Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajez vanzator/ vanzatoare pentru magazin alimentar. Beneficii: salariu - 1800 lei transport decontat - 100 lei concediu de odihna - platit contract de munca perioada nedeterminata prima sarbatori

    Repostat automat
  • Dau spatiu pentru evenimente , (aniversari pentru copii, adolescenti, tineri, firme, s.a.) in administrare. Contact 0723242212

    Repostat automat
  • Cunoscut lant de magazine din Oradea angajam urgent Casiere Candidatul ideal- Orientare si deschidere catre client Experienta minima pentru functia de casiera Disponibilitate imediata Oferim contract de munca si pachet salarial atractiv

    Repostat automat
  • Monitorizeaza, verifica si actualizeaza baza de date cu informatii despre clientii companiei pentru a asigura obtinerea in timp util a unor rapoarte corecte, necesare pentru desfasurarea activitatii. Este responsabil pentru solutionarea cererilor venite din partea reprezentantilor si a membrilor echipei de conducere. Candidatul ideal- -Studii medii/superioare; - Bune abilitati de lucru cu calculatorul ; - Punctualitate, rigurozitate si profesionalism in indeplinirea sarcinilor de serviciu; - Abilitati de comunicare, persoana dinamica, activa, comunicativa, orientata catre client; - Disponibilitate de a lucra o tura pe saptamana de noapte; Oferim transport la/de la locul de munca,contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu atragator, telefon de serviciu si multe alte facilitati.

    Repostat automat
  • Angajez dispecere taxi cu s au fara experienta ,pentru cine este interest mai multe detalii la telefon.

    Repostat automat
  • Casa DavidAngajeaza pentru Jimbolia vanzator pentru magazin

    Repostat automat
  • Companie producatoare de obiecte sanitare din Austria, cautam distribuitori zonali obiecte sanitare in toata tara! Pentru mai multe informatii, contactati-ne la nr. de tel. 0755041995.

    Repostat automat
  • Firma cu activitatea in Livada de Bihor (producem si comercializam confectii textile pentru casa )angajam agent vanzari cu experienta relevanta in domeniu. CERINTE- excelente abilitati de comunicare, - orientat spre realizarea obiectivelor de vanzare si abilitati de organizare si planificare, - cunostinte limba maghiara (avantaj), - permis categoria B - disponibilitate deplasari RESPONSABILITATI- - administrarea portofoliului existent de clienti si mentinerea relatiilor cu acestia. - identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii optime - promovarea continua a produselor companiei Oferim salarizare foarte buna si conditii exceptionale de munca. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de mail florina.porumb@textile romania.ro . Informatii suplimentare se pot afla la tel 0755017071 Vezi detalii pe

    Repostat automat
  • Firma cu activitatea in Livada de Bihor (producem si comercializam confectii textile pentru casa )angajam agent vanzari cu experienta relevanta in domeniu. CERINTE- excelente abilitati de comunicare, - orientat spre realizarea obiectivelor de vanzare si abilitati de organizare si planificare, - cunostinte limba maghiara (avantaj), - permis categoria B - disponibilitate deplasari RESPONSABILITATI- - administrarea portofoliului existent de clienti si mentinerea relatiilor cu acestia. - identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii optime - promovarea continua a produselor companiei Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de mail florina.porumb@textile romania.ro . Informatii suplimentare se pot afla la tel 0755017071

    Repostat automat
  • Asistent manager - Instal Construct Suceava Domeniu de activitate Secretariat / Office / Back Office Descriere Societate comerciala cu domeniu de activitate in instalatii sanitare si termice anunta intentia de angajare / colaborare cu o persoana cu studii medii sau superioare pentru postul de asistent manager . cerinte 1. cunostinte operare pc 2. cunostinte tehnice in domeniul instalatiilor precum si citirea proiectelor 3. bune abilitati de comunicare 4. permis de conducere auto categoria B 5. disponibilitatea de deplasare pe santierele in lucru 6. capacitate de intocmire a devizelor de materiale ,manopera... 7. capacitate de intocmire a ofertelor de pret materiale / achizitii cu diferiti furnizori /beneficiari 8. capacitatea de ofertare preturi / manopera asupra fazelor de lucru / lucrarilor propuse Postul vacant dispune de un program flexibil astfel incat contractul de munca poate fi stabilit la 4,6 sau 8 ore de lucru si anumite activitati pot fi desfasurate in alte locatii sau la domiciliu Se ofera - contract de munca cu salariul discutabil / motivant - se asigura deplasarea in interes de servici - telefon de servici - program flexibil CV . dumneavoastra poate fi prezentat la adresa de email frunza_mihaivaleriu@yahoo.com pentru alte informatii va stau la dispozitie la tel.0743 327 082 - mihai

    Repostat automat
  • Alatura-te echipei noastre! <p> <b>Candidatul ideal </b> <br> -Este absolvent studii superioare <br> -Are cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat <br> -Este o persoana atenta la detalii si capabila de a-si gestiona eficient timpul <br> - Prezinta disponibilitate pentru program full-time <br> -Are capacitatea de a gestiona mai multe sarcini in acleasi timp <br> </p> <p> <b>Responsabilitati:</b> <br> -Gestionarea apelurilor, mesajelor si corespondentei <br> -Redactarea documentelor specifice activitatii (contracte, oferte, avize etc) <br> -Promoveaza imaginea firmei in mediul on-line <br> -Relationeaza cu clientii si le ofera asistenta <br> -Pregateste intalnirile/conferintele <br> </p> <p> <b>Beneficii oferite:</b><br> Deoarece resursa umana este deosebit de importanta, iti vom oferi coaching si training pentru a-ti putea desfasura cat mai bine sarcinile, te vom implica in toate activitatile noastre pentru ca suntem o adevarata echipa si, de asemenea, te vom motiva din punct de vedere financiar. </p>

  • Angajam Manipulant Marfa- Depozit Mobila sector 6 , Bucuresti Responsabilitati : - intretinerea depozitului prin aranjarea si depozitarea in bune conditii a marfii - mentinerea marfii in depozitul firmei si organizarea spatiului de depozitare - pregatirea marfii pentru livrari Cerinte: -Atentie, rabdare, seriozitate, persoana organizata, disciplinata si punctuala Oferim un loc de munca stabil si de viitor + salariu avantajos. Asteptam CV-urile pentru programarea interviului la : ambiantabucuresti@gmail.com Detalii la : 0754043721

    Repostat automat
  • caut loc de munca in bucuresti sector 3 Am diploma - nota 10 caut loc de munca -contabil caut loc de munca -acasa confectioner diferite obiecte

    Repostat automat
  • Cerinte -Studii superioare finalizate -Experienta in vanzari de minim 6 luni -Bune abilitati de operare PC -Excelente abilitati de comunicare si negociere -Persoana increzatoare, eficienta, dornica de invatare -Cautam sa ai o atitudine pozitiva -Detinerea permisului auto categoria B <p> <b>Descrierea postului </b> <br> -Analizeaza piata imobiliara <br> -Promoveaza ofertele companiei <br> -Creaza si mentine relatia cu clientii <br> -Negociaza ofertele <br> -Actualizeaza baza de date <br> </p> <p> Daca te regasesti in aceste caracteristici, asteptam cu drag sa te cunoastem! Iti vom oferi un mediu incitant de munca, dinamic si tanar. Beneficii salariale atractive. </p>

  • Caut loc de munca in administratie, contabilitate primara, receptie, cabinete medicale,... sunt o persoana harnica si onesta

    Repostat automat
  • VREI UN ADMINISTRATOR CU CARE SA POTI LUCRA IN MOD TRANSPARENT?Vrei sa afli ce taxe platesti la administratorul blocului? Vrei sa stii cum au fost impartite facturile? Cu rabdare iti sunt explicate cheltuielile. In plus ai si ACCES ONLINE, pentru a putea sa vezi tabelul expus la avizier, factura detaliata a apartamentului tau, istoricul platilor si al consumurilor de apa si poti comunica index-ul de apa. ACUM CHIAR STII CE PLATESTI! telefon 0757033889

    Repostat automat
  • Monitorizeaza, verifica si actualizeaza baza de date cu informatii despre clientii companiei pentru a asigura obtinerea in timp util a unor rapoarte corecte, necesare pentru desfasurarea activitatii. Este responsabil pentru solutionarea cererilor venite din partea reprezentantilor si a membrilor echipei de conducere. Candidatul ideal- -Studii medii/superioare; - Bune abilitati de lucru cu calculatorul ; - Punctualitate, rigurozitate si profesionalism in indeplinirea sarcinilor de serviciu; - Abilitati de comunicare, persoana dinamica, activa, comunicativa, orientata catre client; - Disponibilitate de a lucra o tura pe saptamana de noapte; Oferim transport la/de la locul de munca,contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu atragator, telefon de serviciu si multe alte facilitati.

    Repostat automat
  • Te vrem in echipa noastra! Daca te consideri ambitios, motivat, dornic de munca, perseverent si esti increzator in fortele proprii, atunci esti candidatul ideal. <p> <b>Tot ce va trebui sa faci va fi sa: </b> <br> -Analizezi ofertele pietei <br> -Sa ai abilitati de negociator<br> -Sa faci clientii fericiti, mai exact sa le creezi oferta adaptata dorintelor acestora<br> -Sa gestionezi portofoliul clientilor <br> -De asemenea cautam persoane disponibile deplasarii in Cluj <br> </p> <p> <b>Alte cerinte </b> <br> -cunostinte de operare a calculatorului <br> -studii superioare finalizate <br> -permis auto categoria B <br> </p> <p> Oferta noastra include salariu motivant, dezvoltarea in minunatul domeniu al imobiliarelor, oportunitatea de a face parte dintr-o echipa de succes. </p>

  • Compania noastra opereaza cu servicii complexe in cadrul comertului international cu bunuri, in special in cadrul serviciilor de agentie vamala, operatiuni vamale in conexiune cu importul, exportul si tranzitul de marfuri. Responsabilitat: • Responsabilitati de import - export (verificarea si intocmirea declaratiilor vamale sau a altor documente vamale pentru a asigura vamuirea in timp, actualizarea sistemului in mod corespunzator in timpul procesului de vamuire etc); • Responsabil pentru revizuirea tuturor documentelor; • Prelucrarea si verificarea cu acuratete a informatiilor si a documentelor, efectuand formalitatile vamale pentru a permite livrarea transporturilor in timp util si in perfecta stare, respectand legistatia si reglementarile in vigoare; • Comunicarea cu transportatorii si furnizorii; • Comunicarea cu autoritatile si institutiile implicate; • Cunostinte de operare in soft-ul vamal; • Cunostinte de operare PC (MS Office); • Arhivarea documentelor. Cerinte: • Experienta de lucru in sistemele vamale specifice minimum 2 ani; • O foarte buna cunoastere a legislatiei vamale europene; • Cunoasterea limbii Engleze nivel mediu scris si vorbit; • Aptitudini de calculator (Microsoft Office, Excel, Outlook); • Viteza si precizie in procesarea datelor; • Abilitati de comunicare, rezistenta la stres; • Permis de conducere B. Oferta noastra: • Salariu motivant; • Bonusuri suplimentare bazate pe performanta; • Bonuri de masa; • Posibilitatea de formare profesionala, traning-uri; • Punct de lucru: Arad; • Data inceperii: Negociabil. Va rugam sa ne trimiteti CV-ul si scrisoarea de intentie in limba engleza prin e-mail: Sarka.Chvalova@zelinka.cz

    Repostat automat
  • Salveaza cautarea