şi fidelitate. Valorile care stau la baza modelului nostru de afaceri sunt integritate, adaptabilitate, profesionalism şi leadership. www.casa-amanet.com

  • Super-oferta castiguri online. Cautam urgent operatori pe internet. Castigurile sunt foarte motivante. Lucrati acasa la dvs, la calculator, in timpul liber. Asiguram instruire gratuita si de cea mai buna calitate. Trebuie sa aveti varsta de 18 ani si cunostinte minime de navigare pe internet. Pentru detalii, contactati-ne pe adresa cu mesajul APLIC.

  • Cerinte: -minim studii medii -abilitati de comunicare -dinamism si initiativa -orientare catre client -experienta este un plus Beneficii: - contract de munca pe perioada nedeterminata - salariul motivant - comision din vanzari - decontare transport - posibilitate de promovare - training specializat in cadrul echipei de vanzari - program de lucru in 2 ture - pachete de vacanta (1 an +) - mediu de lucru intr-un magazin de lux Responsabilitati: -consilierea clientilor -aranjarea produselor -promovarea colectiilor

  • Angajez agenti de vanzari pe teren, disponibili la deplasari. Salariu fix + comision motivant din vanzari. Detalii la telefon sau mesaj.

  • Ce cautam la tine? Cunostinte operare PC: Microsoft Office, Windows Buna memorie a datelor si a cifrelor Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala Abilitatea de a invata lucruri noi si de a respecta termene limita Capacitatea de a comunica deschis si spirit de echipa Spirit de observatie, rabdare si viteza de reactie. Ce va trebui sa faci? Procesarea cererilor de creditare si documentelor aferente Interogarea Biroului de Credit si analiza caracteristicilor de risc ale clientului Administrarea fluxului informational aferent procesului de creditare de la initiere si pana la aprobarea/respingerea dosarului Efectuarea apelurilor telefonice catre clientii companiei pentru a cunoaste si identifica clasa de risc a acestora Solicita clientilor documentele necesare analizei Raportarea zilnica, saptamanala si/sau lunara. Ce iti oferim? Mediu de lucru dinamic Training-uri Posibilitati de dezvoltare intern si international Salariu motivant cu bonusuri atractive in functie de performanta. Descrierea companiei Easy Asset Management este o companie multinationala ce face parte din grupul de firme Management Financial Group (MFG) si a inceput activitatea acum 12 ani, in Bulgaria, dezvoltand cu succes business-ul la nivel international. Compania activeaza in 6 tari, precum: Romania, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia si Ucraina. In prezent suntem unul dintre liderii de piata in industria de credite rapide din Europa Centrala si de Est. In Romania suntem prezenti de 8 ani sub brand-ul Icredit, compania detinand un portofoliu in valoare de peste 12 milioane euro. Echipa noastra este formata din peste 1600 de profesionisti ce activam atat in sediul central din Bucuresti cat si in cele 120 de sucursale din tara. Ne definesc entuziasmul , dinamismul, dorinta pentru dezvoltare, flexibilitatea si deschiderea catre provocari noi. Va rugam sa transmiteti CV la adresa de email

  • Angajam Agent/a Vanzari (ASM) zona Bucuresti/Ilfov in domniul pietei de Vending (aparate automate cafea/snack). Experienta in domeniu reprezinta un avantaj major. Permis conducere cat. B. Venituri financiare substantiale. Salariu fix, prima instalare, comision vanzari. Mai multe detalii, la telefon 0725.955.959

  • Societate comerciala cu activitate in domeniul distributiei produselor metalurgice, cu sediul in Bucuresti, sos.Berceni, nr.108, (ZONA IMGB) ANGAJEAZA: - operator vanzari online; - salariu motivant 3.500 - 4.000 lei net, cu acordare de bonus in functie de performante. CERINTE PROFIL CANDIDAT -abilitati excelente de Vanzari produse din otel; -experienta de minim 2 ani pe postul de Vanzari prin telefon; -abilitati foarte bune de organizare (gestionarea timpului si fixarea prioritatilor); -abilitati de relationare cu clientii; -capacitatea de a urmari si solution mai multe sarcini in parallel; -personae cu incredere in sine, rezistente la stres; -limba engleza la nivel conversational; RESPONSABILITATILE POSTULUI -comunicarea profesionala cu clientii; -vanzarea produselor online - produse din otel; -respecta etapele unui apel telephonic; -gestioneaza obiectiile clientului; -depaseste obstacolele in convorbirea telefonica; -dezvolta relatii cu clientul; -realizeaza servicii de asistenta a clientilor.

  • Salveaza cautarea