Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
Promovat
Descrierea jobului: -Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recuperării creanțelor. -Asigurarea unei comunicări profesionale și eficiente pentru a obține informații relevante și pentru a stabili acorduri de plată. -Identificarea soluțiilor de plată adecvate și stabilirea planurilor de rambursare în concordanță cu situația financiară a debitorilor. Va rog trimiteti CV-urile pe WhatsApp: .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate comerciala angajeaza personal , chiar si elevi de liceu ( nu e nevoie de experienta ) pentru a vinde clatite si inghetata la evenimente private . Se fac deplasari la evenimente in tara , se lucreaza doar in week-end 3 zile pe saptamana, se ofera cazare , transport , masa si retributie motivanta .
-
Societate comerciala angajeaza lucrator comercial ( chiar si elevi de liceu fata sau baiat cu conditia sa aibe impliniti 16 ani ) la evenimente publice in tara se vinde CLATITE URIASE si INGHETATA THAILANDEZA .Se ofera cazare , masa si retributie motivanta . Nu e nevoie de experienta.
-
Promovat
Angajam in Sector 6 Bucuresti, zona Pacii: -Personal calificat (Sculer Matriter, Lacatus Mecanic, Ajustor, Slefuitor,Sudor, Prelucrator Aschiere, Controlor Calitate) -Necalificati -Soferi categoria B pentru activitati de: control calitate in baza unor instructiuni de calitate (separare in piese acceptate, respinse, intocmire rapoarte de lucru, acuitate vizuala) si manipulare componente. Se solicita atentie la detalii, acuitate vizuala. Experienta relevanta reprezinta un atu. Asiguram instruire la locul de munca.
-
Gradinita Universul Copiilor din Pipera/Baneasa angajeaza educatoare pentru grupa mini 2 - 3 ani. Program alternativ: (10 zile/luna) si 8.30 - 18.00 (10 zile/luna). Transportul este asigurat de la statia de Metrou Pipera. CV-urile se pot trimite pe adresa de mail din anunt.
-
Barista wanted Salutare! Dacă ești pasionat de cafea și vrei să înveți sau ești barista și iubești deja conceptul nostru, hai să ne cunoaștem. Echipa ZIRETO Mălini are nevoie de dealer de cafea prietenos cu zâmbet larg și capacități de comunicare pentru locația noastră din Mălini jud.Suceava. Dacă ești interesat, asteptam sa ne contactezi la numarul de telefon : Cine suntem? Unul dintre cele mai cunoscute lanțuri de cafenele din nordul țării, cu peste 80 de locații deschise, prezenți în 12 județe la ora actuală. Misiune Ne dorim să devenim un punct de referință în prepararea excelentă a cafelei și punem preț pe oferirea unor produse inovatoare, menținerea calității ridicate a produselor și sentimentului vostru de aparținere a unei comunități cool. Proud to sponsor you with energy! În spatele acestui brand se află o echipă tânără și plină de energie, care dezvoltă cu adevărat o relație de fidelitate cu clienții noștri. Sunt creativi, au multă pasiune, ochi frumoși, bună dispoziție și sunt de multe ori motivul pentru care oamenii se reîntorc cu drag în coffee shop-urile noastre. Îi tratăm cu respect pe cei ce ne calcă pragul, știind că aceștia sunt motivul cel mai important pentru care cafeaua există. Fie că vorbim de liceeni, studenți, angajați sau antreprenori, punem preț pe sugestiile și feedback-ul lor, încercând să le răspundem nevoilor lor și să-i răsplătim pentru fidelitate.
-
Angajam băiat pentru aranjarea mărfii pe rafturi, cu un program de lucru de la 11.00 la 21.00 cu o zi liberă pe săptămână. Se oferă contract de muncă, cu un salariu net începând de la 3200 lei. Adresa: Oraș Pantelimon, Strada Dobrogeanu Gherea, nr. 63.
-
Plecări în Germania in perioada 15-30 mai.2024 fără comision sau alte taxe ascunse în domeniul VITICOL pentru muncitori( bărbați,femei sau cupluri)cu contract de muncă german,redactat în ambele limbi,română și germană care se semnează în ziua plecării la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu-jiu. Salariul brut 12,41euro oră.Se lucrează 8-10 ore zi,incepînd cu orele 8 dimineața.Duminica liber.Cazarea asigurată de angajator în camere complet mobilate,sufragerie și bucătărie complet mobilată,mașină de spălat disponibilă.Cîte 2 persoane în cameră locuiesc.Costul cazarii 100euro lună. Masa autoorganizare..Supermarket în apropiere angajatorul pune la dispoziție mașină pentru aprovizionare.Transportul pe distanța România-Germania și retur revine în sarcina angajatului,angajatorul plătește transportatorului pe baza documentului fiscal transportul la sosire în valoare de 150euro și îl oprește din salariu la sfârșit de lună.Dacă angajatul pleacă înainte de data stabilită în contract i se va retine din ultimul salariu costurile cauzate angajatorului(inclusiv taxele de plasament)Documente necesare pentru angajare:Carte de identitate valabilă minim 6(șase)luni de zile.Informații suplimentare la sediul firmei din Târgu-Jiu,str.Nic.Titulescu nr.3A,Bl.3A.Ap.1 parter,Scara 1Camera nr.2.jud.Gorj.Tel fax 0353418778.Tel.mobil: 0761804676 între orele 10-16.
-
GDS.travel isi mareste echipa din Iasi! Cautam o persoana cu simt dezvoltat al responsabilitatii, inovativa, punctuala, eficienta, rapida in luarea deciziilor, cu abilitati de negociere, rezistenta la stres, motivat sa fie remunerat conform performantelor inregistrate, cunoscatoare a sistemelor de rezervari hoteliere si Worldspan. Cerinte: De preferat minim 2 ani experienta pe pozitia de agent turism/ticketing. Limbi straine: engleza (nivel mediu-avansat | scris, vorbit, citit); Cunoasterea altei limbi (nivel mediu-avansat | scris, vorbit, citit)constituie un avantaj ; Cunostinte operare sisteme de rezervari B2B si ticketing; Mod de gandire orientat spre client; Aptitudini pentru lucrul in echipa si program flexibil(atat la birou cat si remote) cu deplasari in tara si strainatate. Descrierea jobului Responsabilitati: Preluare, monitorizare si completarea rezervarilor prin intermediul propriului sistem de rezervari on-line - Rezervari si emiteri bilete de avion in Worldspan, modificari, reemiteri, refund-uri - Mentinerea unei relatii excelente cu furnizorii si clientii nostri - Oferirea de suport clientilor - Promovarea serviciilor companiei Beneficii: Mediu de lucru tânăr și competitiv cu o atitudine pozitiva, într-o companie dinamică Conditii moderne de munca. Atmosferă prietenoasă, echipă ambi ioasă i pozitivă; Training specific pentru fiecare proiect, respectiv traininguri individuale pentru dezvoltarea profesională/personală; Teambuilding-uri periodice, concursuri motiva ionale i activită i periodice realizate împreună cu echipa; Posibilitati de promovare in cadrul companiei; Pachet salarial motivant in functie de experienta; SALARIU PESTE MEDIA INDUSTRIEI DE TRAVEL! BONUSURI IN FUNCTIE DE PERFORMANTA. Puteti trimite CV-ul la . Pentru mai mutle detalii ne puteti contacta pe email sau la tel.
-
AFC Nord Imobiliare angajeaza pentru punctul de lucru din Soseaua Berceni nr. 8, sector 4, o persoana serioasa cu experienta in lucrul cu lemn - mestesugar in lemn - tamplar. Detinem linie tehnologica completa. Realizam produse dupa schite proprii. Oferim carte de munca si un mediu de lucru placut. Detalii la telefon.
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
-
-
Angajam vanzatoare pentru magazin alimentar 2500-3000 ron Pentru mai multe detalii suna-ti
-
Angajam agenți-bărbați paza in perimetru companiei,condiții bune de munca,salariul de baza și sporuri inclusiv plata ore suplimentare,necesar atestat de paza,stare sănătate buna,persoana responsabila,rugam trimiteti cv la
-
Relatii la Tel; cont curent RO19BACX
-
Societatea noastra cu sediul in Resita, jud Caras-Severin angajeaza operator buldoexcavator cu experienta (JCB 3cx). CERINTE OBLIGATORII: Permis categoria B, experienta in domeniu, disponibilitate, dornic de munca, serios; Permisul de conducere cat. C+E (sofer profesionist) constituie un mare avantaj si se remunereaza extra. Oferim salariu atractiv, la timp, contract de munca pe termen lung (iarna-vara) Informatii suplimentare la numarul de telefon
-
-
Centrul de îngrijire persoane virstnice angajam infirmiere.
-
Hotel&Restaurant Trio, Giroc, judet Timis, angajeaza - ajutor bucatar - ospatar Relatii la telefon
-
ofer ingrijire la domiciliu.. îngrijire bătrâni, bolnavi.. ingrijire corporala, mobilizare pacient.. part time.. am experienta de peste 8 ani.. rog seriozitate pot fi contactata la nr. de telefon zona Baia Mare