Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Echipa QuickTelesales cauta colegi noi ! Iti oferim: Program part-time de Luni până Vineri: 09.00h-15.30h. (6 ore/zi+30 min pauză); Weekend-uri și zilele libere date de către stat, libere; Training de specializare; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată incă de la inceputul activității; Salariu FIX plus bonus și extra bonus in functie de performanta; Alaturi de noi: Vinzi, prin intermediul telefonului, produsele promovate de noi sau colaboratorii noștri; Oferi informații corecte referitoare la produsele promovate; Participi activ la atingerea obiectivelor lunare și individuale; Aplica acum CV-ul tău la adresa de mail: sau află detalii la nr. de telefon: Hai in echipa noastra !
-
Promovat
Candidatul Ideal Excelente abilitati de comunicare; - Persoana organizata, persereventa - Orientare catre client; - Persoana responsabila, serioasa; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa - Cunostintele de limba engleza constituie avantaj - Experienta intr-un Call Center sau in vanzari ( de preferat ); Descrierea jobului Responsabilitati principale: - Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; - Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei Russmedia Digital face parte din trustul de presă Russmedia GmbH din Austria care desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria.
-
Promovat
Ce cautam? Persoana cu studii superioare finalizate Ne dorim sa cunosti programe de operare PC Sa ai abilitati foarte bune de comunicare, negociere si vanzare Persoana dinamica, ambitioasa si perseverenta Sa ai abilitati de persuasiune si o buna capacitate de a relationa Seriozitate si stabilitate Autodidact ( iti insusesti detalii despre produsele si serviciile companiei ) Disponibilitate pentru deplasare Permis de conducere Ce responsabilitati vei avea? Cunoasterea companiei si promovarea serviciilor in relatia cu prospectii din tara Contactarea acestora telefonic prin email face to face Planificarea vizitelor si efectuarea lor conform targetului ( prezentari, corespondenta, intalniri ) Realizarea unui plan de promovare a locurilor de joaca si a terenurilor de sport către stakeholderii companiei în zona alocată. Raportarea catre seful direct a tuturor activitatilor si rezultatelor zilnice Ce-ti oferim? Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie Activități recreative în echipă, climat prietenos și suportiv Salariu fix + sistem de comisionare bonusare : in functie de praguri atinse si in functie de evolutie
-
Promovat
De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari. De ce vanzari ? Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Bonus pentru fiecare prieten coleg recomandat (de pana la 1000 de euro ) Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro, in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Trei vacante gratuite (Mare, Munte, Delta ) Zi de nastere libera Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm colegă pentru promovarea vânzarea și booking artiști . Nu este salariu fix doar comision din vânzări 70% . Va rugam pentru doritori a ne contacta pe whatapp.
-
Alătură-te echipei noastre Job- PITESTI Daca 1. Ambitia 2. Capacitatea de comunicare 3. Talentul de negociator 4. Spiritul antreprenorial 5. Empatia, orientarea catre rezultate si pasiunea pentru munca în vânzări/recrutare si formare de noi consultanti in asigurari se numara printre atuurile tale VREM SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA! Iti oferim posibilitatea de a câștiga cât dorești și de a- i maximiza constant veniturile!!! Dorim in schimb seriozitate, respect fata de clienti si o permanenta dorinta de a obtine rezultate.. Te recunosti in aceasta descriere? Atunci locul tau este alaturi de noi. Trimite-ne CV-ul tau, pe adresa CE ITI OFERIM? Contract Individual de Munca - Venituri corespunzatoare responsabilitatilor si functiei Bonusuri de performanta- trimestrial si anual Participare in programul de training GRATUIT Oportunitatea de a lucra intr-o companie multinationala in care te poti dezvolta personal si profesional
-
Ce cautam? Persoana responsabila, onesta, cu spirit de echipa și abilități de leader, atitudine proactiva și înclinată spre rezultate. Experienta in promovarea asigurărilor de viata și generale este necesara. Ce vei face? Recrutarea si selecția agenților de asigurari; Promovarea produselor de asigurare; Dezvoltarea permanentă a echipei; Pregătirea, susținerea si monitorizarea agenților în activitatea zilnica a acestora; Ce oferă? Contract de muncă cu toate beneficiile acestuia; Bonusuri trimestriale și anuale; Pregatire gratuita continuă; Recompense financiare în urma concursurilor din cadrul Companiei și la nivel de Agentie; Posibilitatea de promovare pe poziții superioare. Dacă te recunoști în această descriere, atunci locul tău este alături de noi!
-
Parteneriat , Colaboratori -Intermedieri imobiliare. Agentie imobiliara - Mamaia Nord! Pentru mai multe informatii nu ezitati sa ma contactati! Multumesc . Mulțumesc , Melania Rădulescu
-
Carpatik Impex SRL angajeaza Administrator magazin Online. Magazinul nostru se ocupa de comercializarea produselor electronice, electrocasnice, si articole de bricolaj. Tipul postului: Full time / part time - cu prezență fizică necesară Responsabilități: Candidatul ideal va fi responsabil de următoarele aspecte: Adăugarea si administrarea produselor de pe site Primește, înregistrează, confirma si administrează comenzile efectuate online si telefonic Oferă suport si consiliere clienților cu privire la comenzi, modalități de plată, livrare, etc; Optimizarea imaginilor produselor și atributelor Calcularea prețurilor finale pe baza prețului de achiziție, adaosului comercial și TVA-ului Utilizarea eficientă a Microsoft Excel pentru gestionarea datelor și actualizarea produselor pe platformă Urmarirea procesului logistic al produselor si intocminrea de AWB-uri Constituie un plus: Cunoștințe de editare grafică Experienta in utilizarea unui sistem de gestiune (ex: WinMentor) Experiență în vânzările prin intermediul magazinelor online sau capacitatea de a învăța rapid Cunoștințe în administrarea platformelor Google Ads, Google Analytics si Facebook Business Suite Beneficii: Pachet salarial atractiv - format din salariu fix competitiv in functie de experienta si bonusuri din vanzari corelate cu performanata magazinului; Mediu de lucru placut; Oportunitatea de a lucra într-o industrie în plină dezvoltare Programe de dezvolvare anuale si traininguri; Bonusuri de performanta si sarbatori
-
Lems Gaesti este in cautarea unui nou coleg! Magazinul nostru se ocupa de comercializarea produselor de mobilier Lem's, electronice, electrocasnice, si articole de bricolaj. Candidatul ideal pentru acest post are: (reprezinta un plus dar nu sunt obligatorii) Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre clienti; Responsabilitate si seriozitate; Spirit de initiativa si de echipa; Excelente abilitati de comunicare; Cunostinte de operare MS Office. Responsibilitati: Consilierea si indrumarea clientilor in magazin; Promovarea si vanzarea produselor sau serviciilor oferite, in functie de nevoile consumatorilor; Cunosterea in detaliu a catagoriilor de produse; Utilizarea soft-urilor de vanzare si configurare a produselor oferite; Ce Beneficii Iti Oferim: Pachet salarial - format din salariu fix competitiv in functie de experienta si bonusuri din vanzari corelate cu performanata magazinului; Contact pe perioada nedeterminata; Programe de dezvolvare anuale si traininguri; Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei; Mediu de lucru placut; Bonusuri de sarbatori; Va invitam sa depuneti CV-ul de angajare pe site sau la magazinul LEMS Gaesti. Pentru detalii puteti suna la tel.
-
Citește acest mesaj doar dacă ești într-una din urmatoarele situații: - Ești în căutarea unui job; - Ești nemulțumit(ă) de actualul job (nu-ți place ceea ce faci, nu câștigi suficient și/sau nu ai suficient timp liber). Dacă citești în continuare, ia în considerare oportunitatea unui job în cadrul unuia dintre cele mai mari Grupuri Financiare din Europa: GROUPAMA ROMANIA. Astfel, poți face parte dintr-o echipă tânără, dinamică, poți avea un program flexibil și un venit lunar de 2500 – 5000 RON. În plus, îți oferim tot sprijinul necesar pentru a obține autorizațiile legale ASF/ISF și vei beneficia de toată pregătirea necesară specifică acestui job. Daca te consideri o persoană cu bune abilități de comunicare, ai o atitudine proactivă și capacitatea de a lucra în echipă, trimite-mi un mesaj și te voi contacta pentru stabilirea unei întâlniri, unde, vei afla toate detaliile cu privire la beneficiile și avantajele acestui job.
-
-
Te interesează un mod de a-ți rotunji veniturile lunare? Este vorba despre activitatea de Consultant de Credit la o Instituție Financiară Nebancară. Trebuie să ai timp pentru marchetare, încasări și vânzare de credite rapide cu rate săptămânale. În situația în care ești interesată ori îmi poți recomanda pe cineva (prieteni, prietene, colegi, colege...) te rog să îmi trimiți mesaj. O seară frumoasă!
-
Caut persoane educate și cinstite pentru activitatea de Consultant de Credite în sectorul 2 București. Activitatea constă în efectuarea încasărilor de la clienți, marchetare și vânzare credite. Este o activitate suplimentară necesară rotunjirii veniturilor. În situația în care sunteți o persoană interesată ori îmi puteți recomanda pe cineva, vă rog să îmi timiteți mesaj! Îmi puteți trimite mesaj și în situația în care sunteți o persoană interesată de un credit rapid! Aștept răspunsul dumneavoastră!
-
Echipa DIGI angajeaza agenti de vanzari harnici cu un program de 8h/zi luni-vineri Ești tânăr și dornic de ceva nou și flexibil? Îți place să socializezi cu oamenii și să îi ajuți? Ești o persoană dispusă să învețe lucruri noi care în mod sigur va vor ajuta pe plan profesional și personal? Atunci nu ezita , haide in echipa DIGI de agenti de vanzari teren si fii unul dintre cei mai buni ! Demonseaza de ce esti in stare iar salarul va creste proportional cu munca depusa ! Permisul de conducere nu este obligatoriu. Nu necesita experienta in vanzari si nici studii superioare Contacteaza-ne sau trimite CV pe WhatsApp la sau
-
Candidatul Ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa si bune abilitati de comunicare,negociere si vanzare. Descrierea jobului Responsabilitati -Identificarea clientilor potentiali -Intocmirea schitei acoperisului pe baza masuratorii -Negociera si semnarea contractelor de vanzare -Monitorizarea lucrarii acolo unde este cazul Beneficii -Pachet salarial motivant format din salariu fix si comision din vanzari -Autoturism full-time -Telefon Descrierea companiei Firma Marcos Roofs Expert cu sediul in com Maracineni , DN73 ,Jud. Arges este specializata in vanzarea de sisteme complete pentru acoperisuri (tigla metalica,tabla cutata , sistem pluvial si accesorii) pentru constructii rezidentiale si industriale.
-
Esti frizer, manichiurist, sales rep, asistent medical? Si nu numai! Cauti resurse financiare suplimentare? Activezi acum in domenii care tin de contactul zilnic cu multe persoane? Esti vorbaret, sociabil, stii sa te faci placut? Atunci, utilizeaza-ti timpul eficient! Lasa discutiile de complezenta vorbeste interlocutorilor tai despre preventie, protectie personala, siguranta! Intrebarea nu este DACA, ci CAND? Iar atunci CAND, oare cati sunt pregatiti? Aici intervii TU! Haide alaturi de noi! Dedica zilnic cateva ore acestei activitati si rasplata personala va fi imediata! Trimite-ne CV-ul tau si vom programa o intalnire! Doar aplicatiile cu CV inclus vor fi analizate!!!! Dacă nu stii, te învătăm; dacă nu poti, te ajutăm; DAR, dacă nu vrei, NU te obligăm noi suntem aici pentru tine! Decizia iti apartine! Companie multinationala cu istoric de peste 154 de ani!
-
DescriereCandidatul ideal Cerințe: - Responsabilitate si seriozitate - Experienta anterioara in comertul cu produse naturiste sau farmaceutice; -Disponibilitate pentru program de lucru în 2 schimburi; Descrierea jobului Responsabilitati: - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora - Promovarea si comercializarea produselor din magazin - Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; - Verificarea valabilită ii produselor; - Asigurarea ordinii si curateniei in magazin Descrierea companiei Magazinele Doctorul Naturii: mai aproape de clienți printr-o abordare holistică Nouă, celor de la Hypericum, ne place să creștem odată cu cerințele pieței și cu exigențele clienților noștri, fără a renunța la identitatea și valorile noastre. Astfel, acest deziderat se reflectă și în noul nostru concept pentru magazinele Doctorul Naturii. Mai mult decât un simplu magazin naturist, în viziunea noastră, Doctorul Naturii este un magazin holist, orientat spre fidelizarea și informarea corectă a clienților noștri. Vrem ca magazinele noastre să inspire o stare de bine și optimism, astfel, am îmbunătățit și designul acestora. Am ales culorile cele mai dragi nouă și le-am îmbinat armonios cu lemnul natural. Nu în ultimul rând, ne-am asigurat ca, pe lângă produsele noastre ce vor beneficia de prețuri de producător, să adăugăm ofertei magazinelor și cele mai căutate branduri românești și străine. Astfel, la Doctorul Naturii, clienții vor putea alege dintr-o gamă largă de suplimente naturale și alimente funcționale. Iar dacă oferta generoasă va crea dificultăți în alegerea produselor de către clienți, personalul nostru calificat, va asista cu amabilitate procesul decizional.
-
Ce cautam la tine? - Sociabilitate - Abilitati de negociere - Abilitatea de a se exprima clar, precis și argumentat Abilitatea de a rezolva eventuale situatii conflictuale Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? - Sa oferi suport clientilor care prezinta intarzieri de plata a ratelor, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele cumulate; - Sa colectezi, administrezi și predai corespondența purtată cu clienții care au intarzieri la plata; - Sa participi la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale impotriva clienților care au intarzieri; - Sa oferi consultanta cu privire la calitatea relatiei de gestionare a clienților care au intarzieri; Cerințe minime in ocuparea postului: - Detinerea unui PFA(te ajutam noi sa l deschizi suportand costurile) - Studii medii - Experienta intr-un post similar (prezinta avantaj) bonusuri foarte atractive si consistente din colectare -20% Descrierea companiei Easy Asset Management este o companie multinațională ce face parte din grupul de firme Management Financial Group (MFG) și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. În România suntem prezenți de 11 ani sub brand-ul iCredit, compania deținând un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro. Echipa noastră este formată din peste 1600 de profesioniști ce activăm atât în sediul central din București cât și în cele 120 de sucursale din țară. Ne definesc entuziasmul, dinamismul, dorința pentru dezvoltare, flexibilitatea și deschiderea către provocari noi
-
-
recrutez reprezentanti vanzari produse cosmetice si bijuterii , vei lucra cu cele mai mari companii comision 30% , Avon, oriflame, fenix
-
Suntem in cautare de un Reprezentant Vanzari Director Vanzari - echipamente industriale pasionat si dedicat pentru a se alatura echipei noastre. Experienta in ofertare pentru domeniul industrial Experienta in vanzari tehnice; Cunostinte privind utilizarea programelor Microsoft Office: Word, Excel,etc.; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu; Posesor carnet de conducere categoria B; Cunostinte tehnice solide si abilitati de comunicare excelente; Orientat catre rezultate; Capacitatea de a lucra independent si in echipa. Se ofera masina de serviciu, laptop si telefon mobil ; Training si dezvoltare profesionala continua. Oportunitati de avansare in cadrul companiei. Pachet salarial competitiv, inclusiv un sistem de comisioane si bonusuri.
-
Iti place sa: -dezvolti o companie prin atragerea de noi clienti? -identifici nevoile clientilor si sa le oferi produsele potrivite? -promovezi imaginea unei companii cu renume? -negociezi si sa inchei contracte? -iti folosesti abilitatile pentru a creste? Iti oferim tot ce ai nevoie: -masina si telefon de serviciu -posiblitatea de a castiga bonusuri lunare -prime si produse cu ocazia Sarbatorilor -contract de munca pe perioada nedeterminata -asigurare privata de sanatate -posibilitatea de a creste si a te dezvolta Suna la nr de telefon afisat, sau trimite un Cv pe whatt up, pe acelasi numar. si fa primul pas spre un viitor pe care noi il scriem de 30 de ani!
-
Căutăm consultanți entuziaști care să răspundă cu zâmbetul pe buze clienților și să le ofere suport în alegerea celei mai potrivite soluții de asigurare. Responsabilitățile tale vor include activități din domeniul vânzărilor cum ar fi prospectarea, contactarea clienților, vânzare și oferire suport post vânzare. Pentru a avea succes în acest rol, este necesar să ai abilități excelente de comunicare, să inspiri încredere și să fii corect. Cum ești tu? Îți place să comunici și poți face să zâmbească inclusiv persoanele care nu au avut cea mai bună zi Îți place să faci lucrurile bine și ești atent(ă) la detalii Îți place să ai un impact pozitiv în viața oamenilor din jurul tău Ești punctual(ă) și îți respecți promisiunile Îți place ideea de digitalizare și ți-ai dezvoltat competențe în această direcție Ești organizat(ă) și știi să iți prioritizezi sarcinile Ești la curent cu evenimentele din orașul tău și profiți de orice oportunitate de a cunoaște oameni noi atunci când se ivește ocazia În ce constă jobul? Vei identifica potențiali clienți și vei analiza împreună cu ei nevoile de protecție prin asigurare Vei propune clienților soluții de asigurare Vei fi vocea clienților în relația cu Generali Vei completa baze de date și vei utiliza platfome digitale în activitatea zilnică Vei participa la întâlniri de echipa, traininguri Vei avea o pagină de facebook profesională Procesul nostru de recrutare: Completezi un CV Vei participa la cel puțin 2 interviuri Vei decide împreună cu managerul direct și directorul de agenție dacă acest job este cea mai bună oportunitate pentru tine Ce beneficii vei avea? Iți oferim acces gratuit la cursul în baza căruia vei obține codul RAF (diploma care iți permite să practici această meserie) Vei avea un mentor de la care să înveți în ritmul tău Îți punem la dispoziție intrumente de lucru care îți oferă posibilitatea să desfășori activitatea de oriunde și oricând Poți să evoluezi ca manager dacă iți dorești Vei participa împreună cu echipa la cursuri de vânzări, evenimente de agenție, teambuilding-uri De ce să alegi Generali? Avem o experiență de peste 190 de ani în piața internațională a asigurărilor și de aproape 30 de ani în piața din România Clienții ne apreciază pentru calitatea serviciilor, dar și pentru profesionalism Nu suntem perfecți, dar ne prețuim echipa și ne-ar plăcea să lucrăm mult timp împreună (avem colegi care sunt în echipa noastră de peste 25 de ani) Credem că performanța trebuie sărbătorită cu distracție pe masură Investim permanent în pregatire personală și profesională, dar și în digitalizare, pentru a îndeplini cu succes asteptările clienților noștri