Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Oportunitate de Angajare: Sudori pentru Confectii Metalice Responsabilități: Sudarea pieselor conform specificațiilor tehnice Lucrul în cadrul confecțiilor metalice Cerințe: Abilități în lucrul cu confecții metalice Disponibilitate pentru programul de lucru de luni până vineri, între 7:00 și 15:30 Seriozitate și atenție la detalii Beneficii: Salariu integral specificat în contractul de muncă Plata pentru orele suplimentare Mediu de lucru profesionist și dinamic Bonuri de masa
-
Promovat
Pentru clientul nostru (producator autorulote) dintr-un orasel din Bavaria (Bamberg) cautam: ELECTRICIENI În funcție de competențele, experiența și calificările lingvistice: min. 17,00 brut oră + 40 pe diurnă pentru fiecare zi lucrată (aprox. 2700 euro net) Descrierea postului: Instalatii electrice in autorulote Cerințe: Experiență în domeniu Permis de conducere și mașină proprie Cunoașterea limbii germane la nivel conversațional, min. A2 Ofertă: Contract de muncă german pe perioadă nedeterminată Posibilitatea de a încasa avansuri săptămânale Indemnizație de Crăciun și de sărbători Un sistem cu un singur schimb Cazare contra cost 25-30 de zile de concediu plătit Așteptam să ne contactați telefonic sau să ne scrieți pe WhatsApp la +49 173 4963514
-
Promovat
CE ASTEPTARI AVEM - Studii medii tehnice, absolvent de liceu sau scoala profesionala, calificare cu profil mecanic, lacatuserie, electromecanic sau similar - Experienta practica in lacatuserie sau mecanica industriala - Minim un an de experienta in intretinerea si reparatia echipamentelor industriale (ex. transportoare cu benzi, cu snec, ansambluri de transmisii mecanice cu lant, curele si reductoare, ventilatoare, etc.) - O fire dinamica si proactiva - Spirit de echipa CE VETI FACE - Operare si reglare corespunzatoare a echipamentelor de productie - Realizare reparatii accidentale, reglaje tehnice si repuneri in functiune pentru echipamente - Inregistrare informatii referitoare la interventiile tehnice efectuate - Verificari inspectii tehnice si operatii de intretinere periodica in acord cu instructiunile interne - Realizare lucrari de intretinere preventiva reactiva planificate in cadrul reviziilor generale anuale, in acord cu planul de reparatii Program de munca: Luni-Vineri 06:00-14:00 Ocazional se solicita ore suplimentare, chiar si de noapte. CE OFERIM Salariu atractiv corelat cu experienta Tichete de masa Transport decontat Abonament medical, deoarece stim cat de importanta e sanatatea Prima de Paste, Craciun si alte evenimente, pentru a va oferi inca un prilej de bucurie in preajma sarbatorilor Concediu de odihna suplimentar* Bonus recomandare colegi noi Zi libera cu ocazia zilei de nastere Program de inductie Program de calificare si training Loc de munca stabil SANEX S.A. este unicul producător de plăci ceramice din România. De peste jumătate de secol, produsele CESAROM fabricate pe liniile de producție SANEX S.A. din Cluj-Napoca decorează spații rezidențiale și comerciale din întreaga țară. SANEX S.A. face parte din grupul austriac LASSELSBERGER.
-
Promovat
Angajez femeie de serviciu pentru punct de lucru din Cernica. Se lucreaza 8 ore zi, 5 zile saptamana, salarizare 3700lei net. Mai multe detalii la telefon 0748199452.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Agenție de producție publicitara angajează personal (băieți sau fete) pentru producție publicitara: ambalat, împachetat, sortat. Avem nevoie pentru program full tine -8 ore zi și pentru program part time - 4 ore zi, Luni -Vineri Salariu: 3000 - 3500 lei in mână + comision la volum. Cerințe candidatului: vorbit fluent limba romana, seriozitate, atenție, corectitudine, abilitatea de a lucra în echipa. Se oferă training gratuit, nu e nevoie de experiență anterioară Acceptam și studenți. Domeniul de activitate: -producția si vânzarea produselor publicitare (pliante, flyere, agente, calendare, roll-up, bannere, mash-uri, afișe, cărți de vizită, broșuri, reviste, etc) -promovare online și offline -distributie de materiale publicitare - producție de grafica &design Trimiteți CV sau descriere pe mail sau pe What's Up.
-
Agenție de publicitate, angajăm fete pentru promoții in magazine și împărțire pliante și flyere. Plata la zi. Avem 3 tipuri de distribuție: 1. La cutiile postale - 80 lei pentru 6 ore 2. Stradal la metrou si in fața magazinelor - 100 lei pentru 6 ore 3. In Mall-uri si Centre Comerciale - 150 lei pentru 6 ore. Trimite mesaj cu numele, vârsta și două poze.
-
Agenția de publicitate și marketing angajează doua fete pentru postul de operator call center in limba romana. Avem nevoie pentru program full tine -8 ore și pentru program part time - 4 ore, Luni -Vineri Salariu: 3500 - 4000 lei in mână + comision. Cerințe candidatului: vorbit fluent limba romana, seriozitate, atenție, corectitudine, abilitatea de a lucra în echipa. Se oferă training gratuit, nu e nevoie de experiență anterioară Acceptam și studenți. Domeniul de activitate: -producția, vânzarea și promovarea produselor publicitare (pliante, flyere, agente, calendare, roll-up, bannere, mash-uri, afișe, cărți de vizită, broșuri, reviste, etc) -promovare online și offline -distributie de materiale publicitare - producție de grafica &design Trimiteți CV sau descriere pe mail sau pe What's Up.
-
Firma serioasa angajam personal feminin pentru vanzare mici cu contract de munca nedeterminat,zona Piata Veteranilor sector 6,meteou Lujerul
-
Agentie imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu: - 6800 lei Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri
-
Suntem o agentie de organizari evenimente si dorim sa angajam fete pentru urmatoarele posturi: asistenta manager, hostess, call center. Nu e neaparat nevoie de experienta. Se cauta personal tanar, toti angajatii au pana in 30 de ani. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei + comision sau se negociaza la interviu. Biroul firmei este in zona Unirii. Acceptam si studente. Posibilitate de cazare pentru o perioada de doua- trei luni. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Va rugam sa trimiteti un CV sau o descriere + numar de telefon.
-
SC MOBILA MAX angajeaza reprezentant vanzari mobila. Punct de lucru: Danielli Design, Bld. Ghencea, Nr. 154, Bucuresti, sector 6 Candidatul Ideal Pentru a face parte din echipa noastră de vânzări, ne dorim de la tine următoarele abilități: Experiență în vânzări Foarte bune abilități de comunicare, negociere și interacțiune cu clienții Orientare către identificarea nevoilor clienților Fire flexibilă, sociabilă, prietenoasă Utilizarea PC-ului - nivel mediu Descrierea jobului Principalele responsabilități: Prezentarea produselor și informarea corectă și completă a clienților în ceea ce privește materialele, accesoriile și sistemele folosite Consilierea clienților într-un mod profesionist cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor Transmirea de informații corecte celorlalte departamente din firmă Respectarea procedurilor interne și o comunicare internă bună Mărirea și dezvoltarea portofoliului de clienți Beneficii: Loc de muncă stabil Mediu de lucru plăcut Salariu fix și comision din vânzări Telefon de serviciu Training și suport în primele luni de angajare
-
ANGAJAM PERSONAL Depozit de mobila MAXINOVA, situat in localitatea ADUNATII COPACENI, angajeaza: - MONTATOR MOBILA Cerinte: Manipularea marfii si montarea produselor de mobilier la client. - MANIPULANT MARFA DEPOZIT Cerinte: Primirea si manipularea marfurilor in depozit, asezarea produselor in depozit, pregatirea si incarcarea comenzilor, pastrarea curateniei la locul de munca, spirit practic, lucru in echipa. BENEFICII: Salariu fix Sistem motivational și bonus de performanta Program fix între 9:00 și 17:00, de luni pana vineri Posibilitate permanentă de a dobândi noi cunoștințe Oportunitatea de a lucra într-un domeniu in continua dezvoltare Echipa tanara, profesionista și dinamica Atmosfera de lucru placuta maxinovafurniture
-
Maxinova in Adunati Copaceni Căutăm o persoană activă și organizată, care să se alăture echipei Maxinova in Adunati Copaceni. Dacă ești o persoană: Respectuoasă și onestă; Responsabilă, ordonată, dinamică; Atentă la detalii; Care are disponibilitate pentru efort; Care are disponibilitate pentru a învăța produsele companiei; Care deține abilități pentru a lucra în echipă; Care deține permis de conducere catagorie B (avantaj). Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Un mediu de lucru plăcut; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Echipament de lucru; Pachet salarial competitiv. Mai departe obiectivele tale vor fi: Pregătirea produselor pentru expediție conform comenzilor primite; Executarea activităților de depozitare și manipulare a mărfurilor în depozit; Verificarea cantitativă și calitativă a produselor recepționate sau livrate; Organizarea spațiului de depozitare; Participarea la inventarieri periodice.
-
Caut colaboratoare pentru langoșerie in Hunedoara. Mai multe informații se discuta telefonic.
-
Te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi! SC PROFI ROM FOOD angajează casier și mezelar. Locație: Str. Mărgeanului nr. 10-12, Sector 5 (în spatele Pieței Rahova) Pentru mai multe detalii:
-
Clinica privata cu o vechime de peste 15 ani, de ingrijire, asistenta si recuperare medicala angajeaza infirmiera cu si fara experienta. Responsabilitati: igiena si schimbarea pacientilor ajutorul in servirea mesei hidratarea pacientilor comunicarea cu restul personalului. Beneficii: contract de munca masa de pranz in cadrul clinicii colectiv tanar mediu de lucru placut
-
Descriere: Suntem Die Ferienhaus Agentur, o echipă dinamică și energică, care administrează și închiriază case și apartamente de vacanță de înaltă calitate în OstseeResort Olpenitz, în Nordul Germaniei, la o oră și jumătate distanță de Hamburg. Responsabilități: curățenia temeinică a apartamentelor și a caselor din resort. Cerințe: - limba engleză sau germană la nivel de bază/conversațional (capacitate de a înțelege și de a se face înțeles), - permis de conducere, - atitudine proactivă și implicată, atenție la detalii, concentrare pe căutarea soluțiilor. Beneficii: - aproximativ 1550 net (pentru un salariu brut de 2000 ), - locuințe subvenționate care includ utilități (pentru aprox. 200-300 /lună) , - posibilitate de a lucra în cuplu, - asigurarea de sănătate și contribuția pentru pensie acoperite, - de 2 ori pe an, compania plătește bilete de avion dus-întors pentru vizite acasă, - bonusuri bazate pe performanțe remarcabile, - discounturi la anumite magazine din resort, - posibilitatea de a avansa în cadrul companiei. Locație: Germania Dacă sunteți interesați, trimiteți un mesaj privat aici sau pe Whatsapp la numărul de telefon în care să detaliați experinența pe care o aveți și nivelul cunoașterii limbii germane sau engleze pentru a programa un interviu. Sabina Pop
-
Firma privata angajeaza curieri pentru Glovo si Tazz! Contract de munca 8 / 4 ore sau doar in weekend! Program flexibil - iesi si intri cand vrei tu Bonusuri performanta, vreme nefavorabila si multe altele! Salariul este saptamanal, se castiga 700 - 1.300 de lei! !!! Detalii la numarul de telefon !!!
-
S.C. GRIGORIU-P angajeaza conducator auto cat. C+E pentru comunitate Mai multe detalii la nr de tel:
-
Restaurantul SABROSO angajeaza sofer delivery, atat doamne cat si domni, pentru livrarea preparatelor la domiciliul clientului, responsabil si dornic sa lucreze intr-o echipa dinamica; Oferim: salariu motivant, pe masura experientei! bonus in functie de numarul de comenzi livrate 1 leu comanda, iar media de comenzi livrator este aproximativ 500 pe luna; posibilitati de promovare! contract pe perioada nedeterminata! mediu placut de lucru!
-
Candidatul Ideal Cerinte: - Studii medii/superioare (reprezinta un avantaj studiile in domeniul tehnic) - Abilitati foarte bune de comunicare - Ablitati de analiza si organizare. Descrierea jobului Responsabilitati: -Asigura interfata magazinului cu clientii; -Consiliaza clientii in vederea alegerii produselor potrivite in functie de necesitatile acestora; -Isi ofera solicitudinea pentru orice cerinta a clientului care tine de contextul comercial (informatii, incasare numerar, retururi, custodii, emitere facturi, probe de functionare la sculele cumparate, completare certificate de garantie, etc) Oferta (bonusuri, beneficii): -Pachet salarial motivant; -Mediu de lucru profesionist; -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei; -Training inclus. Descrierea companiei MatHaus, brandul de retail Arabesque, este menit să pună experienţa de peste 20 de ani a companiei la dispoziţia tuturor celor care au de renovat, reparat ori construit. MatHaus este dedicat oamenilor puşi pe treabă, indiferent că este vorba de modernizarea unei locuinţe sau de construcţia şi amenajarea de spaţii de locuit, depozitare, clădiri de birouri şi unităţi de producţie. Ofertele de produse şi servicii de suport sunt prezentate într-un format inovator, adaptat cerinţelor clienţilor. Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Candidatul Ideal - permis de conducere categoriile B, C, E; - atestat profesional pentru transport marfuri generale; - autorizatie ISCIR pentru automacara - reprezinta un avantaj; - card tahograf. Descrierea jobului - desfasoara activitatea in cadrul departamentului de transport intern - transporta marfa in baza documentelor de insotire - livreaza comenzile conform programului de distributie Beneficii: - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial atractiv. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Responsabilitati principale: Isi desfasoara activitatea in cadrul depozitului; Ajuta la incarcarea si descarcarea marfurilor; Aranjeaza marfurile in depozit conform instructiunilor oferite de catre gestionar. Cerintele noastre : Persoana responsabila,muncitoare; Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Contract pe perioada nedeterminata; Un loc de munca stabil; Cresteri salariale in functie de performanta. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. Arabesque SRL prelucreaza datele dvs. cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor nr. 679/2016. Informatiile prezentate in timpul procedurii de selectie vor fi utilizate doar in scopul derularii procesului de recrutare si nu vor face obiectul unui transfer intr-un stat care nu asigura un nivel adecvat de protectie din perspectiva protectiei datelor cu caracter personal. Datele dvs. nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat (inclusiv crearea de profiluri). Pentru mai multe detalii legate de modalitatea in care Arabesque SRL prelucreaza datele dvs., va rugam sa consultati Politica noastra privind prelucrarea datelor, disponibila aici: https://arabesque.ro/politica-de-confidentialitate.
-
Candidatul ideal: Persoana dinamica, dispusa sa lucreze in echipa, sociabila, capabila sa-si indeplineasca atributiile de serviciu si sa-si asume responsabilitatea pentru lucrarile efectuate. Cerinte: Cunostinte de contabilitate primara Cunostinte legislatie evidenta stocuri Cunostinte in activitatea de gestiune si de operare MS Office ATRIBUTII PRINCIPALE (si sarcini aferente): 1. Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa - Opereaza in stoc miscarile de marfa - Pastreaza documentele justificative legate de stocuri - Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa - Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic - Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei - Respecta legislatia de gestiune a stocurilor -Verifica preturi de achizitie al marfii. 2. Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare - Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii -Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie - Verifica documentele la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante - Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor - Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului 3. Asigura miscarea stocurilor - Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur - Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare primire la zi Oferim: Mediu de lucru plăcut și dinamic Oportunități de dezvoltare profesională Salariu competitiv și beneficii suplimentare Dacă sunteți interesat și credeți că aveți aptitudinile necesare, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau să aplicați în persoană la Hotel Cubix, Brasov, Bd. Saturn nr.47