Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Descriere Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon
-
Promovat
Locatie: Ferma de Afine din Olosag, judetul Timis. Se asigura CAZARE GRATUITA, cu toate facilitatile incluse, pentru cei care locuiesc la distanta. Conditii de lucru: Temperatura controlata 4 grade. Beneficii: -Salariul de 3500 net + 22 lei net ora suplimentara. Venit lunar estimat 5000 lei net; -Decontarea transportului dus-intors persoanelor care raman pe intreaga campanie, pe baza bonului de carburant, bilet tren autobuz; - Pranz gratuit pentru persoanele cazate - felul unu si doi. Program de lucru: 8 ore zi munca (repauz zilnic si saptamanal). Pentru mai multe detalii şi pentru angajare vă rugăm să ne contactaţi la unul dintre numerele de telefon de mai jos: 0732890627 0725909091
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Descrierea jobului Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
Angajam sofer pe comunitate camioneta 7.5 tone Mercedes Atego cabină dublă nouă! Se pleaca de la Brasov (sediul firmei) cu, camionul si se ajunge tot la Brasov! Se lucreaza pe camioneta Mercedes Atego prelata perdea cu uși la spate cu 2 paturi, frigider, lada de alimente, pilot automat, retarder, ac, cutie automată! Se lucreaza 2 luni cu 2 săptămâni sau 1 luna acasă! Programul este de minim 2 luni și la fiecare 30 de zile în plus față de cele 2 luni se primește bonus 200 euro! Avem sofer pe țara care incarca descarca! Salariu in Romania + Diurna externa 1 zi 80 de euro + bonus 200 euro peste fiecare 30 de zile in plus fata de cele 2 luni! Se lucreaza la program iar camionetele au aparate pe automat pentru taxele de drum, carduri de motorina Shell extern + Mol Romania! Nu facem tarile de Nord sau Anglia si nu tranzitam Elvetia! Suntem o firma cu experienta de peste 20 de ani cu un parc auto de peste 60 de camionete! Va rog sunati de Luni pana Vineri intre orele 09:00 - 17:30 Multumesc.
-
Societate comerciala în domeniul transportului rutier marfă angajeaza șofer profesionist categoria C și E, societatea având în dotare camioane Volvo euro 5 eev si euro 6 automate, se lucrează la program ,cu privire la salariu 7000 RON pe lună pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați la nr de tel vă mulțumim.
-
-
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Descrierea jobului Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
NE MARIM ECHIPA Echipa Iasi Chirie este in cautare de agenti imobiliari entuziasti, tineri si cu spirit colaborativ, pentru a elabora impreuna planuri ambitioase si a oferi clientilor o altfel de experienta. Ce ai de facut? 1. Cautarea potentialilor clienti; 2. Preluarea ofertelor imobiliare de inchiriere/ vanzare si introducerea lor in baza de date; 3. Administrarea bazei de clienti si dezvoltarea ei continua; 4. Pastrarea constanta a unei legaturi profesionale cu clientii/ proprietarii. Cerinte: 1. Abilitati de comunicare si capacitatea de a defini nevoile clientilor; 2. Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu dinamic; 3. Permis de conducere; 4. Cunostinte in pc; 5. Cunostinte la nivel conversational in limba engleza; 6. Nu este necesara experienta in vanzari insa, daca exista, aceasta constituie un avantaj. Oferim: 1. Salariu fix plus comision din vanzari; 2. Birou intr-o locatie centrala; 3. Oportunitatea de castiguri peste media din piata; 4. Echipamente si suportul necesar; Daca sunteti in cautarea unei cariere in industia imobiliara si intruniti cerintele pe care le cautam, va asteptam CV-ul la adresa de e-mail: sau telefonic la numarul .
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Oferim colaborare pt. firme cu mașini de 3.5 tone, (dube, prelate) pt. transport marfa-comunitate Detalii la telefon
-
Te invităm să te alături echipei noastre la noul local Ted's Coffee, care urmează să se deschidă în centrul orașului Pitești (Piața Muntenia). Căutăm persoane pasionate de cafea și de servicii de calitate, pentru a ocupa pozițiile de Barista, Barista Junior. Dacă îți place să lucrezi într-un mediu dinamic si te descurci excelent în interacțiunea cu clienții, aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine. Responsabilitățile tale vor include prepararea băuturilor de cafea și a altor produse din meniu, interacționarea cu clienții pentru a le oferi o experiență plăcută și satisfăcătoare, menținerea curățeniei și a ordinii în zona de lucru. Oferta noastră: - Salariu de pornire începând de la 2700 lei, plus comision din vânzări - Training și instruire pentru a-ți dezvolta abilitățile în arta preparării cafelei și în oferirea unui serviciu excelent clienților - Programul de lucru va fi discutat în detaliu la interviu - Oportunitatea de a te dezvolta într-un mediu prietenos și dinamic, alături de o echipă pasionată de cafea Pentru a aplica, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de email HC069 @ accor.com sau lasă aici un mesaj. Vom lua în considerare fiecare candidatură și te vom contacta pentru a stabili un interviu în cazul în care profilul tău corespunde cerințelor postului. Alătură-te echipei noastre și fi parte din povestea Ted's Coffee! Mulțumim și așteptăm cu interes să te cunoaștem!
-
Angajam Covrigar/ modelator covrigi și Vanzatoare cu experienta. Locația se afla la Piata Drumul Taberei (Moghioros). Acces ușor atât cu metroul, cât și cu RATB/tramvai (Stație tramvai 41). Salariu motivant, program o zi cu o zi sau zilnic. Bonus Zilnic din vânzări. Tel.
-
Groupama Asigurari cauta colegi pentru job part-time din tot judetul Covasna. Cerinta minima este liceul. Pot fi si pensionari. AStept CV-uri pe adresa Nu raspund pe messenger.
-
Companie de top din domeniul asigurarilor angajeaza part-time fara program fix, consultanti. Pot fi si pensionari. Cerinta minima este liceul. Astept CV-uri pe adresa
-
Firma IT angajeaza tehnician service echipamente de birotica, retele de calculatoare. Cerinte minime: cunostinte avansate operare PC, permis de conducere categoria B. Oferim conditii de lucru civilizate si salariu motivant.
-
Firma IT angajeaza tehnician service echipamente de birotica, retele de calculatoare. Cerinte minime: cunostinte avansate operare PC, permis de conducere categoria B. Oferim conditii de lucru civilizate si salariu motivant.
-
Angajam patiser patisera, cu experienta. Pachet salarial atractiv in functie de realizari, loc de munca sigur si placut. Nu angajam minori sau pe perioada scurta. Solicitam seriozitate, harnicie si capacitatea de munca in echipa. Pentru a aplica, va rugam sa trimiteti cv pe adresa de email
-
Angajăm personal Germania, bărbați și femei la fabrică de Tomate , Berlin. Se asigură transport și cazare Gratuit! Salariu net. 1900euro Contract de angajare nemțesc + bonus de vacanță! Program de lucru 8 ore pe zi, 5zile pe săptămână ! Limba germană NU este obligatorie insă constituie avantaj! Mai multe detalii telefonic la nr. de tel. Marius Vișan
-
Angajăm personal Germania, bărbați și femei la fabrică de Tomate , Berlin. Se asigură transport și cazare Gratuit! Salariu net. 1900euro Contract de angajare nemțesc + bonus de vacanță! Program de lucru 8 ore pe zi, 5zile pe săptămână ! Limba germană NU este obligatorie insă constituie avantaj! Mai multe detalii telefonic la nr. de tel. Marius Vișan
-
Angajăm personal Germania, bărbați și femei la fabrică de Tomate , Berlin. Se asigură transport și cazare Gratuit! Salariu net. 1900euro Contract de angajare nemțesc + bonus de vacanță! Program de lucru 8 ore pe zi, 5zile pe săptămână ! Limba germană NU este obligatorie insă constituie avantaj! Mai multe detalii telefonic la nr. de tel. Marius Vișan
-
Angajăm șofer categoria C + E pe comunitate Hai și tu în echipa noastră, dacă îți dorești un loc de muncă stabil și de încredere. Suntem o companie internațională de transport care are clienți renumiți în Europa. Noi iți oferim: Un loc de muncă sigur pe perioadă nedeterminată Contract pe Slovacia Salariu + Diurna -> 2 600-3 100 net lună Drepturile salariale plătite la timp (de 2 ori pe lună) Avans după 2 săptămâni de muncă Colegialitate și empatie Schimburile se fac in Belgia și Slovacia Transport cu avionul mașina din și înspre România, pentru efectuarea perioadelor de compensare și a concediului anual Parcare gratuită pentru mașinile personale Se lucrează la Prelată - Camioane Euro 6 automate (camioane noi 2023) Camioanele sunt echipate cu aparate de taxare pentru toate rutele tranzitate Asistență tehnică 24 7 Asigurare in EU plătită de companie Perioada de lucru a șoferului: Perioada de lucru și concediu este flexibilă, în funcție de posibilitățile ambelor părți Concediul este plătit Calificările tale: Ai mai lucrat în Comunitatea Europeană ca șofer profesionist cel puțin 8 luni Ești o persoană responsabilă, profesională și punctuală Deții sau ești dispus să aplici pentru certificarea ADR în momentul angajării în cadrul companiei noastre Deții toate documentele necesare conducerii unui camion de 40 de tone în Europa: permis conducător auto C+E, atestat de marfă, card tahograf Dacă deja ești nerăbdător să pornești la drum si stăpâne ti cel puțin engleza sau franceza la nivel intermediar. Relaționezi ușor și respectuos cu clienții, atunci trimite-ne CV-ul și noi te vom contacta în cel mai scurt timp. Te așteptăm în echipa noastră
-
Promovat
Cerinte : Permis de conducere categoriile C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa + card tahograf; Atestatul pentru macara reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetelor Timis , Arad si Caras-Severin; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist , stabilitate; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de categoria de masina si realizari : * 6.5 t salariu incepand de la 4000 net+tichete de masa * 7.5 t-20t salariu incepand de la 4500 net+tichete de masa * 40 t salariu incepand de la 5500 net+tichete de masa * 40 t + atestat macaragiu salariu incepand de la 6000 net+tichete de masa Descrierea companiei : Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."