Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Promovat
Căutăm studenți sau absolvenți facultate liceu cu sau fara experienta, cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Persoana potrivită pentru această poziție trebuie să aibă abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office, în special Excel, să fie familiarizată cu utilizarea WhatsApp și să fie dexteră în lucrul cu calculatorul. Este esențial să fie capabilă să interacționeze eficient cu clienții, să încheie contracte și să aibă abilități de redactare rapidă. Calificări necesare: -Abilități excelente de comunicare și interacțiune interpersonală. -Capacitatea de a redacta rapid documente și acte. Cunoașterea limbii engleze poate constitui un avantaj. -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint. -Capacitatea de a se concentra pe mai multe sarcini simultan. -Respectarea termenelor limită și punctualitatea. -Atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid. -Abilități de negociere și spirit organizatoric. Capacitatea de a lucra eficient în echipă, colaborând cu colegii din diverse proiecte. În cadrul grupului nostru de firme, organizăm anual evenimente de team building pentru a promova coeziunea și colaborarea între membrii echipei. Oferim un salariu fix atractiv, completat de un sistem de comisionare motivant. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe dinamice și profesioniste, te invităm să aplici la această poziție. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [office ], menționând subiectul "Consultant Vânzări - Contracte". Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să colaborăm împreună pentru atingerea obiectivelor noastre comune.
-
Promovat
Suntem in cautarea unui coleg pe postul de Consultant Financiar - in cadrul unei Multinationale de Top. Ce cautam? Suntem in cautarea persoanelor comunicative cu inclinatie catre oameni, ce isi doresc un venit platit pe masura eforturilor depuse cu un program de lucru flexibil. CV-ul tau conteaza insa cel mai important este omul din spatele acestuia, asa ca singura conditiie eliminatorie in aceasta privinta este Diploma De Bacalaureat. Ce iti oferim? Oportunitatea unui job care te recompenseaza pe masura efortulor depuse cu posibilitatea de a avea un program flexibil. Pregatirea si trainingurile in domeniul sunt facute constant si suntem alaturi de Consultantii nostrii permanent oferindu-le suport pe tot parcursul desfasurarii activitatilor de pregatire cat si de vanzare. Grila de salarizare motivanta!!! Contract de colaborare ( Se poate lucra atât Full-time cât și Part-time) Ce inseamna sa lucrezi ca si Consultant financiar? - indetificarea potentialilor clienti carora le vei oferii solutii personalizate potrivite lor - sa mentii legatura continua cu clientii existenti si sa le oferi suport permanent - lucrezi intr-o companie unita care te va sustine permanent si iti va fi mereu alaturi sa te dezvolti pe plan profesional si sa iti atingi mereu obiectivele propuse. Dacă ești interesat, contactează-mă la numărul de telefon . Postul se adreseaza pentru judetul Dolj- Agentia Craiova
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Consultant in asigurari / agent de asigurari ( Full time sau Part Time ) CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj; - Cunostinte medii de utilizare PC; - Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent; - Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; - Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; - Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. BENEFICII: - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); - Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate; - Grile de comisioane progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. RESPONSABILITATI: - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; - Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.
-
HbMag oferă prin intermediul colaboratorilor săi servicii de promovare și vânzare a produselor cum ar fi telefoane,laptopuri,piese auto,suplimente nutritive,cosmetice, produse pentru casa si gradina si altele. Ce cautăm ? Persoane baieti fete din toata țara care să ne reprezinte în mediul online ( postarea ofertelor nostre pe site-uri de socializare si pe site-uri de vanzari) in system remote, cu un program nedefinit, si ne impus de către noi, va faceți programul cum vreti doar rezultate sa se vada si asta depinde de dorinta si implicarea dumneavoastra . Ce cerem? - foarte bune abilitati organizatorice, comunicative si atentie la detalii . - abilitatea de invatare rapida . - acesul la un telefon mobil si sau un calculator. - seriozitate si stabilitate in mentinerea locului de munca . - disponibilitatea de a primi mesaje pe whatsapp . - deținerea si cunoasterea retelelor sociale ( Fecebook mai exact ) Beneficii : - perioada de proba platită - contract de colaborare si de munca . - instruire si asistenta 8 ore 7 zile pe saptamana . - salariu fix + comisioane - bonusuri de performanță . - team building-uri în țară . - oportunități de promovare - prime salariale la ocazii speciale ( Sarbători legale si zile de nastere ) - mediu placut de lucru cu oameni de marketing de la care aveti ce învăța . - propriul tau site de vanzari (pagina de vanzare ), practic primesti un ,magazin la cheie care e doar al tau, pe acesta fiind listate produsele enumerate mai sus sarcina ta fiind relatiia cu posibilii clienti care doresc sa comande . Ce zici? Dacă crezi că un astfel de job te reprezină si ai disponibilitatea de pe petrece timp pe retelele sociale , lasa-ne un mesaj si hai in echpa noastră, oportunitatea este imensă și trebuie să profiți de ea acum cand e la îndemna ta, locurile sunt limitate .
-
Angajam operatori ,agent distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack, locații în București și Ilfov. Servicul consta in gestionarea unui numar de apartate de cafea conform rutei , Alimentarea aparatelor si igienizarea acestora, alimentarea aparatelor de snack. Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.
-
Angajam agenti de turism cu experienta minim 1 an Candidatul Ideal Candidatul ideal trebuie sa detina: - experienta in domeniul turismului de minim 1 an; - cunostinte si abilitati de comunicare specifice domeniului; - cunostinte si abilitati de promovare si vanzare a produselor turistice; - cunostinte si abilitati in vederea atragerii de noi clienti; - abilitati exceptionale in cazul situatiilor aparute pe moment, atent la detalii, fire comunicativa, atitudine pozitiva; - permanent atent la cerintele clientilor; - comunicare centrata pe identificarea, cunoasterea si desavarsirea proiectelor de vacanta ale clientilor; Descrierea jobului Asigura vanzarea serviciilor turistice: - prezentarea ofertelor catre clienti; - rezervarea pachetelor turistice, cazari, bilete de avion, transferuri, asigurari medicale si storno, in sistemele de rezervari; - urmarirea constanta a acestora si informarea clientilor daca apar modificari sau anulari; - emiterea facturilor si urmarirea acestora pana la plata finala; - intocmirea, gestionarea si arhivarea contractelor; identifica si gestioneaza situatiile aparute in urma unor greseli erori in procesul de ofertare; - identifica, gestioneaza si rezolva eventualele reclamatii din partea clientilor aparute pe parcursul procesului operational sau in timpul vacantei acestora; - efectueaza documentarea, implementarea, analiza si dezvoltarea proiectelor; - gestioneaza documente, prezentari si contracte in cadrul departamentului pe care il reprezinta si prezinta stadiul acestor proiecte celor interesati pana la desavarsirea acestora; - intocmeste si prezinta rapoarte de analiza a proiectelor. Beneficii: - salariu motivant + bonusuri; - asigurare medicala. Descrierea companiei Agentia de turism Bilco Travel este o companie de turism turoperatoare, specializata in vacante si calatorii de leisure si business, atat pe teritoriul tarii cat si peste hotare, organizarea de evenimente corporate, programe turistice personalizate. La cererea clientilor, agentia oferia pachete turistice, vacante si calatorii, programe proprii pe diferite destinatii turistice promovate si vandute cu succes. Trimiteti CV
-
CANDIDATUL IDEAL: • Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila • Abilitati de comunicare - usurinta in relationare interpersonala si capacitatea de adaptare •Dorinta de implicare, initiativa • Persoana cu experienta in asigurari(constituie un avantaj) RESPONSABILITATI / BENEFICII: •Iti stabilesti singur timpul de lucru •Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes; •Posibilitate de avansare in cariera •Oferim pregatire si traininguri • Posibilitatea de a interactiona intr- un mod profesionist cu piata financiara si de asigurari •Nu ai sefi,doar coordonatori care sa te ajute sa reusesti in aceasta afacere DESCRIEREA COMPANIEI: • Lucram cu toate societatile de asigurare din Romania •Avem o oferta completa: vindem toate tipurile de asigurari, pensii si credite • Suntem prezenti in toata tara Te asteptam in echipa ... • Daca esti in cautarea unui partener care sa te sustina in dezvoltarea propriei afaceri • Daca crezi in importanta pregatirii profesionale si iti doresti sa te dezvolti • Daca iti place sa interactionezi cu oamenii si sa-ti dezvolti in permanenta sistemul de relatii interpersonale • Daca esti in cautarea unei activitati dinamice si plina de provocari. • Daca iti doresti o cariera de succes in asigurari, vino sa inveti de la profesionisti! CARE VA FI ROLUL TAU • Prospectarea continua a pietei si abordarea potentialilor clienti, in vederea promovarii produselor si serviciilor de asigurare • Identificarea nevoilor de protectie financiara si de asigurare a bunurilor, vietii si sanatatii potentialilor clienti • Elaborarea de oferte personalizate pentru potentialii clienti, in baza solutiilor financiare identificate • Menţinerea unei legaturi permanente cu clientii si acordarea asistentei necesare pe durata parteneriatului cu acestia CE ITI OFERIM • O gama completa de produse si servicii de asigurare si o ofertă competitiva, capabile sa satisfaca nevoile diverse de protectie financiară ale clientilor nostri • Beneficii financiare (comisioane,extracomisioane,bonusuri,renta) • Beneficii non - financiare (excursii, obiecte promotionale, premii,distinctii) • Suport logistic si operational, suport in activitatea de ofertare si vanzare (platforma online de emitere polite si pregatire profesionala, materiale suport vanzare si marketing, etc) CE ASTEPTAM DE LA TINE • Studii medii.(cel putin bacalaureat) • Sa ai capacitatea de a relationa cu diverse tipologii umane • Sa fii orientat catre obtinerea de rezultate
-
Consultanti Credit Multinationala de tip IFN,Angajeaza Consultanti de Credit atat Full Time cat si Part Time în orașul Brad,si in Proximitatiile Orasului Brad cat si in Deva si in Zonele de Proximitate. Oferim: Training gratuit, portofoliu de clienti existent, bonusuri si alte cadouri in functie de performanta, contract de colaborare, program flexibil, salariu in functie de implicare intre 500-5000 lei. Responsabilitati: mentine relatia intre clienti si companie, oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit, colecteaza ratele la creditele acordate, informează permanent clienții cu privire la noile oferte de creditare. Se accepta si pensionari. Solicitam persoanele interesate sa aiba domiciliu intr-una din localitatile mai sus mentionate. Munca se desfășoară 80% in Teren. Detalii la Telefon : sau trimiteți un CV la adresa de E-mail: ( Pentru Brad si Proximitati ). Sau ( Pentru Deva si Proximitati ).
-
Caut vânzătoare urgent!!!Salariu între 3500si 4000 lei!!!Cu experient în vânzări!!!
-
-
A fi împreună este un început, a rămâne împreună este un progres, a lucra împreună este un succes. Henry Ford CE CĂUTĂM: Abilități de comunicare și negociere Energie pentru atingerea obiectivelor Pasiune pentru munca în vânzări Rezistență la refuzuri Capacitate de învățaresi aplicare Studii medii/superioare - minim bacalaureat CE AȘTEPTĂRI AVEM DE LA TINE : Să prospectezi piața și să identifici clienți noi, Să utilizezi modalități inovatoare pentru a vinde o gamă diversificată de produse, Să analizezi nevoile financiare ale clien ilor pentru a le propune cea mai bună soluție, Să menții o relație de lungă durată cu clien ii tăi, Să promovezi produsele și serviciile noastre. CE BENEFICII OFERIM: Acces la metode de învățare online cu aplicabilitate practică imediată Acces la programul de dezvoltare profesională Sales Management Academy Dezvoltarea abilităților de leadership și management Oportunități de promovare bazate pe criterii clar exprimate Flexibilitate în planificarea agendei/programului de lucru Pachet de beneficii atractiv Stabilitate într-un parteneriat pe termen lung Companie multinationala cu istoric de peste 154 de ani! Asteptam cu drag CV-ul tau! Doar aplicatiile cu CV inclus vor fi analizate!!!!
-
Agenție Imobiliară cu peste 10 ani experienta, angajează Consilieri Imobiliari cu fără experiența. Îți dorești un job cu venituri peste medie?! Aplica acum: atașează un CV și te contactam noi. Candidatul ideal: Permis de conducere cat B. Persoană activă, pozitivă, dinamică, orientată spre rezultat. Bune abilităţi de negociere; Să aibă spirit puternic de echipă; Initierea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Contactarea clientilor si oferirea de consultanta imobiliara acestora. Descrierea jobului: - Salarizare motivanta; - Instruire permanenta in tehnici de vanzare negociere; - Mediu profesionist, mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta, baze de date de ultima ora. - Publicitate la tot portofoliul de proprietati, gratuit. - Telefon mobil, masina, birou propriu. - Performanta - este recunoscuta si apreciata corespunzator.
-
Firma cu domeniul de activitate distributie de profile PVC , ALUMINIU si accesori pentru ferestre si usi, angajam agent de vanzari pentru Bragadiru Ilfov: Conditii cerinte: -Permis categoria "B" -Studii minim liceale -Persoana cu abilitati tehnice -Avantaj,cunostinte program de ofertare tamplarie -Experienta in domeniu Oferim -Salariu motivant -Bonus pentru performanta -Bonuri de masa
-
Caut persoane educate și cinstite pentru activitatea de Consultant de Credite în sectorul 2 București. Activitatea constă în efectuarea încasărilor de la clienți, marchetare și vânzare credite. Este o activitate suplimentară necesară rotunjirii veniturilor. În situația în care sunteți o persoană interesată ori îmi puteți recomanda pe cineva, vă rog să îmi timiteți mesaj! Îmi puteți trimite mesaj și în situația în care sunteți o persoană interesată de un credit rapid! Aștept răspunsul dumneavoastră!
-
Te interesează un mod de a-ți rotunji veniturile lunare? Este vorba despre activitatea de Consultant de Credit la o Instituție Financiară Nebancară. Trebuie să ai timp pentru marchetare, încasări și vânzare de credite rapide cu rate săptămânale. În situația în care ești interesată ori îmi poți recomanda pe cineva (prieteni, prietene, colegi, colege...) te rog să îmi trimiți mesaj. O seară frumoasă!
-
Angajez ajutor Agent imobiliar. Part Time fara experienta. Pentru colaborare
-
Icredit angajează consultant de credite in zona Onesti si imprejurimi (part-time cu contract de colaborare sau cu contract de munca )
-
Icredit angajeaza colector creanțe in zona Onesti cu contract de colaborare
-
Caut doamne și domnișoare din toate Județele și Localitățile care doresc să devină reprezentant Lady's produse cosmetice. Se lucrează online de acasă. Progamul de lucru îl faci tu. Cei interesați va rog sa lăsați un mesaj la privat.
-
Companie de distributie ambalaje coffee to go angajam agent vânzări București. Experienta în domeniul cacelei este un avantaj. Oferim salariu fix si procent din vânzări . Toate veniturile pe cartea de munca. Program Luni-Vineri , 9-17.
-
Caut doamne și domnișoare din toate Județele și Localitățile care doresc să devină reprezentant Lady's produse cosmetice. Se lucrează online de acasă. Progamul de lucru îl faci tu. Cei interesați va rog sa lăsați un mesaj la privat.
-
Caut doamne și domnișoare din toate Județele și Localitățile care doresc să devină reprezentant Lady's produse cosmetice. Se lucrează online de acasă. Progamul de lucru îl faci tu. Cei interesați va rog sa lăsați un mesaj privat