Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal - studii minim liceale absolvite - experienta minima in domeniul vanzarilor de orice fel - placerea de a lucra in domeniul vanzari si de a relationa cu oamenii - cunostinte minime de operare PC - abilitati de negociere si perseverenta Descrierea jobului - sa cunoasca foarte bine produsele din portofoliul companiei - sa identifice nevoile clientului si sa-i propuna acestuia solutii potrivite - sa realizeze obiectivele de vanzari - sa urmareasca indeaproape comenzile in avans ale clientului - sa-si pastreze tinuta personala ingrijita si adecvata rolului de vanzator OFERTA/BENEFICII: - oportunitate de angajare intr-o companie romaneasca stabila pe piata muncii - pachet de beneficii raportat la performanta - prime de sfarsit de an, de Paste, de 8 Martie si tichete de masa de 15 lei/zi - preturi la pret de angajat pentru produsele firmei

  • Candidatul ideal -Minimum 3 ani experienta in vanzari -Foarte bune abilitati de vanzare, negociere, comunicare, planificare si analiza -Orientare catre client si catre atingerea obiectivelor. -Disponibilitate pentru deplasari constante in regiunea arondata (peste 50 % din timpul de lucru) -Permis auto categorie B -Constituie avantaj experienta in domeniile IT, telecom sau alte domenii tehnice Descrierea jobului Responsabilitati: -Cunoasterea excelenta a produselor si serviciilor companiei. -Vanzarea produselor firmei, negocierea si incheierea contractelor -Abordarea clientilor, analiza nevoilor acestora si mentinerea constanta a relatiei cu acestia. -Monitorizarea activitatii competitiei si tendintele pietei, se asigura ca solutiile oferite clientilor sunt potrivite conditilor de piata si obiectivelor companiei Beneficii: -Salariu fix peste media pietei -Bonusuri peste media pietei -Masina de serviciu, laptop , telefon -Oportunitati de dezvoltare profesionala -Traininguri de specialitate Descrierea companiei Tracknamic este o firma inovatoare din sectorul IT Firma face parte dintr-un grup mai mare de companii. In cadrul grupului se dezvolta aplicatii informatice de serie, se fac aplicatii la comanda bazate pe tehnologii SAP HCP si altele. In cadrul grupului se face cercetare in domeniul IT, electronica si automatizari. Firma Tracknamic are in portofoliu primele softuri dezvoltate in Romania pe tehnologie SAP HCP,

  • Suntem o firma importanta si producatoare de echipamente agricole si atasamente pentru utilaje de constructii. Cerinte: -abilitati de vanzare a produselor comercializate, mai multe informatii si descrieri pe www.lgk.ro -ofertarea produselor -orientare spre clienti, identificarea cerintelor acestora -bune abilitati de comunicare si negociere -persoana organizata, personalitate deschisa -experienta in vanzari constituie un avantaj Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor din portofoliul firmei noastre -realizarea obiectivelor de vanzari prin administrarea zonei alocate -prospectarea continua a pietei pentru identificarea de noi oportunitati de dezvoltare -mentinerea relatiei cu clientii firmei de pe zona alocata si dezvoltarea de noi clienti Beneficii: -salariu proportional cu performantele profesionale (fix+comision)-negociabil in urma interviului -mediu de lucru dinamic -dezvoltarea unei cariere de succes in domeniul vanzarilor

  • TABLA CONSTRUCT SRL cu sediul in Giurgiu, cu obiect de activitate :producerea de tabla tip tigla, tabla cutata si accesorii pentru invelitoare acoperis ANGAJEAZA OPERATOR CALCULATOR in domeniul materialelor pentru invelitoare acoperis , accesorii si drenaj Cerinte: -cunoştinţe de operare pe calculator -Studii medii finalizate; -Cunostinte despre produsele din domeniul invelitorilor pentru acoperis reprezinta un avantaj pentru angajare -Integritate, seriozitate, profesionalism; -Disponibilitate de lucru -Capacitate de a lucra eficient cu un volum mare de marfa -Persoana dinamica, ordonata, muncitoare, cu atentie distributiva si abilitati de gestionare simultana a mai multor activitati, comunicativa -Fara antecedente penale, -Cunostinte gestiune; -Permis auto cat. B reprezinta un avantaj -Insuşiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă, spirit de observaţie, răbdare, viteză de reacţie, capacitate de orientare in spaţiu, capacitate de comunicare, temperament calm etc -Apt din punct de vedere medical Beneficii : -carte de munca -loc de munca stabil In cazul in care considerati ca indepliniti cerintele de mai sus si sunteti interesat/a de acest post,va rugam sa trimiteti CV-ul dvs. pe adresa :

  • Gi Group România recrutează Customer Service Support cu limba franceză - avansat, pentru o importantă companie de IT din Timișoara. Responsabilități: ➣ Gestionează și soluționează solicitările primite de la utilizatori sau clienți într-un mod plăcut și profesional; ➣ Conform procedurilor convenite, răspunde solicitărilor de acordare de asistență sau de prelucrare; ➣ Gestionează prompt apelurile nerezolvate și urgente. Cerințe: ➣ Limba franceză la nivel avansat; ➣ Limba engleză la nivel mediu; ➣ Bune abilități de comunicare și spirit de echipă; ➣ Atenție focusată asupra nevoilor clienților; ➣ Orientat spre rezolvarea problemelor; ➣ Flexibilitate și disponibilitate pentru munca în 3 schimburi. Se oferă: ➣ Pachet salarial competitiv, beneficii și bonus de relocare; ➣ Servicii medicale, beneficii sportive, vouchere pentru prânz; ➣ Training și certificări: training cu produse și tehnologii actuale; ➣ Se oferă posibilitatea de creștere profesională în cadrul companiei. Așadar, te asteptăm la o discuție și o cafea, la sediu Gi Group Timișoara. Pentru mai multe detalii tel. 0746 047 580 sau trimite-ne CV-ul tău.

  • Gi Group România recrutează pentru clientul său, Agent Vanzari. Candidatul ideal:  1 an experiență într-un post similar în vânzări;  Spirit comercial foarte dezvoltat, orientare către client;  Abilitatea de a identifica nevoile clienţilor şi de a construi parteneriate;  Buna întelegere a comerţului tradiţional şi modern;  Excelente abilităţi de comunicare, negociere şi vânzare;  Foarte bune abilităţi de organizare a timpului şi gestionare a resurselor;  Cunoştinţe de operare MS Office;  Cunoştinţe de limba engleză;  Permis de conducere cateFMCG şi livrare, distribuţie - reprezintă un avantaj. Responsabilități: • Îndeplineşte planul de vânzări în teritoriul alocat; • Efectuează vizite zilnice la clienţi, conform rutelor planificate; • Identifică oportunităţi pentru creşterea comenzilor pe categorii de produse şi soluţii pentru dezvoltarea afacerilor clienților săi; • Construieşte şi menţine relaţiile cu clienţii deja existenţi şi atrage clienţi noi; • Aplică şi evaluează planurile de promovare a vânzărilor, oferă feedback și ia măsuri atunci când este necesar; • Asigură încasarea în termenul stabilit a tuturor facturilor de vânzare către client; • Este dedicat, are iniţiativă şi este condus de dorinţa de performanţă; • Asigură integrarea în proiectul de livrare către clienţi. Se oferă:  Pachet salarial competitiv;  Bonus Trimestrial;  Tichete de masa;  Asigurare medicală;  Prime de sarbatori. Pentru mai multe detalii aşteptăm CV –ul tău pe adresa , tel: 0746 047 580 sau te aşteptăm cu CV-ul la sediul nostru pe str. Someşului, nr. 18 - 22, Cluj-Napoca să ne cunoaştem.

  • Gi Group România recrutează pentru clientul său, un important lider pe piata internaţională pentru vopsele pudră şi vopsea lichidă Reprezentant Vânzări Zonal - Transilvania. Cerințe:  Diplomă universitară cu orientare tehnică;  Abilităţi excelente de comunicare verbală şi scrisă;  Experienţă în vânzări B2B de minimum 2 ani, preferabil în sectorul acoperirilor de pulbere;  Permis de conducere;  Bune abilităţi analitie şi capacitatea de a crea reţele;  Cunoştinţe medii a limbii engleze. Responsabilităţi:  Menţinerea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi ai Companiei;  Identificarea, comunicarea şi urmărirea oportuniăţilor de afaceri cu clienţi noi şi existenţi, în scopul creşterii afacerii Companiei;  Trimiterea propunerilor comerciale, participarea la prezentări de vânzări, asistenţă tehnică post-vânzare, vizite la clienţi şi consiliere cu privire la selectarea produselor;  Întocmirea rapoartelor de activitate;  Participarea la activităţile de marketing organizate de companie ( expoziţii, prezentări, teste de produse);  Promovarea brandului şi a imaginii bune a companiei pe piaţă;  Coordonarea procesului de încheiere a contractelor, monitorizarea procesului de facturare şi colectarea sumelor contractate de la clienţi în timp util. Beneficii: ➣ Salariu atractiv; ➣ Tichete de masă; ➣ Bonus trimestrial. Pentru mai multe detalii aşteptăm CV –ul tău pe adresa , tel: 0746 047 580 sau te aşteptăm cu CV-ul la sediul nostru pe str. Someşului, nr. 18 - 22, Cluj-Napoca să ne cunoaştem.

  • Artom Expert Imobiliare este o companie imobiliara formata dintr-o echipa tanara, cu experienta in domeniu. Interesul nostru este sa ajutam oamenii sa gaseasca locuinta ideala pentru ei, pentru a se putea bucura de frumosul nostru oras. Valorile noastre sunt corectitudinea, interesul sincer, respectul si grija pentru clienti si pentru colegi. Artom Expert Imobiliare doreste sa-si extinda echipa de consilieri vanzari. Cautam persoane inteligente, optimiste, care sa reuseasca sa stabileasca usor contacte cu oamenii intr-o maniera politicoasa si prietenoasa. Candidatul ideal are: *Abilitati deosebite de comunicare si relationare cu clientul *Putere de convingere *Abilitati organizatorice si de gestionare a timpului *Cunostinte operare PC *Spirit de echipa *Tinuta smart-casual *Permis de conducere si masina proprie (constituie un avantaj) Descrierea jobului: *Monitorizarea pietei din zona sa de acoperire *Contactarea potentialelor clienti *Gestionarea bazei de date *Negocierea contractelor *Consilierea clientilor *Asistarea la incheierea tranzactiilor Beneficii: -Colaborare pe bază de contract și comision substanțial din tranzacțiile realizate - Bonus de performanţă pe masura rezultatelor obtinute - Pregatire si consiliere in cadrul firmei - Mediu de lucru placut Te asteptam in echipa noastra!

  • Ne mărim echipa! Căutăm colegi noi pentru poziția de consilier vânzare și/sau optometrist într-o optică medicală. Responsabilități; Consiliere în alegerea ramelor și lentilelor pentru ochelari; Instruirea clienților în utilizarea tehnicilor de corecție cu lentile aeriene și de contact; Utilizarea corectă și întreținerea echipamentelor și dispozitivelor din dotare. Vânzarea serviciilor și produselor către client. Organizare la locul de muncă; Promovarea imaginii unității; Planificarea activității; Cerințe: Persoană responsabilă cu abilități de comunicare și vânzare. Amabilitatea, atitudine pozitivă și muncă în echipa sunt obligatorii. Aspect plăcut, atentă la detalii. Cunoștințe operare PC nivel mediu Experiență în domeniu constituie un avantaj! Ce oferim Atmosfera de muncă relaxantă, colectiv prietenos; Mediu de lucru plăcut, excelent pentru dezvoltarea profesională; Dacă sunteți interesați va rugăm să ne contactați (telefonic sau pe demiangeorge/yahoo.com)

  • Ce așteptăm de la tine: Ești pasionat de domeniul auto? Îți dorești să-ți dezvolți abilitățile de vânzări? Devino un membru al echipei noastre dacă te regăsești în următoarele: Ai experiență profesională dobândită în comercializarea de piese auto; Ai cunoștințe tehnice/mecanice în domeniul auto; Ești amabil și orientat către client; Îți place să lucrezi în echipă; Ai permis de conducere categoria „B”; Știi să lucrezi pe calculator; Reprezintă avantaj dacă eși familiarizat cu programele de identificare piese auto; Descrierea jobului De ce să lucrezi la noi: Îți oferim un mediu de lucru primitor și colegi mereu gata să te ajute; Un pachet salarial atractiv și peste medie, salariul este oferit mereu la timp; Climatul de lucru este unul pozitiv, bazat pe respect; Îți oferim șanse reale de dezvoltare a carierei și de avansare; Oferim discount special pentru angajații companiei la achiziția de piese auto; Ce vei face la Bardi Auto: Vei consilia tehnic clienții companiei (persoane fizice și juridice); Vei identifica piesele auto în programe specializate în vederea ofertării clientului; Vei oferi cele mai bune soluții clientului, în acord cu nevoia acestuia; Vei fi responsabil de creșterea gradului de satisfacție a clienților; Vei îndeplini anumite sarcini administrative;

  • Descrierea job-ului: -prezentarea si promovarea serviciilor companiei catre persoanele fizice; -prospectarea pietei si identificarea de noi clienti – persoane fizice -negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice Oferta (bonusuri, beneficii): -contract de munca; -bonusuri in functie de performanta; -posibilitate de evolutie profesionala; -training; -comision de la primul contract incheiat; Cerinte - experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj; - cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj); - abilitati dezvoltate de negociere si persuasiune; - diplomatie, proactivitate si orientare catre client; - foarte bune abilitati de comunicare; Asteptam CV-ul tau la adresa de email: ; tel: 0771180691

  • Persoana pe care o dorim in echipa noastra la Galati sau Constanta trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Sociabil, convingator, organizat, dinamic; - Abilitati si cunostiinte tehnice de baza pentru identificarea produselor companiei ; - Experienta in posturi asemanatoare constitue un avantaj; - Disponibilitate si usurinta pentru ordonarea eficienta a produselor in spatiul alocat ; - Spirit de initiativa si creativitate, rezistenta la stress si efort fizic; - Cunoasterea limbii engleze sau germane constitue un avantaj; - Cunostinte PC (Windows, MS Office). Persoana pe care o dorim in echipa noastra trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Sociabil, convingator, organizat, dinamic; - Abilitati si cunostiinte tehnice de baza pentru identificarea produselor companiei ; - Experienta in posturi asemanatoare constitue un avantaj; - Disponibilitate si usurinta pentru ordonarea eficienta a produselor in spatiul alocat ; - Spirit de initiativa si creativitate, rezistenta la stress si efort fizic; - Cunoasterea limbii engleze sau germane constitue un avantaj; - Cunostinte PC (Windows, MS Office). SC PENTAGON SRL (www.pentagonromania.ro) este o societate cu capital integral privat romanesc, care, de peste 25 de ani, importa şi comercializează produse abrazive, scule de mana, scule electrice si pneumatice, scule aschietoare, dispozitive de ridicat şi tracţiune, echipamente de măsurare si control, organe de asamblare, armături, scule şi accesorii.

  • Partener Orange angajează agenți vânzări D2D pentru județul Iași! Asigurăm training constant, transport, salariu fix și bonusuri din vânzări. Tu vei promova și vinde abonamente Orange (Tv, telefonie, Internet) direct la clienți-persoane fizice, pe zona rurală și urbană. Dacă nu ai experiență, poți învăța alături de noi! Dacă ești familiarizat cu domeniul vânzărilor, vei fi în echipa potrivită! Nu mai pierde timpul, vino și fă bani! Informații suplimentare poți obține la nr. 0740993419.

  • Partener Orange angajează agenți vânzări D2D servicii Orange in Botosani. Oferim contract de muncă cu normă întreagă, asigurăm training constant, mașină și telefon de serviciu, salariu fix și bonusuri din vânzări. Tu vei promova și vinde produsele Orange TV, Internet 4G, telefonie mobilă în zona rurală a județului Botosani, din poartă în poartă. E suficient să ai studii medii, dorința de a lucra într-o echipă tânără, bune abilități de comunicare și negociere, deținerea permisului de conducere categoria B constituie avantaj. Daca nu ai experienta in domeniul vanzarilor, poti invata alaturi de noi. Informații suplimentare poți obține la telefon: 0758.072.778.

  • angsajez agent imobiliar cu studii medii, superioare cunostiinte calculator permis ctg.b trasmiteti un c v

  • Angajam agenti imobiliari cu minimum de experienta, dornici de a persevera si a lucra intr-o agentie imobiliara din Drumul Taberei un job cu posibilitati mari de castig. Tel 0761773955 sau 0726004932.

  • Nu iti mai ajung banii? Vrei sa lucrezi in timpul liber ca sa iti suplimentezi veniturile? Intra acum in echipa de reprezentanti vanzari produse bio Life Care si poti sa castigi intre 20-30% din vanzrile personale si intre 2-20% din vanzarile celor inscrisi de tine la firma Life Care. Lucrand in echipa noastra castigi bani si traiesti sanatos consumand produse bio. Relatii: telefon: 0727.39.47.37, e-mail:

  • ,Caut o voorbitoare de limba sarbesca pentru un job in Serbia studii minime liceu, obligatoriu cunoscatoare de limbă sârbă și engleză, de preferat să fie din zona Timişoarei eventual din împrejurimi.

  • Vrei să câstigi bani activând intr-un domeniu atractiv, care rămâne în permanență de viitor? Indiferent dacă ești la început de carieră sau ai deja experiența în domeniul vânzărilor, această oportunitate poate să-ți aducă multiple beneficii financiare și non-financiare. Cerințe minime pentru colaborare: - Vârsta de 18 ani împlinită; - Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat; - Cunostințe medii în lucrul cu calculatorul (internet, MS Office, etc.) Constituie avantaj: - Deținerea codului RAF; - Experiență în domeniul vânzărilor și asigurărilor; - Experiență în construirea și conducerea unei echipe; Tot ce ai nevoie pentru o carieră de succes este: - Să fii o persoana dinamică, care dorește obținerea unor venituri suplimentare sau să pună bazele unei afaceri proprii și de viitor; - Ești comunicativ și proactiv în relația cu clienții si colegii tăi; - Ești dornic să înveți lucruri noi și să te perfecționezi întotdeauna; - Ai spirit de inițiativă și capacitate de a lucra în echipă; - Sistemul de carieră oferă posibilitatea de a crește pas cu pas, în ritmul stabilit de tine și coordonatorul tău de la broker de asigurare într-un lider de echipă națională sau poți deveni unul din asociații unei companii stabile și într-o creștere continuă. Ce îți oferim noi? - Dacă ești la început de carieră, îți asigurăm formare profesională pentru obținerea codului RAF, necesar pentru exercitarea activității de broker de asigurări; - Traininguri și cursuri de perfecționare în domeniul asigurărilor, vânzărilor și leadershipului; - Multiple beneficii financiare și non-financiare în funcție de realizări; - Posibilitatea construirii unei echipe de vânzări naționale și propriei afacere în domeniul intermedierilor în asigurări; - Sistem de carieră bazată pe rezultatele proprii și al echipei coordonate de tine; - Platforma de lucru online accesibil 24/24; - Parteneriat cu cele mai importante asigurători și acces la cele mai competitive oferte de asigurari; Dacă ești dorești să te alături echipei noastre din Cluj-Napoca, trimite CV-ul tău și noi te vom contacta pentru un interviu. ‟Dacă tu crezi că nu poţi, ai dreptate. Dacă tu crezi că poţi, din nou, ai dreptate.” Henry Ford

  • Cautam colaboratori pentru activitate independenta in regim part-time sau full time in toate orasele din tara..Activitatea consta in distribuirea produselor brendului ,respectiv: suplimente nutritive naturale din alimente integrale,pentru copii si adulti,sportivi de performanta,bazate pe natura si sustinute de stiinta(acest lucru face diferenta fata de alte produse de pe piata din anul 1958),acestea fiind cele mai bune din lume,produse pentru ingrijirea pielii – tratament anti-imbatranire cu activare celulara,si produse de curatenie biodegradabile atat pentru uz casnic cat si pentru uz industrial,eficiente,economice si atente cu mediul inconjurator.Misiunea noastra este aceea de a aduce o diferenta pozitiva in viata persoanelor din toata lumea,care sunt in cautarea sanatatii si a bunastarii.Produsele sunt bazate pe natura si sustinute de stiinta. Va invitam sa cunoasteti si sa testati produsele noastre in data de 16 decembrie la hotel Continental ,incepand cu ora 17.30.

  • Salveaza cautarea