Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sighișoara, Str. Stadionului, nr. 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2300 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Promovat
Echipa are nevoie de Tine! O doamna sociabila, curata, harnica, cu studii minime de 10 clase si experienta in comert!!!! Te asteptam in locatia din Obor, sector 2 Program de lucru: 2 zile cu 2 libere Salar: 3500 lei net (in mana)+ bonus de zi+bonus vanzare lunara Mai multe informatii la .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
firma angajaza meseriasi si necalificati in constructii lucrari numai in tg jiu salariu negociabil
-
-
Bistro situat în Andrei Mureșanu ( Cluj -Napoca ) angajează ospătari cu experiență. Salar cuprins între 3500 - 4000(lei ) plus tips. Pentru mai multe detalii și informații vă rugăm să sunați la .
-
Angajam femeie curatenie 1 scara bloc, apaca, 400 lei net cu contract 728 brut, 2 ore zi, tel.
-
ANUNȚ DE ANGAJARE: Vanzator D2D - Orange Salut, comunitatea Facebook! Orange caută pasionați de tehnologie și comunicare pentru a se alătura echipei noastre de vânzări D2D (ușă la ușă)! Ce căutăm? Persoane dinamice, cu spirit de inițiativă; Abilități excelente de comunicare și negociere; Experiență anterioară în vânzări sau în domenii similare (constituie un avantaj, dar nu este obligatorie). Ce oferim? Salariu competitiv + bonusuri de performanță; O echipă prietenoasă și un mediu de lucru plăcut; Oportunități de formare și dezvoltare în cadrul unei companii de top. Responsabilități: Abordarea clienților în mod direct. Prezentarea și vânzarea serviciilor și produselor Orange; Menținerea unei baze de date cu clienții și urmărirea feedback-ului acestora. Vrei să fii parte din lumea Orange și să te alături unei echipe tinere și dinamice? Trimite-ne CV-ul tău la [] sau suna la numărul de telefon . Dacă cunoști pe cineva care se potrivește profilului, te rugăm să dai share la acest anunț! #Orange #Job #Vanzari #D2D #AlaturaTeEchipei Misiunea noastră este să conectăm oamenii la ceea ce contează cel mai mult pentru ei. Alătură-te și tu!
-
Asistent Medical Licentiat upu smurd cu experienta in Medicina de Urgenta Certificat Membru OAMMR timis ALP 2024 ofer servicii medicale la domiciliu efectuez la recomandarea medicului: - Injectii Intramusculare - Injectii Intravenoase - Injectii Intradermice - Injectii Subcutanate - Testare sensibilitate antibiotic(e) - Testarea Glicemiei - Perfuzii Medicatie (cu supraveghere) - Perfuzii Hidratare (cu supraveghere) - Perfuzii Perfuzie cu Vitamina C (cu supraveghere) - Perfuzii Perfuzie cu Paracetamol Perfuzabil (cu supraveghere) - Perfuzii Perfuzie pentru intarirea imunitatii (Vitamine Minerale Aminoacizi) (cu supraveghere) - Recoltare Probe Biologice Sange, Cultura din Plaga Etc - Montat Schimbat (Scoatere) Sonda Vezicala (Urinara) Barbat Femeie - Spălătura vezicii urinare - Spălătura vezicii urinare prin perfuzie - Montare Flexule (Branule) - Montare (Scoatere) Sonda Nazogastrica - Montez Cercei Medicinali Efectuare gaura in ureche nas (Cu Pistol Profesional pentru Piercing) - Montez Ace Camera Implantabila si Heparinizez (ONCOLOGIE) - Ingrijire Cateter Venos Central si Periferic si Camera Implantabila pentru acces venos prelungit - Ingrijiri Escare de Gradul 1,2,3,4. - Ingrijirea Tubului de Dren(aj) - Ingrijirea Fistulelor - Toaletare Schimbare Pansament Plagi (neinfectate infectate) - Toaletare Schimbare Gastrostoma - Toaletare Schimbare Canula Traheala Traheostoma - Toaletare Schimbare Pungi Colostoma ACN (Anus Contra Naturii) - Toaletare Schimbare Pungi Urostoma - Toaletare Schimbare Pungi ileostoma - Aspirație endotraheală traheostomă canula traheostomică sau sonda endotraheală (la domiciliu) - Spalatură auriculară (acasa) - Suprimarea Firelor de Sutura (scoaterea firelor de la Operatie) sau a Capselor - Monitorizare Functii Vitale Temperatura Puls Tensiune Arteriala Oximetrie - Livrare medicamente la domiciliu (Aprovizionare medicație) Organizare administrare medicație - Microclisma Clisma la Domiciliu IMPORTANT : Tratamentele injectabile se efectueaza doar pe baza retetelor de la medicul de familie sau medic specialist Ma deplasez la domiciliu in Timisoara si localitatile limitrofe. pentru mai multe detalii pot fi contactat telefonic, ofer si cer seriozitate, va multumesc.
-
Punem la dispoziție pentru angajatori muncitori necalificați și calificați pentru constructii
-
Intermediem angajare forță de muncă non UE în domenii diverse
-
Angajam 1 agent pentru o banca din Satu Mare. Locația este în zona centrala. Programul este luni - vineri, fără weekend și sărbători legale. Cerinte: -atestat agent securitate -seriozitate, punctualitate -experienta in securitatea incintelor, constituie un avantaj Salariul net începând de la 2.400 lei, transferat direct în contul bancar al angajatului.
-
Angajam agenti de securitate pentru o clădire de birouri din Cluj-Napoca: Cerinte: -atestat agent securitate -seriozitate, punctualitate -experienta in securitatea incintelor, constituie un avantaj Salariul net începând cu 2.800 lei, și este transferat direct în contul bancar al angajatului.
-
-
Mica brutarie artizanala, cu specific frantuzesc, angajeaza vanzator cu program redus, de luni pana vineri intre orele 9-15, pe perioada nedeterminata. Se ofera salariu fix si bonusuri în funcție de performante. Condiții de munca excelente si un mediu de lucru prietenos. Locatia se afla in sectorul 2, aproape de statia de metrou Piata Muncii.
-
S.C. PRODBAC SECURITY S.R.L. ANGAJEAZA DISPECERI CENTRU ALARMA, AGENTI DE SECURITATE SI TEHNICIENI SISTEME DE SECURITATE 1. Descrierea postului ptr. Dispecer Centru Alarma: Urmareste permanent informatiile primite de la sistemele tehnice de semnalizare si avertizare efractie incendiu, le analizeaza si raporteaza in functie de tipul evenimentului, de protocolul incheiat cu beneficiarul si in functie de prevederile legale in domeniu; Verifica starea de functionare a echipamentelor de monitorizare; Identifica situatiile in care sunt necesare interventii la obiectivul monitorizat; Coordoneaza actiunile echipajelor mobile; Intocmeste rapoartele-sinteza pentru tura incheiata. Cerintele postului: Abilitati de comunicare si relationare; Seriozitate si perseverenta; Atentie la detalii, fire comunicativa; Adaptabil a pentru munca in echipa; Atentie distributiva; Viteza de reactie; Promptitudine; Constituie un avantaj experienta in domeniu. CERINTE MINIME : ATESTAT PAZA SI PROTECTIE. 2. Agent De Securitate: Cerintele postului: Seriozitate si perseverenta; Atentie la detalii, fire comunicativa; Adaptabil pentru munca in echipa; Atentie distributiva; Viteza de reactie; Promptitudine 3. Tehnician Sisteme de Securitate: Cerintele postului: Abilitati de comunicare si relationare; Seriozitate si perseverenta; Atentie la detalii, fire comunicativa; Adaptabil pentru munca in echipa; Atentie distributiva; Viteza de reactie; Promptitudine Conditii de munca avantajoase; Program flexibil; Salariu motivant; Bonusuri pentru performanta Posibilitate de calificare la locul de munca! Daca sunteti interesat a sa faceti parte din echipa noastra,atasati CV-ul aici, in mesageria site-ului.
-
Firma angajez muncitori Calificați pentru lucrări la acoperise.( dulgheri cu munca la înălțime) Salariul bun și se plătește la timp. salariul 2500-5000 lei
-
Angajam fierari și dulgheri in Sibiu salariu de la 30 lei la ora sau in regim de mp.
-
Promovat
Angajam agenti interventie pentru Bucuresti. Se ofera salariu incepand cu 3400 lei si tichete de masa. Se solicita permis de conducere de cel putin 2 ani.
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
profi din cartierul Craiovei angajează casier program 8h 5 zile 7 alte detalii și interviu in magazin între orele 08-16 de Luni- Vineri
-