Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez tanar pentru service auto, pentru calificare vulcanizator sau mecanic auto. Salariu in mana incepand cu 3000 lei. Pentru cei care au anumite competente sau pregatire in domeniu oferim salariu pe masura, conform lucrarilor pe care le poate executa.
-
Promovat
Angajam BRUTAR PATISER cu experienta, pentru BRUTARIE, in Sector 2 Bucuresti, Str. Popa Nan, nr.3A (in zona Foisor de Foc). Program de noapte zi: 8 h zi (5 zile sapt.). Detalii la tel.:
-
Promovat
Buna ziua! Avem nevoie de o gospodină în casă, doamnă internă (cameră și baie proprie) 2 săptămâni lucrează și 2 săptămâni este liberă! Pentru cele 2 săptămâni lucrate se oferă 2800 - 3000 ron. Suntem o familie compusă din 4 membrii (2 copii si 2 adulți), copiii merg la școală de la ora 7.00 până la ora 16.30 părinții sunt la serviciu până la 19. Are atribuții legate de menaj vilă, gătit, spălat, pregătit copiii pentru școală pus-strans masă și calcat. NU doarme cu copiii decât în situații extreme de boală. Doamna trebuie să fie în putere, blândă, educată, NEFUMĂTOARE, sănătoasă, cu bun simț și foarte harnică. Vă rugăm să țineți cont de cerințele de mai sus înainte de a ne contacta. Vă mulțumim pentru înțelegere. Oferim: cazare, masă, produse igienă personală, 5600 lei-6000 lună lucrată. Disponibilitate imediată! Locație în Buftea. Acceptăm și colaborare cu agentii de recrutare. Dacă sunteți interesată vă rugăm sunați sau trimiteți mesaj pe telefon, nu lasați mesaj pe acest site, nu avem disponibilitatea să răspundem la aceste mesaje.
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Postul este fie la sediul Punctului de lucru al SC FCC Environment România situat în comuna Dumbrăvița, str. DJ, km, FN, fie deservește capacitatea logistică dislocată în curtea sediului clienților noștri din zona DUMBRĂVIȚA TIMIȘOARA - Timiș. ATRIBUTII: Coordonarea Lucrătorilor pentru Salubrizare (muncitori necalificați) angrenați în activități de curățenie și sortare materiale reciclabile de pe schimbul de lucru aferent. Sortarea materialelor reciclabile; Manipularea materialelor cu ajutorul Stivuitorului; Manipularea Presei de Material Reciclabil și a instalațiilor tehnologice aferente procesului. CERINTE: Minim 12 clase și experiență minim 6 luni ca Stivuitorist; Posesor ATESTAT ISCIR Valid; Disponibilitate de muncă pentru 2 schimburi, inclusiv Sâmbăta și Duminica pe un schimb Seriozitate și onestitate Domiciliul în apropiere constituie un avantaj. OFERIM: Pachet salarial atractiv, Tichete de masă Alte beneficii precum: Abonament standard la Medlife Genesis care include analize si consultatii gratuite, echipamente gratuite, primă de vacanță, etc.); Asigurăm transport dinspre oraș la locul de muncă și retur; Condiții de muncă la standard ridicat, colectiv tânăr și dinamic, siguranța zilei de mâine.
-
În vederea extinderii portofoliului de clienti, societatea noastră cauta distribuitori i agenti de vanzari în regim de colaborare. Conditie obligatorie a colaborării atât ca distribuitor cât i ca agent de vanzari: - trebuie sa fie PFA, I.I., SRL, SRLD etc. - sau daca nu este, să fie dispus sa devina PFA I.I.,SRL, SRLD etc. Avantajele statutului de distribuitor sunt: - discount față de prețul de listă; - periodic, sunt puse la dispoziție materiale de promovare; - publicitate în campaniile de promovare naționale; - acordarea de sprijin pentru promovarea vânzărilor; - gama de produse este mereu diversificată; Avantajele statutului de agent de vânzări în regim de colaborare (persoană juridică): - organizarea timpului după bunul plac al colaboratorului; - comision fix din vânzări, pe baza contractului de colaborare; - nu există target de atins, plata se efectuează după fiecare comandă finalizată! - sprijin și susținere din partea companiei; - risc 0, investi ie 0; - colaboratorul poate fi din orice colț al tării; Kubala este o companie înființată în Polonia și care activează cu succes la nivel internațional in 48 de tari în domeniul productiei de scule si unelte de constructii. Deoarece această piață este în continuă creștere am hotarit sa deschidem un punct de lucru in Romania la Timisoara.Dezvoltam o retea nationala de distributie a produselor noaste. Mai multe informatii despre produsele Kubala le gasiti: - în limba romana, pe site-ul: www.kubala.com.ro - in limba engleza,pe site-ul: www.kubala.com.pl
-
ANGAJAM COLEGA PENTRU MAGAZINUL NOSTRU.PROGRAMUL ESTE DE 2 ZILE SERVICIU.2 ZILE LIBER.EXPERIENTA IN DOMENIU,CONSTITUIE UN AVANTAJ.
-
Societate comerciala angajează sudor si lacatus mecanic cu sau fără experiență . Salariul atractiv , orar 8:00- 17:00 Punct de lucru Savinesti.
-
Hotel Cota O Mie angajeaza receptioner sau operator validare date. Daca te intereseaza postul, contacteaza-ne la sau trimite cv-ul la [email protected]
-
Locatia-Turda, judetul Cluj - Transport asigurat din Turda si Campia Turzii Cerințe: Disponibilitatea de a lucra in ture: L-V 2 schimburi -> 06:00 - 14:00 si 14:00 - 22:00; Atentie la detalii; Abilitati de comunicare; Tenacitate si perseverenta. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă; Concedii conform legislației; Bonus de performanta pana la 500 lei net Tichete de masa 40 de lei zi lucrata (800 lei luna); Spor de weekend in valoare de 150 lei net; Tichete Cadou de sarbatori; Transport asigurat (confirmam telefonic localitatile); Salariu motivant; Responsabilități: Preia comenzile si le pregateste conform procedurii si instructiunilor de lucru; Manipuleaza marfa conform postului pentru care este incadrat (manipulant, picker,packer); Foloseste utilajele din dotare pentru transportul in depozit al produselor (transpaleta manuala, transpaleta electrica); Preda comenzile pregatite conform procedurii.
-
Kazinst Grup srl angajeaza jurist : Descrierea postului Postul de jurist are ca obiectiv principal acordarea de suport în realizarea obiectivelor firmei. Are în responsabilitate: - gestionarea administrativă a dosarelor civile alocate, - gestionarea dosarelor de consultanță clienți persoane juridice, - gestionarea portofoliilor de creanțe ale clienților, - analiza și raportarea rezultatelor, - gestionarea relației cu celelalte posturi ale firmei - inițierea și implementarea de proiecte privind îmbunătățirea rezultatelor activității postului, - inițierea de proiecte având ca scop creșterea imaginii Cabinetului, - dezvoltarea abilităților și competențelor profesionale. Postul exclude desfășurarea de activități din cele prevăzute în art. 3 din Legea Avocaturii. Cerințele de bază ale postului 1. Studii necesare: superioare drept 2. Certificări necesare: licență în studii juridice 3. Experiența necesară postului: constituie un avantaj experiența anterioară pe posturi similare 4. Alte cerințe: permis de conducere categoria B experiență de cel puțin 5 ani, cunoștințe operare OS Windows și IOS, Office, Office tools. Competențele tehnice și comportamentale necesare postului 1. Competențe digitale 2. Competențe organizatorice managementul timpului 3. Competențe juridice 4. Atitudine pozitivă 5. Competențe de comunicare și relaționare 6. Orientare către client 7. Lucru în echipă 8. Rezistență la stres 9. Orientare către acțiune și rezultate Obiectivele strategice ale postului 1. Realizarea obiectivelor cantitative și calitative ale postului 2. Gestionarea relației cu superiorii ierarhici 3. Gestionarea relației cu celelalte posturi 4. Gestionarea relației cu clienții firmei 5. Dezvoltarea și consolidarea afacerii. Condițiile oferite de compania angajatoare 1.Mediu de lucru deschis și profesional 2. Salariu fix pentru perioada de integrare organizațională + bonus suplimentar (sistem performant de bonusare), după perioada de integrare organizațională.
-
Societate angajeaza cu norma intreaga o persoana pentru echipa tehnica ce se ocupa cu activitati de aprovizionare materiale, intretinere, reparatii, mentenanta cladiri, in Cluj Napoca. Detinerea permisului auto, cat. B este OBLIGATORIE. Activitati: reparatii interioare, zugraveli, montaj parchet, pereti rigips, reparatii instalatii. Programul de lucru este de luni - vineri 8-18 si o sambata pe luna 8-14.
-
Societate comerciala din Vaslui angajeaza muncitori necalificati si calificati (dulgheri,fierari,zidari ,electricieni ,instalatori,etc).Se ofera salariu motivant si conditii comercial de munca
-
Sc Ramoil ,cu sediul in Com Milcovu,. angajeaza distribuitor in statia PECO . Relatii la telefon .
-
Angajez VANZATOARE pentru Minimarket situat in zona TITAN. Programul de lucru este doar după-amiază 15.00-22.00 de luni până vineri,iar 2 zile de sambata se lucrează de la 9.00 până la 21.00. Ce facem noi pentru tine? Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute (bonusuri de performanta si de sarbatori);- Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal. Ce vei face tu pentru noi? - Vei stabili necesarul optim de comanda pentru toate categoriile de produse - Vei analiza si gestiona eficient stocurile din depozit; - Vei gestiona comenzile si vei colabora cu furnizorii de marfa efectuand inclusiv plati. - Vei urmarii planul de livrare a marfii in termenii agreati contractual; - Vei asigura manipularea si verificarea produselor pe rafturile magazinului -Vei gestiona si manipula intr.un mod corect toate mijloacele banesti in urma tranzactiilor efectuate in vederea vinderii produselor noastre. Daca ai: - studii medii; - experienta in retail (categoria produse alimentare reprezinta un avantaj); - capacitate de analiza si atentie la detalii; - rigurozitate in munca cu cifrele; - abilitati de comunicare, initiativa, spirit de echipa. Detalii suplimentare despre noi la nr de tel: intre orele 9.00-15.00. Abia asteptam sa aflam mai multe si despre tine si sa ne cunoastem!
-
2 locuri de muncă in Germania!! Se caută 2 bărbați care au permis de conducere, categoria B. Se oferă între 2600-2800 euro net. Cazarea ( 320 euro se trag din salar) în camera single,cu baie proprie, la o pensiune. Program de lucru : între 5 și 10 ore, cu mașina firmei Se întocmește contract de muncă. Transportul pana in Germania este suportat de firma, dupa care se va trage din salar. sau msg privat 16,70 pe ora brut
-
SC EXPERT ENERGY SRL din Sibiu, angajeaza electrician in constructii. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati telefonic.
-
-
Cunostinte minime de limba italiana Experienta in ingrijire - obligatoriu; Responsabilitate, seriozitate, implicare. Programul de lucru full-time; Masă asigurată; Cazare asigurată gratuit; Beneficiati de prime daca sunteti dispus sa munciti de Paste, Craciun si Revelion! penru detalii salarizare + transport sunati la nr de telefon Alex
-
Societate comerciala cu activitate de 20 de ani in domeniul telecomunicatiilor angajeaza jonctori fibra optica cu experienta pentru lucrari de constructie si mentenanta retele FTTH si B2B in zona Moldovei. Cerinte minime obligatorii: Experienta minim 2 ani in jonctare fibra optica, masuratori OTDR, instalare si mentenanta trasee fibra si accesorii Disponibil pentru deplasari in zona alocata Disponibil pentru program on-call Permis de conducere
-
Societate comerciala cu activitate de 20 de ani in domeniul telecomunicatiilor angajeaza jonctori fibra optica cu experienta pentru lucrari de constructie si mentenanta retele FTTH si B2B in zona Moldovei. Cerinte minime obligatorii: Experienta minim 2 ani in jonctare fibra optica, masuratori OTDR, instalare si mentenanta trasee fibra si accesorii Disponibil pentru deplasari in zona alocata Disponibil pentru program on-call Permis de conducere
-
Societate comerciala cu activitate de 20 de ani in domeniul telecomunicatiilor angajeaza jonctori fibra optica cu experienta pentru lucrari de constructie si mentenanta retele FTTH si B2B in zona Moldovei. Cerinte minime obligatorii: Experienta minim 2 ani in jonctare fibra optica, masuratori OTDR, instalare si mentenanta trasee fibra si accesorii Disponibil pentru deplasari in zona alocata Disponibil pentru program on-call Permis de conducere Publ
-
Birou Notarial angajeaza secretara cunostinte excelente operare pe calculator
-