Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • We are looking for team members interested in relocating to Bucharest for a great professional opportunity. As a Customer Support Agent for Airbnb you will master the skills of effective communication, problem solving, customer service, and strong cultural awareness. We offer: The salary package according to our position: - Monthly gross salary: 5299 RON (approximately 3100 RON net) - Meal tickets: 15 RON/ ticket, a meal ticket at each worked day The relocation package for candidates relocating from outside Bucharest will include: • PLANE /TRAIN TICKET cost refundable (reimbursed at your first salary, in the amount of 150 euro net)! • FREE ACCOMODATION for the first month, support in finding an apartment and MONTHLY accommodation allowance (120 EUR net/ month starting from the second month) for the entire contract duration Are you looking for a great career and a place to shine? Join our team! To apply click on the following link: https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/relocation-to-bucharest-french-english-speakers-wanted/1275135

  • Compania Dentana Cas Group din Bucuresti, sector 6, ofera un post de agent de vanzari. Descriere job: -studii medii sau superioare; -permis de conducere categoria B; -cunoscator al limbii engleze; -bun cunoscator operare PC MS Office; -experienta pe o pozitie similara; -abiltati de comunicare, prezentare, organziare si planificare; -abilitati de persuasiune si perseverenta foarte bine dezvoltate; -spirit de echipa, simtul raspunderii. Asteptam CV-uri dumneavoastra la adresa de e-mail: Pentru detalii suplimentare puteti sa luati legatura cu noi, de luni pana vineri intre orele 9-18 la numarul de telefon: 0724354055. Te asteptam cu drag la clinica noastra!

  • Inveti repede? Esti o persoana sociabila? Poti fi organizat si responsabil? Daca ai raspuns afirmativ la toate intrebarile de mai sus, esti pe drumul cel bun. Citeste in continuare pentru a afla daca te incadrezi pentru postul de asistent vanzari pe care il avem disponibil. Iata cum arata candidatul ideal in viziunea noastra: • Sa aiba cunostinte minime de Microsoft Office • A absolvit liceul (minim) • Sa fie o persoana punctuala, organizata, responsabila, perspicace si foarte implicata in ceea ce-si propune • Sa aiba o atitudine deschisa catre nou, o buna capacitate de luare a deciziilor si spirit de initiativa • Sa aiba o atitudine pozitiva in interactiunea cu clientii si colegii • Sa detina un permis de conducere, categoria B Activitatea ta in cadrul firmei va consta in: • Procesarea, pregatirea si predarea comenzilor pentru livrare • Expedierea comenzilor catre curier • Plasarea comenzilor catre furnizori • Facturare (intrari marfa / iesiri) • Gestionarea bazei de date cu clienti • Vanzari • Aprovizionare marfa (la nevoie) • Livrarea de comenzi (la nevoie) • Incasarea numerarului (atunci cand este cazul) Crezi ca esti potrivit pentru acest post? Iata ce trebuie sa faci in continuare: Daca ai bifat cat mai multe dintre aptitudinile de mai sus, atunci ne-ar placea sa te cunoastem. Scrie-ne pe un scurt e-mail cu motivul pentru care tu consideri ca esti potrivit pentru postul de asistent vanzari impreuna cu cateva lucruri despre tine si ataseaza un CV la acest e-mail.

  • Vorbești limba franceză și limba engleză la un nivel cel puțin mediu? Iți propunem un job de suport clienți pentru o companie canadiană! Nu locuiești în București însă vrei să vii să faci parte din echipă? Iți vom oferi suplimentar un pachet de relocare. Pentru a afla mai multe detalii, accesează link-ul următor: https://telusinternational.avature.net/careers/PipelineDetail/KOODO-Mobile-Customer-Support-with-French-English/9429?fbclid=IwAR1EfNXfC6GS8XUdR9U3VEco-08z5vP7ss-qDQV0izmxi32uMMf4ei9FXaQ

  • COMPANIE IMOBILIARA ANGAJEAZA AGENTI VANZARI! OBLIGATORIU PERMIS DE CONDUCERE. DETALII LA NR. DE TELEFON: 0756.229.694

  • Compania Dentana Cas Group din Bucuresti, sector 6, ofera un post de agent de vanzari. Descriere job: -studii medii sau superioare; -permis de conducere categoria B; -cunoscator al limbii engleze; -bun cunoscator operare PC MS Office; -experienta pe o pozitie similara; -abiltati de comunicare, prezentare, organziare si planificare; -abilitati de persuasiune si perseverenta foarte bine dezvoltate; -spirit de echipa, simtul raspunderii. Asteptam CV-uri dumneavoastra la adresa de e-mail: Pentru detalii suplimentare puteti sa luati legatura cu noi, de luni pana vineri intre orele 9-18 la numarul de telefon: 0724354055. Te asteptam cu drag la clinica noastra!

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experință prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • un Training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Daca iti plac oamenii si iti surade ideea de a castiga in functie de cat muncesti, te vei potrivi perfect in echipa mea. Ce trebuie sa stii despre noi: ✓ suntem o companie lider pe piata serviciilor financiare; ✓ oferim remunerare pe masura performantelor; ✓ aici poti invata si creste invatand de la profesionisti cu experienta in domeniu. Pentru mai multe detalii, da-mi un semn la tel. 0747380637.

  • Candidatul ideal Suntem în cautarea unei colege care sa ocupe postul de Consiliera vanzari bijuterii pentru magazinul nostru situat în zona Unirii. Ne dorim ca persoana care va ne întregi echipa sa fie energica, sa emane buna dispozitie si sa aiba placerea de a lucra cu oamenii. Abilitati de comunicare si relationare Capacitatea de a întelege nevoile clientilor, empatie, rabdare si amabilitate Atentie distributiva si atentie la detalii Cunostinte elementare de contabilitate primara: întocmirea unei facturi, chitante, dispoziții de plata, NIR etc. Cunostinte operare PC Pasiune pentru domeniul vanzarilor Experienta în domeniul vanzarii bijuteriilor constituie un avantaj Aspect fizic placut si tinuta îngrijita Minim studii medii (absolventa de liceu cu diploma de bacalaureat) Disponibilitate pentru asumarea unui angajament pe termen îndelungat Descrierea jobului Responsabilitati: Ofera clientilor consultanta si informatii referitoare la obiectele existente în portofoliu Promoveaza portofoliul de produse si imaginea companiei Receptioneaza marfa, întocmeste documentatia necesara, aranjeaza si expune produsele în conformitate cu politica de merchandising Proceseaza vanzarile într-o maniera profesionista prezantand clientilor produsele solicitate, precum si procedura aferenta achizitionarii acestora Raspunde prompt solicitarilor clientilor (e-mail și/sau telefonic) Beneficii: Mediu de lucru placut Salariu motivant Majorari salariale periodice Comisioane și bonusuri Tichete de masă, tichete cadou oferite cu ocazia sărbătorilor Abonament medical la clinica privata Medlife Oferirea unui training pentru ocuparea postului Descrierea companiei Cu 9 ani de experienţă în vânzarea şi cumpararea metalelor, pietrelor preţioase, a ceasurilor de lux, precum şi a acordării de credite rapide de bani lichizi prin amanetare de bunuri, Casa Amanet Gold Services s-a extins rapid în ultimii ani pe piaţa aurului, argintului, diamantelor şi a împrumuturilor nebancare pe termen scurt, devenind una dintre cele mai prestigioase companii de credit financiar non-bancar din România. Ne-am început activitatea prin deschiderea primei noastre case de amanet în vara anului 2010, ajungând în prezent la un număr de 10 agenţii: 9 situate în Municipiul Bucureşti şi una în Alexandria, judeţul Teleorman. Din dorinţa de a facilita recircularea aurului şi a pietrelor preţioase şi de a da o nouă valoare frumosului, la sfarşitul anului 2014, am înfiinţat bijuteria A.G.S., care se integrează perfect misiunii şi valorilor A.G.S. destinate segmentului de lux al iubitorilor de bijuterii rafinate. Suntem dedicati oferirii de excelenţă în serviciile noastre şi ne adaptăm permanent exigenţei şi particularităţilor clienţilor noştri prin transparentă, rapiditate, siguranţă şi fidelitate. Valorile care stau la baza modelului nostru de afaceri sunt integritate, adaptabilitate, profesionalism şi leadership. www.casa-amanet.com

  • Avem nevoie de un coleg pentru vanzari in domeniul biroticii, mai exact vanzari de imprimante si consumabile pentru ele, incheierea de contracte de service. Experienta in vanzari ar fi un avantaj, dar nu este obligatorie pentru cei care sunt siguri ca vor reusi sa obtina rezultate. Printre atributii intra identificarea potentialilor clienti si extinderea portofoliului de clienti, vanzari echipamente birotica si consumabile , incheierea de contracte pentru intretinerea copiatoarelor si imprimantelor sau pentru incarcarea cartuselor. Permisul de conducere este necesar. Candidatul ideal : Prezentabil, ambitios, bune abilitati de comunicare, seriozitate, initiativa, dinamism, persoana responsabila, organizata, cu abilitati de negociere si putere mare de convingere Beneficii: • Mediu prietenos in care poate sa se afirme si sa inoveze • Bonus in functie de realizari • Salariu de baza motivant, nelimitat, in functie de realizari, incepand de la 2500 lei. • Program de lucru: de luni până vineri ( 09:00 – 17:00) Despre noi: Suntem o companie cu o experienta de 24 de ani in domeniu, specializati in intretinerea si depanarea echipamentelor de birou: copiatoare, imprimante, fax-uri, multifunctionale.

  • Căutăm o persoană care sa ne ajute în cadrul agentiei cu validarea câștigătorilor care au participat la diverse campanii de promovare. Programul poate fi atat part-time cât și full-time de luni până vineri în funcție de disponibilitatea ta. Experiența nu este necesară, vei primi suport pentru toate activitățile. Activitatea se va desfășura la sediul nostru, adresa este: NORD CITY TOWER BUILDING, SOS PIPERA 1/VII, ZONA A, ET.2. Accesul se poate face cu metroul, statia Aurel Vlaicu și STB 135, 112 sau cu microbuzul asigurat de clădire. Pentru mai multe detalii apelați: 0727.620.532.

  • Candidatul ideal Companie cu renume pe piata din Romania in domeniul vanzari servicii, angajeaza Secretara . Te potrivesti cerintelor postului pentru ca : - ai studii superioare in curs sau finalizate; - cunosti limba engleza la nivel conversational - ai competente de operare calculator (pachetul Office, Internet, baza de date); - esti o persoana responsabila, proactiva, dedicata si orientata spre rezultat - ai abilitati foarte bune de organizare, planificare, prioritizare - comunicarea este unul din punctele tale forte, iti place munca in echipa si interactiunea cu oamenii. Descrierea jobului - pregatirea activa a ofertelor pentru potentialii clienti si procesarea documentelor relevante pentru desfasurarea activitatilor din cadrul firmei; - comunicarea deschisa atat cu clientii-pentru identificarea si satisfacerea nevoilor acestora, cat si cu celelalte departamente ale companiei; - desfasurarea activitatilor birocratice (redactare, scanare, arhivare de documente); - participarea la initierea si mentinerea relatiilor cu clientii pe termen lung - activitati de promovare a ofertelor in mediul online - pastrarea relatiei cu clientii si colaboratorii telefonic, prin e-mail si fata in fata; Beneficii: - castiguri motivante, progresive - mediu de lucru placut, echipa tanara, dinamica - contexte de dezvoltare personala si profesionala

  • Descriere job Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Oferim un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată, instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de Asistent Manager. Responsabilitati Activităţi administrative: fax, email şi operare pe calculator Preluarea apelurilor telefonice Consilierea telefonică a clienţilor Construirea şi promovarea prin diferite canale de publicitate a ofertelor companiei Vizionarea/prezentarea de oferte pe teren la solicitarea clienţilor Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare Ce cautam la tine ? Studii superioare Dinamism şi spontaneitate Abilităţi de comunicare şi relaţionare Abilităţi de coordonare şi munca în echipă Cunoştinţe operare calculator Prezenţă agreabilă, spontaneitate Cunoaşterea unei limbi străine -engleză şi/ sau franceză Disponibilitate de deplasare pe teren pentru prezentare de oferte către client Experienţa într-o poziţie similară constituie avantaj

  • escriere job Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Oferim un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată, instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar, posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business, libertatea de a-ți stabili programul săptămânal, un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei, asistență juridică și financiară permanentă. Responsabilitati Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor Să ajuți la actualizarea bazei de date Să oferi consultanță și suport clienților Să fii dedicat echipei Ce cautam la tine ? Pasiune pentru relațiile inter-umane Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor Experință prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experință prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • un Training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experința prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • Un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • Instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • Posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • Libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • Un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Fundatia Prison Fellowship Romania angajeaza consilier vanzari/vanzator pentru un magazin social situat in cartierul Marasti. Responsabilitati: - Asigura informarea clientilor asupra caracteristicilor calitative si functionale ale produselor oferite; - Promoveaza produsele firmei si respecta metodele de prezentare si comercializare; - Intretine curatenia si ordinea in magazin; - Participa la receptia marfii; - Incaseaza contravaloarea produselor si emite bonul fiscal; - Participa la inventarierile lunare si anuale ale produselor din magazin si depozitul aferent; - Raspunde de securitatea valorilor banesti (in timpul desfasurarii activitatii), inregistrarea corecta a incasarilor, predarea lor. Experienta constituie avantaj. Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa

  • Cautam, reprezentant vanzari pentru produsele noastre, tevi si fitting-uri pentru instalatille sanitare. Candidatul ideal: - persoana cu experienta in domeniul vanzarilor -abilități de comunicare, convingere, negociere și relaționare; -disponibilitate la deplasări în interes de serviciu; -Carnet de conducere categoria B.

  • Descriere Locuri de muncaDescriere Locuri de muncaDescriereCandidatul ideal Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum

  • Descriere Locuri de muncaDescriere Locuri de muncaDescriereCandidatul ideal Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum

  • Salveaza cautarea